Zamówiłem w Play Internet bezprzewodowy. Pry próbie dowiedzenia się przed zrobieniem zamówienia jakie są warunki itp. otrzymywałem sprzeczne informację z tymi co potem na stronie znajdywałem jak choćby cena za modem zakupiony. W rachunku miesięcznym tylko przy otrzymaniu 29 zł, wg konsultanta 20 zł co miesiąc przez 24 miesiące... Kolejna sprawa dziś przyszedł modem. Bez umowy i bez aktywnej karty. Nie mogę używać internetu a umowa ponoć już trwa!!! Przy próbie dowiedzenia się kiedy internet będę miał aktywny otrzymuje informację, że do 14 dni, a tyle czasu mam na rezygnację!!! Czyli rozumiem, że 14 dni mogę sobie na fajny modem popatrzeć bo o używaniu nie może być mowy jak nie jest karta sim aktywna!!! konsultanci (górnolotne słowo do tych ludzi co tam pracują) nie dość, że nie potrafią udzielić konkretnej informacji to jeszcze nieładnie się zachowują drwiąc sobie swoją niewiedzą i głupotą jak choćby p. Arkadiusz S. (nie rozmawiajcie z nim, nie warto i szkoda czasu). Zaletynie ma żadnych! play zniechęca nowych klientów zanim jeszcze ich złapie!!!!!
Wadyniekompetentni pracownicy, brak ważnych informacji na stronie www, chat o d... potłuc, wprowadzanie w błąd klientów, i wiele wiele innych ale za długo pisać.