Szkoda słów
Właśnie naliczyli mi opłatę za PEAK
Zapisali mnie do programu treningowego sami. To jest masakra po nocach wysyłają smsy z informacjami -ludzie uciekajcie od nich
Złodzieje i oszuści.
Składam skargę
Dobrze, że kończy mi się umowa -koniec współpracy z bandą naciągaczy.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Karolina / 2023-07-26 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupowałeś produktów mobilnych, a Play doliczył Ci niemałą kwotę do rachunku? Po złożeniu reklamacji odesłał Cię do sprzedawców? Nie jesteś sam.
Mi doliczono 780 zł do majowej faktury. Play oczywiście nie uznał reklamacji i odesłał mnie do sprzedawców, gdzie powinnam odbić się od ściany, bo sprzedawcy w większości zasłaniają się RODO i nie udzielają informacji o transakcjach. Według nich wszystko przebiega prawidłowo.
Ja jednak trafiłam na sprzedawcę przystępnego, rozumiejącego zagrożenia związane z zakupami mobilnymi, który w transakcji zakupowej zlokalizował został obcy adres e-mail. Po zgłoszeniu przeze mnie sprawy na Policję, Play przyznało, że blokadę zakupów mobilnych zdjęła obca firma, a nie - jak konsultant twierdził przy rozpatrywaniu reklamacji - użytkownik numeru, czyli ktoś włamał się do źle zabezpieczonego systemu operatora. Mimo tego Play uważa, że wszystko jest w porządku i mam zapłacić fałszywie naliczoną kwotę, nawet nie chce zawiesić terminu płatności do czasu wyjaśnienia sprawy przez odpowiednie organy. Na jakim ja świecie żyję?
Mało tego, po długich przepychankach telefoniczno-mailowych, poszłam do salonu porozmawiać z żywym człowiekiem. Ale na pytanie, co młody człowiek - pracownik Play - zrobiłby na moim miejscu, usłyszałam "Ja? Wziąłbym to na klatę", czyli zapłacił. To świetnie wpisuje się w politykę firmy i chyba nie wymaga dalszego komentarza.
Pozdrawiam wszystkich abonentów Play i przestrzegam: uważajcie na swoje portfele. Nigdy nie wiecie, kiedy Play trafi na Wasz rachunek telefoniczny ????
~Karolina / 2024-02-03 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Masakra.Naliczana oplata za urzadzenia,ktore splacone sa od dwoch miesiecy do abonamentu.Na infolini nikt nic nie wie albo wprowadzaja w blad.Jeden plus za Pana,po kilku konsultantach trafil sie jeden kompetentny,ktory pomogl.
~Karolina / 2024-08-01 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z jaką miałam do czynienia. UPC przeszło do play. Żeby oddać stary sprzęt, osoba nie wychodząca z domu z powodu niepełnosprawności, nie ma jak tego zrobić. Na infolinii została poinformowana, że może oddać w punkcie ( co jest bzdurą i wprowadzeniem klienta w błąd), albo paczkomatem nadać ( ciekawe jak to zrobić nie wychodząc z domu?). Inaczej będzie kara do zapłacenia. Ich nie obchodzi czy masz jak zwrócić czy nie. Wstyd, żeby w dzisiejszych czasach tak dyskryminować osoby z niepełnosprawnością. Poza tym już widzę jak osoba starsza radzi sobie przy paczkomacie ????????♀️. Musiałam brać urlop żeby przyjechać do mamy innej to załatwić. Totalna porażka. Wcześniej jak było UPC to przyjeżdżał serwisant, zostawiał nowy sprzęt a stary zabierał i nie było problemu. Pracownicy nie mają podstawowej wiedzy. Dawno poiwnniscie z okazać z rynku
ZaletyZero
WadyBłędne informacje podawane przez konsultantów , lekceważenie osób z niepełnosprawnością i starszych, brak profesjonalnej obsługi,
~Karolina / 2025-06-23 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie podpisze kontraktu z tak nieprofesjonalna firm. Co miesiąc włączają mi płatne pakiety, wmawiajac mi "ze sama sobie wlaczylam", wyłudza w ten sposób dodatkowe opłaty. To mój pierwszy i ostatni raz z tą firmą. Obsługa na poziomie zera. Proszę uważać na tą firmę
~kas / 2021-03-10 11:31
Ocena: 1.00 / 5
nie można się zalogować na ich aplikację, nie przychodzą smsy od sieci potwierdzające wybranie pakietu czy logowanie, za to w poradzie od play, by zadzwonić do obsługi klienta, tam 30 gr za minutę, z czego najpierw wpisujesz jakieś numery, bzdety, a pieniądze lecą, gość, który odbiera co chwilę się wycisza i nie odpowiada na pytania, w końcu dowiadujesz się, że nie możesz mieć już pakietu, bo pieniądze za niego zjadło połączenie z obsługą, w XXI wieku nie ma nigdzie podanego maila, żeby się skontaktować (z dostawcą internetu!!), możesz iść na pocztę jak masz jakiś problem, albo chcesz złożyć reklamację, na infolinii najpierw cię za rozmowę skasują, potem będą za wszelką cenę utrudniać lub odmawiać przyjęcia reklamacji, przedłużać, to jest po prostu antykliencka firma, dlatego zmieniam sieć…. klient ma kupować i płacić i na tym koniec.
~Kasia / 2020-03-04 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Moja umowa, którą zakończyłam z Play, miała błędne dane (zassane pewnie z ich starej umowy ze mną, co jest absolutnie niedorzeczne i wątpliwe prawnie). Gdy umowę zakończyłam w magiczny sposób pojawiła się nowa faktura, o której ani nie wysłali maila, ani SMS (jak zazwyczaj) po czym po KILKU MIESIĄCACH otrzymałam telefon od jakiejś bezczelnej kobiety, która twierdziła, że Play oddało im moje zadłużenie i domagają się jego spłaty.
Po telefonie na support dostałam informację, że przypomnienia szły na adres, z którego nie korzystam od ponad 5 lat oraz na numer którego także od lat nie używam. Ciekawe, że akurat ta jedna faktura (gdy już wiedzieli, że zmieniam operatora) zaczęła wędrować po jakichś dziwnych adresach i numerach. Pani na support uznała, że za tę sytuację należy mi się rekompensata. No ale support mnie spławił, bo przecież nie jestem już ich klientem.
Tak więc odradzam zdecydowanie Play. :)
Zaletybrak
Wadymają chaos w papierach, działania bardzo wątpliwe (nie mówiąc o dziwnych dopłatach do KAŻDEJ faktury przez miesiące, mało doprecyzowane za co te dopłaty), oferta o wiele droższa od konkurencji, beznadziejna infolinia a jeszcze gorszy support mailowy.
~Kasia / 2021-04-10 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem dramat. Wszystko drogie i blokują internet zaraz po zakupieniu
ZaletyBrak
~Kasia / 2021-05-11 17:32
Ocena: 1.00 / 5
1,5 to dużo. Dla abonentów od lat nie ma nic. Dzisiaj przyszło mi upomnienie za mój dawny abonament. Faktura była wystawiona w lutym o 24 zł mniej ale nie pisało ile do zapłaty. Corka wzięła abonament na firmę. Śmiech na sali . We Włoszech za 9 euro miałam 50 giga
ZaletyNie ma zalet
~Kasia / 2021-10-04 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Mój brat wziął mi numer na jego dane z tego względu że nie miałam 18 lat, gdy umowa się zakończyła przyszłam z bratem przedłużyć i przepisać na mnie, przez błąd osoby, która się tym zajmowała muszę zapłacić ponad 150 zł za inny numer jak się okazało, którego nie dostałam i niby nie spłacałam, a mój stały numer nadal był na mojego brata... Ogarnijcie bardziej pracowników, bo przez to tracicie następnego klienta :)
~Kasia / 2021-10-14 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Firma dramat!! Obsługa klienta, która nie potrafi pomóc, okłamuje. Błąd systemu, brak włączonych pakietów- mimo iz aktywacja powinna być automatyczna. Wybór:kolejny raz doladowac konto i liczyc na to, ze pakiety sie wlacza lub czekac miesiac(!) na rozpatrzenie reklamacji bez możliwości kontaktu ze swiatem. Porażka!
~Kasia / 2022-02-25 22:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Iphone x odnowiony i wogole sieci play!!! Taki telefon został mi zaoferowany tyle że konsultant nie poinformował mnie ze jest odnawiany. Przedstawił ofertę jako nowego iphona. To jedna sprawa. Telefon przyszedł zepsuty to po drugie. Później całkowicie się wyłączył. Oddałam do serwisu nie naprawili jako że nie ma gwarancji która mimo tego że odnawiany To miał. Wysłali go do drugiego serwisu po czym po miesiącu stwierdzili że nie da się naprawić i zrywają ze mną umowę. Więc ok. Szkoda tylko że zerwali tylko na urządzenie a abonament zostawili. Wrocilam do playa z kolejnym zgłoszeniem zeby zerwać umowę całkowicie po czym uzyskałam pozytywna odpowiedź że zostanie zerwana. Telefonu z serwisu nie zwrócono. Ale najlepsze jest to że dostałam list że mam 14 dni na zwrot urządzenia bo inaczej będę musiała zapłacić prawie 2 tysiące za urządzenie. Średnio dwa razy albo nawet więcej w tygodniu dzwonilam na biuro obsługi zgłoszenie za zgłoszeniem i co? I nic... play sobie jaja robi z ludzi. Nie potraficie ustalić gdzie jest telefon ale najlepiej wysyłać listy i wołać kasę za coś czego czlowiek nie ma.... burdel na kółkach
ZaletyBrak
WadyMnóstwo a wręcz same
~Kasia / 2022-07-07 07:49
Ocena: 1.00 / 5
Jak z ofertą to dzwonią po 5 minutach. Jednak aby rozwiązać problem zajmuje to dziesiątki godzin i nic.
~Kasia / 2022-08-05 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia tyle mam do powiedzenia.
Oszukują i okradają ludzi.
ZaletyBrak
WadyPełno
~Kasia / 2022-08-14 14:32
Ocena: 1.00 / 5
#Zadarmo
DARMOWA KUMULACJA GB !!! Wyśmienity HelpDesk !!!
Zostań Vikingiem tak jak ja i płać mniej za telefon w Mobile Vikings. Polecam! https://mobilevikings.pl/referral-app-android/DziarskaCharyzmatycznaBojowniczkaKatarzyna/
Pozdrawiam
Waldemar Żurawinski
ZaletyMało
WadyOj sporo
~Kasia / 2023-05-31 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Byłam ich klientką 8 lat i takich cyrków się nie spodziewałam.
Wcisnęli mi do abonamentu internet i dodatkowy numer telefonu który wynosi 100 zł miesięcznie.
Nie wyrażałam na to zgody i nigdzie mojej zgody nie było. Numer telefonu był do mnie podpięty q karty nigdy na oczy nie widziałam.
Play uważa, że nic się nie stało i umywa ręce.
WadyOszustwa,wyłudzenia
~Kasia / 2023-12-24 14:45
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Brak internetu i telewizji. Monter może przyjechać dopiero po Nowym Roku czyli ponad tydzień bez usług za jakie Play/ UPC wystawia fakturę. Panie na infolinii zupełnie nie kompetentne. Reklamacja została złożona ale nie mogę dostać jej treści mailowo!?
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Kasia / 2024-03-12 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Oszusci jakich mało. Kupilam 2 telefony o wartosci 2695 każdy a wciskają mi że mam spłacić 3600 x 2 bo jakis pakiet mam rzekomo. Zarządałam rozmów które podobno nagrywają z konsultantem bo ja sobie takiej informacji przy podpisabiu umowy nie przypominam. Każdy konsultant udziela innej sprzecznej informacji na temat moich zobowiązań. Totalny brak wiedzy na temat sprzedawanych usług. Czekam do końca umowy i uciekam razem z moimi 6 numerami
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
~Kasia / 2024-05-22 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Dramat dramat dramat wyłączenie danych komórkowych za granicą nic nie pomaga naliczą to co chcą
ZaletyBrak
WadySame wady
~Kasia / 2024-12-11 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów- tak powinnam zatytułować opinię. Jestem w tej niepełnosprawnej sieci rok i nie umiem wyrazić jak jestem zbulwersowana i zmęczona... Od roku mam internet światłowodowy oraz dwa abonamenty. Nie powiem ile reklamacji złożyłam ale liczyć można w dziesiątkach. I co? Żadnych zmian. Internet w moich telefonach praktycznie nie działa. Dział techniczny nie widzi problemów, inne sieci działają mi w tych telefonach ale niestety jestem związana z tą siecią jeszcze przez rok. Jak macie wybór to przestrzegam przed tą siecią z całego serca. Dla chętnych mogę pokazać całą historię korespondencji.
Dodam jeszcze, że infolinia się często rozłącza po przedstawieniu problemu a w tych czasach jest to nie do pomyślenia.
Masakra
ZaletyNie ma, serio.
WadyBrak słów- tak powinnam zatytułować opinię. Jestem w tej niepełnosprawnej sieci rok i nie umiem wyrazić jak jestem zbulwersowana i zmęczona... Od roku mam internet światłowodowy oraz dwa abonamenty. Nie powiem ile reklamacji złożyłam ale liczyć można w dziesiątkach. I co? Żadnych zmian. Internet w moich telefonach praktycznie nie działa. Dział techniczny nie widzi problemów, inne sieci działają mi w tych telefonach ale niestety jestem związana z tą siecią jeszcze przez rok. Jak macie wybór to przestrzegam przed tą siecią z całego serca. Dla chętnych mogę pokazać całą historię korespondencji.
Dodam jeszcze, że infolinia się często rozłącza po przedstawieniu problemu a w tych czasach jest to nie do pomyślenia