strona 153 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »
-
~Magdadem / 2020-11-16 22:11
Co chwilę podnoszenie cen. Wiecznie problem z netem bo się tnie. Słabe oferty jeśli chodzi o formuły na miesiąc. Zdecydowanie ay jest za drogi. -
-
~Magdalena / 2020-03-31 16:15
Najgorsza możliwa sieć ,naciąganie na pieniądze. Przenoszę numer do plusa ,nie korzystam z ich usług tylko plusa mimo to muszę zapłacić 165zl chcoiaz na fakturze jest że wykorzystałam internet w 0 procentach ,SMS zero ,rozmów zero. Próbowałam się odwoływać ale nic z tego. Najgorsze co można zrobić to być w sieci Play.
NIE POLECAM.ZaletyNIE MAWadyAbsolutnie wszystko ,brak szacunku do klienta, naciąganie na pieniądze,umowy skonstruowane w sposób naciągajacy ludzi -
~Magdalena / 2021-02-26 14:38
Od kilku lat jesteśmy w Play i to będzie ostatni raz. Chcieliśmy zakupić dwa telefony z przedłużeniem umowy i oczywiście można tak zrobić tylko polowalem na iphone 12pro złotego trzy miesiące aż w końcu się udało (Tak myślałem) teoretycznie udało się kupić iphone 12pro złoty i samsung note 10+ aura glow. Wszystko byłoby super gdyby nie to że przyszły zupełnie inne telefony niż były zamówione. Problem jest z rezygnacją z umowy bo żeby podpisać to wszyscy super mili ale jak rezygnujesz to jesteś wrogiem. Zostaliśmy totalnie oszukani i olani mieliśmy dostać telefon od doradcy i też nas totalnie olano. Nie wiem co mam myśleć na temat tych osób które tam pracują ale raczej nie powinny tam pracować. Totalna masakra,jeszcze nikt nas nigdy tak nie potraktowal ZaletyBrakWadySame wady -
~Magdalena / 2021-07-18 12:06
Internet mobilny to najgorsza z możliwych ofert na rynku do tego obsługa klienta odrzuca rekamacje ze względu na słaby zasięg w miejscu zamieszkania ( wroclaw ) !!!! ZaletyBrak -
~Magdalena / 2021-08-19 14:16
Uważajcie, bo skurwiele z Play oszukują ludzi! Na numer główny wpisuja do umowy o miesiac późniejsze wygaśnięcie umowy niż na pozostołe numery w grupie przez co są później problemy z przeniesieniem całej grupy do innej sieci!!! ZaletyBrak -
~Magdalena / 2022-03-10 20:46
Play oszukuje po raz pierwszy od kilku lat wyłączyli mi internet który opłacam raz w miesiącu i twierdzą że się skończył zawsze raz w miesiącu robiłam doładowanie wygląda na to że teraz trzeba doładowywać 50zl raz na dwa tygodnie.pachnie oszustwem Wady100 -
~Magdalena / 2022-12-18 09:08
naciąganie przez telefon, rozmowa tak kierowana,żeby nabić ludzi w butelkę. Nie polecam. Zostałam oszukana i jak tylko skończą mi się umowy zmienię operatora. Nie dajcie się nabierać. Reklamacja bezskuteczna! Wadyoszukiwanie, brak możliwości rozwiązania problemu -
~Magdalena / 2023-04-14 23:33
Firma ma dramatycznie niską obługę klienta. Zasięg internetu bardzo słaby.
