Dno totalne słaby zasięg powinno wystarczyć jesteście zerem wśród innych sieci
ZaletyZalet niema
WadySłaby zasięg
~Krzysztof / 2022-07-05 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Mieszkam 5 km od sierakowic i ja musze wysc na podwórku aby rozmawiam ale bardzo mało korzystam z telefonu przez rozmowy ale rachunki przychodzą duże teraz zapłaciłem 176zl ale nie wiem za co jeśli ja korzystam internetu domowego z WiFi
Tylko potrafią kraść pieniądze duże ilości a telefon który wybrałem niw pasuje mi
ZaletyAbonament
WadyZa duże kwoty pieniędzy
~Krzysztof / 2022-08-20 15:39
Ocena: 1.00 / 5
BOK chyba z ulicy wzięty a ich darmowe promocje drożej wychodzą niż u innych norma
ZaletyBrak
WadyNajgorsza siec w pl a moze i na świecie
~Krzysztof / 2022-08-24 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam sieć stwarza problemy klientom
Obsługa klienta w punkcie w Kaliszu galeria Amber arogancka
ZaletyBrak
WadyAroganccy pracownicy
~Krzysztof / 2022-09-14 20:42
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza internet stacjonarny często nie działa brak prędkości zanurzona 500%
ZaletyBrak
WadySzajs
~Krzysztof / 2022-10-10 18:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam oszuści brak często internetu serwus ma cię w dupie prędkość zanirzona
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Krzysztof / 2022-11-16 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Patologia gnoje wyłączają internet stacjonarny co puł godziny nie polecam naciągacze
ZaletyNiema
WadyWszystkie morzliwe
~Krzysztof / 2022-11-28 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam tą sieć potencjalnym klientom. Niestety firma ta charakteryzuje się kompletnym lekceważeniem klienta i brakiem jakiejkolwiek chęci rozwiązania problemu i osiągnięcia porozumienia. W związku ze zmianą miejsca zamieszkania (klatka obok w tym samym bloku) zwróciłem się w sierpniu br. o zmianę adresu świadczenia usług (internet). Do dziś internet nie został podłączony, regularnie otrzymuję faktury zobowiązujące mnie do zapłaty, a dodatkowo odmówiono mi możliwości przedterminowego rozwiązania umowy bez ponoszenia kary umownej, z powodu jej nie wykonywania przez usługodawcę. Ponadto, firma ucieka się do tak żenujących argumentów - jak np. to, że z mojej winy internet nie został podłączony, bo utrudniałem kontakt i odwołałem wizytę montera. Oczywiście żadna z przytoczonych sytuacji nie miała miejsca. Za to, od sierpnia regularnie składałem wizyty w salonie firmowym Play, czy też spędzałem długie godziny na "rozmowach" czy to za pośrednictwem czatu, infolinii, czy mailowo. Kontaktując się w tej sprawie z prawnikiem zostałem poinformowany, że podobnych spraw związanych z działaniem tej firmy jest mnóstwo, a firma żeruje niestety tylko na niewiedzy klienta, wykorzystując swoją pozycję, celem osiągnięcia korzyści majątkowych.
Zaletybrak
Wadywszelkie możliwe
~Krzysztof / 2023-01-08 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Gunwno straszliwe... od kiedy Play przeją UPC szybkość internetu upadła na kolana - NIE POLECAM PLAY
Zaletynie ma
Wadyinternet
~krzysztof / 2023-03-08 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Dziady część 8-ma szkoda pisać miałem na abonament przeszedłem na kartę zmieniam sieć.to bez sensu z nimi walczyć banda idiotòw
~Krzysztof / 2023-06-03 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu , przyszedłem do salonu by zapytać czy opłaca się połączyć abonament żony z moim .
Aby to zrobić dali cesje do podpisu (koszt 49.99 )
Gdy przedstawilj ofertę nie zgodziłem się na nią i powiedziałem że za pół roku przyjdziemy jak Żonie się skończy abonament.
Miesiąc później przychodzi rachunek - powiększony o koszt cesji i naliczone dodatkowe opłaty- wszystko zgodnie z ich regulaminem który przecież powszechnie jest dostępny ( nikt nie przedstawiał takich Kostów) za samo zapytanie rachunek powiększony o 120 zł-
Nie polecam nikomu Sieci Play
~Krzysztof / 2023-06-06 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z Play od wielu wielu lat. Odbijałem piłeczkę za każdym razem, kiedy chciano mi zmienić ofertę, ale tym razem się zgodziłem, bo zaczęło mi brakować internetu.
Pani konsultant przekazała mi informacje, ze 3 moje numery będą wspólnie na umowie za określoną kwotę. Przyszła umowa, szybko podpisałem, ale dopiero po godzinie się zorientowałem, ze tylko 2 numery są na umowie. Zgłosiłem reklamację, odsłuchano rozmowę i rozpatrzono reklamację pozytywnie. Minął miesiąc - dziesiątki wiadomości na czacie, kilka telefonów na infolinie - wszyscy mówią to samo - w trybie pilnym konsultant się skontaktuje. Pierwszy raz nie zapłaciłem faktury, która jest zawyżona o dodatkowy numer, który nie zawiera umowa. Czekam na kontakt z tej firmy. Totalna porażka. Jestem zażenowany obsługą i rozczarowany po tylu latach korzystania z usług tej firmy.
WadyWprowadzenie w błąd i brak reakcji na rozwiązanie problemu, mimo, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
~Krzysztof / 2023-10-25 23:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć pod zglsndem internetu stacjornarnego
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Krzysztof / 2023-10-31 23:02
Ocena: 1.00 / 5
OSTRZEŻENIE DLA WSZYSTKICH KLIENTÓW UPC
Witam,
W poniższej wiadomości chciałbym ostrzec wszystkich aktualnych użytkowników UPC przed migracją do firmy PLAY. Jako wieloletni użytkownik UPC, kilka dni temu otrzymałem telefon od firmy PLAY, aby przedłużyć istniejącą umowę w UPC, ponieważ umowa, którą wcześniej zawarłem z UPC jest na czas niekreślony i nie obejmuje już żadnych promocji czy aktualnych ofert. Pragnę wspomnieć, że firma UPC od pewnego czasu połączyła się z firmą PLAY i wszystkie nowe usługi są świadczone z ramienia firmy PLAY. Pani, z którą rozmawiałem telefonicznie zaoferowała mi Internet światłowodowy wraz z telewizją. Parametry Internetu to 1Gb/s oraz pakiet telewizyjny MAX wraz z 165 kanałami. W trakcie rozmowy z mojej strony zostały poruszone kwestie techniczne dostarczonych usług. W tym zakresie upload na poziomie 60 Mb/s, adres wyjściowy IPv4, router z możliwością konfiguracji ustawień sieciowych oraz kwestie dekodera: możliwość nagrywania, cofania oraz pauzowania kanałów w czasie rzeczywistym. Po uzgodnieniu tych warunków, wspomniałem Pani, aby zawarła w umowie wzmiankę na temat adresu wyjściowego IPv4, ze względu, że większość czasu pracuję z domu, a mój pracodawca udostępnia usługę VPN, która pozwala mi się łączyć tylko w powyższej technologii. W trakcie dalszej rozmowy Pani odpowiedziała, że zawarła wszystkie moje wzmianki w umowie oraz że z dniem kolejnym umówi technika, który zabierze stary sprzęt (router i dekoder) i wymieni go na nowy. Dane techniczne nowych urządzeń - Router Play BOX NET i Dekoder Play BOX TV.
W dniu kolejnym o wyznaczonej godzinie pojawił się technik, który wymienił osprzęt. W trakcie rozmowy z technikiem wspomniałem, że chciałbym, aby mój adres brzegowy sieci był w puli adresów IPv4 ze względu na mój zakres pracy. Technik wspomniał, że wszystkie kwestie techniczne poza montażem sprzętu uzgadnia się z centralą techniczną przez telefon. Po podpisaniu dokumentów, odbioru i zdania starego sprzętu, postanowiłem przetestować obecny sprzęt zaczynając od Internetu. W trakcie pierwszych testów zauważyłem, że typ połączenia z siecią WAN, to dynamiczny adres IP [DHCPv6], mimo że wcześniej prosiłem Panią w trakcie zawarcia umowy, aby dopisała do umowy, że jest to dla mnie punkt nadrzędny zmiany obecnych usług. Pani w trakcie rozmowy powiedziała też, że jeżeli adres nie będzie bezpośrednio zmieniony, to mogę go zmienić na infolinii technicznej. Czym prędzej, że był to środek tygodnia postanowiłem zadzwonić do działu technicznego PLAY w celu zmiany puli adresowej na IPv4. Po dodzwonieniu się do działu technicznego, przedstawiłem zaistniałą sytuację oraz poprosiłem o zmianę adresu. Pani, która odebrała telefon mówiąc, że jest z działu technicznego powiedziała mi, że wszelkimi zmianami sieciowymi zajmuje się dział techniczny. Poprosiłem więc o przekierowanie do działu technicznego, abym mógł przedstawić zaistniałą sytuację. Pani słysząc to uparcie twierdziła, że jestem połączony z działem technicznym i innego działu technicznego nie ma, a ona jest osobą w pełni techniczną. Kolejny raz poprosiłem o w/w zmianę, lecz tym razem usłyszałem, że dział techniczny w PLAY odpowiada na zgłoszenia tylko mailowo. Po kilkuminutowej rozmowie poprosiłem Panią, aby w takim razie otworzyła zgłoszenie techniczne, ponieważ powyższy problem uniemożliwia mi pracę i nie jestem w stanie nic zrobić z zaistniałą sytuacją. Wspomniałem też, że wszelkie wymogi, jakie chciałem, co do świadczonych usług są zawarte w mojej umowie. Po utworzeniu zgłoszenia Pani oznajmiła, że czas podjęcia przez dział techniczny zgłoszenia wynosi do 14 dni roboczych, ale może on ulec zmianie w zależności od trudności zgłoszenia. Po około 2 godzinach od poprzedniego telefonu, postanowiłem, że jeszcze raz zadzwonię do działu technicznego, ponieważ wraz z dniem kolejnym nie będę mieć możliwości wykonywania swojej pracy. Po ponownym dodzwonieniu się do działu technicznego, także telefon odebrała Pani, która przedstawiła mi się, jako dział techniczny PLAY. Po krótkim opisaniu mojego problemu, Pani powiedziała, że zaraz zmieni mi pulę adresową na IPv4. Po około 2 min. wróciła do mnie z wiadomością, że puli adresowej nie da się zmienić, ponieważ ma zablokowany przełącznik na stronie. Kontynuując rozmowę, chciałem się dowiedzieć, co jest przyczyną, że Pani nie może zmienić opcji, ale niestety każda próba wyjaśnienia brzmiała, że się nie da i koniec. Zaproponowałem, żeby przełączyła mnie do działu technicznego, abym mógł się dowiedzieć, czemu nie może zmienić tej opcji. W rezultacie po 5 min. otrzymałem od Pani informację, że jest awaria w sieci i to ona uniemożliwia jej zmianę mojego adresu wyjściowego. Zapytałem się, co to za awaria i ile może potrwać, usłyszałem tylko, że aktualnie jest awaria i może potrwać do kilku dni. Pani wspomniała też, że mogę utworzyć wniosek do działu technicznego i ktoś się ze mną skontaktuje w ciągu 3 dni roboczych. Wyjaśniłem, że wcześniej składałem wniosek i proszę o jego rozpatrzenie. Pani dalej mówiąc, że jest awaria zakończyła ze mną rozmowę twierdząc, że dział techniczny na pewno się ze mną skontaktuje. Nie mogąc dalej wykonywać swojej pracy postanowiłem, że zadzwonię tego samego dnia wieczorem, ponieważ jest to dla mnie temat pilny i narusza warunki mojej umowy. Dzwoniąc po raz trzeci do działu technicznego, kolejny raz zostałem poproszony o opisanie zaistniałej sytuacji. Pan, który aktualnie zajmował się moją sprawą powiedział, że potrzebuje chwili czasu, aby przenalizować mój przypadek z działem technicznym. Po około kilku minutach Pan wrócił do mnie z wiadomością, że niestety PLAY nie jest w stanie zagwarantować puli wyjściowej IPv4 ze względu na moje połączenie internetowe, które wykorzystuje kabel koncentryczny. Próbując dowiedzieć się czegoś więcej, co ma wspólnego kabel koncentryczny z pulą adresową IP, otrzymałem tylko informację, że mogę zgłosić wniosek do działu technicznego i na pewno rozpatrzą mój wniosek.
Podsumowując mój przypadek muszę stwierdzić, że jestem zażenowany świadczonymi usługami przez PLAY. Nie dość, że dział techniczny nie potrafi rozwiązać problemu, to na dodatek jest w pełni niekompetentny podczas wykonywanej pracy. Żadna z osób z działu technicznego nie powiadomiła mnie, że PLAY nie posiada wyjściowej puli adresowej IPv4. Dopiero przeszukując Internet natrafiłem na informacje na forum, że PLAY aktualnie nie ma w swojej ofercie puli IPv4. Powyższa informacja jest także niezgodna z tym, co mówiła Pani, która zawierała ze mną umowę. Jeszcze raz chciałbym wszystkim klientom UPC odradzić przejścia do PLAY, ponieważ nie są wywiązywane kwestie zawarte w umowie, a dział techniczny opiera swoje SLA usług na czymś, co nie istnieje np. wspomniana awaria. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem telefonu ze wsparcia technicznego oraz rekompensaty, mimo iż nadal nie jestem w stanie wykonywać swojej pracy.
OSTRZEŻENIE NR 2 – ŚWIADCZENIE USŁUG TELEWIZYJNYCH
Nawiązując do powyższej umowy, muszę się także odnieść do świadczonych usług telewizyjnych. Zawierając umowę na telewizję z Pakietem MAX zostałem poinformowany, że dekoder, który mam otrzymać (Play BOX TV), jest w stanie nagrywać, przewijać i pauzować wyświetlane aktualnie programy. Niestety, po otrzymaniu i skonfigurowaniu sprzętu okazuje się, że większości programów to nie obejmuje (m.in. TVN, TVN24, TVP, Discovery, itp.). Tylko znikomą pulę programów da radę nagrywać, przewijać i pauzować. Jest to kolejna niezgodność z tym, co jest przedstawiane klientom.
Mam nadzieję, że moja opinia przysłuży się innym dotychczasowym klientom UPC i nie będą oni wprowadzani w błąd w trakcie zawierania umowy. Dodatkowo osoby pracujące na infolinii PLAY zostaną bardziej wyedukowaniu w zakresie swoich obowiązków, reprezentując tym samym usługi PLAY.
Zalety- Szybka instalacja sprzętu
Wady- Brak puli adresowej IPv4
- Niekompetentny personel techniczny
- Brak wsparcia technicznego
- Brak nagrywania, pauzowania i przewijania kanałów
~Krzysztof / 2024-01-07 00:17
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści córka w Niemczech
za granicą i na niemieckim numerze a liczą jak im się podoba za miesiąc 100 zł bez korzystania z telefonu
ZaletyBrak zasięgu po umowie
WadyJest zasięg jeśli szukają klienta
~Krzysztof / 2024-05-20 08:14
Ocena: 1.00 / 5
Zauważyłem że tu ktoś pisze o telewizji to mi 2 lata temu do umowy zawierałem tylko za teleton a okazało że ja płaciłem również telewizję czyli cyfrowy Polsat to ja nie zawierałem umowy o telewizję i były inne usługi płaciłem które nie były potrzebne tak to robią wciskają klientowi wszystko co możliwe aby tylko interes był A w sieci Orange płaciłem przez pół roku podwójnie po 289,90 czyli płaciłem prawie 600 zł miesięcznie tak mnie okradli z pieniędzy ale co ja zrobić teraz mam jak nie mam dowodu wpłaty a kasa z konta zniknęła dwa razy po 300 zł A raz zapłaciłem to jeszcze raz to samo mi przysłali a jak nie zapłaciłem drugi raz w miesiącu to mi upomnienie o niezapłacenie przysłali co ja już im zaplacile tak to oni okradają jak się da
LUDZIE TAK BARDZO SĄ ZADOWOLENI A JA NIE BO CO TO ZA UMOWA ZA INTERNET JAK NIE DZIAŁA NIE MOGE Z NIEGO KORZYSTAC A PODRUGIE INTERNET JEST POZNIEJ ZWOLNONY TO PO CO TAKA UMOWA
ZaletyOszuści
WadyNiezadowolony z tej sieci
~Krzysztof / 2024-07-24 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Oferta gorsza niż inne plus nie działający internet i nic z tym nie zrobią bo oni nie mają żadnych błędów.
~Krzysztof / 2024-09-27 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Miałem podpisaną umowę z UPC. Skuszony reklamą playa, że przechodząc z UPC do playa otrzymam korzystniejsze warunki, poprosiłem o kontakt w tej sprawie. Oddzwonił do mnie konsultant (który) okazał się zwykłym oszustem. W UPC miałem internet 600 GB, tuner horizonie, tv+ polsat premium sport, canal+premium i Viaplay Total + Eleven). Do tego 3 telefony komórkowe i stacjonarny z połączeniami za darmo na stacjonarne w UE ina komórki do Kanady i stanów) . Za wszystko płaciłem coś koło 232 zł. Oszust z play powiedział, że cały mój pakiet zostaje bez zmian i dodatkowo zaproponował mi HBO, Canal+ online, skyshowtimetime ale będą musieli zlikwidować tel. Stacjonarny i za wszystko zapłacę o 7 zł więcej, no i nowa umowa na 2 lata. Niestety okazało się, że canal+online, skyshowtime muszę dokupić sobie sam, zabrano mi dostęp do polsat premium sport (który jak chce, to też muszę sobie wykupić), okrojon mi Viaplay do pakietu medium i jak chce Total to też muszę sobie wykupić. Oczywiście oszustwo zgłosiłem w play i czekam ale oni mają czas na rozwiązanie zgłoszenia) Dzisiaj mija 14 dzień czyli mija termin odstąpienia od umowy a odpowiedzi jak nie ma tsk nie ma. Prosiłem o przywrócenie poprzedniej usługi, to powiedzieli mi, że nie ma sprawy ale jak chce przełączyć telefony z powrotem do UPC to muszę udać się do salonu play, żeby wydali mi nowe karty i że przez 3 dni karty będą nieaktywne. Nie dość, że mnie oszukali, to jeszcze muszę biegać za kartami SIM I przez 3 dni zostać odcięty od świata. Moje pytanie jest takie - gdzie takie oszustwa się zgłasza? Na policję, do UOKiK? Co robić? Czy jest na grupie, ktoś, kogo play tak samo wydymał? Aktualnie jest 24 wrzesnia Aktualnie od przeszło doby nagle, bez ostrzeżenia wyłączyli mi karty sim. mam wyłączony sygnal na wszystkich kartach sim i nie potrafią przywrócić mi poprzedniej usługi. Córka wraca jutro że Szwecji, potrzebuje telefonu, bilety, odloty, przyloty, pociągi, autobusy, kontakt z bliskim... Nie są w stanie jej pomóc. Bezradnie rozkładają ręce i pytają czy mogą jeszcze w czymś pomóc... Tak jakby już koorwy w czymś pomogli. Play to Porażka i kupa gówna.
Dzisiaj mija 5ty dzień jak wyłączyli mi 3 numery bez jakiegokolwiek ostrzeżenia i nie potrafią mnie przywrócić do UPC. Za każdym razem gdy dzwonie, to gnoje tylko cie weryfikują, pytają o nr klienta, bądź pesel, imię nazwisko i adres usługi. Przełączają między działami, Później piszą kolejne zgloszenie i tak bez końca a na koniec pada pytanie, czy nie chcesz jakiejś dodatkowej usługi. To nie są ludzie tylko jakieś jeb@ne bezmózgie roboty. Mają tupet skurw.... .
ZaletyBrak
WadyUnikać oszustów.
~Krzysztof / 2024-11-01 23:28
Ocena: 1.00 / 5
Internet swiatlowodowy - nie dziala jak powinien. Oczywiscie nie jest tak ze go nie ma. Jest ale w ciagu tygodnia trzeba dzwonic po minimum 5 razy zerby wznowic internet. Na dzien dzisiejszy opieraja sie na zmianie kanalu na lepszy. Szkoda nerwow - internetu ciaglego na pewno nie bedziesz miec
ZaletyBrak
WadyCzesciej nie ma internetu jak jest
~Krzysztof / 2024-11-22 06:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam oszuści od lipca brak tv zero kontaktu a na koniec karą za rozwiązanie umowy. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta