Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4605 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mana / 2022-01-17 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 100 kilo mułu sieć nie wywiązująca sie z własnych umow
    ZaletyZalet brak najgorsza siec
    WadySame wady
  • ~Maniek / 2019-12-22 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystawiono mi fakturę za połączenia w roamingu międzynarodowym ( czyli połączenia wychodzące poza granicami Polski). Rzecz w tym, że nie wyjeżdżałem za granicę. Po reklamacji wspanialomyślnie obniżono nienależną opłatę do 50 % opłaty wyjściowej.. Nienależna opłata to próba wyłudzenia..
    Oszuści i naciągacze. Kontakt przez infolinię merytorycznie tragiczny. Cena za usługi jak się okazuje także nie jest konkurencyjna..
    WadyNaciąganie na nienależne opłaty
  • ~manikar / 2020-10-17 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Play to porażka.
    Kupiłem usługę internet bez limitu z pełną prędkością w rozmowie telefonicznej konsultant stwierdził że prędkość w moim miejscu zamieszkania to co najmniej 25Mb/s, a po zainstalowaniu nie przekracza 10Mb/s, po reklamacji usługi odpisali że prędkość 10Mb/s to jest dla mnie komfortowa prędkość i że wszystko jest ok, a jak chcę rozwiązać umowę to trzeba zapłacić karę.
    Dla potwierdzenia tego co napisałem wklejam odpowiedź sieci Play;

    "Zgłaszali Państwo, że od 2 października 2020 roku na numerze 533504082 uzyskują Państwo niską prędkość internetu. Natomiast w mailu opisali Państwo, że prędkość pobierania wynosi około 10 Mb/s oraz prędkość wysyłania około 1 Mb/s i wartość pingu to 27 ms. Prędkości oraz ping są na prawidłowym poziomie i umożliwia Państwu komfortowe korzystanie ze zdecydowanej większości funkcjonalności aplikacji i serwisów internetowych."

