strona 143 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- nastepna »
-
~Karolina / 2022-05-31 20:28
TO OSZYŚCI!! Nikomu nie polecam tej firmy. Wzięłam telefon z abonamentem. Płaciłam abonament wraz z ratą za telefon. We wrześniu.9 miesięcy temu skończyłam płacić ratę za telefon. Państwo dostawali przez całe TE 9 miesięcy i ratę i abonament, teraz jeszcze bezczelnie wysyłają mi kwotę zadłyżenia, zamiast raz spłacić sobie to zadłużenie to jeszcze oddać mi moje pieniądze. WPROWADZONO MNIE JAWNIE W BŁĄD. Pan na infolinii mi mówi, że zostawili sobie taką kwotę z automatu i zwrotu nie będzie. No to będziemy rozmawiać w sądzie!!! -
-
~Karolina / 2022-06-10 23:40
Po raz kolejny za granicą nie działa mi Internet w telefonie. Mam w abonamencie 5 GB w roamingu UE, a nie mogę z ich wcale skorzystać. Obsługa nie była mi w stanie pomóc, a po zgłoszeniu problemu do działu IT nikt się do mnie nie odezwał żeby naprawić ten problem.. Zepsuty cały wyjazd. -
~Karolina / 2022-08-01 16:29
Złodzieje , za 24 Mb internetu w kraju policzyli 31,44 zł. Kupiłem pakiet a w tym samym czasie rzekomo musiała jakaś aplikacja się włączyć. Brak słów , wszędzie tylko oszukują! ZaletyBrakWadyOszusci -
~karolina / 2022-10-19 22:45
Szkoda czasu i nerwów na tą firmę. Niestety proces reklamacyjny w tej firmie to porażka. Klient jest dla nich nikim. Pomimo zgodnego z prawem odstąpienia od umowy nie zostały mi zwrócone pieniądze, umowa trwa nadal...każą płacić zobowiązanie. Sprawa skończy sie w sądzie... -
~Karolina / 2022-10-24 10:40
Beznadziejna sieć, która działa tak jak się jej podoba. Ciągle problemy z dostępem do internetu, nie mam możliwości używania sieci komórkowej w domu, poprzez ciągły brak zasięgu. Rozmowy telefoniczne? ABSOLUTNIE, połączenie zrywa się notorycznie, rozmówcy nie słyszą albo słyszą pojedyncze sylaby.
Kontaktowanie się poprzez aplikacje jest po prostu żenujące, odpowiadają boty, które powtarzają zdania za każdą kolejną rozmową. Brak możliwości zerwania umowy bez kary umownej… jestem zażenowana działaniem tej beznadziejnej sieci. Marzę, aby wreszcie skończyła mi się umowa i abym mogła zerwać jak najszybciej umowę z tą beznadziejną siecią. Nigdy więcej umowy z tej sieci!!ZaletyIstniejeWadyBeznadziejny zasięg, wolno działający internet, brak możliwości kontaktu z prawdziwym człowiekiem, boty -
~Karolina / 2022-12-20 09:23
NAJGORSZA SIEĆ JAKA W ŻYCIU MIAŁAM. NIE DOSTARCZAJĄ INTERNETU. PRĘDKOŚĆ 1kb/s PRZY PAKIECIE 1gb/s
TWIERDZĄ ZE WSZYSTKO JEST SUPER MIMO WYSYŁANYCH POTWIERDZEŃ TESTÓW DLA NICH NIE MA ŻADNEGO PROBLEMU, ODRZUCAJĄ KAŻDA REKLAMACJE, A JAK NIE DOSTANIESZ ODPOWIEDZI W 30 DNI TO CI WMÓWIĄ ZE NIE HYLA SKŁADANA ŻADNA REKLAMACJA. STRASZĄ KARAMI I ZERO POMOCY, MAILE KOPIUJ WKLEJ WIEC NAWET NIE LICZYĆ NA JAKAKOLWIEK POMOC. ZMIANA OPERATORA, JAKOŚ INNY POTRAFI DOSTARCZYĆ ŚWIETNY INTERNET A WEDŁUG PLAY NIE XD TA FIRMA TO JESTEM WIELKI MEM… NIE POLECAM BO SAME NERWY.ZaletyŻADNEWadyWSZYSTKO -
~karolina / 2023-01-26 22:53
Najgorsza sieć!!!! Klient jest dla nich nikim. Od sierpnia Play przetrzymuje moje pieniądze, a właściwie mojego dziecka -800 zł. Sprawa oddana do Rzecznika Praw Konsumentów, najprawodpodobniej znajdzie swój finał w sądzie. -
~Karolina / 2023-03-06 07:54
Szkoda słów
Właśnie naliczyli mi opłatę za PEAK
Zapisali mnie do programu treningowego sami. To jest masakra po nocach wysyłają smsy z informacjami -ludzie uciekajcie od nich
Złodzieje i oszuści.
Składam skargę
Dobrze, że kończy mi się umowa -koniec współpracy z bandą naciągaczy.ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Karolina / 2023-07-26 20:08
Nie kupowałeś produktów mobilnych, a Play doliczył Ci niemałą kwotę do rachunku? Po złożeniu reklamacji odesłał Cię do sprzedawców? Nie jesteś sam.
Mi doliczono 780 zł do majowej faktury. Play oczywiście nie uznał reklamacji i odesłał mnie do sprzedawców, gdzie powinnam odbić się od ściany, bo sprzedawcy w większości zasłaniają się RODO i nie udzielają informacji o transakcjach. Według nich wszystko przebiega prawidłowo.
Ja jednak trafiłam na sprzedawcę przystępnego, rozumiejącego zagrożenia związane z zakupami mobilnymi, który w transakcji zakupowej zlokalizował został obcy adres e-mail. Po zgłoszeniu przeze mnie sprawy na Policję, Play przyznało, że blokadę zakupów mobilnych zdjęła obca firma, a nie - jak konsultant twierdził przy rozpatrywaniu reklamacji - użytkownik numeru, czyli ktoś włamał się do źle zabezpieczonego systemu operatora. Mimo tego Play uważa, że wszystko jest w porządku i mam zapłacić fałszywie naliczoną kwotę, nawet nie chce zawiesić terminu płatności do czasu wyjaśnienia sprawy przez odpowiednie organy. Na jakim ja świecie żyję?
Mało tego, po długich przepychankach telefoniczno-mailowych, poszłam do salonu porozmawiać z żywym człowiekiem. Ale na pytanie, co młody człowiek - pracownik Play - zrobiłby na moim miejscu, usłyszałam "Ja? Wziąłbym to na klatę", czyli zapłacił. To świetnie wpisuje się w politykę firmy i chyba nie wymaga dalszego komentarza.
Pozdrawiam wszystkich abonentów Play i przestrzegam: uważajcie na swoje portfele. Nigdy nie wiecie, kiedy Play trafi na Wasz rachunek telefoniczny ???? -
~Karolina / 2024-02-03 16:50
Masakra.Naliczana oplata za urzadzenia,ktore splacone sa od dwoch miesiecy do abonamentu.Na infolini nikt nic nie wie albo wprowadzaja w blad.Jeden plus za Pana,po kilku konsultantach trafil sie jeden kompetentny,ktory pomogl. -
~Karolina / 2024-08-01 15:59
Najgorsza sieć z jaką miałam do czynienia. UPC przeszło do play. Żeby oddać stary sprzęt, osoba nie wychodząca z domu z powodu niepełnosprawności, nie ma jak tego zrobić. Na infolinii została poinformowana, że może oddać w punkcie ( co jest bzdurą i wprowadzeniem klienta w błąd), albo paczkomatem nadać ( ciekawe jak to zrobić nie wychodząc z domu?). Inaczej będzie kara do zapłacenia. Ich nie obchodzi czy masz jak zwrócić czy nie. Wstyd, żeby w dzisiejszych czasach tak dyskryminować osoby z niepełnosprawnością. Poza tym już widzę jak osoba starsza radzi sobie przy paczkomacie ????????♀️. Musiałam brać urlop żeby przyjechać do mamy innej to załatwić. Totalna porażka. Wcześniej jak było UPC to przyjeżdżał serwisant, zostawiał nowy sprzęt a stary zabierał i nie było problemu. Pracownicy nie mają podstawowej wiedzy. Dawno poiwnniscie z okazać z rynku ZaletyZeroWadyBłędne informacje podawane przez konsultantów , lekceważenie osób z niepełnosprawnością i starszych, brak profesjonalnej obsługi, -
~Karolina / 2025-06-23 18:28
Nigdy więcej nie podpisze kontraktu z tak nieprofesjonalna firm. Co miesiąc włączają mi płatne pakiety, wmawiajac mi "ze sama sobie wlaczylam", wyłudza w ten sposób dodatkowe opłaty. To mój pierwszy i ostatni raz z tą firmą. Obsługa na poziomie zera. Proszę uważać na tą firmę -
~kas / 2021-03-10 11:31
nie można się zalogować na ich aplikację, nie przychodzą smsy od sieci potwierdzające wybranie pakietu czy logowanie, za to w poradzie od play, by zadzwonić do obsługi klienta, tam 30 gr za minutę, z czego najpierw wpisujesz jakieś numery, bzdety, a pieniądze lecą, gość, który odbiera co chwilę się wycisza i nie odpowiada na pytania, w końcu dowiadujesz się, że nie możesz mieć już pakietu, bo pieniądze za niego zjadło połączenie z obsługą, w XXI wieku nie ma nigdzie podanego maila, żeby się skontaktować (z dostawcą internetu!!), możesz iść na pocztę jak masz jakiś problem, albo chcesz złożyć reklamację, na infolinii najpierw cię za rozmowę skasują, potem będą za wszelką cenę utrudniać lub odmawiać przyjęcia reklamacji, przedłużać, to jest po prostu antykliencka firma, dlatego zmieniam sieć…. klient ma kupować i płacić i na tym koniec. -
~Kasia / 2020-03-04 12:29
Moja umowa, którą zakończyłam z Play, miała błędne dane (zassane pewnie z ich starej umowy ze mną, co jest absolutnie niedorzeczne i wątpliwe prawnie). Gdy umowę zakończyłam w magiczny sposób pojawiła się nowa faktura, o której ani nie wysłali maila, ani SMS (jak zazwyczaj) po czym po KILKU MIESIĄCACH otrzymałam telefon od jakiejś bezczelnej kobiety, która twierdziła, że Play oddało im moje zadłużenie i domagają się jego spłaty.
Po telefonie na support dostałam informację, że przypomnienia szły na adres, z którego nie korzystam od ponad 5 lat oraz na numer którego także od lat nie używam. Ciekawe, że akurat ta jedna faktura (gdy już wiedzieli, że zmieniam operatora) zaczęła wędrować po jakichś dziwnych adresach i numerach. Pani na support uznała, że za tę sytuację należy mi się rekompensata. No ale support mnie spławił, bo przecież nie jestem już ich klientem.
Tak więc odradzam zdecydowanie Play. :)ZaletybrakWadymają chaos w papierach, działania bardzo wątpliwe (nie mówiąc o dziwnych dopłatach do KAŻDEJ faktury przez miesiące, mało doprecyzowane za co te dopłaty), oferta o wiele droższa od konkurencji, beznadziejna infolinia a jeszcze gorszy support mailowy. -
~Kasia / 2021-04-10 14:14
Jednym słowem dramat. Wszystko drogie i blokują internet zaraz po zakupieniu ZaletyBrak -
~Kasia / 2021-05-11 17:32
1,5 to dużo. Dla abonentów od lat nie ma nic. Dzisiaj przyszło mi upomnienie za mój dawny abonament. Faktura była wystawiona w lutym o 24 zł mniej ale nie pisało ile do zapłaty. Corka wzięła abonament na firmę. Śmiech na sali . We Włoszech za 9 euro miałam 50 giga ZaletyNie ma zalet -
-
~Kasia / 2021-10-04 10:56
Mój brat wziął mi numer na jego dane z tego względu że nie miałam 18 lat, gdy umowa się zakończyła przyszłam z bratem przedłużyć i przepisać na mnie, przez błąd osoby, która się tym zajmowała muszę zapłacić ponad 150 zł za inny numer jak się okazało, którego nie dostałam i niby nie spłacałam, a mój stały numer nadal był na mojego brata... Ogarnijcie bardziej pracowników, bo przez to tracicie następnego klienta :) -
~Kasia / 2021-10-14 14:07
Firma dramat!! Obsługa klienta, która nie potrafi pomóc, okłamuje. Błąd systemu, brak włączonych pakietów- mimo iz aktywacja powinna być automatyczna. Wybór:kolejny raz doladowac konto i liczyc na to, ze pakiety sie wlacza lub czekac miesiac(!) na rozpatrzenie reklamacji bez możliwości kontaktu ze swiatem. Porażka! -
~Kasia / 2022-02-25 22:22
Nie polecam Iphone x odnowiony i wogole sieci play!!! Taki telefon został mi zaoferowany tyle że konsultant nie poinformował mnie ze jest odnawiany. Przedstawił ofertę jako nowego iphona. To jedna sprawa. Telefon przyszedł zepsuty to po drugie. Później całkowicie się wyłączył. Oddałam do serwisu nie naprawili jako że nie ma gwarancji która mimo tego że odnawiany To miał. Wysłali go do drugiego serwisu po czym po miesiącu stwierdzili że nie da się naprawić i zrywają ze mną umowę. Więc ok. Szkoda tylko że zerwali tylko na urządzenie a abonament zostawili. Wrocilam do playa z kolejnym zgłoszeniem zeby zerwać umowę całkowicie po czym uzyskałam pozytywna odpowiedź że zostanie zerwana. Telefonu z serwisu nie zwrócono. Ale najlepsze jest to że dostałam list że mam 14 dni na zwrot urządzenia bo inaczej będę musiała zapłacić prawie 2 tysiące za urządzenie. Średnio dwa razy albo nawet więcej w tygodniu dzwonilam na biuro obsługi zgłoszenie za zgłoszeniem i co? I nic... play sobie jaja robi z ludzi. Nie potraficie ustalić gdzie jest telefon ale najlepiej wysyłać listy i wołać kasę za coś czego czlowiek nie ma.... burdel na kółkach ZaletyBrakWadyMnóstwo a wręcz same -
~Kasia / 2022-07-07 07:49
Jak z ofertą to dzwonią po 5 minutach. Jednak aby rozwiązać problem zajmuje to dziesiątki godzin i nic.
strona 143 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- nastepna »