Jeśli potrzebujesz realnego wsparcia play w ważnych dla konsumenta sprawach, nie ma bata, że ja otrzymasz. Wyrachowani. Dużo okrągłych słów, zero rozwiązań -
-
~Magdalena / 2023-09-13 11:11
Dramat ???? zrezygnowałam z numeru- okazuje się,że został zmieniony abonament na kartę. Dwa numery przeniosłam do Orange - okazuje się,że mam jeszcze jakiś pakiet internetowy,który też trzeba wypowiedzieć,bo informacja,że zrywam umowę na wszystkie usługi jest niewystarczająca. Rezygnacja podpisana,a w systemie jest informacja,że to zmiana usługi. ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Magdalena / 2024-01-07 14:45
Play to najgorsza sieć telefonii komórkowej Przysyłają nie kompetentnych ludzi do podłączenia Światłowodu który i tak nie działa bo źle jest podłączony W Play pan który tam pracuje powiedział żebym sama podłączyła sobie Światłowód Jak dzwoni się na infolinię i zgłasza problem to później okazuje się że wcale jest to nie zarejestrowane żadna rozmowa żadnej notatki Po prostu zwykli oszuści Teraz będę musiała zapłacić 3360zl za Telewizję z której nie będę mogła korzystać ZaletyŻadnychWadyOszukują na każdym kroku Zdecydowanie odradzam -
~Magdalena / 2024-01-08 18:07
Oszukali mnie na 1500zl Teraz muszę płacić za Telewizję której i tak nie będę mogła oglądać bo bez Internetu się nie da Ale PLAY ma to w dupie tylko się głupio uśmiechaja Na infolinii pracują sami laicy którzy nie mają o niczym pojęcia tylko robią z klientów idiotów Żenada ZaletyZdecydowanie odradzamWadyTelewizja porażka Monterzy tez -
~Magdalena / 2024-04-01 11:56
Jestem w tej firmie od lat, jakiś czas temu postanowiliśmy zmienić tv na play i to był ogromny błąd. Po pierwsze to tata został oszukany. Zamiast 3 dekoderów kurier przyniósł 4, tata nie wiedząc o tym podpisał umowę. I co na to play, oczywiście kazali zapłacić dodatkowo karę umowną za rezygnację z 4 niepotrzebnego dekodera. Za ich pomyłkę, jeszcze trzeba zapłacić. Strasznie żenujące tak traktować stałych klientów. Do tego tv non stop się zacina, na 2 z 3 dekoderów ciągle problem i nie potrafią rozwiązać. Internet non stop się zacina, przy mojej pracy to straszne utrudnienie. Niekompetencja tej firmy to poprostu porażka, brak szacunku do klienta i chęci rozwiązywania problemów.Nie polecam-tragedia -
~Magdalena / 2024-12-02 04:35
Nic nie można załatwić Najpierw obiecują złote góry a jak się ma jakiś problem techniczny to nikt nie chce przyjść naprawić a za abonament i tak trzeba płacić chociaż nie można z tego korzystać bo nie działa WadyNajgorsza siec w jakiej bylam -
~Magdalena P. / 2023-06-12 14:34
Kpina. Obsługa klienta fatalna. Kolejne zgłoszenie w dziale technicznym. Notoryczny brak internetu stacjonarnego. Kolejny raz umówiony technik, człowiek bierze dzień wolny z pracy, a technika nie ma. Kolejny raz. Dnia urlopowego ani nerwów nikt nie zwróci. Jak dzwonię na infolinię zapytać co z technikiem bo nie przyszedł, nikt nie wie co się stało. Skontaktować się z technikiem nie mogę bo nie podali numeru ze względu na Rodo, sami też nie raczą się skontaktować z ta osobą.
...a rachunki do płacenia za coś, czego nie mam, przychodzą. -
~Magic / 2024-07-10 16:51
Od 2 tygodni nie działa internet i nic z tym nie robią telewizja zablokowana a oni twierdzą że wszystko w porządku. Prędkość światłowodu 0,69 mb/s a miało być 300 mb/s tragedia ZaletyBrakWadyBrak reakcji na zgłoszenia nie wywiązywanie się z umow. -
~Maja / 2020-02-05 16:10
Przez wiele lat korzystałam z Play i wszystko było OK. Niestety, ostatnio przekonałam się, że należy stamtąd jak najszybciej odejść. Podczas przedłużania umowy pani pomyliła się i wklikała nie to co potrzeba. Efekt? Płacimy drożej, bo dodała usługę o którą nikt nie prosił i nie mamy tego pakietu jaki chcieliśmy na 3 telefony, jaki nam rzekomo obiecała.
Co na to Play? ,,nic nie możemy zrobić, proszę wysłać wiadomość do..." i tak w kółko. Jedyne co zaproponowali to oddanie zakupionego podczas przedłużania telefonu i anulowanie umowy (będę bez telefonu ponad 2 tyg, bo trzeba jeszcze i tak czekać na decyzje - brawo Play!), tyle że bez zwrotu poniesionych kosztów. Przecież to ich pracownik nawalił, dlaczego nie idą na rękę wieloletniemu klientowi w ramach rekompensaty za ich błąd? Nie było nawet żadnego ,,przepraszam".WadyW tej chwili widzę same wady i mam w planach wynieść się, kiedy tylko skończy się umowa... -
-
~Maja / 2021-07-04 10:10
Potrzebowałam szybko Internet,doładowałam na 5 zł, zamówiłam zciagnego mi pieniądze i NIC dla mnie nawet 5 zł to są pieniądze. Po prostu przenoszę numer do innej sieci . ZaletyŻadneWadyDużo -
~Majka / 2024-10-18 10:09
Zdecydowałam się na play bo skończyła mi się poprzednia umowa z UPC. Będąc w salonie wybrałam ofertę i ustaliłam termin montażu Internetu i tv. Po dwóch dniach zjawił się Pan z ruterem i umową do podpisania. Podłączył wszystko i następuje podpisanie umowy… coś mnie tknęło i patrzę a to zupełnie inny pakiet i umowa. Dzwoniąc do play usłyszałam że w dniu którym ustalałam wcześniejszy pakiet on wygasł i dali mi inny. W porządku… nie był najgorszy. Podpisałam umowę na pakiet 3 miesięcy za darmo a później 120 zł:za miesiąc. Po tygodniu dostałam rachunek do zapłacenia 580 zł. Dwa miesiące walczyłam z nimi o poprawę tego. W końcu jeden z konsultantów zrobił korektę i jakieś promocje na rachunku i było do zapłacenia 240 zł plus 80 zł za podłączenie. Dziś mija 8 miesiąc jak walczę o moje darmowe 3 miesiące i nie jestem w stanie nic zrobić.
Internet który mam w domu raz działa raz nie. Oglądając netflix okolo 1 h spędzam na czekaniu aż wróci internet. Zgłaszając usterkę słyszę że w nowym bloku mam stare światłowody na które oni nie mają wpływu. Zmiana programu z jednego na drugi wymaga czekania około 40 sekund. Jeszcze tylko 4 miesiące i z prawdziwym szczęściem pozbędę się Play.
Odliczam każdy dzień bo szlag mnie trafia…ZaletyPotrafią naciągnąć i oszukać każdego.WadyPotrafią oszukać i naciągnąć każdego.
Nie ważne jak uważnie przeczytasz umowę ona działa tylko w jedną stronę. Bez egzekwowania Twoich praw.
Brak komunikacji. Każdy konsultant udziela innych informacjii i jak się okazuje błędnych.
Brak reklamacji.
Okradają.
Usługi niezgodne z treścią umowy. -
~Majkel / 2019-12-18 19:29
Porażka przedluzalem umowę przez internet ,czyli zostaje na starych warunkach,pierwszy miesiąc mija i nagle nie mam neta,dzwonię pytam co jest grane,a tu mało rozgarnięta pani informuje mnie że mam 20gb netu jak się skończy to nie będę miał do rozliczenia.chyba że kupię za 15zl 5gb ????oni są oszustami zmienili mi taryfę teraz 4 miesiąc walczę z nimi prze email bo przez telefon nic nie wskura się ,nic nie wiedzą jadą regułkami i kłamią.odradzam Play żałuję że przedłużyłem umowę,jeszcze parę miesięcy i przejdę gdzieś indziej.zlodzieji nie będę utrzymywał. ZaletyBrak zaletWadyObsługa klienta żałosne panie i panowie,zero pomocy, kłamstwa,zero wyrozumialosci dla klienta po 12 latach. -
~Majkel / 2022-04-08 18:34
Widzę trafiając na tą stronę, że nie tylko ja jestem poszkodowany, 2 routery mobilne gdzie obiecywana była prędkość do 300mb/s, a ja nigdy nie miałem nawet 50mb/s!
Na codzień mam 0,5mb/s dochodząc do 2mb/s, ciężko mi pracować gdyż strony się nie wygrawają, nawet czasem maila nie mogę wysłać, już nie mówiąc o próbie włączenia muzyki na Utube.
W domu to samo, prosiłem kilka razy, dzwoniłem na obslugę klienta i tylko mówili, że stacja działa prawidłowo i nie ma żadnych zakłóceń.
Niestety namówili mnie na nowy router, który miał być szybszy i podpisałem umowę na 24 miesiące, internet działa jeszcze wolniej, a ja aby zrezygnować z umowy i tak muszę zapłacić abonament za całe 24 miesiące, pomocy????????????ZaletyNie maWadyPraktycznie brak internetu gdy obiecywano 300mb/s
strona 153 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »