Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4882 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2021-11-13 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas wypowiadania umowy bezterminowej na Internet stacjonarny okazało się, że według ich systemu umowa została zawarta na dwa lata. Od miesiąca próbuję rozwiązać to z obsługą klienta, zarówno telefonicznie, na czacie i w salonie Play, ale nikt nic nie wie i każdy przerzuca na inne kanały pomocy. Nie pracuje tam chyba ani jedna kompetentna osoba. Nigdy więcej nie podpiszę z nimi żadnej umowy i wszystkim to odradzam.
  • ~Łukasz / 2022-03-07 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam Internet mobilny i telefon w Play. Od grudnia brak zasięgu strona wczytuje się 30 min. Mms nie nie wysyla nie mogę dzwonić i pisać tak samo nikt nie może się dodzwonić A jak już ktoś się dodzwoni to zrywa połączenie tak samo SMS i mms nie dochodzą do mnie . Mieszkam w środku miasta. Reklamacja na usługę składaną 3 razy przez czat z czego raz miałem niby zmieniane jakieś tam ustawienia i musiałem zresetować modem jak i telefon które miały pomóc i nic się nie zmienilo potem nie miła pani na czacie stwierdziła że mam wylogowaną karty sim dlatego mam problem z zasięgiem w moim mieszkaniu gdzie jak pojadę do innej miejscowości (Warszawa) wszystko śmiga... potem zgłaszałem problem w salonie Play zadzwonili raz po siedmiu dniach gdzie stwierdzili że znowu mam złe ustawienia i wszystko zmienia tylko trzeba zresetować urządzenia... po czym powiedziałem że ten problem nie dotyczy tylko mnie ale również innych użytkowników Play w moim bloku... sprawa została niby skierowana do działu technicznego i po dwóch tygodniach zero odzewu ani poprawy jakości zasięgu... Play śmiech na sali szkoda czasu A najbardziej pieniędzy... place za coś co nie działa porażka nigdy w życiu Play...
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Łukasz / 2022-07-17 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Play współpracuje z stroną pl.win-sport … wyłudzającą pieniądze od ludzi ściągając pieniądze z konta play.
    Samo wejście na stronę obciąża osobę bez podania żadnej informacji A play na to pozwala. Co najlepsze nie wchodziłem nawet na tą stronę.
    ZaletyBrak
    WadyPrzy przedłużaniu umowy zostałem oszukany na infolinii i jeszcze później zostałem obciążony za inne rzeczy z tym związane Żenada
  • ~Łukasz / 2022-08-01 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści. A obsługa klienta ma klienta w dupie. Kolsuntant play zakończył czat przed wyjaśnieniem i teraz nawet nie mogę go włączyć. Oszuści złodzieje i jeszcze raz złodzieje.
    ZaletyZadnych
    WadySame wady dno i wodorosty
  • ~Łukasz / 2022-08-12 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 mc. Mam problemy z internetem po godz 15:30 praktycznie go nie ma, uniemożliwia nam to prace wykonałem już ponad 30 połączeń w tej sprawie, co się okazuje tylko 6 z nich zostało odnotowanych jako zgłoszenie i reklamacja.
    Wymieniłem już modem - tak doradził „specjalista” z infolinii. Wydałem niepotrzebnie 300zl i nic się nie zmieniło, wymieniłem kartę sim - tez nic, codziennie słyszę ta samo.. A właściwie nic nie słyszę bo zawsze zadaje to samo pytanie kto i kiedy mi pomoże ?
    Po 2 miesiącach jakiś łaskawca wysłał mi jakiś link do pomiaru prędkości, zapewniał ze będzie kontaktował się o 17:00 - 17:15 żebyśmy zdiagnozowali temat. I co ? Oczywiście, ze nie zadzwonił !! Porażka wstyd i zażenowanie !!!!!

    Ile to jeszcze będzie trwać ??
    Kto i kiedy mi pomoże i wreszcie rozwiąże mój problem ??
    ZaletyŻadne
    WadyFatalna obsługa!!!!
  • ~Łukasz / 2022-09-26 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet Play to padaka od kilku miesięcy i nikt nie chce pomóc, odradzam omijajcie Play
    ZaletyKiedyś było bardzo dobrze
    WadyTeraz nie ma transferu
  • ~Łukasz / 2023-01-10 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Co wy robicie z klientem że płaci w huj a mlody przyjdzie i płaci mniej jebnieci jestescie
    Zalety000000000
    WadyKłamstwo jak obajtek
  • ~Łukasz / 2023-01-16 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet porażka ciągle zrywa jak tak samo jak na telefonie jaki router. Porażka najgorsza sieć w jakiej byłem oby do końca umowy
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet
    Drogi abonament
    Brak możliwości reklamacji
  • ~Łukasz / 2023-02-08 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa online tragedia...
    Nie mogę przestać płacić rat które się już skończyły...informacja konsultanta brzmiała,, może Pan już nie płacić rat za urządzenie jak tylko Pan przedłuży umowę,, umowa już przeszła na czas nieokreślony a nowe warunki są gorsze,a raty już spłaciłem a dalej mi każą płacić
    WadyObsługa, naciagacze
  • ~Łukasz / 2023-08-01 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego operatora. Składając reklamację, dziś mija 37 dzień i zero jakiegokolwiek kontaktu ze strony operatora. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak informacji.
  • ~Łukasz / 2024-08-06 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólny DRAMT.
    20.07.2024 rozmowa z konsultantem umawiam się z nim na ponowny telefon 30.07. Po otrzymaniu oferty na maila czekam na telefon w umówionym terminie - BRAK. Dzwonię 31.07 i informuję, ze wyrażam zgodę na przedstawioną ofertę którą otrzymałem mailem 20.07. Niestety po przesłaniu mi dokumentów i zamówieniu "TECHNIKA" stwierdzam, ze zakres umowy odbiega od oferty którą otrzymałem i na którą wyraziłem zgodę. Reklamuję telefonicznie (aktualnie w rozpatrzeniu).
    W piątek przyjeżdża "TECHNIK" odpina dekoder HORIZON i zabiera go ze sobą. Instaluje nowe urządzenia i stwierdza że za ok. 1h wszystko powinno hulać. NIE HULA DO DZISIAJ. BRAK TELEWIZJI, konsultant przez telefon udaje że coś robi w tym temacie. minęło już 120h od montażu i nadal nic nie działa.
    Na czacie przerzucanie od konsultanta do konsultanta. Na szczęście pozostaje mi jeszcze odstąpienie od umowy (co uczynię) i przy najbliższej możliwości zrezygnuję z wszystkich pozostałych usług.
    LUDZIE PLAY TO JEST JEDEN WIELKI PROBLEM TECHNICZNY.
    Ter
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁA SIEĆ PLAY - JEDEN WIELKI PROBLEM TECHNICZNY
  • ~Łukasz M / 2019-09-19 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Daleko od PLAY !!! Umowa podpisana na firmę 04.09.2019 bez urządzeń, przed podpisaniem zapytałem czy bedzie zmiana oferta - na pewno nie w najbliższym czasie. 05.09.2019 nastąpiła zmiana oferty, interwencja w biurze obsługi i prośba o jej zmianę na droższa obowiązująca od 05.09.2019. Zażądali kaucji za zmianę, której przy pierwszej umówię jakoś nie chcieli, porażka
    WadyObsługa Klienta
  • ~Łukasz S. / 2021-12-30 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś żart. Chcą mnie naciągnąć na 1500 złotych za rzekome telefony za granicę! ZERO POMOCY, ZERO KONTAKTU. Nie dam za wygraną, jak tak dalej bedzie pójdę do sądu! Nie zapłacę za coś, czego nie zrobiłem!
