Pod względem zasięgu sieci Play działa. Znacznie gorzej jest pod względem działania internetu Nadajników jest dużo i się na Wzajem zagłuszają. Na wsi Play działa znacznie lepiej bo ma najwięcej nadadajnikow że wszystkich operatorów.
ZaletyDużo bts w Rzeszowie i na Podkarpaciu.
WadyBrak optymalizacji sieci pod względem szybkosci nternetu.
~maciek / 2018-12-06 13:02
Ocena: 1.00 / 5
przeniosłem 4 numery do orange a play nadal nalicza mi opłaty za jakas 5 karte niby do netu ,której nigdy nie użyłem żenada niech licza dalej zycze im powodzenia i tak złotówki nie zapłace bo umawa mi sie skończyła po 24 miesiacach . Byłem u nich 8 lat raz w roku reklamacja ze zle naliczyli kwoty nie polecam jedne wielkie oszukaństwo i tyle w temacie
Zaletyzero zalet
Wadysame wady
~maciek / 2022-05-22 17:55
Ocena: 1.00 / 5
kompletny dramat niestabilne lacze pobieranie i przesylanie obsluga klienta w kapitalnie zlym stanie
Wadyniestabilne lacze przez caly czas
~maciek / 2023-05-15 21:42
Ocena: 1.00 / 5
uokik? halo? spicie czy co? fioletowi zdziercy pieniedzy z choojowym internetem i zasięgiem. Według ekspertyzy ich techników (XD) jest u mnie wszystko w porządku!
Zaletymożliwe że splajtują (z całego serduszka życze)
Wadymożliwe, że nie splajtują
~Maciek / 2023-08-01 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Znikają mi gigabajty z karty bez powodu. Telefon stary, nie pobiera już aktualizacji bo to Android 6, aplikacji mam tylko kilka, samsung internet, poczta i gadu gadu. Nic więcej. Według telefonu pobrane za dnia 300 mega, na karcie mam 8GB, wyłączam telefon na noc a rano mam 4GB. I tak od około miesiąca. Nie ma tygodnia aby bez powodu dane nie ginęły. Mam starego Huawei P9, z innymi kartami internet działa z prędkością około 30-40 mega a w Play zawsze do 10. Nigdy więcej. Pora zmienić sieć.
Wadykradną GB, internet do 10Mb/s
~Maciek / 2023-09-01 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Po podpisaniu umowy z tą firmą internet jest prędkości 20 kb na sekundę. Internet z tej sieci to kompletna porazka i moim zdaniem ta firma powinna zostać zamknięta
ZaletyBrak
WadyBardzo wolny internet
~Maciek PE / 2021-11-05 09:29
Ocena: 1.00 / 5
Aż musiałem gdzieś napisać jak mnie załatwili w Play, od 10 lat jestem ich klientem i dzwonił pan o przedłużenie umowy, powiedziałem mu że interesuje mnie najniższy abonament bez telefonu,bo już teraz płace 220zł, pan zaproponował ofertę za 150zł ale za to z "upominkami" jakimi są telefon i smartband, pomyślałem że spoko niech będzie i tak 70zł mnie, umowa przyszła a po tygodniu faktura na 320zł!!!! Po przedzwonienu na ich infolinię pani powiedziała że taką mam umowę i że tyle mam płacić, szybko zrezygnowałem bo miałem na to dwa tygodnie, i niby wszystko okey, ale dziś po miesiącu przyszła nawa faktura na 450zł, tym razem pani mi wyjaśniła że to dlatego bo miesiąc temu nie płaciłem rachunku za starą umowę a za nową, którą i tak zapłaciłem a z której zrezygnowałem, i nie dość że zapłaciłem 320zł to jeszcze teraz zaległą fakturę muszę opłacić, banda złodziei i oszustów, nie warto brać nowej oferty nawet na okres dwóch tygodni wypowiedzenia bo i tak cię obciążą, tak się traktuje tam klientów nie polecam nikomu
ZaletyInternet w miarę śmiga
WadyPrawie wszystko
~MaciekLord2137 / 2021-03-05 17:05
Ocena: 1.00 / 5
Lagi cały czas nie da sie grać wogóle prosze naprawdzcie to
Zaletynic
Wadywszystkie możliwe
~Macivs / 2021-01-12 14:57
Ocena: 1.00 / 5
z całego serca odradzam, płaci się drogo a internet ledwo 3 mbps wyciąga, pingu w grze na pewno dobrego nie będziecie mieli, nie polecam
Zaletynie ma żadnych zalet
WadyWSZYSTKO
~maćko / 2019-10-28 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Jestem u nich lekko od 8 lat ale dokładnie nie pamiętam, może dłużej. Ostatnio dzwonili do mnie, wysyłali smsy i maile żeby przedłużyć umowę. Zdecydowałem się na przedłużenie przez internet, kliknąłem, potwierdziłem i cisza. Po 2 dniach piszę do nich maila, sklep odpisuje (raczej automat lub człowiek udający automat) że sklep nie realizuje żadnego mojego zamówienia. Wysyłam maila ponownie że coś jest nie tak bo mam potwierdzenie zamówienia w pdf-ie zapisane. Odpowiedź dokładnie ta sama - sklep nie realizuje żadnego twojego zamówienia. Dzwonię na infolinię tam się dowiaduję że jakiś kłopot z systemem, więc piszę wszystko w zgłoszeniu reklamacyjnym i czekam... Po kilku dniach włączyli mi to co zamówiłem ale... o 20zł miesięcznie więcej (zamiast 30,75zł - 49,20zł :))) Oczywiście zgłaszam pisemnie że to nie to co chciałem, tzn. to, ale nie w tej cenie. Po 10 dniach otrzymuję pisemną odpowiedź z super ofertą: przeprosiny i 30zł jednorazowego rabatu (!) lub powrót do mojej wcześniejszej oferty... Ręce opadają...
