Najgorsza sieć komórkowa. Oszukują klientów, nie odpisują na wiadomości, gdy im wygodnie, przy podpisywaniu umowy sprawa jest inaczej przedstawiana niż później
WadyObsługa klienta
Oferta
~Kk / 2023-02-02 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Internet porażka.
Według mnie najgorsza sieć.
~Kkkkk / 2022-08-01 07:09
Ocena: 1.00 / 5
Do 28 lipca uważałam że to dobra firma Play ale od paru dni mam odmienne zdanie.Otoz mając mix przez trzy dni mogłam dodzwonić się tylko na numery Play gdzie w mix wszystko bez limitu mam poszłam do salonu reklamacja do 30 dni no kpiny ...ale weszłam na Play 24 tam pan po opisaniu sprawy chciał chyba stanąć na wysokości zadania włączył mi pakiety do wszystkich za 30zl i na SMS 10 zł i telefon dzwonił tyle że z włączonymi pakietami płatnymi na które absolutnie nie zezwolilam no skandal zadzwoniłam na płatna infolinię Play tak pani wyłączyła mi płatne połączenia jednak pakietu za 10 zł ponoć nie da się wyłączyć.Napusalam dwie reklamacje a z salonem już trzy i nikt nie raczy do mnie odpisać to się do prasy nadaje.
ZaletyBrak
WadyWszystkie mozliwe
~Klaet / 2018-11-24 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Doliczają pieniądze za coś co wogule nie miało miejsca
ZaletyŻadne
WadyOgromne
~Klaudia / 2018-07-01 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Doładowania z konta bankowego nie dochodzą. W trakcie rozmowy z konsultantem, naciągają na minuty połączenia. Zgłaszam sprawę jasno, Pani wymienia mi wszystko co nie jest potrzebne. Wszystko co nie ma wpływu z brakiem owego doładowania. Bank wysłał pieniądze. Play nawala, szkoda że kosztem mojego portfela. Nie polecam.
WadyDoładowania z konta bankowego nie docierają! 50zl w plecy
~Klaudia / 2020-12-08 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem czy znajdę jakikolwiek pozytyw tej sieci. Płacenie za sprzęt, który został już spłacony. Naliczanie kosztów za to, że ktoś odszedł z formuły rodzinnej mimo tego, że zrobił to z końcem umowy. Płatna infolinia, a w oddziałach wprowadzanie ludzi w błąd. Potem słyszę informacje, że nie mam żadnych dowodów bo nie była to rejestrowana rozmowa telefoniczna i jest tylko słowo moje i 2 osób, które ze mną były przeciwko słowom pracownika. Gdybym załatwiła tą sprawę telefonicznie zapłaciłabym kilkadziesiąt złotych za rozmowę z infolinia sieci, w której mam telefon...
Nie pisze tego komentarza na podstawie jeden sytuacji tylko na podstawie kilku sytuacji.
WadyOszustwo, brak wiedzy pracowników i brak wyciągania jakichkolwiek konsekwencji.
~Klaudia / 2021-12-21 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Przez miesiąc czekałam aż moje usługi internetowe zostaną włączone po czym otrzymałam informacje, że najprawdopodobniej są wadliwe karty SIM lub router. Po tym jak nie skorzystałam przez ani sekundę z internetu który i tak nie działał otrzymałam fakturę w wysokości 190zł ( o 80zł większa kwota niż ta deklarowana na początku). Na ten moment czekam już dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji i muszę odsyłać NA WŁASNY KOSZT router do sklepu play w Warszawie, aby zwrócili mi płatność za niego pokryte wcześniej koszty. Podejście do klienta przez pracowników infolinii pozostawia wiele do życzenia...
Zdecydowanie nie polecam.
Wadywyższe kwoty płatności niż te deklarowane na początku
błędna komunikacja
długie oczekiwania
brak wywiązywania się z umowy
~Klaudia / 2022-05-23 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet stacjonarny z możliwych.
Zrywa się połączenie, na infolinii tylko zgłaszają usterkę, potem trzeba czekać na kontakt ze strony działu technicznego (do kilku dni), internetu potrafi nie być kilka dni, a pracuję z domu.
Zaletybrak
Wadyciągłe usterki, obsługa klienta, dramat
~Klaudia / 2022-07-12 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Okropna sieć !!!!!! Internet dramat i zasięg ! Omijać szerokim łukiem ! Nie polecam !
ZaletyNie ma zalet !
~Klaudia / 2023-03-23 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka porażka. Ciągłe problemy. Po aktywacji pakiet nielimitowanego internetu praktycznie nie działa. Kiedyś byłam zachwycona z ich usług, dziś stwierdzam, że Play jest najgorszym możliwym wyborem. Nie wspominając już, że nawet w Warszawie nie mam zasięgu. Nie polecam!
~Klaudia / 2023-06-28 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Firma schodzi na psy. Kłamcy i oszuści. Ostatni raz wzięłam u nich ofertę.
ZaletyInternet w miarę dobry
WadyBrak konkretnych informacji , brak kontaktu z rzetelnymi pracownikami
~Klaudia / 2023-10-13 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałam umowę w czerwcu i już od pierwszego dnia nie działa mi internet z Play gdy łączę się z VPNem potrzebnym do pracy. Zgłaszam problem juz prawdopodobnie 6/7 raz ale olewają klienta. Konsultanci nie wiedzą ile czasu powinno rozpatrywane być zgłoszenie, jeden mówi 2 tygodnie inny, że miesiąc. Ostatecznie musiałam po tych 4 tygodniach przypomnieć o mojej sprawie… nie komentuje już jakości internetu. Nie polecam nikomu, klient jest ważny aż do podpisania umowy a potem unikają odpowiedzialności, nie potrafią poradzić sobie z problemem który leży po ich stronie. Każda inna sieć działa prawidłowo z moim laptopem więc tym bardziej cała sytuacja jest mocno niepoważna.
~Klaudia / 2024-02-13 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Nie mam zasięgu. Cały czas są jakieś problemy z tym operatorem.
~Klaudia / 2024-10-13 00:55
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzeżenie dotyczące nieuczciwych praktyk operatora telefonicznego PLAY
Nie stosuję takich metod komunikacji - niestety firma PLAY zasługuje na takie samo traktowanie, jak traktuje swoich klientów.
Od kilku miesięcy zmagam się z bezpodstawnym wzrostem rachunków w abonamencie u operatora PLAY -
pomimo że sposób, w jaki korzystam z usług, nie uległ zmianie. Koszty na chwilę obecną to totalna abstrakcja!
Co więcej, kontakt z obsługą klienta jest wyjątkowo frustrujący. Każdy konsultant udziela sprzecznych informacji, a problem pozostaje nierozwiązany. Brak przejrzystości i profesjonalizmu w obsłudze klienta powoduje, że trudno ufać tej firmie…
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy PLAY - Zachęcam do starannego przemyślenia wyboru dostawcy, aby uniknąć podobnych problemów.
WadyOstrzeżenie dotyczące nieuczciwych praktyk operatora telefonicznego PLAY
Nie stosuję takich metod komunikacji - niestety firma PLAY zasługuje na takie samo traktowanie, jak traktuje swoich klientów.
Od kilku miesięcy zmagam się z bezpodstawnym wzrostem rachunków w abonamencie u operatora PLAY -
pomimo że sposób, w jaki korzystam z usług, nie uległ zmianie. Koszty na chwilę obecną to totalna abstrakcja!
Co więcej, kontakt z obsługą klienta jest wyjątkowo frustrujący. Każdy konsultant udziela sprzecznych informacji, a problem pozostaje nierozwiązany. Brak przejrzystości i profesjonalizmu w obsłudze klienta powoduje, że trudno ufać tej firmie…
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy PLAY - Zachęcam do starannego przemyślenia wyboru dostawcy, aby uniknąć podobnych problemów.
Ceny za dodatkowe GB to żart. Można wykupić 2gb za 10zl lub 5gb za 20zl w nowej sieci oferta to 1gb=1zl. Obsługa w salonach to istny dramat nie potrafią odpowiadać na pytania i w dodatku zachowują się jakby siedzieli tam za karę. Cena za przedłużenie ważności konta to 100zl na rok, śmiech na sali. Cieszę się, że w końcu uwolnię się od tej sieci. Serdecznie nie polecam.
ZaletyŻADNE
~Klaudis / 2024-02-08 15:06
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM! Jestem w Play prawie 10 lat. Ostatnio dowiedziałam się, że mnie tak oszukali z ofertą, że płaciłam przez 2lata 20zl więcej za abonament z urządzeniem. Dopatrzyła się tego po roku konsultantka salonu. Pokierowała jak to mam załatwić. Reklamacji mi nie przyznali, bo była zgłoszona po 12miesiacach. Nic w tym dziwnego, skoro dopiero po 2 latach ktoś się tego dopatrzył. Odrzucili mi reklamacje w sposób taki, że nie oddadzą mi kwoty naliczonej przez te 2lata. Zaproponowali śmieszna rekompensate, w której dalej będę przepłacała za ten nr, albo jednorazowy rabat 250zl. Śmiech na sali. Natomiast jakbym chciała zerwać umowę przez takie oszustwa, to muszę jednorazowo od razu zapłacić karę, prawie 9000zl. Nie można rozłożyć tego na raty. Oszusty i złodzieje. Żerują na uczciwych ludziach, którzy chcą płacić rachunki jak należy. Z dniem końca umowy rezygnuje z ich usług.
~Klaudoa / 2019-02-04 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Play wystawiło mi fakturę za dwa miesiące do przodu” bo tak wyszło „ usłyszałam. Dno dna. Proszę w końcu o jaka kolwiek załogę która potrafi coś rozwiązać i odpowiedzieć zdaniem a nie wyuczonym półsłówkami. Nie polecam! Żenada!
ZaletyNic
WadyCała ta hałda jest wada
~Klaudyna / 2020-04-06 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. W weekend można składać zamówienia, strona działa nie tak jak trzeba i przy ewentualnym błędzie w zamówieniu nie można zrobić nic.
Jestem zmuszona zapłacić kurierowi gotówkową, mimo że mamy stan epidemii i jest to forma odradzana.
W międzyczasie zostałam jeszcze wprowadzona w błąd przez jedną z osób obsługujących odpowiedzi mejlowe. Pan twierdził (a zwracał się do mnie na Ty, mimo, że ja tego nie robiłam), że zmienił płatność gotówką na tę kartą.
Postanowiłam upewnić się co do tego na infolinii - okazało się, że kłamał, a ja zostałabym zaskoczona przez kuriera starą formą płatności.
Play nie chce w żaden sposób pomóc klientowi, na głęboki w poważaniu aktualną sytuację, ale pieniążki to chętnie zobaczą.
ZaletyBrak
WadyFirma nie stosuje się do zaleceń rządu w czasie epidemii
~Klient / 2019-05-27 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze , współpracują z serwisem który za wszelką cenę chce naciągnąć klienta na koszty. Wziełam nowy u nich telefon, pan w salonie strasznie zachęcał że jest dory, a że niestety nie znam się to zakupiłam pplecany telefon. Po dwóch tygodniach pojawiło się podświetlenie z jednej strony na ekranie jak poszlam do salonu i chciałam złożyć reklamację pani stwierdziła że nie mają na stanie zastępczych telefonów, a że nie miałam innego to postanowiłam za radą pani poczekać. I tak bylo kilka razy. Po kilku miesiącach pojawiło się z drugiej strony takie samo podświetlenie i dotyk zaczął szwankować . Oddalam do reklamacji i co ? Serwis stwierdził mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza przez złe użytkowanie. Koszt naprawy 550 złotych. Po dwóch miesiącach kolejna reklamacja z tytułu rękojmi i dalej to samo , a na dodatek nie potrafią przedstawić konkretnych dowodów że to moja wina , ale za to koszt naprawy zmalał o 100 złotych. Od lutego bez telefonu , ale ratę zazściągają telefon ściągają. Nie polecam tej sieci i ich produktów. Oszuści i naciągacze. Sprawa skończy chyba sie w sądzie , bo w przeciwieństwie do nich ja mam świadków że to było uszkodzenie od początku.
ZaletyNie ma
WadySprzedają wadliwe telefony
~Klient / 2019-10-15 16:17
Ocena: 1.00 / 5
Również sparzylam się na tej sieci ,będąc z nimi od 6 lat to ten rok to porażka .Pani konsultant w błąd wprowadziła nas przy przedłużeniu umowy ,ale udało się to odwrócić, ale wysłałam im telefon który od nich wzięłam w abonamencie i do dziś nie zwrócili mi pierwszej wpłaty.Ale jak klient spozni się z zapłaceniem faktury to od razu odsetki. Po dzisiejszej rozmowie z dzisiejsza obsługą klienta mam jeszcze czekać około tygodnia zaznaczę że to minie miesiąc.I właśnie umowa się skończyła i spadam od nich .Nie chce mieć z tą siecią nic wspólnego
ZaletyBrak
WadyOszustwo,brak jakiejkolwiek pomocy w sprawach zwiazantch z trwająca umową.I nic dobrego dla klientów przedłużających umowy