Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4605 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bacha / 2018-12-04 08:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Piszą na swojej stronie że mają najszybsze połączenie z konsultantem. Co jest kłamstwem. Mają owszem, najszybsze połączenie z automatem a później czeka się nawet kilka minut na połączenie z konsultantem. A co najśmieszniejsze płaci się za taki połączenie i jest naliczanie sekundowe. Ja do wszystkich mam darmowe połączenia a do swojego operatora muszę płacić
  • ~Brodek / 2023-12-26 16:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Play skitrał się od wakacji. Prędkości na LTE poniżej 10 mega, a zasięg pełny. W mojej okolicy (powiat wołomiński) Play zrównał się z Plusem. To upadek.
  • ~BTra / 2021-10-12 12:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Numer Klienta Play: 180155
    Sz.P.
    Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym podpisałem z Play Umowę na Internet stacjonarny nr: UM38/D002076037/000208308 w Echo Radom, w dniu 27-08-2021. nr zamówienia1059672449. Posiadam już internet bezprzewodowy Play ale niestety ze względu na częste przerywanie nie spełniał on moich oczekiwań. Mam częste telekonferencje i nie mogę sobie pozwolić na przerywanie ich w trakcie.
    Przy okazji przedstawiciel Play w punkcie zaproponował mi podpisanie Umowy nr: UM30/D002076037/000562822 na Play Now TV wraz z urządzeniem. Podpisałem tę Umowę bo zainteresowała mnie ta propozycja jako pakiet z internetem stacjonarnym.
    Po ok. tygodnia technik Play zadzwonił, że pod wskazanym adresem nie jest w stanie dostarczyć mi internetu przewodowego. Jest to lokalizacja w Warszawie w centrum Mokotowa w budynku wielorodzinnym w którym jest ponad 170 lokali mieszkalnych – to gdzie są w stanie podłączyć. Moje interwencje w Play nie odniosły skutku do chwili obecnej Play nie wywiązał się z podpisanej Umowy.
    Ponieważ firma wymaga pewnego internetu zmuszony byłem podpisać Umowę z Vectra, najkorzystniejszy pakiet Iinternet plus TV za 50 PLN brutto miesięcznie.
    W międzyczasie otrzymałem fakturę z Play z doliczoną opłatą za pakiet TV. Ok. 30 PLN.
    Zareklamowałem fakturę ponieważ nie korzystam z pakietu TV Play (mam inny internet jak opisałem powyżej łącznie z pakietem TV wciśnięty mi przy okazji). Play w mailu odmówił anulowania umowy na pakiet TV, informując że nie ma możliwości unieważnienia podpisanej Umowy.
    Czuję się oszukany przez Play ponieważ:
    - nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny,
    - odmówił anulowania Umowy na pakiet TV podpisanej z mojego punktu widzenia w pakiecie,
    - ponoszę stratę w związku z tym że Play dostarcza słaby internet bezprzewodowy i nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny byłem zmuszony skorzystać z oferty Vectry,
    - Na dodatek od mechanika Playa dowiedziałem się, że przy montażu internetu bezprzewodowego korzystają ze skrzynek Vectry??
    - Oczekuję od Playa podjęcia poważnych rozmów na temat zaistniałej sytuacji oraz propozycji jej rozwiązania.
    BTra
  • ~czirman / 2024-06-30 21:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Próbowałem się dowiedzieć czy mogę rozwiązać umowę. Konsultant na chama próbował mi przedstawić ofertę. Trzy razy musiałem się dopraszać o odpowiedź.
    Myślałem że pod koniec rozmowy beðe mógł jakoś ocenić. Było tylko pytanie czy rozwiązano mój problem.
    No niby tak ale w jakim stylu
  • ~Darek / 2022-08-12 12:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem, w związku z połączeniem się UPC z Play numer komórkowy mojej mamy do Play - posiada szeroki pakiet w UPC. Przez kilka próbowałem kontaktu z punktem Play żeby przeniesienie wykonać telefonicznie bo mama nie może wychodzić z domu poza transportem sanitarnym. Po kilku dnia w końcu nabyłem kontakt z Panią z Punktu w Sosnowcu jednak gdy okazało się, że dla mamy wystarczy jedynie najtańszy abonament komórkowy w Play Pani konsultantka rozłączyła się tłumacząc to, że ma klienta - a kim jak do cholery byłem? Potem dodzwoniłem się na infolinię Play. Konsultant ustalił abonament w UPC a potem abonament w Play, też pewnie zbyt tani aby chciał poświęcić czas na sporządzenie umowy online, i nagle rozłączył się. Ponowne próby połączenia się i kontynuowania nie dały rezultatu bo usłyszałem, że nikt w Play nie dojdzie teraz z kim rozmawiałem. Konsultant też nie oddzwonił - chyba stwierdził, że za tani abonament mama potrzebuje. Totalna ignorancja klientów, którzy chcą normalny abonament w Play i UPC. Teraz mam stwerdziła, że zrezygnuje z niepotrzebnych opcji w UPC (a ma tv, internet i telefon stacjonarny) i weźmie komórkę w Plusie bez żadnych fochów, skoro UPC i PLAY razem nie szanują wieloletnich klientów.
    Podobnie jak wiele głosów tutaj odradzam zarówno UPC jak i Play - nie szanują klientów, no chyba ze oni biorą abonament za 200 złotych, to wtedy wchodzą w tyłek.
  • ~Def / 2020-08-01 15:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Czas oczekiwania na konsultanta to jakieś nieporozumienie. Jeżeli w salonach brakuje pracowników, proponuję zwiększyć pensję.
    ZaletyObsługa mocno skromna, ale merytoryczna
    WadyDwie godziny w kolejce.
  • ~Dziadzio / 2021-09-29 17:53
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientem Play od kwietnia /telefon/.Od 9 dni mam z w/w sieci TV i internet .Programem TV cieszyłem się 4 godz. W salonie Play ,powiedziano-,,globalna awaria... w drugim nie wiedziano nic o awarii. Infolinia i czat to porażka. Tylko nerwy. W salonie Play nic nie wiedzą kiedy wróci nadawanie i na koniec gdy poprosiłem o rozwiązanie umowy, Pan odpowiedział ,że nie ma takiej opcji,mogę napisać do Rzecznka od Konsumentów.O cenach nie piszę, bo jeszcze nie dostałem pierwszej f-ry.
    ZaletyUprzejma obsługa w Salonie.
    WadyNie mam usługi za którą mam zapłacic ???
  • ~Edward / 2023-12-10 11:50
    Ocena: 2.67 / 5
    no coz, zasieg poza miastem to tragedia. Zrywanie polaczen, internet liczony w kilobajtach na sek.
    Oferta cenowa jest ok jak sie ma kilka numerow ale to jest u kazdego dostawcy. moze mam pecha bo zadna siec u mnie nie dziala dobrze.
    Zaletyceny dla kolejnych numerow
    Wadykiepski zasieg, kiepski internet, zrywanie polaczen
  • ~Ela / 2020-07-22 11:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Pracownicy w centrum obsługi niedouczeni i niekompetentni. Każdy mówi co innego.
    Udzielane są sprzeczne, różne informacje, przez co klient wprowadzany jest w bląd i nie można zalatwić prostej sprawy.
    Totalny brak profesjonalizmu!!!
    Zdecydowanie nie polecam!!!
  • ~Eryk / 2019-04-21 22:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Jakość rozmów jest ok , jeśli jest zasięg. Internet porażka nie polecam jak tylko wyjedzie się ściśle centrum miasta u mnie Rzeszów to jest jakaś katastrofa. Przeglądnięcie zwykłych stron na przeglądarce niemożliwe jeśli nie ma 4G, jak wskoczy na H+/3G to już można zapomnieć jak by internet nie istniał w tej sieci. Oferta na abonament po 2 latach gorsza od obecnej. Więc od roku na kartę. Ale przejdę do konkurencji poszukać lepszego przeglądania stron nie muszę mieć LTE , wystarczy żeby internet chodził na 3G i dało się strony przeglądać. Pozdrawiam
    ZaletyCiekawe reklamy xD
    WadyReklamowanie 5G redy a 4G i 3G nie działa , masakra
  • ~Ewa / 2021-02-18 10:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciagly brak zasięgu.Potrzebuję internet do pracy a przez ciągły brak zasięgu nie mogę wykonywać swojej pracy.
    Zmieniam siec
  • ~Gosia / 2021-06-12 19:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Wzięłam u nich lapka, bo jako zaufany klient mogłam go w ten sposób kupić. Zasięg troszkę jest, ale szału nie ma - da się przeczytać wiadomości i pocztę. Ale ja tu raczej o samym lapku. Jako, że dysk śmieszny - 64 GB, dodano dysk ssd, który można samodzielnie zainstalować w odpowiednim gnieździe - zrobiłam wszystko wg instrukcji i...nic. W dodatku jak dysk jest w gnieździe, nie działa touchpoad. Oczywiście Play odsyła do producenta urządzenia. Ten neguje, jakoby takie sytuacje miały miejsce, choć znalazłam wypowiedzi, że i owszem, zdarza się. Za samo podejście do klienta i niesprawdzanie sprzętu przed wysyłką i pozostawianie klienta samemu sobie z instalacją gratisów - ogromny minus!!!
    Zaletymałe raty za laptop
    Wadyzasięg,
    nie sprawdzają przed wysyłką czy wszystko działa zwłaszcza jak dodają gratisy - czy sa]ą kompatybilne itd
  • ~Grabon / 2024-11-26 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Poszłam do punktu Play w Plaża ,potrzebowałam pomocy w rozwiązaniu problemu. Pani w punkcie Play w Plaza w Poznaniu żując gumę odpowiadała na moje pytania i nie wyraziła chęci pomocy.Ta sytuacja była dzisiaj w godzinach popołudniowych.Jestem zniesmaczona takim traktowaniem klienta i nie polecam nikomu tego pinktu
    ZaletyŻadne
    WadyNiemiła obsługa
  • ~Jan / 2021-05-08 17:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Zamawiam telefonicznie biling do trzech numerów które posiadam. Okres rozliczeniowy od 19 do 19. Zamawiam 21-szego. I czekam dwa tygodnie na przesyłkę pocztową mimo zapewnień konsultanta że zaraz wyślą. Mają gdzieś abonentów.
  • ~Janusz / 2023-10-01 17:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Negatywna. Umówiony instalator nie pojawił sie w umuwionym terminie. Żadnych informacji. Złożyłem skargę i dowiedzialem się zeby czekac do skutku... Żenada
    WadyBrak szacunku dla klienta!!!
  • ~jd / 2021-04-03 19:20
    Ocena: 2.67 / 5
    MOZE I PING JEST DOBRY ACZ KOLWIEK szybkosc pobierania i wysylanie nie jest taka na jaka sie umawialem
    inetrnet jest tragiczny !
    Wadywolny
  • ~Joanna / 2020-11-19 18:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Telefon po roku czasu nie działa, reklamacja nie uznana, A jeszcze rok trzeba płacić po 100 zł. Tragedia jestem klientem dwóch usług i będę zmuszona zrezygnować z usług Play.
  • ~Johnny, / 2024-04-26 23:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Rozmowa na chacie z myślą o spersonalizowanej ofercie -- czas stracony. Lepiej wybrać bezpośrednio na stronie. Lepiej udać się do konkurencji. UPC [`]...
    Zalety---
    Wady---
  • ~Justyna / 2021-08-26 12:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety umowa w Play to totalna kpina. Pani w salonie dała na tablecie podpisanie umowy, dostałam e-maila z umowa. Po kilku miesiącach zaczęli naliczać dodatkowe opłaty. Po zgłoszeniu reklamacji i wysłania screenów umowy dostałam odpowiedź że w salonie podpisałam coś innego i nie wiadomo czemu dostałam inna umowę na e-maila. Dodatkowo internet który mam w telefonie od jakiegoś czasu w ogóle nie łączy (chyba, że włącza roaming).
    ZaletyW niektórych salonach przemiła obsługa.
    WadyBrak precezyjnosci umowy. A to chybaa najważniejsze.
  • ~Kama / 2021-11-20 23:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Zawiodłam się na Play. Kiedyś ta sieć była dużo lepsza. Spadła jakość obsługi klienta. Wciskają sprzęt, który okazuje się beznadziejny. Konsekwencją takiego działania w moim przypadku było to, że zachwalony przez pracownika smartfon to było totalne dziadostwo. Musiałam kupić sobie inny smartfon poza siecią, bo z tego, który wciśnięto mi w salonie nie dało się korzystać. Aparat nieustannie się zawieszał, nie dało się na nim nic zainstalować, bez przerwy wpadał w hibernację, z której nie dawało się go "wybudzić" Masakra. Play już nie polecam.
    ZaletyW chwili obecnej brak
    WadyKiepska oferta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186