    Zaletybrak
  • ~Mar / 2021-09-02 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet na 30 dni to zwykle wprowadzenie klienta w błąd. 30 dni liczą od dnia ostatniego doładowania konta a nie od dnia zakupu pakietu internetu
  • ~Marcel / 2021-09-08 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest bardzo wolny oraz czasami po prostu się resetuje bez powodu, odradzam
  • ~Marcel / 2023-12-07 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość internetu wacha się od 2mb/s do 100kb/s. W umowaje jest mowa o 20 mb/s nigdy nie widziałem takiej prędości. Miał przyjechać monter zamontować antenę i nie przyjechał. Słaba firma. Strona od rutera wygląda jak by projektował ją bobas.
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystko jest wadą w tej firmie
  • ~Marcel / 2024-06-22 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny internetem. Byłem w tmobile i Orange, ale play to najgorszy możliwy wybór
    ZaletyDuża oferta
    WadyBrak zasięgu
    Niedzialacy internet
    Ciagle awarie
    Umowy których nie da sie skończyć
  • ~Marceli / 2022-03-19 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem internet na abonament na 2 lata 200GB na miesiac. I po wykorzystaniu 130GB juz internet nie dziala. I Ostatni tydzien w miesiacu musze kupowac internet od innego dostawcy. Nie zawsze po 130GB sie konczy czasem pozniej czasem wczesniej. Ale sprawdzalem na apce play 24 i pisalo ze mam jeszcze 70GB pelenj predkoaci a internet nie dziala. Zmienialem karte SIM ale to nic nie dalo po miesiacu bylo to samo. Nie polecam tego operatora.
  • ~Marcelina / 2021-03-01 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sieci Play, właśnie kończy mi się umowa, mój numer początkowo był na inną osobę w trakcie przenoszenia umowy musiałam przeprowadzić cesje żeby w nowej sieci już było wszystko na mnie, okazało się że nieważne ze płacisz prawie 3 lata za ubezpieczenie bo jak kończy ci się umowa to i tak ci nie naprawia telefonu bo robiąc cesje wszystkie usługi się kasują o czym niekt nas nie poinformował! Każdy konsultant mówi co innego. Najgorsza sieć.
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~Marcello / 2023-11-08 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z jakichkolwiek usług tej firmy!
    Nieprofesjonalnie nierzetelnie ale za to bardzo słaba obsługa klienta!
    Twierdzą przez maile i smsy że „za moment ktoś się skontaktuje w sprawie przedłużenia umowy tymczasem pierwsza odzywa się firma windykacyjna i poleca mi udanie się do salonu play, gdzie zostaje poinformowany że skoro oni to zgłosili to „nie mamy o czym gadać”
    Nie polecam, wolałem zapłacić karę i zerwać umowę (chociaż nie musiałem) niż być dalej ich klientem.
    Ciekawe jakie mają miesięcznie dochody dzięki ludziom którzy tak jak ja nie chcieli mieć z nimi nic wspolnego. Mam nadzieje że ten proceder ma swój limit.
  • ~Marchewka / 2023-07-09 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy razy prosiłam konsultantów o wyłączenie wszelkich pakietów i numerów na moim koncie. Niestety niekompetencja pracowników nie pozwoliła im wykonać dobrze swojego zadania i wciąż dostaję faktury za numer, którego już dawno nie używam. Konsultant w dziale rezygnacji nie umie słuchać i mówi cały czas o jakichś swoich ofertach zamiast wykonać to o co się go prosi.
  • ~Marcin / 2018-07-02 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 29 czerwca przedłużyłem umowę na posiadane dwa numery w abonamencie u operatora Play oraz trzeci, który przenoszę od operatora T-mobile i chciałem dołączyć do nowej taryfy.
    Nowa umowa w taryfie Rodzina Stan Nielimitowany wraz z urządzeniem do jednego z numerów dokładnie Iphona 8 64GB, który miał być wymarzonym prezentem dla córki za świetne wyniki w nauce a sfinansowanym z jej długo zbieranych oszczędności
    Przesyłkę z nową umową i telefonem doręczył mi kurier 02 lipca, 2018 którą podpisałem a za telefon zapłaciłem kurierowi 2059 zł, co stanowi prawie 60% ceny katalogowej producenta Opona 8 i właśnie w tym momocie zaczynają cię moje kłopoty z operatorem. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że owszem umowa została przedłużona jednak na jeden numer a drugi zostanie przedłużony dopiero w lutym, 2019 o czym nie zostałem poinformowany przez konsultanta, co z resztą zaskoczyło kolejnych dwóch konsultantów, z którymi w rozmowie po zorientowaniu się w całej sytuacji próbowałem uzyskać wyjaśnienia niestety bez rezultatu. Zarówno im jak i mojej osobie taka umowa w taryfie Rodzina Stan Nielimitowany jawiła się niedorzeczną i daleką od idei w/w taryfy.
    Rozmowa zakończyła się moim wnioskiem o przesłuchaniu nagrania z rozmowy z konsultantem sprzedającym mi w/w produkt i tu pojawia się kolejny paradoks operator Play ma 30 dni na ustosunkowanie się do mojego wniosku a ja 14 dni na odstąpienie od umowy i tu moje pytanie czy to kogoś bawi a na pewno fakt jak powiedzieć dziecku, musimy kochanie oddać twój prezent i odesłać do Play. Zastanawia mnie jedno czy jest to wynikiem pomyłki człowieka czy świadome działanie odnoszę wrażenie, że świadome działanie a (świadome wprowadzenie w błąd celem pozyskania korzyści materialnej jest KARALNE).Czy pozostaje mi odstąpić od umowy, czy powinienem przenieść kolejny numer od konkurencyjnego operatora dołączając go do tak „CIEKAWEJ „ oferty z Play jak zamierzałem? Oto jest pytanie
  • ~Marcin / 2020-04-15 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przygoda z play trwałą wiele lat, dlaczego tak długo? Ponieważ zawsze nie było czasu na przyjrzenie się ofercie innych sieci,aż w końcu nadeszła ta chwila. Kilka numerów (abonament i karta - czyli dzieci, dziadki)było od 2013r i co zaproponował play za wieloletnią współpracę? Nic sensownego. Zatem przeniosłem 4 numery do innego operatora na o wiele lepszych warunkach. Dzisiaj przenoszę następne dwa numery.
    Został tylko mój abonament + internet do domu. Dlaczego? Bo niestety w domu najlepszy zasię dla internetu ma właśnie play. Ale..... Powiedziałem, że kończę w punkcie, że kończę współpracę, więc zaproponowano mi ofertę - gorszą od poprzedniej :-), a ponieważ nie zgodziłem się teraz codziennie mam telefon z "obsługi klienta z kolejnymi propozycjami, każda taka sama (ha ha ha), nawet przełączano mnie do działu ofert specjalnych i znowu to samo. Świadczy to o chaosie i braku przekazu informacji w firmie. Ponieważ mam jeszcze 3 tyg., a cała sytuacja mnie bawi to jeszcze się trochę z nimi podroczę.

    PLAY=PORAŻKA, żałuję tylko, że nie słuchałem kolegi i szybciej nie wykonałem tego ruchu. Firma korzystała z mojego NYGUSTWA. Nie wspomnę o wszelkich możliwych opłatach dodatkowych.

    Przeniesienie numeru nie jest trudne. Parę minut rozmowy, a resztę wykonuje wasz nowy operator.

    Pozdrawiam i zachęcam do przyjrzenia się ofertom u konkurencji.
    Zaletyzasięg w mojej okolicy większy niż u konkurencji
    Wadyczuję się jak owca golona z każdej strony, dodatkowe opłaty, których nie byłem świadomy, reszta informacji w ocenie ogólej
  • ~Marcin / 2020-06-08 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dramat chciałem zerwać umowę bo mam podstawy bo nie takie telefony dostałem jak konsultant mi mówił ale nie można umowa na kupno zerwana ale umowy świadczeń telekomunikacyjnych się nią da

    Nie polecam PLAY

  • ~marcin / 2021-03-16 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. po ostatniej ofercie mogę śmiało powiedzieć że to oszuści
  • ~Marcin / 2021-04-08 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    A spróbujcie zreygnować u nich z abonamentu, to dopiero zobaczycie co potrafią. Okazuje się, że jest jakiś ukryty numer do internetu, za którego i tak trzeba płacić, a na dodatek dzwonią po kilka razy dziennie z propozycją pozostania.
    ZaletyKiedyś była tania
    WadyW chwili kiedy kończy się abonament biuro obsługi klient staje bardzo namolne, wręcz stalkujące, bez blokady ich numeru można zwariować. Niestety ceny w abonamencie stały się wręcz zaporowe, za to w pakiecie dostaniecie całą masę usług - czy tego chcecie czy nie. I nie można z nich zrezygnować. Nie podoba wam się np. telewizja? To i tak będziecie za nią płacić.
  • ~Marcin / 2021-08-30 04:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać internetu stacjonarnego więcej nie działa niż działa
    WadyWięcej nie działa niż działa
  • ~Marcin / 2021-10-24 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem podczas przeprowadzki. Żeby mieć internet kupiłem starter który ma 15GB na start. Gorzej wybrać nie mogłem. Wielki napis na starterze 15GB to zwykły SCAM. Niby 15GB jest, ale nikt nie napisał że średni ping to 200ms a prędkość to max 2Mb/s.

    Ostatni raz skorzystałem z oferty tych oszustów
    ZaletyNie ma
    WadyOferowany przez nich internet jest wolniejszy od tego co oferowali 15 lat temu...
  • ~Marcin / 2022-06-03 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć! Od listopada 2020 bujam się z nimi w sprawie znikających sosów, od stycznia 2022 bujam się z nimi w sprawie znikających mi środków na koncie. Po kłótni z nimi za każdym razem gdy okaże się że znikły mi pieniądze z konta, środki częściowo zwrócili (5 zł na 56zl) a mamy 3.06.2022r. Po ponownej reklamacji gdzie jest reszta nie umieją odpowiedzieć.
    ZaletyBrak
    WadyZnikające smsy, pieniądze z konta bez podania przyczyny
  • ~marcin / 2022-09-27 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    wciskają HBO - przy nowej umowie - i to na 3 numerach - 100 w plecy (na szczescie da się wypowiedzieć usługę) Ale po skończeniu umowy adios...
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186