Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4762 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2019-10-17 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Skacze po innych sieciac jak małpa, nie potrafi utrzymać dobrego zasięgu, firma schodzi na psy tfu
  • ~Klient / 2020-01-15 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to naciągacze. Rozwiązałem umowę i oddałem sprzęt TV box. Od kilku miesięcy dostaje pisma o zwrot sprzętu. Po odwołaniu się nikt nie rozpatruje sprawy. Dostaje wezwanie do zapłaty na 399zl . Po odwołaniu się i przedstawieniu dokumentów potwierdzających oddanie sprzętu do salonu Play nikt nie reaguje . W salonie Play nie wiedzą co zrobić. Dzwoniąc na infolinię mówią że nie mają dostępu do dokumentów. Żenada
    WadyNaciągacze
  • ~Klient / 2020-11-12 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie i absolutnie już nie polecam tego operatora nikomu. Odradzam wizyt w salonach i rozmów z konsultantami. Jeszcze parę lat temu było w miarę Ok. Teraz od ponad tygodnia nie działa mi karta sim. Sprzedawcy w salonach i konsultanci kompletnie nie słuchają co się do nich mówi. Nawet nie potrafią poprawnie zapisać nr telefonu, który mają przed nosem na monitorze komputera. Żenada. Prostych spraw nie potrafią naprawić. Tym powinien zająć się UOKiK i Rzecznik Praw Konsumentów. Zalecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpieszałość, brak szacunku do klienta, niechęć do rekompensaty strat przez klienta, brak kontaktu z poszkodowanym klientem
  • ~Klient / 2020-11-13 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy chcesz cos kupic to dzwonią, proponują, ale kiedy masz problem to plac i sie martw sam. Skladanie reklamacji to udreka, a ten ich czat to żenada. Konsultant mowi jedno, salon wyśmiewa, nie chce przyjac sprzetu ktory zdemontowal ich serwis. Obsluga fatalna. Ponad tydzien nie mam internetu za który slono place, moze bedzie w przyszlym tygodniu jak ktos rozpatrzy reklamacje.
    ZaletyPani konsultantka playa po zgloszeniu problemu przez telefon poleca kupic bardziej stabilny internet po kablu (czyli od innego dostawcy internetu)
    WadyFatalna obsluga
  • ~Klient / 2021-03-05 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć, zaczynając z obsługi klienta kończy się zasięgiem! Po prostu dramat! Nie chcą w ogóle rozwiązać problemy! Nikomu nie polecam!Umową na min 2 lata, z której nie można zrezygnować, nawet, jak w ogóle nie masz zasięgu i internetu, musisz zapłacić za każdy numer prawie 800 zł kary.
    Także zastanówcie się!!!
  • ~Klient / 2021-09-18 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    VIVA LA FRANCE!!! FRANCUZI PRZEJĘLI PLAYA I POSPRZEDAWALI ANTENY DLATEGO JEST GORZEJ NIŻ PRZED PRZEJECIEM
    ZaletyJAJA SE ROBICIE?
    WadyBRAK NETA I ZASIĘGU (A TO JEST NAJWAŻNIEJSZE)
  • ~Klient / 2021-10-20 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niewykwalifikowany personel który wprowadza klienta w błąd. Za błędy ich pracownika muszę teraz płaci dodatkowe pieniądze.Od lipca jestem ich klientem i już na samym początku są z Play problemy. Napewno nie przedłużę z Play umowy.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyPracownicy którzy wprowadzają klienta w błąd.
  • ~Klient / 2021-12-22 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług play. Firma jest niekompetentną nie można doczekać sie na swoje dokumenty dzwoniąc oczywiście na swój koszt!!!!!
    NIE POLECAM!!