    ZaletyABSOLUTNY BRAK
    Wadysame wady
  • ~M / 2019-10-01 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg nędza i rozpacz. To jest nabijanie klienta w butelkę.
    Internet w telefonie to wielka ściema.
    Nie polecam nikomu. Walczę z obsługą klienta od 0.5 roku ale niedługo ta historia dobiegnie do końca. Cierpliwośc się skończyła. Nie polecam tej sieci. Nie mają własnych nadajników i to działa wszystko tak na niby.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~M / 2020-12-14 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedali mi umowę w której płace 265zl miesięcznie, sam, za jeden abonament, a miałem płacić 150zl i nie da się tego zmienić w żaden sposób, oszuści! Nie polecam, uważajcie na kruczki, które niepostrzeżenie wciskają.
  • ~M / 2021-05-17 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    0.30 mbps, odradzam, wieczne problemy, ping w grach to coś między 4000 a 10000
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~M / 2021-06-23 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują z umową ograniczony internet wbrew umowi
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~M / 2024-03-30 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry . Chciałam podzielić się moja sytuacja ,zacznę że od roku temu dałam wypowiedzenie umowy telefonu z doładowań . Nie chcący zrobiłam doładowanie i nie mogę się doprosić zwrotu bo ciągle mają wymówkę bo 60 dni bo coś . Będąc w salonie konsultant powiadomił mnie że to wina jest poprzedniego pracownika ponieważ nie dodał załącznika z rezygnacja . Miła ponad rok a ja nie mogę się doprosić o zwrot swoich pieniędzy za pomyłkę ,mało tego każda składana reklamacja w pley jest odmowa .Jeśli nawet jakby doszło do zaworu kosztów to firma Play bierze opłatę 20 zł . Mało tego będąc wczoraj w salonie znikły pieniądze z mojego konta . Nie polecam tej firmy .
    ZaletyBrak
    WadyZła jakość klienta
  • ~M. / 2019-02-27 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 7 wizytach w dwóch warszawskich salonach udało się wykonać cesję numeru. Przerażający brak wiedzy/kompetencji pracowników, brak konkretnych informacji dot.wymagań jakie powinny spełniać pełnomocnictwa(dopiero po 4 wizycie w salonie ktoś raczył poinformować, że np. podpis powinien być czytelny, że powinna być pieczątka imienna, nie tylko pieczątka spółki) Czepianie się, że jedno pełnomocnictwo nie jest na firmowym papierze-nie każda firma musi posiadać.Odrzucanie wydruku KRS z dnia poprzedniego! w sytuacji gdy strona KRS nie dała się otworzyć.Najlepsze jest to,że 3 razy trafiłam do tego samego pracownika i nawet słowem nie wspomniał, że macie(Play) swoje wewnętrzne regulacje dot.składanych dokumentów, które nie są dostępne na stronie.Brak decyzyjności, managera który na miejscu może potwierdzać zgodność dokumentów i wykonanie cesji.Weryfikujcie wiedzę jaką mają Wasi pracownicy, a może macie tak słaby system szkoleń z zakresu usług.Poniżej krytyki.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji
  • ~M. / 2021-02-26 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopóki trwa umowa konsultanci są milutcy. W trakcie zbliżania się końca terminu, na jaki została zawarta umowa, zaczęły przychodzić coraz większe rachunki (mimo korzystania z telefonu w ten sam sposób). Po zakończeniu umowy, wysokość abonamentu miała zmniejszyć się o wysokość raty za telefon z 289,00 zł na 69,00 zł. Niestety PLAY na kolejnej fakturze w dalszym ciągu liczył sobie pełną kwotę, czyli za abonament i za telefon, który został już spłacony. Konsultant udzielił informacji, że jest to kara umowna za odstąpienie od umowy, mimo że takiego odstąpienia nie było. Po rozmowie z drugim konsultantem dowiedziałam się, że to pomyłka i żebym zapłaciła jedynie abonament, jak też uczyniłam. Następnego miesiąca przyszła ponownie faktura za: abonament, telefon wraz z płatnością zaległą za telefon. Dopiero wtedy dowiedziałam się, że po zakończeniu umowy PLAY podwyższa wysokość abonamentu telekomunikacyjnego o wartość raty za spłacony już telefon. Oczywiście poprosiłam o podstawę prawną takiego działania i dokonałam zgłoszenia z prośbą o korektę faktury. Po kilkunastu dniach dostałam odpowiedź, że nie dokonają korekty wysokości faktur, a jako podstawę prawną podali ustęp regulaminu, który w ogóle nie traktował o takim działaniu. W zamian PLAY zaoferował, że jeżeli przedłużę u nich umowę, to anulują całą płatność. Musiałam się nad tym zastanowić. Następnego dnia, gdy chciałam przedłużyć umowę (bo wcześniej nie było jakichś większych problemów po ich stronie) dowiedziałam się, że nie ma telefonu, którym jestem zainteresowana i żebym skontaktowała się z nimi jak będzie kolejna dostawa. W następnym miesiącu PLAY ponownie naliczył mi pełną płatność za abonament i telefon, który był spłacony... Zadzwoniłam i zapytałam się, czy jest już wybrany przeze mnie telefon, na co odpowiedź brzmiała "nie", choć w tym czasie według zapewnień konsultanta miał już być dostępny. Stwierdziłam, że w takim razie chcę przedłużyć abonament bez brania telefonu i żeby anulowali mi bezpodstawnie naliczone opłaty za spłacony telefon. Konsultant stwierdził, że nie można anulować tych płatności bez telefonu. Po kilku dniach okazało się, że telefon jest już dostępny, więc chciałam przedłużyć umowę wraz z tym telefonem, ale PLAY odrzucił mój wniosek, bowiem najpierw muszę spłacić zaległości, żeby wziąć nowy telefon, a pieniądze te nie podlegają zwrotowi. WNIOSEK: PLAY ZA WSZELkĄ CENĘ MYDLI OCZY KLIENTOM W CELU WYŁUDZENIA OD NICH JAK NAJWYŻSZEJ KWOTY PIENIĘDZY. Oczywiście wypowiedziałam im umowę, niestety mają miesięczny okres wypowiedzenia, więc kolejna wysokość pełnego abonamentu do zapłaty, czyli DODATKOWO PRAWIE 1000 ZŁ ZA TELEFON, KTÓRY BYŁ JUŻ SPŁACONY. Po wypowiedzeniu umowy rozdzwoniły się telefony ich konsultantów z super ofertami. Żenada. Na szczęście pierwsze 6 miesięcy abonamentu miałam za darmo i płaciłam jedynie za ubezpieczenie telefonu, więc w rzeczywistości ta cudowna sieć ma jeszcze w plecy kasę za telefon, z czego bardzo się cieszę. PROSZĘ RÓWNIEŻ PAMIĘTAĆ, ABY WYCOFAĆ ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH PO ZAKOŃCZENIU UMOWY, GDYŻ PLAY PRZEKAZUJE INNYM SIECIOM NEGATYWNĄ OPINIĘ O PŁATNOŚCIACH, CO MOŻE WIĄZAĆ SIĘ Z PROBLEMEM WZIĘCIA TELEFONU W INNEJ SIECI. Dodatkowo mam kilka osób w rodzinie, które korzystają z tej felernej sieci i szczęśliwie stwierdziły, że z niej uciekną z końcem umowy. Również i Państwu zalecam takie działanie. Serdecznie nie pozdrawiam PLAY'a.
    ZaletyBardzo sprawna manipulacja - do pozazdroszczenia
    WadyCały proces zakończenia współpracy - naciąganie na każdą złotówkę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4882
Orange
Ocena: 1.42, ilość opinii: 4072
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3151
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1340
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4607
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187