strona 15 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Darek / 2022-08-12 12:41
Chciałem, w związku z połączeniem się UPC z Play numer komórkowy mojej mamy do Play - posiada szeroki pakiet w UPC. Przez kilka próbowałem kontaktu z punktem Play żeby przeniesienie wykonać telefonicznie bo mama nie może wychodzić z domu poza transportem sanitarnym. Po kilku dnia w końcu nabyłem kontakt z Panią z Punktu w Sosnowcu jednak gdy okazało się, że dla mamy wystarczy jedynie najtańszy abonament komórkowy w Play Pani konsultantka rozłączyła się tłumacząc to, że ma klienta - a kim jak do cholery byłem? Potem dodzwoniłem się na infolinię Play. Konsultant ustalił abonament w UPC a potem abonament w Play, też pewnie zbyt tani aby chciał poświęcić czas na sporządzenie umowy online, i nagle rozłączył się. Ponowne próby połączenia się i kontynuowania nie dały rezultatu bo usłyszałem, że nikt w Play nie dojdzie teraz z kim rozmawiałem. Konsultant też nie oddzwonił - chyba stwierdził, że za tani abonament mama potrzebuje. Totalna ignorancja klientów, którzy chcą normalny abonament w Play i UPC. Teraz mam stwerdziła, że zrezygnuje z niepotrzebnych opcji w UPC (a ma tv, internet i telefon stacjonarny) i weźmie komórkę w Plusie bez żadnych fochów, skoro UPC i PLAY razem nie szanują wieloletnich klientów.
Podobnie jak wiele głosów tutaj odradzam zarówno UPC jak i Play - nie szanują klientów, no chyba ze oni biorą abonament za 200 złotych, to wtedy wchodzą w tyłek. -
-
~Def / 2020-08-01 15:27
Czas oczekiwania na konsultanta to jakieś nieporozumienie. Jeżeli w salonach brakuje pracowników, proponuję zwiększyć pensję. ZaletyObsługa mocno skromna, ale merytorycznaWadyDwie godziny w kolejce. -
~Dziadzio / 2021-09-29 17:53
Jestem klientem Play od kwietnia /telefon/.Od 9 dni mam z w/w sieci TV i internet .Programem TV cieszyłem się 4 godz. W salonie Play ,powiedziano-,,globalna awaria... w drugim nie wiedziano nic o awarii. Infolinia i czat to porażka. Tylko nerwy. W salonie Play nic nie wiedzą kiedy wróci nadawanie i na koniec gdy poprosiłem o rozwiązanie umowy, Pan odpowiedział ,że nie ma takiej opcji,mogę napisać do Rzecznka od Konsumentów.O cenach nie piszę, bo jeszcze nie dostałem pierwszej f-ry. ZaletyUprzejma obsługa w Salonie.WadyNie mam usługi za którą mam zapłacic ??? -
~Edward / 2023-12-10 11:50
no coz, zasieg poza miastem to tragedia. Zrywanie polaczen, internet liczony w kilobajtach na sek.
Oferta cenowa jest ok jak sie ma kilka numerow ale to jest u kazdego dostawcy. moze mam pecha bo zadna siec u mnie nie dziala dobrze.Zaletyceny dla kolejnych numerowWadykiepski zasieg, kiepski internet, zrywanie polaczen -
~Ela / 2020-07-22 11:17
Pracownicy w centrum obsługi niedouczeni i niekompetentni. Każdy mówi co innego.
Udzielane są sprzeczne, różne informacje, przez co klient wprowadzany jest w bląd i nie można zalatwić prostej sprawy.
Totalny brak profesjonalizmu!!!
Zdecydowanie nie polecam!!! -
~Eryk / 2019-04-21 22:40
Jakość rozmów jest ok , jeśli jest zasięg. Internet porażka nie polecam jak tylko wyjedzie się ściśle centrum miasta u mnie Rzeszów to jest jakaś katastrofa. Przeglądnięcie zwykłych stron na przeglądarce niemożliwe jeśli nie ma 4G, jak wskoczy na H+/3G to już można zapomnieć jak by internet nie istniał w tej sieci. Oferta na abonament po 2 latach gorsza od obecnej. Więc od roku na kartę. Ale przejdę do konkurencji poszukać lepszego przeglądania stron nie muszę mieć LTE , wystarczy żeby internet chodził na 3G i dało się strony przeglądać. Pozdrawiam ZaletyCiekawe reklamy xDWadyReklamowanie 5G redy a 4G i 3G nie działa , masakra -
~Ewa / 2021-02-18 10:27
Ciagly brak zasięgu.Potrzebuję internet do pracy a przez ciągły brak zasięgu nie mogę wykonywać swojej pracy.
Zmieniam siec -
~Gosia / 2021-06-12 19:25
Wzięłam u nich lapka, bo jako zaufany klient mogłam go w ten sposób kupić. Zasięg troszkę jest, ale szału nie ma - da się przeczytać wiadomości i pocztę. Ale ja tu raczej o samym lapku. Jako, że dysk śmieszny - 64 GB, dodano dysk ssd, który można samodzielnie zainstalować w odpowiednim gnieździe - zrobiłam wszystko wg instrukcji i...nic. W dodatku jak dysk jest w gnieździe, nie działa touchpoad. Oczywiście Play odsyła do producenta urządzenia. Ten neguje, jakoby takie sytuacje miały miejsce, choć znalazłam wypowiedzi, że i owszem, zdarza się. Za samo podejście do klienta i niesprawdzanie sprzętu przed wysyłką i pozostawianie klienta samemu sobie z instalacją gratisów - ogromny minus!!! Zaletymałe raty za laptopWadyzasięg,
nie sprawdzają przed wysyłką czy wszystko działa zwłaszcza jak dodają gratisy - czy sa]ą kompatybilne itd -
-
~Grabon / 2024-11-26 18:45
Poszłam do punktu Play w Plaża ,potrzebowałam pomocy w rozwiązaniu problemu. Pani w punkcie Play w Plaza w Poznaniu żując gumę odpowiadała na moje pytania i nie wyraziła chęci pomocy.Ta sytuacja była dzisiaj w godzinach popołudniowych.Jestem zniesmaczona takim traktowaniem klienta i nie polecam nikomu tego pinktu ZaletyŻadneWadyNiemiła obsługa -
~Jan / 2021-05-08 17:09
Zamawiam telefonicznie biling do trzech numerów które posiadam. Okres rozliczeniowy od 19 do 19. Zamawiam 21-szego. I czekam dwa tygodnie na przesyłkę pocztową mimo zapewnień konsultanta że zaraz wyślą. Mają gdzieś abonentów.
-
~Janusz / 2023-10-01 17:58
Negatywna. Umówiony instalator nie pojawił sie w umuwionym terminie. Żadnych informacji. Złożyłem skargę i dowiedzialem się zeby czekac do skutku... Żenada WadyBrak szacunku dla klienta!!! -
~jd / 2021-04-03 19:20
MOZE I PING JEST DOBRY ACZ KOLWIEK szybkosc pobierania i wysylanie nie jest taka na jaka sie umawialem
inetrnet jest tragiczny !Wadywolny -
~Joanna / 2020-11-19 18:05
Nie polecam. Telefon po roku czasu nie działa, reklamacja nie uznana, A jeszcze rok trzeba płacić po 100 zł. Tragedia jestem klientem dwóch usług i będę zmuszona zrezygnować z usług Play. -
~Johnny, / 2024-04-26 23:59
Rozmowa na chacie z myślą o spersonalizowanej ofercie -- czas stracony. Lepiej wybrać bezpośrednio na stronie. Lepiej udać się do konkurencji. UPC [`]... Zalety---Wady--- -
~Justyna / 2021-08-26 12:09
Niestety umowa w Play to totalna kpina. Pani w salonie dała na tablecie podpisanie umowy, dostałam e-maila z umowa. Po kilku miesiącach zaczęli naliczać dodatkowe opłaty. Po zgłoszeniu reklamacji i wysłania screenów umowy dostałam odpowiedź że w salonie podpisałam coś innego i nie wiadomo czemu dostałam inna umowę na e-maila. Dodatkowo internet który mam w telefonie od jakiegoś czasu w ogóle nie łączy (chyba, że włącza roaming). ZaletyW niektórych salonach przemiła obsługa.WadyBrak precezyjnosci umowy. A to chybaa najważniejsze. -
~Kama / 2021-11-20 23:51
Zawiodłam się na Play. Kiedyś ta sieć była dużo lepsza. Spadła jakość obsługi klienta. Wciskają sprzęt, który okazuje się beznadziejny. Konsekwencją takiego działania w moim przypadku było to, że zachwalony przez pracownika smartfon to było totalne dziadostwo. Musiałam kupić sobie inny smartfon poza siecią, bo z tego, który wciśnięto mi w salonie nie dało się korzystać. Aparat nieustannie się zawieszał, nie dało się na nim nic zainstalować, bez przerwy wpadał w hibernację, z której nie dawało się go "wybudzić" Masakra. Play już nie polecam. ZaletyW chwili obecnej brakWadyKiepska oferta. -
-
~Kamka / 2020-05-04 20:10
Play zabiera pieniądze za włączeniem Internetu na 20 s. Jest to niesprawiedliwe więc moja ocena to dwa do 10 ZaletyNie ma zaletWadyZabierane pieniądze za nic -
~Karolek. / 2021-12-03 19:26
Uwaga na przedstawiciela handlowego Pana Matusiaka ze Zgierza. Gość pewnie bierze. Sprzedał wadliwy kontrakt. Nie obiera telefonów . Nie odpowiada na SMS. Jesteś zostawiony sam z problemem. -
~Katka / 2020-05-14 13:29
Play działa tylko w miastach i tylko w centrum. Na obrzeżach i mniejszych miejscowościach słaby zasięg, internet często przerywa, a połączenia są zrywane.
Jestem z Play od wielu lat i mimo ciągłych zgłoszeń pojawiających się problemów sytuacja się nie poprawia. To moje ostatnie miesiące z tą siecią. Dodatkowy kłopot to płatna infolinia, bardzo kosztowna. Obsługa w salonach zwykle pierwsza klasa, niestety moja cierpliwość się wyczerpała.ZaletyMiła obsługa Klienta w salonachWadyBrak zasięgu w miejscach gdzie inni operatorzy sobie świetnie radzą, słaby internet, zrywanie połączeń. Długoletni brak reakcji na zgłaszane problemy. -
~Klient / 2020-10-15 11:49
Porażka,ta sieć to pomyłka. Internet raz jest raz niema w obsłudze klienta pani mówi żeby konfigurować ustawienia tel. To co mam codziennie konfigurować?? ZaletyZa brak internetu zmniejszyli mi rachunekWadyInfolinia obsługi klienta płatna, śmieszne
strona 15 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »