strona 15 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Zordia / 2021-02-04 15:19
Tragiczna prędkość internetu. Cały czas zrywane połączenia. Praktycznie nie ma jak korzystać bo coś człowieka trafia. Po zgłoszeniach co chwilę konsultanci każą wyłączać telefon żeby zrestartować kartę. Jedna wielka masakra. Koszmarna sieć. Zasięg też pozostawia wiele do życzenia. Za tak duże pieniądze jakość usług do d... -
-
~--_-_-_ / 2019-08-07 10:31
Ceny są ok ale miałem taki przypadek że włączył dane komórkowe (poprzedniego dnia miałem 500 mb i od tego czasu transfer danych był wyłączony) i dosłownie chwilę później wyskoczyła mi na ekran informacja że skończyły mi się pięniądze na koncie a poprzedniego dnią doładowałem 10zł. Ponownie sprawdziłem stan pakietu transferu internetu i okazało się że z tych 500 mb zrobiło się 0mb a pomiędzy sprawdzaniem stanu pakietu tylko na chwilę wlaczylem transfer. Niemożliwe jest zeby ktoś korzytal z mojego transferu bez mojej wiedzy bo mieszkam sam. Także podsumowanie jest takie ze play ukradlo mi 10zł i 500 mb internetu i to nie był mój pierwszy taki przypadek! Nigdy wiecej play. ZaletyFajne oferty np. 100gb na YT za darmoWadyNiestety siec okrada klientow. -
~Agnes / 2022-07-18 09:33
Nie polecam tej firmy. Zamowilam internet z tv z play. Najpierw rozmawiajac z konsultanetem uskyszalam o ofertach (darmowe miesiace itp). Okazalo sie, ze finalnie tego nie bylo. Nastepnie przyszedl technik zamontowac internet i tv i poinformowal, ze w moim mieszakniu jest to niemozliwe do zrobienia. Zgodnie z moim prawem moglam zerwac umowe do 14 dni. Zaraz po wizycie technika zadzwonilam do obslugi klienta i dowiedzialam sie, ze nie ma problemu mozna odstapic od umowy w ciagu 14 dni. Niestesty box musialam odeslac na swoj koszt i zaplacic bezzwrotna oplate aktywacyjna za usluge, ktoreh nigdy nie otrzymalam. A na koniec dostalam faktuare do zaplacenia na 514 zl za przedterminowe zerwanie umowy.
Teraz jestem W UPC, ale niestety numer mama dalej play jak tylko skonczy sie umowa odchodze z tej firmy. Odkad do nich doaczylam cigale jest cos nie tak. Zdecydowanie nie polecam -
~Aliaksandr / 2024-01-24 10:49
Jestem mega zawiedziony z Panstwa obsługi klienta i całego serwisu.
15.01.2024 telefonicznie zawarliśmy jako firma umowę z Play na usługę internetu światłowodowego. Na technika czekaliśmy równiutko tydzień.
Pod czas wizyty się okazało, że w biurowcu nie ma odpowiedniego kabla do podłączenia modemu. Technik powiedział, że musimy złóżyć zgłoszenie drogą mailową, w którym mamy opisać całą sytuację i napisać, jaki kabel potrzebujemy do podłączenia internetu.
Zrobiliśmy to niezwłocznie, 22.01. Dziś, po licznych kontaktach z PŁATNĄ infolinią się dowiedzieliśmy, że takie zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 14 dni. Nie jest wykluczone, że po odpowiedzi na zgłoszenie ponownie będziemy czekali na wizytę technika (do kilku dni). No i, oczywiście, nikt nie wyklucza, że coś może pójść nie tak.
Wynik: od momentu zgłoszenia chęci współpracy do faktycznego rozpoczęcia korzystania z usługi może minąć nawet miesiąc.
Zdecydowanie odradzam wchodzenia w to- oszczędzicie sobie czas.
W celu weryfikacji dla Play zostawiam tu nr zgłoszenia 294809940
????Zaletycena, faktyczna prędkość internetuWadyczas na podłączenie usługi, obsługa klienta -
~Andrzej / 2021-01-23 12:58
niby miała byc promocja do 31 01 2021 na 6 m-cy bezpłatnego prime video w Play dla posiadaczy abonamentu internetowego ale zapomnieli dodac że tylko przez smartfon - więc lipa straciłem tylko czas dzwoniąc i sie dopytując ZaletymarneWadynierzetelna informacja o promocji -
~as66 / 2025-03-17 16:44
Pierwszy kontakt z Play i szok!
Numer telefonu według aplikacji play24 i formularza na stronie play... JEST NIEPOPRAWNY, więc nie można zarejestrować karty SIM.
Pomoc na chacie mówi: udaj się do punktu stacjonarnego ????????????WadyBrak możliwości użycia - numer odrzucony przy próbie rejestracji. -
~Bacha / 2018-12-04 08:31
Piszą na swojej stronie że mają najszybsze połączenie z konsultantem. Co jest kłamstwem. Mają owszem, najszybsze połączenie z automatem a później czeka się nawet kilka minut na połączenie z konsultantem. A co najśmieszniejsze płaci się za taki połączenie i jest naliczanie sekundowe. Ja do wszystkich mam darmowe połączenia a do swojego operatora muszę płacić -
~Brodek / 2023-12-26 16:57
Play skitrał się od wakacji. Prędkości na LTE poniżej 10 mega, a zasięg pełny. W mojej okolicy (powiat wołomiński) Play zrównał się z Plusem. To upadek. -
-
~BTra / 2021-10-12 12:52
Numer Klienta Play: 180155
Sz.P.
Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym podpisałem z Play Umowę na Internet stacjonarny nr: UM38/D002076037/000208308 w Echo Radom, w dniu 27-08-2021. nr zamówienia1059672449. Posiadam już internet bezprzewodowy Play ale niestety ze względu na częste przerywanie nie spełniał on moich oczekiwań. Mam częste telekonferencje i nie mogę sobie pozwolić na przerywanie ich w trakcie.
Przy okazji przedstawiciel Play w punkcie zaproponował mi podpisanie Umowy nr: UM30/D002076037/000562822 na Play Now TV wraz z urządzeniem. Podpisałem tę Umowę bo zainteresowała mnie ta propozycja jako pakiet z internetem stacjonarnym.
Po ok. tygodnia technik Play zadzwonił, że pod wskazanym adresem nie jest w stanie dostarczyć mi internetu przewodowego. Jest to lokalizacja w Warszawie w centrum Mokotowa w budynku wielorodzinnym w którym jest ponad 170 lokali mieszkalnych – to gdzie są w stanie podłączyć. Moje interwencje w Play nie odniosły skutku do chwili obecnej Play nie wywiązał się z podpisanej Umowy.
Ponieważ firma wymaga pewnego internetu zmuszony byłem podpisać Umowę z Vectra, najkorzystniejszy pakiet Iinternet plus TV za 50 PLN brutto miesięcznie.
W międzyczasie otrzymałem fakturę z Play z doliczoną opłatą za pakiet TV. Ok. 30 PLN.
Zareklamowałem fakturę ponieważ nie korzystam z pakietu TV Play (mam inny internet jak opisałem powyżej łącznie z pakietem TV wciśnięty mi przy okazji). Play w mailu odmówił anulowania umowy na pakiet TV, informując że nie ma możliwości unieważnienia podpisanej Umowy.
Czuję się oszukany przez Play ponieważ:
- nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny,
- odmówił anulowania Umowy na pakiet TV podpisanej z mojego punktu widzenia w pakiecie,
- ponoszę stratę w związku z tym że Play dostarcza słaby internet bezprzewodowy i nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny byłem zmuszony skorzystać z oferty Vectry,
- Na dodatek od mechanika Playa dowiedziałem się, że przy montażu internetu bezprzewodowego korzystają ze skrzynek Vectry??
- Oczekuję od Playa podjęcia poważnych rozmów na temat zaistniałej sytuacji oraz propozycji jej rozwiązania.
BTra
-
~czirman / 2024-06-30 21:51
Próbowałem się dowiedzieć czy mogę rozwiązać umowę. Konsultant na chama próbował mi przedstawić ofertę. Trzy razy musiałem się dopraszać o odpowiedź.
Myślałem że pod koniec rozmowy beðe mógł jakoś ocenić. Było tylko pytanie czy rozwiązano mój problem.
No niby tak ale w jakim stylu -
~Darek / 2022-08-12 12:41
Chciałem, w związku z połączeniem się UPC z Play numer komórkowy mojej mamy do Play - posiada szeroki pakiet w UPC. Przez kilka próbowałem kontaktu z punktem Play żeby przeniesienie wykonać telefonicznie bo mama nie może wychodzić z domu poza transportem sanitarnym. Po kilku dnia w końcu nabyłem kontakt z Panią z Punktu w Sosnowcu jednak gdy okazało się, że dla mamy wystarczy jedynie najtańszy abonament komórkowy w Play Pani konsultantka rozłączyła się tłumacząc to, że ma klienta - a kim jak do cholery byłem? Potem dodzwoniłem się na infolinię Play. Konsultant ustalił abonament w UPC a potem abonament w Play, też pewnie zbyt tani aby chciał poświęcić czas na sporządzenie umowy online, i nagle rozłączył się. Ponowne próby połączenia się i kontynuowania nie dały rezultatu bo usłyszałem, że nikt w Play nie dojdzie teraz z kim rozmawiałem. Konsultant też nie oddzwonił - chyba stwierdził, że za tani abonament mama potrzebuje. Totalna ignorancja klientów, którzy chcą normalny abonament w Play i UPC. Teraz mam stwerdziła, że zrezygnuje z niepotrzebnych opcji w UPC (a ma tv, internet i telefon stacjonarny) i weźmie komórkę w Plusie bez żadnych fochów, skoro UPC i PLAY razem nie szanują wieloletnich klientów.
Podobnie jak wiele głosów tutaj odradzam zarówno UPC jak i Play - nie szanują klientów, no chyba ze oni biorą abonament za 200 złotych, to wtedy wchodzą w tyłek. -
~Def / 2020-08-01 15:27
Czas oczekiwania na konsultanta to jakieś nieporozumienie. Jeżeli w salonach brakuje pracowników, proponuję zwiększyć pensję. ZaletyObsługa mocno skromna, ale merytorycznaWadyDwie godziny w kolejce. -
~Dziadzio / 2021-09-29 17:53
Jestem klientem Play od kwietnia /telefon/.Od 9 dni mam z w/w sieci TV i internet .Programem TV cieszyłem się 4 godz. W salonie Play ,powiedziano-,,globalna awaria... w drugim nie wiedziano nic o awarii. Infolinia i czat to porażka. Tylko nerwy. W salonie Play nic nie wiedzą kiedy wróci nadawanie i na koniec gdy poprosiłem o rozwiązanie umowy, Pan odpowiedział ,że nie ma takiej opcji,mogę napisać do Rzecznka od Konsumentów.O cenach nie piszę, bo jeszcze nie dostałem pierwszej f-ry. ZaletyUprzejma obsługa w Salonie.WadyNie mam usługi za którą mam zapłacic ??? -
~Edward / 2023-12-10 11:50
no coz, zasieg poza miastem to tragedia. Zrywanie polaczen, internet liczony w kilobajtach na sek.
Oferta cenowa jest ok jak sie ma kilka numerow ale to jest u kazdego dostawcy. moze mam pecha bo zadna siec u mnie nie dziala dobrze.Zaletyceny dla kolejnych numerowWadykiepski zasieg, kiepski internet, zrywanie polaczen -
~Ela / 2020-07-22 11:17
Pracownicy w centrum obsługi niedouczeni i niekompetentni. Każdy mówi co innego.
Udzielane są sprzeczne, różne informacje, przez co klient wprowadzany jest w bląd i nie można zalatwić prostej sprawy.
Totalny brak profesjonalizmu!!!
Zdecydowanie nie polecam!!! -
~Eryk / 2019-04-21 22:40
Jakość rozmów jest ok , jeśli jest zasięg. Internet porażka nie polecam jak tylko wyjedzie się ściśle centrum miasta u mnie Rzeszów to jest jakaś katastrofa. Przeglądnięcie zwykłych stron na przeglądarce niemożliwe jeśli nie ma 4G, jak wskoczy na H+/3G to już można zapomnieć jak by internet nie istniał w tej sieci. Oferta na abonament po 2 latach gorsza od obecnej. Więc od roku na kartę. Ale przejdę do konkurencji poszukać lepszego przeglądania stron nie muszę mieć LTE , wystarczy żeby internet chodził na 3G i dało się strony przeglądać. Pozdrawiam ZaletyCiekawe reklamy xDWadyReklamowanie 5G redy a 4G i 3G nie działa , masakra -
-
~Ewa / 2021-02-18 10:27
Ciagly brak zasięgu.Potrzebuję internet do pracy a przez ciągły brak zasięgu nie mogę wykonywać swojej pracy.
Zmieniam siec -
~Gosia / 2021-06-12 19:25
Wzięłam u nich lapka, bo jako zaufany klient mogłam go w ten sposób kupić. Zasięg troszkę jest, ale szału nie ma - da się przeczytać wiadomości i pocztę. Ale ja tu raczej o samym lapku. Jako, że dysk śmieszny - 64 GB, dodano dysk ssd, który można samodzielnie zainstalować w odpowiednim gnieździe - zrobiłam wszystko wg instrukcji i...nic. W dodatku jak dysk jest w gnieździe, nie działa touchpoad. Oczywiście Play odsyła do producenta urządzenia. Ten neguje, jakoby takie sytuacje miały miejsce, choć znalazłam wypowiedzi, że i owszem, zdarza się. Za samo podejście do klienta i niesprawdzanie sprzętu przed wysyłką i pozostawianie klienta samemu sobie z instalacją gratisów - ogromny minus!!! Zaletymałe raty za laptopWadyzasięg,
nie sprawdzają przed wysyłką czy wszystko działa zwłaszcza jak dodają gratisy - czy sa]ą kompatybilne itd -
~Grabon / 2024-11-26 18:45
Poszłam do punktu Play w Plaża ,potrzebowałam pomocy w rozwiązaniu problemu. Pani w punkcie Play w Plaza w Poznaniu żując gumę odpowiadała na moje pytania i nie wyraziła chęci pomocy.Ta sytuacja była dzisiaj w godzinach popołudniowych.Jestem zniesmaczona takim traktowaniem klienta i nie polecam nikomu tego pinktu ZaletyŻadneWadyNiemiła obsługa -
~Jan / 2021-05-08 17:09
Zamawiam telefonicznie biling do trzech numerów które posiadam. Okres rozliczeniowy od 19 do 19. Zamawiam 21-szego. I czekam dwa tygodnie na przesyłkę pocztową mimo zapewnień konsultanta że zaraz wyślą. Mają gdzieś abonentów.
strona 15 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »