Byłem zakochany w play. Ale skończyło się. Od tygodnia rwie mi internet i h podobni mega szybki. Zgłaszałem sprawę wielokrotnie mam zdjęcia rozmów. Nikt nie pomógł. Chcę zgłosić sprawę po skontaktowaniu się z prawnikiem. Place czegoś czego nie mam. Nie zostawię tego
ZaletyNie ma ku**a zalet
T
WadyWszystko jest wada
~kinga / 2016-02-18 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem Play od niedawna. Gdybym mogła wycofałabym się już teraz. Nikomu nie polecam.
~Kinga / 2018-11-20 22:22
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam internet z routerem przenośnym, jestem niezadowolona z ich usług. Ogólnie bardzo słaby zasięg, a po informacji o nie przedłużeniu z nimi umowy na ten właśnie internet zasięg spadł prawie do zera, tak że już nawet Facebook się wczytuje 5 minut. Nie polecam internetu play. Mają też ograniczone zasięgi, przez co LTE nie działa tak jak powinien w wielu miejscach we Wrocławiu, nawet jeśli chodzi o ten telefoniczny.
~Kinga / 2020-01-12 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam... Play to jakaś żenada w centrum Krakowa internetu nie ma albo ja już uda się że coś się ładuje to albo za długi czas ładowania i się strona rozłącza... Co prawda nie płacę dużego rachunku ale mimo wszystko...
Idę do T-Mobile ;)
ZaletyBrak
WadyCała ta sieć jest wada
~Kinga / 2020-02-21 17:28
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie! PLAY - najgorsza sieć komórkowa w Polsce. PROSZĘ UWAŻAĆ!!!
Oni oszukują ludzi! Nie kupujcie u nich telefony wraz z abonamentem, zapłacicie, dużo więcej. Za iPhone 7 zapłaciłam, po dwóch latach 7.500 tysięcy złotych. Kiedy telefon kosztowała wtedy 3300 zł. Opłaty oni naliczają za wszystko.
Odradzam wszystkim!
Zaletynie ma
Wadywszystko
~kinga / 2021-10-04 18:10
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza sieć na rynkiu. środek miasta a tu brak zasiegu!!!!!
Zaletynie widzę:)
Wadydrogo, brak zasiegu
~Kinga / 2022-07-27 21:30
Ocena: 1.00 / 5
Witam, nigdy w życiu nie bierzcie umowy z Play. Złodzieje i jeszcze raz złodzieje. Dzisiaj mi przyszło pismo że jestem im winna 1010zl. Niby ich odszkodowanie za to że umowe z nimi rozwiązałam. Druga sprawa to taka że umowa z nimi mi się skończyła jakiś czas temu. Nie chciałam z nimi umowy przedłużać. A teraz kurde muszę płacić 1010 zł bo debile nie potrafią myśleć rozstanie. Pozdrawiam
~KK / 2022-04-26 09:56
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Po zakupie i aktywacji pakietu solo m (kupowanego już wcześniej dziesiątki razy) nie aktywowali go, bo aplikacje w tle przed aktywacją pakietu przez nich zdążyły te 30zł pobrać w 2min... i zasłaniają się tym, że na aktywację pakietu mają 24h. Życzę powodzenia doładowując telefon poza domem, żeby zdążyć go wyłączyć sekundę po zakupieniu i aktywacji pakietu na 24h i grzecznie czekać aż play łaskawie postanowi go aktywować - chyba nie o to chodzi. Blokują próby przeniesienia numeru, trzeba do nich jeździć. Przeniesiony miał być jeden numer z pięciu na firmę. Po wizycie w salonie nie wiedzieć czemu wyrzucili wszystkie na prywatne i zablokowali dostęp do aplikacji. 3 interwencje na infolinii (płatnej!!!) i problem nadal nie został rozwiązany i konieczna była kolejna wizyta w salonie. Dwa dni później zakupiony przez aplikację pakiet sms oraz mms, aktywacja potwierdzona przez play - nie działają... obsługa klienta bezradna, żadnego rozwiązania, a pakiet zakupiony kilka dni temu jak nie działał tak nie działa. Poza tym mimo pełnego zasięgu dramatyczna prędkość internetu w telefonie, często trzeba odłączać i przyłączać ponownie do sieci żeby cokolwiek się załadowało. Jeden numer już przeniesiony, w najbliższym czasie dołączy reszta - ciekawe jak tym razem play będzie probował to utrudnić.
Zaletybrak
~kk / 2022-12-30 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć komórkowa. Oszukują klientów, nie odpisują na wiadomości, gdy im wygodnie, przy podpisywaniu umowy sprawa jest inaczej przedstawiana niż później
WadyObsługa klienta
Oferta
~Kk / 2023-02-02 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Internet porażka.
Według mnie najgorsza sieć.
~Kkkkk / 2022-08-01 07:09
Ocena: 1.00 / 5
Do 28 lipca uważałam że to dobra firma Play ale od paru dni mam odmienne zdanie.Otoz mając mix przez trzy dni mogłam dodzwonić się tylko na numery Play gdzie w mix wszystko bez limitu mam poszłam do salonu reklamacja do 30 dni no kpiny ...ale weszłam na Play 24 tam pan po opisaniu sprawy chciał chyba stanąć na wysokości zadania włączył mi pakiety do wszystkich za 30zl i na SMS 10 zł i telefon dzwonił tyle że z włączonymi pakietami płatnymi na które absolutnie nie zezwolilam no skandal zadzwoniłam na płatna infolinię Play tak pani wyłączyła mi płatne połączenia jednak pakietu za 10 zł ponoć nie da się wyłączyć.Napusalam dwie reklamacje a z salonem już trzy i nikt nie raczy do mnie odpisać to się do prasy nadaje.
ZaletyBrak
WadyWszystkie mozliwe
~Klaet / 2018-11-24 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Doliczają pieniądze za coś co wogule nie miało miejsca
ZaletyŻadne
WadyOgromne
~Klaudia / 2018-07-01 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Doładowania z konta bankowego nie dochodzą. W trakcie rozmowy z konsultantem, naciągają na minuty połączenia. Zgłaszam sprawę jasno, Pani wymienia mi wszystko co nie jest potrzebne. Wszystko co nie ma wpływu z brakiem owego doładowania. Bank wysłał pieniądze. Play nawala, szkoda że kosztem mojego portfela. Nie polecam.
WadyDoładowania z konta bankowego nie docierają! 50zl w plecy
~Klaudia / 2020-12-08 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem czy znajdę jakikolwiek pozytyw tej sieci. Płacenie za sprzęt, który został już spłacony. Naliczanie kosztów za to, że ktoś odszedł z formuły rodzinnej mimo tego, że zrobił to z końcem umowy. Płatna infolinia, a w oddziałach wprowadzanie ludzi w błąd. Potem słyszę informacje, że nie mam żadnych dowodów bo nie była to rejestrowana rozmowa telefoniczna i jest tylko słowo moje i 2 osób, które ze mną były przeciwko słowom pracownika. Gdybym załatwiła tą sprawę telefonicznie zapłaciłabym kilkadziesiąt złotych za rozmowę z infolinia sieci, w której mam telefon...
Nie pisze tego komentarza na podstawie jeden sytuacji tylko na podstawie kilku sytuacji.
WadyOszustwo, brak wiedzy pracowników i brak wyciągania jakichkolwiek konsekwencji.
~Klaudia / 2021-12-21 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Przez miesiąc czekałam aż moje usługi internetowe zostaną włączone po czym otrzymałam informacje, że najprawdopodobniej są wadliwe karty SIM lub router. Po tym jak nie skorzystałam przez ani sekundę z internetu który i tak nie działał otrzymałam fakturę w wysokości 190zł ( o 80zł większa kwota niż ta deklarowana na początku). Na ten moment czekam już dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji i muszę odsyłać NA WŁASNY KOSZT router do sklepu play w Warszawie, aby zwrócili mi płatność za niego pokryte wcześniej koszty. Podejście do klienta przez pracowników infolinii pozostawia wiele do życzenia...
Zdecydowanie nie polecam.
Wadywyższe kwoty płatności niż te deklarowane na początku
błędna komunikacja
długie oczekiwania
brak wywiązywania się z umowy
~Klaudia / 2022-05-23 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet stacjonarny z możliwych.
Zrywa się połączenie, na infolinii tylko zgłaszają usterkę, potem trzeba czekać na kontakt ze strony działu technicznego (do kilku dni), internetu potrafi nie być kilka dni, a pracuję z domu.
Zaletybrak
Wadyciągłe usterki, obsługa klienta, dramat
~Klaudia / 2022-07-12 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Okropna sieć !!!!!! Internet dramat i zasięg ! Omijać szerokim łukiem ! Nie polecam !
ZaletyNie ma zalet !
~Klaudia / 2023-03-23 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka porażka. Ciągłe problemy. Po aktywacji pakiet nielimitowanego internetu praktycznie nie działa. Kiedyś byłam zachwycona z ich usług, dziś stwierdzam, że Play jest najgorszym możliwym wyborem. Nie wspominając już, że nawet w Warszawie nie mam zasięgu. Nie polecam!
~Klaudia / 2023-06-28 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Firma schodzi na psy. Kłamcy i oszuści. Ostatni raz wzięłam u nich ofertę.
ZaletyInternet w miarę dobry
WadyBrak konkretnych informacji , brak kontaktu z rzetelnymi pracownikami
~Klaudia / 2023-10-13 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałam umowę w czerwcu i już od pierwszego dnia nie działa mi internet z Play gdy łączę się z VPNem potrzebnym do pracy. Zgłaszam problem juz prawdopodobnie 6/7 raz ale olewają klienta. Konsultanci nie wiedzą ile czasu powinno rozpatrywane być zgłoszenie, jeden mówi 2 tygodnie inny, że miesiąc. Ostatecznie musiałam po tych 4 tygodniach przypomnieć o mojej sprawie… nie komentuje już jakości internetu. Nie polecam nikomu, klient jest ważny aż do podpisania umowy a potem unikają odpowiedzialności, nie potrafią poradzić sobie z problemem który leży po ich stronie. Każda inna sieć działa prawidłowo z moim laptopem więc tym bardziej cała sytuacja jest mocno niepoważna.