strona 148 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »
-
~Klaudia / 2024-02-13 17:12
Nie polecam! Nie mam zasięgu. Cały czas są jakieś problemy z tym operatorem. -
-
~Klaudia / 2024-10-13 00:55
Ostrzeżenie dotyczące nieuczciwych praktyk operatora telefonicznego PLAY
Nie stosuję takich metod komunikacji - niestety firma PLAY zasługuje na takie samo traktowanie, jak traktuje swoich klientów.
Od kilku miesięcy zmagam się z bezpodstawnym wzrostem rachunków w abonamencie u operatora PLAY -
pomimo że sposób, w jaki korzystam z usług, nie uległ zmianie. Koszty na chwilę obecną to totalna abstrakcja!
Co więcej, kontakt z obsługą klienta jest wyjątkowo frustrujący. Każdy konsultant udziela sprzecznych informacji, a problem pozostaje nierozwiązany. Brak przejrzystości i profesjonalizmu w obsłudze klienta powoduje, że trudno ufać tej firmie…
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy PLAY - Zachęcam do starannego przemyślenia wyboru dostawcy, aby uniknąć podobnych problemów.
Zdecydowane NIE!
#customer #support #customersupport #business #complaint #service #loyality #shareit #poor #help #work #phone #invoice #fairtreat #customers #notokZaletyZeroWadyOstrzeżenie dotyczące nieuczciwych praktyk operatora telefonicznego PLAY
Nie stosuję takich metod komunikacji - niestety firma PLAY zasługuje na takie samo traktowanie, jak traktuje swoich klientów.
Od kilku miesięcy zmagam się z bezpodstawnym wzrostem rachunków w abonamencie u operatora PLAY -
pomimo że sposób, w jaki korzystam z usług, nie uległ zmianie. Koszty na chwilę obecną to totalna abstrakcja!
Co więcej, kontakt z obsługą klienta jest wyjątkowo frustrujący. Każdy konsultant udziela sprzecznych informacji, a problem pozostaje nierozwiązany. Brak przejrzystości i profesjonalizmu w obsłudze klienta powoduje, że trudno ufać tej firmie…
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy PLAY - Zachęcam do starannego przemyślenia wyboru dostawcy, aby uniknąć podobnych problemów.
Zdecydowane NIE!
#customer #support #customersupport #business #complaint #service #loyality #shareit #poor #help #work #phone #invoice #fairtreat #customers #notok -
~Klaudis / 2021-07-25 17:20
Ceny za dodatkowe GB to żart. Można wykupić 2gb za 10zl lub 5gb za 20zl w nowej sieci oferta to 1gb=1zl. Obsługa w salonach to istny dramat nie potrafią odpowiadać na pytania i w dodatku zachowują się jakby siedzieli tam za karę. Cena za przedłużenie ważności konta to 100zl na rok, śmiech na sali. Cieszę się, że w końcu uwolnię się od tej sieci. Serdecznie nie polecam. ZaletyŻADNE -
~Klaudis / 2024-02-08 15:06
NIE POLECAM! Jestem w Play prawie 10 lat. Ostatnio dowiedziałam się, że mnie tak oszukali z ofertą, że płaciłam przez 2lata 20zl więcej za abonament z urządzeniem. Dopatrzyła się tego po roku konsultantka salonu. Pokierowała jak to mam załatwić. Reklamacji mi nie przyznali, bo była zgłoszona po 12miesiacach. Nic w tym dziwnego, skoro dopiero po 2 latach ktoś się tego dopatrzył. Odrzucili mi reklamacje w sposób taki, że nie oddadzą mi kwoty naliczonej przez te 2lata. Zaproponowali śmieszna rekompensate, w której dalej będę przepłacała za ten nr, albo jednorazowy rabat 250zl. Śmiech na sali. Natomiast jakbym chciała zerwać umowę przez takie oszustwa, to muszę jednorazowo od razu zapłacić karę, prawie 9000zl. Nie można rozłożyć tego na raty. Oszusty i złodzieje. Żerują na uczciwych ludziach, którzy chcą płacić rachunki jak należy. Z dniem końca umowy rezygnuje z ich usług. -
~Klaudoa / 2019-02-04 12:51
Play wystawiło mi fakturę za dwa miesiące do przodu” bo tak wyszło „ usłyszałam. Dno dna. Proszę w końcu o jaka kolwiek załogę która potrafi coś rozwiązać i odpowiedzieć zdaniem a nie wyuczonym półsłówkami. Nie polecam! Żenada! ZaletyNicWadyCała ta hałda jest wada -
~Klaudyna / 2020-04-06 09:16
Nie polecam. W weekend można składać zamówienia, strona działa nie tak jak trzeba i przy ewentualnym błędzie w zamówieniu nie można zrobić nic.
Jestem zmuszona zapłacić kurierowi gotówkową, mimo że mamy stan epidemii i jest to forma odradzana.
W międzyczasie zostałam jeszcze wprowadzona w błąd przez jedną z osób obsługujących odpowiedzi mejlowe. Pan twierdził (a zwracał się do mnie na Ty, mimo, że ja tego nie robiłam), że zmienił płatność gotówką na tę kartą.
Postanowiłam upewnić się co do tego na infolinii - okazało się, że kłamał, a ja zostałabym zaskoczona przez kuriera starą formą płatności.
Play nie chce w żaden sposób pomóc klientowi, na głęboki w poważaniu aktualną sytuację, ale pieniążki to chętnie zobaczą.ZaletyBrakWadyFirma nie stosuje się do zaleceń rządu w czasie epidemii -
~Klient / 2019-05-27 12:17
Naciągacze , współpracują z serwisem który za wszelką cenę chce naciągnąć klienta na koszty. Wziełam nowy u nich telefon, pan w salonie strasznie zachęcał że jest dory, a że niestety nie znam się to zakupiłam pplecany telefon. Po dwóch tygodniach pojawiło się podświetlenie z jednej strony na ekranie jak poszlam do salonu i chciałam złożyć reklamację pani stwierdziła że nie mają na stanie zastępczych telefonów, a że nie miałam innego to postanowiłam za radą pani poczekać. I tak bylo kilka razy. Po kilku miesiącach pojawiło się z drugiej strony takie samo podświetlenie i dotyk zaczął szwankować . Oddalam do reklamacji i co ? Serwis stwierdził mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza przez złe użytkowanie. Koszt naprawy 550 złotych. Po dwóch miesiącach kolejna reklamacja z tytułu rękojmi i dalej to samo , a na dodatek nie potrafią przedstawić konkretnych dowodów że to moja wina , ale za to koszt naprawy zmalał o 100 złotych. Od lutego bez telefonu , ale ratę zazściągają telefon ściągają. Nie polecam tej sieci i ich produktów. Oszuści i naciągacze. Sprawa skończy chyba sie w sądzie , bo w przeciwieństwie do nich ja mam świadków że to było uszkodzenie od początku. ZaletyNie maWadySprzedają wadliwe telefony -
~Klient / 2019-10-15 16:17
Również sparzylam się na tej sieci ,będąc z nimi od 6 lat to ten rok to porażka .Pani konsultant w błąd wprowadziła nas przy przedłużeniu umowy ,ale udało się to odwrócić, ale wysłałam im telefon który od nich wzięłam w abonamencie i do dziś nie zwrócili mi pierwszej wpłaty.Ale jak klient spozni się z zapłaceniem faktury to od razu odsetki. Po dzisiejszej rozmowie z dzisiejsza obsługą klienta mam jeszcze czekać około tygodnia zaznaczę że to minie miesiąc.I właśnie umowa się skończyła i spadam od nich .Nie chce mieć z tą siecią nic wspólnego ZaletyBrakWadyOszustwo,brak jakiejkolwiek pomocy w sprawach zwiazantch z trwająca umową.I nic dobrego dla klientów przedłużających umowy -
-
~Klient / 2019-10-17 16:58
Skacze po innych sieciac jak małpa, nie potrafi utrzymać dobrego zasięgu, firma schodzi na psy tfu -
~Klient / 2020-01-15 19:19
Play to naciągacze. Rozwiązałem umowę i oddałem sprzęt TV box. Od kilku miesięcy dostaje pisma o zwrot sprzętu. Po odwołaniu się nikt nie rozpatruje sprawy. Dostaje wezwanie do zapłaty na 399zl . Po odwołaniu się i przedstawieniu dokumentów potwierdzających oddanie sprzętu do salonu Play nikt nie reaguje . W salonie Play nie wiedzą co zrobić. Dzwoniąc na infolinię mówią że nie mają dostępu do dokumentów. Żenada WadyNaciągacze -
~Klient / 2020-11-12 15:24
Zdecydowanie i absolutnie już nie polecam tego operatora nikomu. Odradzam wizyt w salonach i rozmów z konsultantami. Jeszcze parę lat temu było w miarę Ok. Teraz od ponad tygodnia nie działa mi karta sim. Sprzedawcy w salonach i konsultanci kompletnie nie słuchają co się do nich mówi. Nawet nie potrafią poprawnie zapisać nr telefonu, który mają przed nosem na monitorze komputera. Żenada. Prostych spraw nie potrafią naprawić. Tym powinien zająć się UOKiK i Rzecznik Praw Konsumentów. Zalecam. ZaletyŻadnychWadyOpieszałość, brak szacunku do klienta, niechęć do rekompensaty strat przez klienta, brak kontaktu z poszkodowanym klientem -
~Klient / 2020-11-13 21:11
Kiedy chcesz cos kupic to dzwonią, proponują, ale kiedy masz problem to plac i sie martw sam. Skladanie reklamacji to udreka, a ten ich czat to żenada. Konsultant mowi jedno, salon wyśmiewa, nie chce przyjac sprzetu ktory zdemontowal ich serwis. Obsluga fatalna. Ponad tydzien nie mam internetu za który slono place, moze bedzie w przyszlym tygodniu jak ktos rozpatrzy reklamacje. ZaletyPani konsultantka playa po zgloszeniu problemu przez telefon poleca kupic bardziej stabilny internet po kablu (czyli od innego dostawcy internetu)WadyFatalna obsluga -
~Klient / 2021-03-05 09:50
Najgorsza sieć, zaczynając z obsługi klienta kończy się zasięgiem! Po prostu dramat! Nie chcą w ogóle rozwiązać problemy! Nikomu nie polecam!Umową na min 2 lata, z której nie można zrezygnować, nawet, jak w ogóle nie masz zasięgu i internetu, musisz zapłacić za każdy numer prawie 800 zł kary.
Także zastanówcie się!!! -
~Klient / 2021-09-18 23:37
VIVA LA FRANCE!!! FRANCUZI PRZEJĘLI PLAYA I POSPRZEDAWALI ANTENY DLATEGO JEST GORZEJ NIŻ PRZED PRZEJECIEM ZaletyJAJA SE ROBICIE?WadyBRAK NETA I ZASIĘGU (A TO JEST NAJWAŻNIEJSZE) -
~Klient / 2021-10-20 22:02
Niewykwalifikowany personel który wprowadza klienta w błąd. Za błędy ich pracownika muszę teraz płaci dodatkowe pieniądze.Od lipca jestem ich klientem i już na samym początku są z Play problemy. Napewno nie przedłużę z Play umowy. ZaletyŻadnych zalet.WadyPracownicy którzy wprowadzają klienta w błąd. -
~Klient / 2021-12-22 09:36
Nie polecam usług play. Firma jest niekompetentną nie można doczekać sie na swoje dokumenty dzwoniąc oczywiście na swój koszt!!!!!
NIE POLECAM!!
ZaletyBrakWadyCała masa -
-
~Klient / 2022-04-09 08:44
W Play jestem od samego początku i byłem bardzo zadowolony lecz to ci się dzieje teraz w tej sieci to totalny SZOK. Konkretnie żadnej sprawy się nie załatwi, wszyscy rozkładają ręce, zmieniają w systemie dotychczasowe zasady obsługi, giną złotówki z konta, nie wiadomo dlaczego, ostatnio skasowali mi ponad 230 GB internetu który się kumulował, kasują posiadające nr. na Play 24, zasięg i przesył internetu który był kiedyś dobry jest masakrą. W centrali nie są w stanie niczego rozwiązać i dowiedziałem się od pracownika że Play został sprzedany Francuzom i od tego czasu tak się źle dzieje. Muszę wytrzymać jeszcze 4 mies. gdyż doładowałem 100 zł. Uciekam z tej sieci i nie chce już o niej słyszeć. ZaletyTeraz żadnychWadyObecnie same wady -
~klient / 2023-02-21 14:47
Trzymajcie się z dala od tej sieci. Zwłaszcza nie bierzcie pakietu TV + Internet. Przeanalizujcie dokładnie ofertę - telewizja - nie ma, na 120 kanałów, podstawowych kanałów informacyjnych. Nie dajcie się wkręcić w umowę, zachęceni darmowym Netflixem. W salonach pracują niekompetentni pracownicy. Ich informacje nie mają pokrycia ze stanem faktycznym. Aktywacja pakietu kosztuje 50 zł, technik 100 zł. Pani w salonie wyjaśniła, że dlatego tak dużo, bo technik podłącza światłowód i sprawdza przepływ Internetu na wszystkich urządzeniach. Tymczasem technik przyszedł podłączył kabelek (światłowód już w mieszkaniu był) i sobie poszedł, nie sprawdzając przepływu Internetu. Po podłączeniu okazało się, że Internetu nie ma. Trzeba było wydzwaniać na infolinię, żeby dowiedzieć się dlaczego tak jest. Wszystko to przyczyniło się do tego, że próbowałam odstąpić od umowy. I dopiero się zaczęło. Na infolinii powiedzieli, że tak, tylko, jak najszybciej trzeba odnieść ruter. W salonie, że nie, można tylko zrezygnować z telewizji, napisać rezygnację i czekać. Po kilku godzinach przyszła odpowiedz, że nie da się odstąpić od umowy, ani zrezygnować z Internetu, ani z TV. Dzwonię na infolinię, grzecznie rozmawiam, powołuję się na prawa konsumenta, ludzkie wartości. A pani mówi, że takie jest prawo Unii Europejskiej i że nie można odstąpić od umowy. Mam pytanie, a gdzie jest człowiek i jego podstawowe potrzeby w PLAY. ZaletybrakWadyTak, jak napisałam, cała gama. Nie chcesz mieć kłopotów, nie bierz Play. -
~Klient / 2023-03-01 20:01
Od kilku dni Internet w okolicy po prostu nie działa. Po próbie kontaktu z operatorem obsługujący powiedział, cytuję "co ja mam panu z tym zrobić". Szczyt bezczelności i złodziejstwa. Wady-zła obsługa klienta -brak Internetu -
~Klient / 2023-10-06 12:09
Przenieśli nas z Virgin do Play i zaczęły się problemy, nie można było dodać numeru do abonamentu grupowego, mimo,że opcja miała być dostępna już za miesiąc i tak mówili nam co miesiąc.Musiedliśmy miesiącami czekać, by była taka opcja,a ona nie pojawiła się nigdy, dodatkowo za ten sam okres rozliczeniowy były dwie faktury, bo w Virgin płaciło się po miesiącu rozliczeniowymi, a w Play przed. Nie było z kim rozmawiać z Play odsyłali do Virgin, z Virgin do Play, w efekcie byłam w 3 różnych punktach i nic nie załatwiłam.Dopiero na infolinię poinformowali mnie,że mimo obietnic nie będę mogła dodać 3 numeru do abonamentu grupowego, bo mój abonament nie obowiązuje już.Zwodzili mnie przez 7 miesięcy i robili sobie że mnie idiotę. A na koniec wystawili mi fakturę za zerwanie umowy za dwa numery. Naprawdę jest tam jeden wielki syf przez to przeniesienie. Klientów zbywa się miesiącami, albo szantażuje karami.Ciesze się,że nie muszę z nimi już mieć nic wspólnego. Virgin było ok.Play to syf.Nie polecam, odradzam. ZaletyBrakWadyZwodzenie klienta miesiącami,
Nierzetelne iformację,
Faktury w jednym czasie,przy zmianie operatora z Virgin na Play,
Niemożliwość dodania nowego numeru do abonamentu grupowego
strona 148 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »