Trzymajcie się z dala od tej sieci. Zwłaszcza nie bierzcie pakietu TV + Internet. Przeanalizujcie dokładnie ofertę - telewizja - nie ma, na 120 kanałów, podstawowych kanałów informacyjnych. Nie dajcie się wkręcić w umowę, zachęceni darmowym Netflixem. W salonach pracują niekompetentni pracownicy. Ich informacje nie mają pokrycia ze stanem faktycznym. Aktywacja pakietu kosztuje 50 zł, technik 100 zł. Pani w salonie wyjaśniła, że dlatego tak dużo, bo technik podłącza światłowód i sprawdza przepływ Internetu na wszystkich urządzeniach. Tymczasem technik przyszedł podłączył kabelek (światłowód już w mieszkaniu był) i sobie poszedł, nie sprawdzając przepływu Internetu. Po podłączeniu okazało się, że Internetu nie ma. Trzeba było wydzwaniać na infolinię, żeby dowiedzieć się dlaczego tak jest. Wszystko to przyczyniło się do tego, że próbowałam odstąpić od umowy. I dopiero się zaczęło. Na infolinii powiedzieli, że tak, tylko, jak najszybciej trzeba odnieść ruter. W salonie, że nie, można tylko zrezygnować z telewizji, napisać rezygnację i czekać. Po kilku godzinach przyszła odpowiedz, że nie da się odstąpić od umowy, ani zrezygnować z Internetu, ani z TV. Dzwonię na infolinię, grzecznie rozmawiam, powołuję się na prawa konsumenta, ludzkie wartości. A pani mówi, że takie jest prawo Unii Europejskiej i że nie można odstąpić od umowy. Mam pytanie, a gdzie jest człowiek i jego podstawowe potrzeby w PLAY.
Zaletybrak
WadyTak, jak napisałam, cała gama. Nie chcesz mieć kłopotów, nie bierz Play.
~Klient / 2023-03-01 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni Internet w okolicy po prostu nie działa. Po próbie kontaktu z operatorem obsługujący powiedział, cytuję "co ja mam panu z tym zrobić". Szczyt bezczelności i złodziejstwa.
Wady-zła obsługa klienta -brak Internetu
~Klient / 2023-10-06 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Przenieśli nas z Virgin do Play i zaczęły się problemy, nie można było dodać numeru do abonamentu grupowego, mimo,że opcja miała być dostępna już za miesiąc i tak mówili nam co miesiąc.Musiedliśmy miesiącami czekać, by była taka opcja,a ona nie pojawiła się nigdy, dodatkowo za ten sam okres rozliczeniowy były dwie faktury, bo w Virgin płaciło się po miesiącu rozliczeniowymi, a w Play przed. Nie było z kim rozmawiać z Play odsyłali do Virgin, z Virgin do Play, w efekcie byłam w 3 różnych punktach i nic nie załatwiłam.Dopiero na infolinię poinformowali mnie,że mimo obietnic nie będę mogła dodać 3 numeru do abonamentu grupowego, bo mój abonament nie obowiązuje już.Zwodzili mnie przez 7 miesięcy i robili sobie że mnie idiotę. A na koniec wystawili mi fakturę za zerwanie umowy za dwa numery. Naprawdę jest tam jeden wielki syf przez to przeniesienie. Klientów zbywa się miesiącami, albo szantażuje karami.Ciesze się,że nie muszę z nimi już mieć nic wspólnego. Virgin było ok.Play to syf.Nie polecam, odradzam.
ZaletyBrak
WadyZwodzenie klienta miesiącami,
Nierzetelne iformację,
Faktury w jednym czasie,przy zmianie operatora z Virgin na Play,
Niemożliwość dodania nowego numeru do abonamentu grupowego
~Klient / 2023-12-09 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd Play przejęło UPC to jest tragedia. Jedno wielkie dziadostwo! Awarie i problemy - prawie codziennie.
Zaletybrak
WadyPodwyżka opłat, Awarie, zrywanie sieci, problemy z tV. I nie dodzwonisz się do konsultanta
~Klient / 2024-01-29 09:28
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca zgłaszam awarie internetu nikt nie raczył się pojawić play to porażka nie dbają o klienta trzeba zgłosić ich w odpowiednie miejsce.Konczy się umowa nie przedłużam z nimi.
ZaletyŻadnych zalet
WadyBeznadziejna firma
~Klient / 2024-02-05 14:31
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA SIEĆ JAKA MOŻE BYĆ TERAZ NA ISTNIĘJĄCYM RYNKU NIKOMU NIE POLECAM JEDNO OSZUSTWO I NACIĄGANIE LUDZI!!!!!!! NIC NIE JEST ZGODNE Z UMOWĄ DOPISUJĄ CO CHCĄ.A ROZMOWY Z INFOLINIĄ NICZEGO NIE ROZWIĄZUJA
Zaletyniema
WadyBardzo dużo
~klient / 2024-02-29 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Internet od miesięcy chodzi beznadziejnie, mimo zgłaszania wiele razy biedna frima potrafi tylko zresetować ustawienia karty i kazać jeździć do salonu po nową kartę i router. Technika mimo próśb nie przysłali "bo u nich wszystko działa". Beznadziejne i żałosne podejście do klienta, każdemu radzę omijać, bo szkoda nerwów na złodziei.
~Klient / 2024-03-30 22:39
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty to delikatnie mówiąc żałuję że z UPC przeszedłem na nowe dekodery Play to kompletne dno a za filmiki które ich polecają to chyba zapłacili . Praktycznie żadnego programu nie da się cofnąć ,nagrać ,zatrzymać jak to było w UPC . A chodzenie po menu to tragedia oraz brak podstawowych funkcji na pilocie .Niby przejęli UPC a czuje się jak bym się cofnąć do kamienia łupanego. Tv ciągle się zacina mieli to jest po prostu jakaś porażka . Najchętniej bym wrócił z powrotem do starych dekoderów które są o lata świetlne lepsze niż dotychczasowe .
ZaletyBrak
WadyWszystko za długo by pisać
~Klient / 2025-02-25 22:49
Ocena: 1.00 / 5
PLAY NIE POLECAM!!! Po fuzji z UPC - świadczący usługi na wysokim poziomie, PLAY zachowuje się jak złodziejska firma. Pobiera opłaty za nieświadczone usługi. Nie usuwa zgłaszanych awarii, pracownicy nieprofesjonalni, aroganccy, nie reagują na problemy techniczne, których nie ma końca. Sprzęt wymieniony z końcem roku, po fuzji z UPC z dekodera 4k na tanie, chińskie, zacinające się i nie działające buble. Na usunięcie awarii każą sobie czekać 30 dni. Na wymianę dekodera zbliżonego technicznie do 4k wg umowy, operator wymusza zmianę umowy na niekorzystną dla klienta. Bandycka firma. Omijać szerokim łukiem.
ZaletyInternet działa bez zarzutu.
WadyOszukiwanie klienta, nieprofesjonalna obsługa, sprzęt bardzo niskiej jakości.
~Klient abonamentu w tym gównie / 2022-08-05 15:57
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa. Brak zasięgu. Tv co chwilę przestaje działać i ruter tak samo. Na godzine filmu mogę obejrzeć tylko 5 minut i to reklam,bo podczas filmu brak zasięgu. Miałam płacić 200 zł za abonament,a policzyli mi złodzieje 500 zł miesięcznie!! Złodzieje!!
ZaletyŻadnych
WadyCały Play to jedna wielka wada!!
~Klient p4 / 2022-05-10 11:42
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejska mafia. Zatajają informacje o konsekwencjach rozwiązania umowy. Jak próbujesz składać reklamacje naliczają Notę obciążeniową wedle ich uznania. Brak kompetencji w obsłudze problematycznych spraw, oszukuję nie mówią prawdy, nie przypominają o zapisach umowy, celowo oszukują klientów.
ZaletyNawet nie mają swoich nadajników.
~Klient Play / 2024-03-13 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed nimi. Oszukują na abonamencie i zasłaniają się danymi, których nie przedstawili. W konsekwencji, aby móc korzystać z telefonu trzeba opłacać podwójny abonament. Przed podpisaniem czegokolwiek radze bardzo dokładnie i precyzyjnie zadawać im pytania, na każdym etapie zawarcia umowy podają informacje, które są wyłącznie wygodne dla nich. Pierwszy raz nie wysłali karty i stwierdzi, ze to przecież nie ich problem, a klienta. Za drugim razem bez wcześniejszej konsultacji naliczyli podwójny abonament zasłaniając się regulaminem, o którym podczas zawarcia umowy nie wspomnieli.
W dowolnym momencie trwania umowy naliczają dodatkowe koszty uruchamiając pakiety, które przy podpisywaniu umowy miały być zablokowane.
ZaletyBrak
WadyNaliczają dodatkowe kosztu z niewyjaśnionych przyczyn.
~klient play (na szczęście tylko na kart / 2019-12-13 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Co za szajs - radio internetowe, obrazu brak, tylko muzyka, średnia odbioru dziś przez play internet: 3 sekundy słuchania, ~50 sekund ładowania. I coraz gorzej. W wojewódzkim mieście. Usiąść i płakać. Albo wyp… ten ich modem z kartą, tylko nie przez okno, bo ktoś inny może wziąć i sam potem tracić na tym zdrowie, tylko w powietrze wyp… Bynajmniej nie było tak zawsze, był czas gdy w kalendarzu notowałem jak na kilka sekund zerwał połączenie, ale to już historia.
~Klient play Zakręt / 2022-11-15 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Play zobowiązuje odbiorców internetu domowego do oddania rootera po zakończeniu umowy. Ja o tym zapomniałem (umowa na 2 lata), nie otrzymałem żadnego przypomnienia, wezwania do zdania sprzętu, smsa, niczego. Play wysłał jedynie notę obciążeniową na mój stary adres korespondencyjny, a następnie sprzedał wierzytelność (1200 zł z odsetkami) firmie windykacyjnej. Wszystkie reklamacje (mimo chęci zwrotu sprzętu) nie zostały uwzględnione. Nie warto.
WadyFirma złodziejska, zastawiająca pułapki na klientów.
~Klient Play'a / 2019-03-16 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa nie wykonuje zadań i próśb. Po mimo cofnięcia oferty na poprzednią nie zwiększyli ilości GB oraz opisu oferty w ich aplikacji (Play24) Ceny wyższe niż były w wybranej ofercie. Odradzam tą sieć komórkową.
~Klient sieci Play / 2024-12-03 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Jesteśmy w Play od kilku lat, umowa jest do 2027 lecz w związku z problemem który występuje ponad miesiąc będę musiała zgłosić rozwiązanie umowy. Nikt z domowników od ponad miesiąca nie ma zasięgu ani internetu. To jakaś porażka płacimy za usługi których nie ma. Jeżeli ktoś zastanawia się nad przejściem do play szczerze nie polecam
ZaletyNa chwilę obecną brak
WadyBrak zasięgu, brak internetu, obsługa klienta na fatalnym poziomie.
~Klient z 8 letnim stażem / 2021-02-14 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Najlepszym wyjściem z sytuacji jest zmiana operatora, 10 zł wydane ba starter w innej sieci to jedyne wyjście, play jest mistrzem w słabej ofercie, obecnie jedna z najsłabszych na rynku, więcej proponuje nowym klientom niż stałym, porażka i pomyłka.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Klient5572696 / 2019-11-25 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego zlodziejskiego operatora. Jak przez kilka lat korzystałem z internetu mobilnego, bez umowy, to smigal jak należy i przez kilka lat wystarczało 100 GB na miesiąc i nigdy nie zabrakło i nie buforowalo. Jak tylko podpisałem umowę we wrześniu tego roku, na dwa lata i 150 GB to teraz korzystając tyle samo co kisdys, to te 150 nie starczy na dwa tygodnie. Oni twierdzą że idą z postępem i ulepszaja, a w sumie play to jest jedno wielkie gow. Non stop buforuje mi filmy. Nigdy więcej, ale to nigdy nie popełni już takiego błędu że będę robił na złodziej i oszustów. Jak tylko umowa się skończy, to już na zawsze konie z tym operatorem. No chyba już nic gorszego nie ma rynku, a celebrytom trzeba zapłacić za występy w reklamach. Ciekaw jestem czy oni korzystają z tego bedziewia i tak wychwalaja że to największa sieć w Polsce. Największe gówno.
ZaletyBrak
WadySame wady
~klientka / 2014-10-13 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio przedłużyłam umowę i tym samym załatwiłam się na 2 lata. Opłaty za sms, mms i połączenia liczone są poza abonamentem, o czym dowiedziałam się dopiero po podpisaniu umowy sprawdzając stan konta. Nie znalazłam wzmianki na ten temat w reklamach tv (według których wszystko jest tak piękne, że trudno się nie nabrać), ani w ulotkach reklamowych ani na stronie internetowej. Klient płaci stały abonament, a oprócz tego płaci dodatkowo za smsy, mmsy i połączenia POZA ABONAMENTEM. Gdyby uczciwie o tym uprzedzali umowy bym nie przedłużyła.
~Klientka / 2019-10-26 01:54
Ocena: 1.00 / 5
Przeszłam z TMobile do Play i żałuję. Nie zmieniłam telefonu, tylko operatora i nagle nie mam zasięgu w domu, nie mam zasięgu w pracy, nie mam zasięgu w podróży. To jakiś koszmar. Szczerze odradzam Playa.
ZaletyTańszy abonament o 10zł, ale teraz już wiem, że NIE WARTO.
WadyBrak zasięgu. Internet to kpina. Nic nie działa. Stałam się łowcą WiFi