    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Klient / 2022-04-09 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    W Play jestem od samego początku i byłem bardzo zadowolony lecz to ci się dzieje teraz w tej sieci to totalny SZOK. Konkretnie żadnej sprawy się nie załatwi, wszyscy rozkładają ręce, zmieniają w systemie dotychczasowe zasady obsługi, giną złotówki z konta, nie wiadomo dlaczego, ostatnio skasowali mi ponad 230 GB internetu który się kumulował, kasują posiadające nr. na Play 24, zasięg i przesył internetu który był kiedyś dobry jest masakrą. W centrali nie są w stanie niczego rozwiązać i dowiedziałem się od pracownika że Play został sprzedany Francuzom i od tego czasu tak się źle dzieje. Muszę wytrzymać jeszcze 4 mies. gdyż doładowałem 100 zł. Uciekam z tej sieci i nie chce już o niej słyszeć.
    ZaletyTeraz żadnych
    WadyObecnie same wady
  • ~klient / 2023-02-21 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie się z dala od tej sieci. Zwłaszcza nie bierzcie pakietu TV + Internet. Przeanalizujcie dokładnie ofertę - telewizja - nie ma, na 120 kanałów, podstawowych kanałów informacyjnych. Nie dajcie się wkręcić w umowę, zachęceni darmowym Netflixem. W salonach pracują niekompetentni pracownicy. Ich informacje nie mają pokrycia ze stanem faktycznym. Aktywacja pakietu kosztuje 50 zł, technik 100 zł. Pani w salonie wyjaśniła, że dlatego tak dużo, bo technik podłącza światłowód i sprawdza przepływ Internetu na wszystkich urządzeniach. Tymczasem technik przyszedł podłączył kabelek (światłowód już w mieszkaniu był) i sobie poszedł, nie sprawdzając przepływu Internetu. Po podłączeniu okazało się, że Internetu nie ma. Trzeba było wydzwaniać na infolinię, żeby dowiedzieć się dlaczego tak jest. Wszystko to przyczyniło się do tego, że próbowałam odstąpić od umowy. I dopiero się zaczęło. Na infolinii powiedzieli, że tak, tylko, jak najszybciej trzeba odnieść ruter. W salonie, że nie, można tylko zrezygnować z telewizji, napisać rezygnację i czekać. Po kilku godzinach przyszła odpowiedz, że nie da się odstąpić od umowy, ani zrezygnować z Internetu, ani z TV. Dzwonię na infolinię, grzecznie rozmawiam, powołuję się na prawa konsumenta, ludzkie wartości. A pani mówi, że takie jest prawo Unii Europejskiej i że nie można odstąpić od umowy. Mam pytanie, a gdzie jest człowiek i jego podstawowe potrzeby w PLAY.
    Zaletybrak
    WadyTak, jak napisałam, cała gama. Nie chcesz mieć kłopotów, nie bierz Play.
  • ~Klient / 2023-03-01 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni Internet w okolicy po prostu nie działa. Po próbie kontaktu z operatorem obsługujący powiedział, cytuję "co ja mam panu z tym zrobić". Szczyt bezczelności i złodziejstwa.
    Wady-zła obsługa klienta -brak Internetu
  • ~Klient / 2023-10-06 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przenieśli nas z Virgin do Play i zaczęły się problemy, nie można było dodać numeru do abonamentu grupowego, mimo,że opcja miała być dostępna już za miesiąc i tak mówili nam co miesiąc.Musiedliśmy miesiącami czekać, by była taka opcja,a ona nie pojawiła się nigdy, dodatkowo za ten sam okres rozliczeniowy były dwie faktury, bo w Virgin płaciło się po miesiącu rozliczeniowymi, a w Play przed. Nie było z kim rozmawiać z Play odsyłali do Virgin, z Virgin do Play, w efekcie byłam w 3 różnych punktach i nic nie załatwiłam.Dopiero na infolinię poinformowali mnie,że mimo obietnic nie będę mogła dodać 3 numeru do abonamentu grupowego, bo mój abonament nie obowiązuje już.Zwodzili mnie przez 7 miesięcy i robili sobie że mnie idiotę. A na koniec wystawili mi fakturę za zerwanie umowy za dwa numery. Naprawdę jest tam jeden wielki syf przez to przeniesienie. Klientów zbywa się miesiącami, albo szantażuje karami.Ciesze się,że nie muszę z nimi już mieć nic wspólnego. Virgin było ok.Play to syf.Nie polecam, odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyZwodzenie klienta miesiącami,
    Nierzetelne iformację,
    Faktury w jednym czasie,przy zmianie operatora z Virgin na Play,
    Niemożliwość dodania nowego numeru do abonamentu grupowego
  • ~Klient / 2023-12-09 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd Play przejęło UPC to jest tragedia. Jedno wielkie dziadostwo! Awarie i problemy - prawie codziennie.
    Zaletybrak
    WadyPodwyżka opłat, Awarie, zrywanie sieci, problemy z tV. I nie dodzwonisz się do konsultanta
  • ~Klient / 2024-01-29 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca zgłaszam awarie internetu nikt nie raczył się pojawić play to porażka nie dbają o klienta trzeba zgłosić ich w odpowiednie miejsce.Konczy się umowa nie przedłużam z nimi.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBeznadziejna firma
  • ~Klient / 2024-02-05 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA SIEĆ JAKA MOŻE BYĆ TERAZ NA ISTNIĘJĄCYM RYNKU NIKOMU NIE POLECAM JEDNO OSZUSTWO I NACIĄGANIE LUDZI!!!!!!! NIC NIE JEST ZGODNE Z UMOWĄ DOPISUJĄ CO CHCĄ.A ROZMOWY Z INFOLINIĄ NICZEGO NIE ROZWIĄZUJA
    Zaletyniema
    WadyBardzo dużo
  • ~klient / 2024-02-29 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od miesięcy chodzi beznadziejnie, mimo zgłaszania wiele razy biedna frima potrafi tylko zresetować ustawienia karty i kazać jeździć do salonu po nową kartę i router. Technika mimo próśb nie przysłali "bo u nich wszystko działa". Beznadziejne i żałosne podejście do klienta, każdemu radzę omijać, bo szkoda nerwów na złodziei.
  • ~Klient / 2024-03-30 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty to delikatnie mówiąc żałuję że z UPC przeszedłem na nowe dekodery Play to kompletne dno a za filmiki które ich polecają to chyba zapłacili . Praktycznie żadnego programu nie da się cofnąć ,nagrać ,zatrzymać jak to było w UPC . A chodzenie po menu to tragedia oraz brak podstawowych funkcji na pilocie .Niby przejęli UPC a czuje się jak bym się cofnąć do kamienia łupanego. Tv ciągle się zacina mieli to jest po prostu jakaś porażka . Najchętniej bym wrócił z powrotem do starych dekoderów które są o lata świetlne lepsze niż dotychczasowe .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko za długo by pisać
  • ~Klient / 2025-02-25 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY NIE POLECAM!!! Po fuzji z UPC - świadczący usługi na wysokim poziomie, PLAY zachowuje się jak złodziejska firma. Pobiera opłaty za nieświadczone usługi. Nie usuwa zgłaszanych awarii, pracownicy nieprofesjonalni, aroganccy, nie reagują na problemy techniczne, których nie ma końca. Sprzęt wymieniony z końcem roku, po fuzji z UPC z dekodera 4k na tanie, chińskie, zacinające się i nie działające buble. Na usunięcie awarii każą sobie czekać 30 dni. Na wymianę dekodera zbliżonego technicznie do 4k wg umowy, operator wymusza zmianę umowy na niekorzystną dla klienta. Bandycka firma. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyInternet działa bez zarzutu.
    WadyOszukiwanie klienta, nieprofesjonalna obsługa, sprzęt bardzo niskiej jakości.
  • ~klient / 2025-08-09 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to jest banda złodziei i oszustów! Stosują supr inteligentną formę oszustwa.
  • ~Klient abonamentu w tym gównie / 2022-08-05 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa. Brak zasięgu. Tv co chwilę przestaje działać i ruter tak samo. Na godzine filmu mogę obejrzeć tylko 5 minut i to reklam,bo podczas filmu brak zasięgu. Miałam płacić 200 zł za abonament,a policzyli mi złodzieje 500 zł miesięcznie!! Złodzieje!!
    ZaletyŻadnych
    WadyCały Play to jedna wielka wada!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4762
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4549
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187