Lagi cały czas nie da sie grać wogóle prosze naprawdzcie to
Zaletynic
Wadywszystkie możliwe
~Macivs / 2021-01-12 14:57
Ocena: 1.00 / 5
z całego serca odradzam, płaci się drogo a internet ledwo 3 mbps wyciąga, pingu w grze na pewno dobrego nie będziecie mieli, nie polecam
Zaletynie ma żadnych zalet
WadyWSZYSTKO
~maćko / 2019-10-28 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Jestem u nich lekko od 8 lat ale dokładnie nie pamiętam, może dłużej. Ostatnio dzwonili do mnie, wysyłali smsy i maile żeby przedłużyć umowę. Zdecydowałem się na przedłużenie przez internet, kliknąłem, potwierdziłem i cisza. Po 2 dniach piszę do nich maila, sklep odpisuje (raczej automat lub człowiek udający automat) że sklep nie realizuje żadnego mojego zamówienia. Wysyłam maila ponownie że coś jest nie tak bo mam potwierdzenie zamówienia w pdf-ie zapisane. Odpowiedź dokładnie ta sama - sklep nie realizuje żadnego twojego zamówienia. Dzwonię na infolinię tam się dowiaduję że jakiś kłopot z systemem, więc piszę wszystko w zgłoszeniu reklamacyjnym i czekam... Po kilku dniach włączyli mi to co zamówiłem ale... o 20zł miesięcznie więcej (zamiast 30,75zł - 49,20zł :))) Oczywiście zgłaszam pisemnie że to nie to co chciałem, tzn. to, ale nie w tej cenie. Po 10 dniach otrzymuję pisemną odpowiedź z super ofertą: przeprosiny i 30zł jednorazowego rabatu (!) lub powrót do mojej wcześniejszej oferty... Ręce opadają...
Mam kilka telefonów w tej sieci (właściwie to większość rodziny przeciągnąłem do Play) i powoli nie widzę dla siebie przyszłości w tej sieci. Kiedyś było tanio (telefonów od nich nie biorę bo mam swoje) i to rekompensowało braki zasięgu, ale teraz moim zdaniem tanio już nie jest.
Moja mama sama sobie przedłuża umowę telefonicznie (bo dzwonią i namawiają) to później aż mi głupio że tyle płaci - po 50zł abonamentu ze swoim telefonem gdzie nielimitowane rozmowy, smsy i parę gb internetu w innych sieciach dają za 29zł.
Ostatnio potrzebowałem dodatkową kartę z internetem, wziąłem z t-mobile internet domowy nolimit z routerem za 1zł za 59zł brutto miesięcznie. W play musiałbym zapłacić za 300gb 80zł/miesiąc...
Kiedyś mi zależało żeby cała rodzina była w jednej sieci bo rozmowy były tańsze ale dzisiaj to nie ma znaczenia bo i tak rozmowy są nielimitowane, więc z przyjemnością wysyłam wypowiedzenie do umowy:)
Zaletymało ich: czytelna faktura (w porównaniu z tą z t-mobile) i aplikacja play24 (ale nie wiem jak wyglądają w innych sieciach)
szybkie księgowanie płatności faktur (w tym samym dniu)
WadyObsługa na infolinii i w esklepie niekompetentna, niewiele może;
Ceny usług na dzisiaj (w przeciwieństwie do tego co kiedyś) wydają mi się zawyżone - trzeba opłacić tych celebrytów z reklam.
~Mag / 2021-02-23 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed korzystaniem z usługi ubezpieczenia telefonu zakupionego w abonamencie w Play, którą wykonuje dla nich partner Digital Care.
Po krótce opisze sytuację w której się znalazłam i w której rozwiązaniu Play nie jest skory pomóc.
Mam abonament w Play z telefonem, którego wartość rynkowa w dniu podpisania umowy wynosiła ok 3tys. Przy podpisaniu umowy zdecydowałam się na wykupienie dodatkowej gwarancji/ochrony telefonu.
Mój telefon się popsuł więc chciałam skorzystać z tej usługi, niestety po odebraniu urządzenia przez zleconego przez Digital Care kuriera DPD ślad po moim telefonie zaginął.
Zgłaszałam ten problem już wszędzie i póki co jedyną odpowiedź jaką dostałam to, że zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu i tego typu blabla wysłane z automatu bez żadnych konkretów.
Już prawie miesiąc jestem bez telefonu, mimo wielokrotnych prób kontaktu z Digital Care, wciąż nie mam żadnych odpowiedzi.
Z tą sprawą skontaktowałam się z Play przez ich czat z nadzieją, że oni zainterweniują coś w tej sprawie. Po wielokrotnych przekierowaniach między konsultantami, któryś z nich wreszcie utworzył zgłoszenie by mnie zbyć i przerzucić sprawę na drogę mailową.
Ich odpowiedź na zgłoszenie " Powinna się Pani kontaktować z Digital Care, ponieważ to oni są dostawcą ubezpieczenia.".
Ta odpowiedź mówi sama za siebie.
~Magda / 2020-05-03 01:21
Ocena: 1.00 / 5
Poważnie myślę o zmianie sieci na Orange , w Playu po włączeniu pakietu cyklicznego solo l za 30 zł internet nie działa wogole lub jest dużo wolniejszy niż w czasie kiedy niby jest obniżona prędkość transferu...Jednym słowem tragedia z internetem. O 23 włączyłam nowy pakiet dlatego że stary się skończył i od 1,5 godziny próbuje połączyć się z siecia
ZaletyBrak
WadyInternet,
~Magda / 2020-05-09 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet,działa jak by go nie było nie idzie nic zrobić bo trzeba czekać 20 minut na załadowanie się. Po złożeniu reklamacji nie było odpowiedzi.
ZaletyBrak
WadyBardzo słaby internet
~Magda / 2021-10-04 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, oczekiwanie na połączenie z konsultantem powyżej 10 minut, wiecznie brak internetu!!
ZaletyBrak
~Magda / 2022-02-06 22:21
Ocena: 1.00 / 5
Witam,mam od ponad 3 tygodni problem z kartą sim. Pisałam wielokrotnie z konsultantami, od jednych słyszałam że jest to wina urządzenia,od drugich że problem zaraz będzie rozwiązany. Po czym karta w dalszym ciągu nie działa. Dzwoniłam na infolinię i Pani którą odebrała, próbowała mi wmówić,że jest to wina nieaktywnego konta. Gdzie jest to bzdura, bo mam pakiet odnawialny plust to środki na koncie. Pani kazała mi doładować ponownie konto,nagle karta działała. Niestety tylko kilka godzin, po czym jest znów to samo. Przy każdej próbie wykonywania połączenia,
pojawia się komunikat nie zarejestrowano w sieci. Aktualnie przebywam za granicą, nie mam jak zjechać żeby osobiście podejść do salonu. Moja cierpliwość w tym momencie się skończyła, jest to jakaś kpina że Play ma takie podejście do sprawy. Nie polecam nikomu tej sieci, aktualnie jestem zmuszona przenieść nuner do innej sieci, bo nie dam z siebie dłużej robić idioty. Pozdrawiam
~Magda / 2022-04-01 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam współpracę z tą firmą. Od miesiąca nie mam internetu mobilnego, sprawa jest u Rzecznika Praw Konsumenta. Każde połączenie z konsultantem to ta sama śpiewka, włączyć, wyłączyć za 24 godziny internet będzie, jak nie trudno się domyślić nie wraca. Wymieniłam już urządzenie , karty wszystko co możliwe i nic, ostatnio usłyszałam, że muszę naprawić to na własny koszt, bo to może być wina urządzenia,( które jest własnością firmy play). Wymówki konsultantów biją wszelkie rekordy bezczelności, twierdzą że mogą występować czasowe utrudnienia w dostarczaniu internetu ze względu na dużą ilość osób logujących się i Ja się z tym zgadzam ale jeżeli miesiąc braku to jest czasowe utrudnienie to gratuluję poczucia humoru.Po co podpisują kolejne umowy skoro mają niewydolną sieć? Jak się ostatnio dowiedziałam play nie ma pracowników którzy przyjeżdżają do klientów i na miejscu rozwiązują problem z połączeniem, wszystkie koszty z obsługą ich urządzeń ponoszą klienci. Nie wiem, jak zakończy się sprawa u Rzecznika ale nie odpuszczę kolejną instytucją będzie UOKiK następnie spróbuję w telewizji ostatecznie sąd. Jeszcze raz ostrzegam przed tą firmą
WadyBrak poszanowania dla stałych klientów, którym jestem od wielu lat. Poziom wiedzy konsultantów poniżej krytyki, każdy mówi co innego
~Magda / 2022-08-12 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Masakryczne sieć !
Przeszliśmy do niej jakiś czas temu nikt nie może się dodzwonić do nas wysyłac SMS a oni nic z tym nie robią
Brak słów !
~Magda / 2023-08-23 07:44
Ocena: 1.00 / 5
Po uregulowaniu należności i spóźnienie się jeden dzień, mam czekać miesiąc na wystawienie kary umownej !! To jakiś żart.
Zrobione zostały dwa zgłoszenia w mojej sprawie
-pilne odblokowanie moich usług ponieważ moja należność została uregulowana
-skarga na dwóch z pracowników którzy nie poinformowali mnie o dalszych czynnościach tylko wprowadzili mnie w błąd.
Tymczasem mając zablokowane usługi play wysyła mi fakturę za nowy miesiąc !!
Jestem klientką od nastu lat, takiej sytuacji jeszcze nie miałam !! Kpina i. Żart !!!
To moje ostatnie chwile z Play na pewno.
~Magda / 2023-11-20 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Dramat odradzam każdemu! Obsługa klienta poniżej wszelkich standardów, skandalicznie długi czas oczekiwania na reakcję w przypadku problemów. Informację od pracowników infolinii i działu reklamacji sprzeczne. Od dwóch miesięcy mam nierozwiązany problem z telewizją - oczywiście Play nie poczuwa się do winy ani nie proponuje rozwiązań. W ich standardach za to mieści się pobieranie opłat za usługę, która nie działa.
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku do klienta, niewiarygodne długi czas reakcji, obsługa klienta to kpina
~Magda / 2024-03-18 22:01
Ocena: 1.00 / 5
To jest porażka od trzech dni mam brak internet nikt z obsługi nie był w stanie pomóc każdy mówi co innego . W salonie play do którego się udałam usłyszałam ze jak kupię nowy router to wtedy się dowiem czy internet będzie działał bo oni nie mają matkach możliwości . Oczywiście kupiłam i cóż internet zadziałał przez pół godziny. Znowu infolinia znowu przyjęcie zgłoszenia . Nie polecam i odradzam nikt profesjonalny tam nie pracuje i nikt pomóc nie chce .
ZaletyZero zalet
WadyObsługa ., olanie klienta kliencie martw się sam
~Magdadem / 2020-11-16 22:11
Ocena: 1.00 / 5
Co chwilę podnoszenie cen. Wiecznie problem z netem bo się tnie. Słabe oferty jeśli chodzi o formuły na miesiąc. Zdecydowanie ay jest za drogi.
~Magdalena / 2020-03-31 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza możliwa sieć ,naciąganie na pieniądze. Przenoszę numer do plusa ,nie korzystam z ich usług tylko plusa mimo to muszę zapłacić 165zl chcoiaz na fakturze jest że wykorzystałam internet w 0 procentach ,SMS zero ,rozmów zero. Próbowałam się odwoływać ale nic z tego. Najgorsze co można zrobić to być w sieci Play.
NIE POLECAM.
ZaletyNIE MA
WadyAbsolutnie wszystko ,brak szacunku do klienta, naciąganie na pieniądze,umowy skonstruowane w sposób naciągajacy ludzi
~Magdalena / 2021-02-26 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku lat jesteśmy w Play i to będzie ostatni raz. Chcieliśmy zakupić dwa telefony z przedłużeniem umowy i oczywiście można tak zrobić tylko polowalem na iphone 12pro złotego trzy miesiące aż w końcu się udało (Tak myślałem) teoretycznie udało się kupić iphone 12pro złoty i samsung note 10+ aura glow. Wszystko byłoby super gdyby nie to że przyszły zupełnie inne telefony niż były zamówione. Problem jest z rezygnacją z umowy bo żeby podpisać to wszyscy super mili ale jak rezygnujesz to jesteś wrogiem. Zostaliśmy totalnie oszukani i olani mieliśmy dostać telefon od doradcy i też nas totalnie olano. Nie wiem co mam myśleć na temat tych osób które tam pracują ale raczej nie powinny tam pracować. Totalna masakra,jeszcze nikt nas nigdy tak nie potraktowal
ZaletyBrak
WadySame wady
~Magdalena / 2021-07-18 12:06
Ocena: 1.00 / 5
Internet mobilny to najgorsza z możliwych ofert na rynku do tego obsługa klienta odrzuca rekamacje ze względu na słaby zasięg w miejscu zamieszkania ( wroclaw ) !!!!
ZaletyBrak
~Magdalena / 2021-08-19 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie, bo skurwiele z Play oszukują ludzi! Na numer główny wpisuja do umowy o miesiac późniejsze wygaśnięcie umowy niż na pozostołe numery w grupie przez co są później problemy z przeniesieniem całej grupy do innej sieci!!!
ZaletyBrak
~Magdalena / 2022-03-10 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Play oszukuje po raz pierwszy od kilku lat wyłączyli mi internet który opłacam raz w miesiącu i twierdzą że się skończył zawsze raz w miesiącu robiłam doładowanie wygląda na to że teraz trzeba doładowywać 50zl raz na dwa tygodnie.pachnie oszustwem
Wady100
~Magdalena / 2022-12-18 09:08
Ocena: 1.00 / 5
naciąganie przez telefon, rozmowa tak kierowana,żeby nabić ludzi w butelkę. Nie polecam. Zostałam oszukana i jak tylko skończą mi się umowy zmienię operatora. Nie dajcie się nabierać. Reklamacja bezskuteczna!
Wadyoszukiwanie, brak możliwości rozwiązania problemu