WadyObsługa Klienta
strona 151 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- nastepna »
-
~Łukasz M / 2019-09-19 19:42
Daleko od PLAY !!! Umowa podpisana na firmę 04.09.2019 bez urządzeń, przed podpisaniem zapytałem czy bedzie zmiana oferta - na pewno nie w najbliższym czasie. 05.09.2019 nastąpiła zmiana oferty, interwencja w biurze obsługi i prośba o jej zmianę na droższa obowiązująca od 05.09.2019. Zażądali kaucji za zmianę, której przy pierwszej umówię jakoś nie chcieli, porażka -
-
~Łukasz S. / 2021-12-30 09:57
To jakiś żart. Chcą mnie naciągnąć na 1500 złotych za rzekome telefony za granicę! ZERO POMOCY, ZERO KONTAKTU. Nie dam za wygraną, jak tak dalej bedzie pójdę do sądu! Nie zapłacę za coś, czego nie zrobiłem! ZaletyABSOLUTNY BRAKWadysame wady -
~M / 2019-10-01 20:06
Zasięg nędza i rozpacz. To jest nabijanie klienta w butelkę.
Internet w telefonie to wielka ściema.
Nie polecam nikomu. Walczę z obsługą klienta od 0.5 roku ale niedługo ta historia dobiegnie do końca. Cierpliwośc się skończyła. Nie polecam tej sieci. Nie mają własnych nadajników i to działa wszystko tak na niby.ZaletyBrakWadyWiele -
~M / 2020-12-14 20:45
Sprzedali mi umowę w której płace 265zl miesięcznie, sam, za jeden abonament, a miałem płacić 150zl i nie da się tego zmienić w żaden sposób, oszuści! Nie polecam, uważajcie na kruczki, które niepostrzeżenie wciskają. -
~M / 2021-05-17 09:51
0.30 mbps, odradzam, wieczne problemy, ping w grach to coś między 4000 a 10000 Zaletynie maWadywszystko -
~M / 2021-06-23 13:22
Oszukują z umową ograniczony internet wbrew umowi ZaletyBrakWadyOszustwo -
~M / 2024-03-30 18:24
Dzień dobry . Chciałam podzielić się moja sytuacja ,zacznę że od roku temu dałam wypowiedzenie umowy telefonu z doładowań . Nie chcący zrobiłam doładowanie i nie mogę się doprosić zwrotu bo ciągle mają wymówkę bo 60 dni bo coś . Będąc w salonie konsultant powiadomił mnie że to wina jest poprzedniego pracownika ponieważ nie dodał załącznika z rezygnacja . Miła ponad rok a ja nie mogę się doprosić o zwrot swoich pieniędzy za pomyłkę ,mało tego każda składana reklamacja w pley jest odmowa .Jeśli nawet jakby doszło do zaworu kosztów to firma Play bierze opłatę 20 zł . Mało tego będąc wczoraj w salonie znikły pieniądze z mojego konta . Nie polecam tej firmy . ZaletyBrakWadyZła jakość klienta -
~M. / 2019-02-27 07:36
Po 7 wizytach w dwóch warszawskich salonach udało się wykonać cesję numeru. Przerażający brak wiedzy/kompetencji pracowników, brak konkretnych informacji dot.wymagań jakie powinny spełniać pełnomocnictwa(dopiero po 4 wizycie w salonie ktoś raczył poinformować, że np. podpis powinien być czytelny, że powinna być pieczątka imienna, nie tylko pieczątka spółki) Czepianie się, że jedno pełnomocnictwo nie jest na firmowym papierze-nie każda firma musi posiadać.Odrzucanie wydruku KRS z dnia poprzedniego! w sytuacji gdy strona KRS nie dała się otworzyć.Najlepsze jest to,że 3 razy trafiłam do tego samego pracownika i nawet słowem nie wspomniał, że macie(Play) swoje wewnętrzne regulacje dot.składanych dokumentów, które nie są dostępne na stronie.Brak decyzyjności, managera który na miejscu może potwierdzać zgodność dokumentów i wykonanie cesji.Weryfikujcie wiedzę jaką mają Wasi pracownicy, a może macie tak słaby system szkoleń z zakresu usług.Poniżej krytyki. ZaletybrakWadybrak kompetencji -
-
~M. / 2021-02-26 12:04
Dopóki trwa umowa konsultanci są milutcy. W trakcie zbliżania się końca terminu, na jaki została zawarta umowa, zaczęły przychodzić coraz większe rachunki (mimo korzystania z telefonu w ten sam sposób). Po zakończeniu umowy, wysokość abonamentu miała zmniejszyć się o wysokość raty za telefon z 289,00 zł na 69,00 zł. Niestety PLAY na kolejnej fakturze w dalszym ciągu liczył sobie pełną kwotę, czyli za abonament i za telefon, który został już spłacony. Konsultant udzielił informacji, że jest to kara umowna za odstąpienie od umowy, mimo że takiego odstąpienia nie było. Po rozmowie z drugim konsultantem dowiedziałam się, że to pomyłka i żebym zapłaciła jedynie abonament, jak też uczyniłam. Następnego miesiąca przyszła ponownie faktura za: abonament, telefon wraz z płatnością zaległą za telefon. Dopiero wtedy dowiedziałam się, że po zakończeniu umowy PLAY podwyższa wysokość abonamentu telekomunikacyjnego o wartość raty za spłacony już telefon. Oczywiście poprosiłam o podstawę prawną takiego działania i dokonałam zgłoszenia z prośbą o korektę faktury. Po kilkunastu dniach dostałam odpowiedź, że nie dokonają korekty wysokości faktur, a jako podstawę prawną podali ustęp regulaminu, który w ogóle nie traktował o takim działaniu. W zamian PLAY zaoferował, że jeżeli przedłużę u nich umowę, to anulują całą płatność. Musiałam się nad tym zastanowić. Następnego dnia, gdy chciałam przedłużyć umowę (bo wcześniej nie było jakichś większych problemów po ich stronie) dowiedziałam się, że nie ma telefonu, którym jestem zainteresowana i żebym skontaktowała się z nimi jak będzie kolejna dostawa. W następnym miesiącu PLAY ponownie naliczył mi pełną płatność za abonament i telefon, który był spłacony... Zadzwoniłam i zapytałam się, czy jest już wybrany przeze mnie telefon, na co odpowiedź brzmiała "nie", choć w tym czasie według zapewnień konsultanta miał już być dostępny. Stwierdziłam, że w takim razie chcę przedłużyć abonament bez brania telefonu i żeby anulowali mi bezpodstawnie naliczone opłaty za spłacony telefon. Konsultant stwierdził, że nie można anulować tych płatności bez telefonu. Po kilku dniach okazało się, że telefon jest już dostępny, więc chciałam przedłużyć umowę wraz z tym telefonem, ale PLAY odrzucił mój wniosek, bowiem najpierw muszę spłacić zaległości, żeby wziąć nowy telefon, a pieniądze te nie podlegają zwrotowi. WNIOSEK: PLAY ZA WSZELkĄ CENĘ MYDLI OCZY KLIENTOM W CELU WYŁUDZENIA OD NICH JAK NAJWYŻSZEJ KWOTY PIENIĘDZY. Oczywiście wypowiedziałam im umowę, niestety mają miesięczny okres wypowiedzenia, więc kolejna wysokość pełnego abonamentu do zapłaty, czyli DODATKOWO PRAWIE 1000 ZŁ ZA TELEFON, KTÓRY BYŁ JUŻ SPŁACONY. Po wypowiedzeniu umowy rozdzwoniły się telefony ich konsultantów z super ofertami. Żenada. Na szczęście pierwsze 6 miesięcy abonamentu miałam za darmo i płaciłam jedynie za ubezpieczenie telefonu, więc w rzeczywistości ta cudowna sieć ma jeszcze w plecy kasę za telefon, z czego bardzo się cieszę. PROSZĘ RÓWNIEŻ PAMIĘTAĆ, ABY WYCOFAĆ ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH PO ZAKOŃCZENIU UMOWY, GDYŻ PLAY PRZEKAZUJE INNYM SIECIOM NEGATYWNĄ OPINIĘ O PŁATNOŚCIACH, CO MOŻE WIĄZAĆ SIĘ Z PROBLEMEM WZIĘCIA TELEFONU W INNEJ SIECI. Dodatkowo mam kilka osób w rodzinie, które korzystają z tej felernej sieci i szczęśliwie stwierdziły, że z niej uciekną z końcem umowy. Również i Państwu zalecam takie działanie. Serdecznie nie pozdrawiam PLAY'a. ZaletyBardzo sprawna manipulacja - do pozazdroszczeniaWadyCały proces zakończenia współpracy - naciąganie na każdą złotówkę -
~M...... / 2024-01-17 21:09
Internet dno poprostu żenada co z tego że zresetują ustawienia jak nic nie chodzi jak trzeba.Play!!!! chyba czas się wziąć do roboty i cos zrobić żeby poprawić opinie klientów ZaletyKontakWadyInternet dno -
~M.Nieznana / 2023-08-30 11:30
Najgorsza sieć jaka może być...chłopak płaci za internet w Play, a Internet czasami działa, a czasami nie...płaci tyle pieniędzy za takie badziewie... strasznie się zacina mimo,że zasięg jest bardzo dobry...NIE POLECAM.. ZaletyBrakWadyInternet strasznie przerywa, czasem działa, a czasem nie.. -
~M4 / 2024-04-18 16:58
Oszukują na umowach przedłużyłem umowę miało być 120 zł i są ukryte dodatkowe koszty i wychodzi 200 zł nie polecam w dodatku slaby Internet do biura. ZaletybrakWadyduzo -
~Macgyver / 2023-08-04 19:16
Tyle lat a teraz badziewie jakich mało,zasięg jak w 18 tym wieku,choć Indianie szybciej się kontaktowali.Cygany jedne jak i reszta ZaletyBrakWadySame -
~Maciej / 2020-05-12 08:04
Niestety dołączam do grona niezadowolonych klientów. Play oszukuje swoich klientów. Podpisałem umowe na usługę box dla firm w, której były otrzymalismy 3 numery plus jedna karta do internetu. Dodatkowo zaproponowano nam w unikalnej jakże cudownej ofercie dwa telefony (abonament z urządzeniem) zbliża się koniec trwania umowy, wiec składam wypowiedzenie. Dzwonię do bok play z pytaniem koedy skutecznie zostanie rozwiązana umowa, a w odpowiedzi uzyskuje informacje, ze umowa na jednym
Numerze trwa do listopada 2020, a na reszczie numerów rozwiązanie nastąpi zgodnie z owu. ( mowa tu o numerach do których zostały dobrane telefony) , wiec pytam jak to możliwe skoro umowa wraz z telefonami była podpisana w pakiecie box na dwa lata i na reszcie numerów zakończy się zgodnie z owu. Odpowiedz play: nie wiem jak to się stało, może jakiś blłąd...techniczny?!
Złożyłem reklamacje na tę sytuacje. Po kilku dniach uzyskałem odpowiedź- Nie mam niestety podstaw, żeby spełnić Pana prośbę. Pana odwołanie uznałam za niezasadne.
Sprawdziłam, że data zakończenia umowy dla numeru jest prawidłowa.
W kółko to samo. Jedna wielka porażka . Nigdy więcej Play. Byłem
Z Wami długo, może za długoZaletyCena to nie wszystkoWadyRozłącznie podczas dłuższej rozmowy, przedzwieki, słaby zasięg, -
~Maciej / 2020-06-22 15:59
Jeżeli ktokolwiek rozważa internet mobilny od Play, polecam poszukać gdzie indziej. Mieszkam w centrum Krakowa, maszty wszędzie dookoła, niby LTE a jakość z epoki modemów. Podpisanie umowy z Play to zdecydowanie jedna z najgorszych decyzji w moim życiu ZaletybrakWadynie istnieje gorszy internet na rynku -
~Maciej / 2021-03-10 08:56
Play to totalne gówno, podpisałem umowę i przez 3 tygodnie nie potrafili mnie umówić na instalacje internetu stacjonarnego. Zrezygnowałem bo jak na start robią sobie takie jaja to strach myśleć co dalej -
-
~maciej / 2021-12-04 16:54
play to złodzieje kupilem 500 gb i miał być szybki i nawet jak byl szybki to byli lagi i wywalalo nie polecam tego gówna jebaćplay to gówno walonego jebąc to gównooooooooooo nie kupujcie tego ZaletygównoWadyplay to same wady -
~Maciej / 2022-09-17 22:51
Najgorszy syf jaki widziałem
Internet może ssać chodzi tylko po 2 w nocy i to ledwo szkoda gadać i marnować pieniądze
A jaka wymówka konsultantów?
Bo za dużo osób korzysta z internetu śmieszneZaletyWCALEWadyCała sieć -
~Maciej / 2023-08-30 14:06
W salonie sprzedaży - "tak, będzie miał Pan 5G, to jest zupełnie inny router od poprzedniego, nowa generacja sprzetu ktora pozwoli cieszyc sie super szybkim internetem". Przychodzi monter - "Panie, ale to nie jest router 5G". Jade do salonu sprzedazy i slysze "wie Pan co, nie moge zrobic reklamacji ani zwrotu. Proszę przypomniec się za 2 tygodnie, to wtedy uda się zrobić reklamację, bo teraz jest za wcześnie". Przyjeżdzam za 2 tygodnie - "no jednak się nie da". Prędkość internetu za 70zł/mc to ok 0,5-1mb/s. Dzwonie na infolinie, że to przecież nawet nie jest LTE - "bardzo nam przykro, ale nadajnik jest przeciążony, a Pan korzysta z internetu, więc nie mamy sobei nic do zarzucenia. Umowa określa prędkość maksymalną a nie minimalną".
Ostatni raz.ZaletybrakWadyPrędkość internetu -
~Maciej / 2025-02-04 17:23
Złozieje
Drugi raz nie potrafią zwrócić pieniędzy, bądź aktywować doładowanie, pakiet internet za które chwilę wcześniej zapłaciłem, mimo że jestem ich wieloletnim klientemWadyNiekompetencja, nieuczciwość
strona 151 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- nastepna »