Mam kilka telefonów w tej sieci (właściwie to większość rodziny przeciągnąłem do Play) i powoli nie widzę dla siebie przyszłości w tej sieci. Kiedyś było tanio (telefonów od nich nie biorę bo mam swoje) i to rekompensowało braki zasięgu, ale teraz moim zdaniem tanio już nie jest.
Moja mama sama sobie przedłuża umowę telefonicznie (bo dzwonią i namawiają) to później aż mi głupio że tyle płaci - po 50zł abonamentu ze swoim telefonem gdzie nielimitowane rozmowy, smsy i parę gb internetu w innych sieciach dają za 29zł.
Ostatnio potrzebowałem dodatkową kartę z internetem, wziąłem z t-mobile internet domowy nolimit z routerem za 1zł za 59zł brutto miesięcznie. W play musiałbym zapłacić za 300gb 80zł/miesiąc...
Kiedyś mi zależało żeby cała rodzina była w jednej sieci bo rozmowy były tańsze ale dzisiaj to nie ma znaczenia bo i tak rozmowy są nielimitowane, więc z przyjemnością wysyłam wypowiedzenie do umowy:)
Zaletymało ich: czytelna faktura (w porównaniu z tą z t-mobile) i aplikacja play24 (ale nie wiem jak wyglądają w innych sieciach)
szybkie księgowanie płatności faktur (w tym samym dniu)
WadyObsługa na infolinii i w esklepie niekompetentna, niewiele może;
Ceny usług na dzisiaj (w przeciwieństwie do tego co kiedyś) wydają mi się zawyżone - trzeba opłacić tych celebrytów z reklam.
~Mag / 2021-02-23 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed korzystaniem z usługi ubezpieczenia telefonu zakupionego w abonamencie w Play, którą wykonuje dla nich partner Digital Care.
Po krótce opisze sytuację w której się znalazłam i w której rozwiązaniu Play nie jest skory pomóc.
Mam abonament w Play z telefonem, którego wartość rynkowa w dniu podpisania umowy wynosiła ok 3tys. Przy podpisaniu umowy zdecydowałam się na wykupienie dodatkowej gwarancji/ochrony telefonu.
Mój telefon się popsuł więc chciałam skorzystać z tej usługi, niestety po odebraniu urządzenia przez zleconego przez Digital Care kuriera DPD ślad po moim telefonie zaginął.
Zgłaszałam ten problem już wszędzie i póki co jedyną odpowiedź jaką dostałam to, że zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu i tego typu blabla wysłane z automatu bez żadnych konkretów.
Już prawie miesiąc jestem bez telefonu, mimo wielokrotnych prób kontaktu z Digital Care, wciąż nie mam żadnych odpowiedzi.
Z tą sprawą skontaktowałam się z Play przez ich czat z nadzieją, że oni zainterweniują coś w tej sprawie. Po wielokrotnych przekierowaniach między konsultantami, któryś z nich wreszcie utworzył zgłoszenie by mnie zbyć i przerzucić sprawę na drogę mailową.
Ich odpowiedź na zgłoszenie " Powinna się Pani kontaktować z Digital Care, ponieważ to oni są dostawcą ubezpieczenia.".
Ta odpowiedź mówi sama za siebie.
~Magda / 2020-05-03 01:21
Ocena: 1.00 / 5
Poważnie myślę o zmianie sieci na Orange , w Playu po włączeniu pakietu cyklicznego solo l za 30 zł internet nie działa wogole lub jest dużo wolniejszy niż w czasie kiedy niby jest obniżona prędkość transferu...Jednym słowem tragedia z internetem. O 23 włączyłam nowy pakiet dlatego że stary się skończył i od 1,5 godziny próbuje połączyć się z siecia
ZaletyBrak
WadyInternet,
~Magda / 2020-05-09 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet,działa jak by go nie było nie idzie nic zrobić bo trzeba czekać 20 minut na załadowanie się. Po złożeniu reklamacji nie było odpowiedzi.
ZaletyBrak
WadyBardzo słaby internet
~Magda / 2021-10-04 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, oczekiwanie na połączenie z konsultantem powyżej 10 minut, wiecznie brak internetu!!
ZaletyBrak
~Magda / 2022-02-06 22:21
Ocena: 1.00 / 5
Witam,mam od ponad 3 tygodni problem z kartą sim. Pisałam wielokrotnie z konsultantami, od jednych słyszałam że jest to wina urządzenia,od drugich że problem zaraz będzie rozwiązany. Po czym karta w dalszym ciągu nie działa. Dzwoniłam na infolinię i Pani którą odebrała, próbowała mi wmówić,że jest to wina nieaktywnego konta. Gdzie jest to bzdura, bo mam pakiet odnawialny plust to środki na koncie. Pani kazała mi doładować ponownie konto,nagle karta działała. Niestety tylko kilka godzin, po czym jest znów to samo. Przy każdej próbie wykonywania połączenia,
pojawia się komunikat nie zarejestrowano w sieci. Aktualnie przebywam za granicą, nie mam jak zjechać żeby osobiście podejść do salonu. Moja cierpliwość w tym momencie się skończyła, jest to jakaś kpina że Play ma takie podejście do sprawy. Nie polecam nikomu tej sieci, aktualnie jestem zmuszona przenieść nuner do innej sieci, bo nie dam z siebie dłużej robić idioty. Pozdrawiam
~Magda / 2022-04-01 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam współpracę z tą firmą. Od miesiąca nie mam internetu mobilnego, sprawa jest u Rzecznika Praw Konsumenta. Każde połączenie z konsultantem to ta sama śpiewka, włączyć, wyłączyć za 24 godziny internet będzie, jak nie trudno się domyślić nie wraca. Wymieniłam już urządzenie , karty wszystko co możliwe i nic, ostatnio usłyszałam, że muszę naprawić to na własny koszt, bo to może być wina urządzenia,( które jest własnością firmy play). Wymówki konsultantów biją wszelkie rekordy bezczelności, twierdzą że mogą występować czasowe utrudnienia w dostarczaniu internetu ze względu na dużą ilość osób logujących się i Ja się z tym zgadzam ale jeżeli miesiąc braku to jest czasowe utrudnienie to gratuluję poczucia humoru.Po co podpisują kolejne umowy skoro mają niewydolną sieć? Jak się ostatnio dowiedziałam play nie ma pracowników którzy przyjeżdżają do klientów i na miejscu rozwiązują problem z połączeniem, wszystkie koszty z obsługą ich urządzeń ponoszą klienci. Nie wiem, jak zakończy się sprawa u Rzecznika ale nie odpuszczę kolejną instytucją będzie UOKiK następnie spróbuję w telewizji ostatecznie sąd. Jeszcze raz ostrzegam przed tą firmą
WadyBrak poszanowania dla stałych klientów, którym jestem od wielu lat. Poziom wiedzy konsultantów poniżej krytyki, każdy mówi co innego
~Magda / 2022-08-12 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Masakryczne sieć !
Przeszliśmy do niej jakiś czas temu nikt nie może się dodzwonić do nas wysyłac SMS a oni nic z tym nie robią
Brak słów !
~Magda / 2023-08-23 07:44
Ocena: 1.00 / 5
Po uregulowaniu należności i spóźnienie się jeden dzień, mam czekać miesiąc na wystawienie kary umownej !! To jakiś żart.
Zrobione zostały dwa zgłoszenia w mojej sprawie
-pilne odblokowanie moich usług ponieważ moja należność została uregulowana
-skarga na dwóch z pracowników którzy nie poinformowali mnie o dalszych czynnościach tylko wprowadzili mnie w błąd.
Tymczasem mając zablokowane usługi play wysyła mi fakturę za nowy miesiąc !!
Jestem klientką od nastu lat, takiej sytuacji jeszcze nie miałam !! Kpina i. Żart !!!
To moje ostatnie chwile z Play na pewno.
~Magda / 2023-11-20 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Dramat odradzam każdemu! Obsługa klienta poniżej wszelkich standardów, skandalicznie długi czas oczekiwania na reakcję w przypadku problemów. Informację od pracowników infolinii i działu reklamacji sprzeczne. Od dwóch miesięcy mam nierozwiązany problem z telewizją - oczywiście Play nie poczuwa się do winy ani nie proponuje rozwiązań. W ich standardach za to mieści się pobieranie opłat za usługę, która nie działa.
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku do klienta, niewiarygodne długi czas reakcji, obsługa klienta to kpina
~Magda / 2024-03-18 22:01
Ocena: 1.00 / 5
To jest porażka od trzech dni mam brak internet nikt z obsługi nie był w stanie pomóc każdy mówi co innego . W salonie play do którego się udałam usłyszałam ze jak kupię nowy router to wtedy się dowiem czy internet będzie działał bo oni nie mają matkach możliwości . Oczywiście kupiłam i cóż internet zadziałał przez pół godziny. Znowu infolinia znowu przyjęcie zgłoszenia . Nie polecam i odradzam nikt profesjonalny tam nie pracuje i nikt pomóc nie chce .
ZaletyZero zalet
WadyObsługa ., olanie klienta kliencie martw się sam