Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4760 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krys / 2023-02-11 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetetni doradcy. Jedna osoba mówi mi żebym uaktywnij konto, doładował, w rzeczywistości jestem 50zł w plecy. Druga osoba z obsługi,że niepotrzebnie to zrobiłem i tak w kółko "Macieju" Totalny brak wiedzy. Nie polecam.
  • ~Krystian / 2021-01-20 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jestem klientem od dłuższego czasu, mam problem z dołączeniem numeru do formuly rodzina dzwoniłem na infolinie nie uzyskałem żadnej pomocy, czatowałem tez żadnej opini, wreszcie wysłałem maila pisze jaki mam problem ze wyskokaluje komunikat o błędzie dodania nr. A Pani Patrycja Sz. pisze ze mam wyslac sms na nr 258 o dodaniu nr. Załączniku wysłałem screeny komunikatów ze jest problem, czyli nadal problem mam, wiec wyslalem drugie zgłoszenie, to tym razem zgloszenie zostało usunięty bo napisałem że Pani Patrycja nie umie obsługiwać komputera i otwierać załączników, nadal mam kłopot z grupą bo nie mogę nikogo dadic ani usunąć, tak działa sieć PLAY.
    WadyBrak rozwiazania problemu.
    Osoby niekompetentne.
  • ~Krystian / 2022-12-19 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszedłem z T-Mobile. Jaki to byl błąd!!! Internet ma dziury w zasięgu, zwalnia, laguje, przestaje działać przez kilkadziesiąt sekund! Porażka! Związałem się z tym gównem na 2 lata. Ale wytrzymam. A potem wypierdalam i nigdy więcej Ever do końca życia! Mojego lub P4! Omijajcie szerokim łukiem!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Krystian / 2024-01-10 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja nie polecam nie da się niczego oglądać zacina się co chwila
    ZaletyTyle się płaci a się zacina
  • ~Krystian / 2024-03-13 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszedłem z plusa do Play
    Dodatkowo do usługi dostałem nowy nr niby za darmo ale mniejsza z tym .
    Ważniejsze że nr ten jeszcze nie dawno był numerem mocno rozwiązłej ukraińskie dziewczyny Anastazji .
    I teraz co chwilę dzwonia różne osoby które są chętne przygód .
    Nr mam 2 miesiące i już mam go dość
  • ~Krystian F / 2020-01-27 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY - najgorsza sieć komórkowa w Polsce. UWAŻAĆ!!!
    Doświadczenia z siecią PLAY posiadam przez 2 letnią współpracę w abonamencie (dwa numery) oraz 6 letnią współpracę na kartę (jeden numer) mojej Żony.
    Zacznę może od abonamentu. Główną wadą tej sieci jest niekompetentna i pyskata obsługa klienta, która zamiast skupić się na rozwiązaniu problemu klienta, zorientowana jest na udowadnianiu swoich urojonych racji.
    W każdym miesiącu wracał temat bezpodstawnego naliczania opłat za kontakt z bankiem, w którym mam konto i za każdym razem po przepychankach słownych kończyło się umorzeniem należności i informacją, że przecież ich system nie umie tego obsłużyć. Czyli albo klient się nie zorientuje i go okradniemy, albo się zorientuje i jak nie uda nam się go zakrzyczeć, to oddamy środki i zwalimy na ułomność systemu.
    Absolutnym hitem było to, jak konsultant PLAY zadzwonił do mnie z propozycją przedłużenia umowy, na tych samych warunkach. Poinformowałem konsultanta, że skoro nie stać ich na lepszą ofertę to się pożegnamy z końcem umowy. Pan poinformował mnie, że lepszej oferty ze swojej strony dać nie może, ale może zgłosić mój numer do działu utrzymania klienta, który ma bardziej elastyczne oferty. Faktycznie, następnego dnia zadzwonił do mnie pracownik tegoż działu z ofertą 45 zł/numer…
    Duże przeboje mieliśmy też z numerem na kartę. Co miesiąc Żona ładowała 25 zł za pakiet rozmów, sms, mms i internetu. I co miesiąc te środki były kradzione przez sieć PLAY. Nie było ani usług, ani pieniędzy. Zazwyczaj awantura u operatora kończyła się uruchomieniem usługi, która została zakupiona. Aż do ostatniego doładowania.
    Środki zostały standardowo ukradzione przez sieć PLAY, ale teraz nikt nie jest w stanie nam pomóc, aby Żona miała zakupioną usługę. Wściekli przepisaliśmy jej numer na mnie, aby przejść do innej sieci. W tym celu pojechaliśmy do punktu PLAY, gdzie Pani ewidentnie z fochem na buzi, bo jak to klient przerwał jej ploteczki z koleżanką w miejscu pracy, w sposób chamski stwierdziła, że to przecież normalne działanie systemu i ona tam nic nie widzi i jedyne co może zrobić, to zarejestrować skargę. Poprosiliśmy o to oraz zgłosiliśmy potrzebę przepisania numeru. Oczywiście niekompetentna pracownica zapomniała nam wspomnieć, że jak dokonany tych dwóch czynności, to operator w sieci PLAY nie będzie miał dostępu do konta i możliwości rozwiązania zgłoszenia.
    Kilka godzin później zadzwonił do nas pracownik PLAY z tą informacją. Chwilę później przyszedł sms, że konto Żony zostało usunięte. Uznaliśmy, że skoro przepisanie numeru się dopełniło, to po prostu zarejestrujemy nowe zgłoszenie na moim koncie, co również potwierdził ten pracownik. Okazało się, że PLAY w trosce o swoich klientów zabrał wszelkie możliwości kontu, trzeba pobrać specjalną aplikację, na której Chat nie działa (rzekomy brak internetu, przy normalnym działaniu innych aplikacji i stron WWW), zaś jedyna działająca opcja to kontakt telefoniczny z konsultantem - płatny. Znowu po awanturze udało się anulować należność, ale konsultant długo udowadniał, że się nie da. W końcu jak przeszliśmy do złożenia skargi, to okazało się, że nie mogę tego zrobić, bo dane są na Żonę… Czyli albo kontaktowaliśmy się z dwiema sieciami PLAY, albo operator celowo uniemożliwia przeniesienie numeru i odzyskanie ukradzionych środków.
    Złodzieje i oszuści. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo, złodziejstwo, oszustwo.
  • ~krystyna / 2020-07-27 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra internet domowy wogóle nie działa każdorazowe zgłoszenie kończy się porażką. Do abonamentu naliczone dziwne usługi i nikt nie umie w obsłudze wyjaśnić za co. szczerze nie polecam. jeszcze nigdy nie spotkałam się z bakiem jakichkolwiek informacji i brakiem profesjonalizmu
    Zaletybrak
    Wadysłaby internet
    naliczanie dodatkowych kosztów
    brak informacji ze strony konsultantów
  • ~Krystyna / 2020-12-30 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Oszukują klientów. Przez zaległość został wyłączony numer a nadal przychodzą rachunki wykazujące dodatkowe opłaty jak HBO.To bardzo dziwne. Cuda i starter zakupiony w sklepie bez rejestracji na internet po telefonie na infolinię doliczany do rachunku tłumaczą tym że podpisałam umowę. Gdybym podpisała umowę w salonie to otrymalabym kartę. Pi złożeniu reklamacji jeżeli sprawa nie zostanie wyjaśniona to skieruje sprawę do sądu. Zaległość niewielką spłacam w ratach dla mnie obecnie możliwych
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~KRYSTYNA / 2022-08-23 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują, gdy już wiedzą, że nie będzie się ich klientem to na koniec do faktury doliczają ile się da, tych kosztów nie ma w umowie, jakieś karty do internetu, które do tej pory kosztowały 5 zł teraz na koniec umowy, bo się wychodzi to 25 zł. Nie potrafią tego wyjaśnić. Ogólnie po 4 latach nikomu nie polecam.
    ZaletyŻadnych.
    WadyBrak kontaktu, rozmowy, wyjaśnienia, biuro w Rzeszowie nie odbiera telefonów, Play też w sprawach trudnych nie oddzwania.
  • ~Krzysiek / 2020-04-22 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta nie można tego tak nazwać nic nie pomagają podejście do klienta masakra olewają każde zgłoszenie za każdym razem piszą to samo czyli kopiują i wklejają zmieniają tylko numer zgłoszenia ważne byś płacił więcej ich nie interesuje nie ma żadnej pomocy w rozwiązaniu problemu nikt niczym się nie interesuje nie polecam tej sieci która uważa się za najlepszą w Polsce owszem ale najlepsza w olewaniu ludzi
  • ~Krzysiek / 2021-07-26 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    na początku bylo ok, później coraz bardziej nieudolny, o nawigacji to chyba nie słyszeli zasięgu nigdzie nie ma ceny jak z kosmosu
    Zaletyżadne
    Wadybrak zasięgu, internet drogi i nieudolny ładuje się godzinami, za malo miejsca i czasu na wypisanie wszystkich wad a cena za neta jak za platyne czy zloto
  • ~Krzysiek / 2024-03-25 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry , czy ktoś miał taki problem z Play. Kupiłem abonament z ratami na Router, niestety Router dostałem uszkodzony, 31 stycznia Router zdałem do reklamacji w sklepie Play, do tego momentu nie otrzymałem wiadomości, co się dzieje z Routerem. Play pisze , że nie odpowiada za dany produkt który reklamowałem. Czy może ktoś miał podobną sytuacje?
    WadyRouter
  • ~Krzysiek 130 / 2024-06-29 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno wiesza się internet światłowód też do bani żałuję że podpisałem umowę
  • ~Krzysztof / 2018-11-20 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może istnieć, banda złodziei i manipulatorów, w wolnych chwilach jako nowe hobby będę ostrzegał innych ludzi i wystawiał takie oceny wszędzie, gdzie się tylko da. Okradli mnie wciskając umowę na drugi internet mimo, że na początku rozmowy powiedziałem że już mam i mi nie potrzebny. W dalszej części rozmowy miała być zamieniona stara oferta na nową. Okazało sie oczywiście że miałem dwa internety mimo że pytałem czy na pewno będzie zamieniona stara oferta na nową. Odpowiedź twierdząca upewniła mnie mimo że była zawiła i nie brzmiała wprost "tak". Złodzieje, oszuści i krętacze - ta firma spadła na samo dno i wyciąga pieniądze od uczciwych ludzi grając w słówka i specjalnie omijając prawdę. Nie wspominam o jakości: internetu, sprzętów, obsługi i cen. Lepiej dać pieniądze biednym, chorym i potrzebującym niż podpisać z Playem cokolwiek ! Gdybym miał wybór podpisać z nimi umowę lub spalić pieniądze - z pewnością wybrałbym to drugie. NIE POLECAM - PODPISUJESZ U NICH UMOWE, BĄDŹ PEWNY/A ŻE BĘDZIESZ Z NIMI WALCZYĆ PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ !
    ZaletyŻadne
    WadyZłodziejstwo i manipulacja
  • ~Krzysztof / 2019-03-02 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej!
    Internet to porażka chciałem przenieść nr. Ale operator nie wyraził zgody ????????????No wiadomo kasa kasa kasa
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Krzysztof / 2019-03-25 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Mili tylko przy podpisywaniu umowy .od 3 miesiecy walcze o zasieg internetu mobilnego i od 3 miesiecy jestem zbywany powiedziano mi ze sam moge zrezygnowac i zaplacic kare umowna .to jest rozboj w bialy dzien .nikomu nie polecam tej sieci!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co mozliwe
  • ~Krzysztof / 2019-07-28 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Calkowity brak zasiegu. Korzystanie niby z ich roamingu to jakas kpina. Po 2 dni ludzie do mnie dzwonia i dodzwonic sie nie moga. Straszna siec. Nigdy wiecej play. Prowadzac rozmowe 10 minut przerywa polaczenie 5 razy! Kpina!
    ZaletyNie znajduje
    WadyBrak zasiegu brak zasiegu brak zasiegu
  • ~Krzysztof / 2020-11-03 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu co wiąże się również z brakiem internetu, pracuje często w terenie, często używam telefonu do różnych aplikacji potrzebnych mi do pracy które muszą być połączone z internetem, oczywiście którego nigdy nigdzie nie ma, nie polecam tej sieci czekam do końca umowy i już NIGDY więcej nie skorzystam z ich usług
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu
  • ~Krzysztof / 2020-12-02 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam. Dzieci naklikaly jakis zakupow w grach bo okazało się, ze mialem wlaczona opcje zakupow na numer, o czym nie zostalem poinformowany. Nastepnie sprawa reklamacyjna trwala tak dlugo, ze odlaczyli mi wszystkie numery lacznie z biurowymi. A co najlepsze to naliczyli sobie oplaty za abonament i sprzet juz po zerwanej umowie. Numery wylaczyli w styczniu a oplaty sa do kwietnia. Rowniez sprawa umowy i platnosci delijatnie oszukana, gdyz po przejsciu na bezterminowke powinny byc odliczone raty za sprzet (telefony) gdyz ich cena byla rozlozona na konkretna ilosc rat. Nue zostalo to zrobione wiec za sprzet zaplacilem o 1000zl wiecej niz bylo w umowie. Nastepnie po wylaczeniu numeru od roku nie mozna ich odzyskac, gdyz p4 nie oddalo ich do puli wolnych numerow. Nymer byl wczesniej przenoszony do nich wiec nie nalezal do p4. Zgodnie z prawem maja go zwrocic do puli wolnych numerow. Niestety zenujaco niski poziom obslugi klienta. Na reklamacje odnosnie platnosci za sprzet i pyrania czemu nie odliczyli rat (80zl miesiecznie) odpowiedzueli 1 zdaniem, ze rachunki byly naliczane poprawnie. Zmienilem glowny numer 2 lata wczesniej na operatora z lepszym zadiegiem i musze przyznac ze zmiana na duzy plus. Zeby nie robic kryptoreklamy nie powiem z kim. Wazne ze juz nie ta klamliwa p4. A rachunki w p4 mialem lacznie na 500zl miesiecznie. Jedne z najwyzszych dostepnych pakietow i pomimo tego traktowali klienta w taki sposob.
    ZaletyPolska firma
    WadyWszystko (falszywe umowy,ich przedstawiciele biznesowi naigminnie fałszują umowy, to co wysylaja mailem nue zgadza sie z tym co czlowiek po spotkaniu podpisywal w pośpiechu, potem okazywalo sie ze mialem po 2 karty internetu na kazda umowe ale tych jart nie otrzymalem bo wtedy bym sie skapnal ze cis nie gra)
  • ~Krzysztof / 2021-06-08 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, kategorycznie odradzam korzystanie z usług tej firmy. Od ponad miesiąca mam problemy z połączeniami i internetem, Play nie robi z tym absolutnie nic, dział pomocy technicznej to jakiś żart. Skandal jak traktowani są wieloletni klienci...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4760
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4545
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187