Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4662 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pit / 2022-08-15 17:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra umowa mi się skończyła 4 razy z przedluzalem już umowę i za każdym razem obiecali że teraz będzie lepiej ale widzę że przy każdej musieli było gorzej a nie lepiej co z tego że oferty fajne jak zero możliwości korzystania z telefonu bo stale problem z zasięgiem i internetem w telefonie i mobilnym nie polecam tej sieci telefon posiadam ponad 20 lat i lepiej działał 20 lat temu niż teraz technologia idzie do góry ale jakość idzie w dół brak słów
    ZaletyZalet dlamnie Play niema chyba zadnych
    WadyBrak zasięgu to jest powód wady bo poco mi tel jak nie można dzwonić do brania pieniędzy za abonament są pierwsi a żeby polepszyć zasięg to mają gdzieś tylko obiecuja
  • ~play / 2024-06-11 15:36
    Ocena: 3.00 / 5
    po kilku nastu telefonach na infolinie udało mi się złożyć zamówiłam na Internet światłowodowy. umówiony został technik . ale niestety w dniu instalacji otrzymałam informacje sms " dzień dobry, wizyta została odwołana. Będziemy przeprowadzać dodatkowe prace na budynku. technik przekazał sprawę do odpowiedniego działu Zespól Play" . Chciałam na infolinie dowiedzieć się czegoś więcej kiedy mogę spodziewać się instalacji tego internetu . Instalacja w Warszawie. Niestety ale na infolinie osoby nie czują żadnej odpowiedzialności. Różne słyszałam zwrotne informacje na moje zapytania kiedy mogę spodziewać się instalacji zamówionego internetu. np. że zamówienie zostało anulowane.
    wg mnie Play do już żenada .
    Zaletybrak
    Wadymoloch . brak odpowiednich ludzi. liczy się tylko kasa . nic po za tym.
  • ~Pogromca forumowych IDIOTÓW / 2022-08-16 17:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Do Pit: to przełącz się na sieć tylko 2G (GSM), dodatkowo wyłącz internet w smartfonie i widzisz - będziesz już mieć sieć komórkową na poziomie sprzed 20 lat. Po co produkujesz się na forum skoro wszystko jest w zasięgu twojej ręki! Amen.
    Zaletyzasięg 2G
    Wadybrak zasięgu 6G
  • ~Rek / 2024-09-30 14:41
    Ocena: 3.00 / 5
    A kiedy będzie ta liga mistrzów extra w Play? Twierdzą że rozmawiają z Canal + a ci z Canalu + mówią że z nikim nie prowadzą rozmów w tej sprawie. Pytanie jest takie po co przejmowaluście tv kablową UPC jak macie ich klientów w głębokim powarzaniu.
  • ~remek / 2024-09-17 08:52
    Ocena: 3.00 / 5
    To dyletanci.Przejęli UPC a nie mają zielonego pojęcia o telewizji kablowej.Liga Mistrzów rusza dzisiaj a oni podobno negocjują.To jest dramat.
  • ~Riko / 2020-04-16 18:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Play daje free internet 10g czy ktoś wlanczyl to czy to jakaś podpucha
    ZaletySzybkie załatwienie klijenta
    WadyInternet siedzę więcej na wfi niż internet paky a 3 dni i już 2 g wykorzystałem dziwne prawda
  • ~Rozczarowy klient / 2019-10-02 06:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta-dno. 5 razy pisałem w sprawie mojego rachunku. Dostałem wiadomość zajmujemy się twoim zgłoszeniem. I na tym koniec. Do rachunku doliczyli 20zl za usługę z której nie korzystam od 5 miesięcy i 10zl za usługę z której zrezygnowałem po miesiącu. Kpiny
  • ~Ryno / 2023-11-06 15:48
    Ocena: 3.00 / 5
    OBSŁUGA KLIENTA W PLAY ZAWSZE KULAŁA ALE TO CO TETAZ SIĘ TAM WYRABIA TO SZAMBO. WYSYŁASZ PROSTĄ REKLAMACJĘ, A ONI ODPOWIADAJĄ OD CZAPY. LUDZIKI NIE DZIAŁA INTERNET MOBILE W ROAMINGU, A WY MI PISZECIE, ŻE JEST OK??? CO JEST??? ĆPACIE CZY CO???
    Wadyobsługa prostej reklamacji na poziomie gruntu
  • ~Soko / 2024-01-11 17:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi:a skąd wiesz, że ten wielki nadajnik należy do Play???
  • ~solk / 2024-08-20 19:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Dziadostwo , brak kompetentnych osób , przy podpisaniu Umowy chcieli przyjechać w tym samym dniu aby założyć ruter , od tygodnia mam awarię i proszę codziennie o przyjazd technika , jestem tylko zbywany że to już jutro , nie potrafią mi powiedzieć konkretnie kiedy to nastąpi . To mój pierwszy i ostatni kontakt z firmą PLAY
  • ~Stalowy / 2023-11-07 00:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Iwona zacznij czytać regulaminy ofert. Nie rób z siebie pośmiewiska na całą Polskę.
  • ~Syla / 2021-08-20 01:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Uslugi takie sobie. Tylko pamietajcie zasilić konto bo podadzą was do KRD. Oni sa czyści a firmą zarzadza ktoś z Irlandii. Nawet oni o tym nie wiedzą. Teraz tylko prokurator mi został. Nawet nie wiedzą co drukuja. Czwarty raz nie odpuszczę. Sama musialam dojść kto?
  • ~Teodor / 2023-06-02 19:45
    Ocena: 3.00 / 5
    obraz i dżwięk niezsynchronizowane żle się ogląda lipa i tyle
    Zaletyzalety były ale czar prysł
    Wadyglos i obraz nie idą w parze .
  • ~Tigrak / 2020-06-18 14:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma po raz kolejny ma problem z naliczaniem opłat. Po ponad roku czasu dowiaduje się o nocie obciazeniowej na prawie 400 zł za sytuację gdzie odstapilem od przedłużenia umowy, odesłałem sprzęt dokonując wszelkich obowiązków z mojej strony a tu nagle informacja że należy zapłacić za to że towar był uszkodzony. Cyrk i smiech na sali. Po półtora roku ktoś stwierdza że telefon wrócił uszkodzony. Przecież to naciąganie i śmiech z abonenta w oczy. Nie polecam firmy. Po zakończeniu obecnej umowu nie mam zamiaru kontynuować wspolpracy. To nie pierwsza sytuacja w której znowu trzeba walczyć o ich dziwne naliczenia
    Pozwolę sobie dodać panie Play dosyć obszernie właśnie na forum iż telefon został zwrócony w czasie 14 dni od zakupu ale na zasadzie zwrotu spowodowanego wada fabryczna telefonu. Sprzęt został przyjęty i został dokonany zwrot środków za niego. Oczywiście potem miesiąc boksowania by naliczyly się opłaty zgodnie z planem taryfowym ponieważ każdy SMS i minuta oraz internet naliczyly się jako opłata dodatkowa. Ciągle coś jakiś rok przed zwrotem telefonu też był problem z błędnie naliczona faktura i informacja od was że trzeba sobie ja zapłacić a wy to rozliczycie w ciągu trzech miesięcy, też były przepychanki o korektę faktury i tak w nieskończoność coś. Nigdy wiecej nikomu nie polecę play bo to jakaś katastrofa jeżeli chodzi o płatności, zakupy itd.
    W moim odczuciu skoro odstępuje od umowy bo sprzęt posiadał wadę a mam do tego pełne prawo zgodnie z obowiązującymi przepisami, w następstwie dokonywany jest zwrot środków i dostaje informacje o cofnięciu aneksu i także moje usługi wracają do poprzedniego stanu oraz faktu że sprzęt został przyjęty to jakim prawem po roku dostaje notę za rzekoma naprawę tegoż sprzętu skoro nie został przeze mnie uszkodzony, spełniłem warunki zwrotu. Co najśmieszniejsze dzieje się to w niedługim czasie po przedłużeniu faktycznie umowy i Play nie pisze wyjaśnienia, nie dzwoni, nie pyta... Po prostu wrzuca na play24 opłatę wysyła notę i jak ta lala czeka aż frajer zapłaci
    WadyNaciąganie
  • ~Tornado / 2024-01-09 23:34
    Ocena: 3.00 / 5
    UCIEKŁEM Z PLAY TYLKO Z JEDNEGO POWODU: FATALNA OBSŁUGA KLIENTA POPRZEZ CHAT I INFOLINIĘ. NIGDY WIĘCEJ.
    WadyFATALNA OBSŁUGA KLIENTA POSPRZEDAŻNA
  • ~Waldek / 2025-02-25 14:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Play używam tylko w segmencie na kartę. Do światłowodu używam lokalnej sieci. Która działa perfekcyjnie. Net nie zrywa , z tv nie wyrzuca. Nie wybrał bym Play na abonament, zero poszanowania klienta. A łączenie usług to porażka.
    ZaletyTylko na kartę.
    WadyCzasem znika zasięg, i trzeba się ratować wi fi caling. Rok konta drogi w ofercie na kartę.
  • ~WanDar / 2018-12-14 18:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Ofertę ma play całkiem całkiem ALE co do obsługi w salonie to jak chybił trafił. Niektórzy konsultanci nie informują że np klientowi przysługuje rabat na abonament albo nie mówią że np można umowę rozłożyć na dłuższy okres. Jeśli np klient jest świadomy co może otrzymać i wie jak się odezwać to nagle jak królik z kapelusza pojawia się oferta z lepszymi warunkami.
    WadyKonsultanci nie mówią o wszystkim chcąc sprzedać droższą ofertę
  • ~Zbigniew Meredyk / 2020-01-18 21:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Sieć w której każdy konsultant ma inną ofertę, salon też inną -są sprzeczne. Istniejące podmioty gospodarcze pracujące na rzecz PLAY nie ogarniają ofert wprowadzają w błąd klienta. Obsługa klienta nie profesjonalna zarówno infolinia jak
    Salon. Po godzinach rozmów zmieniam operatora -brak mi sił i czasu. Był to kiedyś naprawdę dobry Operator-teraz "wielki koń na glinianych nogach".
    ZaletyNiezłe oferty i zasięg
    WadyFatalna obsługa klienta
    -jak konsultujesz się w sprawie za każdym inne rozwiązanie, którego nie potwierdzi następny konsultant lub Salon.
  • ~Zenek / 2023-12-07 08:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Napiszę tak (i nie chodzi tu tylko o Play) : tak kończy się zakładanie telewizji przez internet. Polska to nadal biedny kraj ze słabą infrastrukturą. I co z tego, że "pociągnęli" światłowód w wielu miejscach skoro sieć szkieletowa i pynkty styku nie są przygotowane na dużą ilość nowych klientów? Play wie o tym ale dopycha kolanem nowe aktywacje FTTH żeby się nachapać (inni operatorzy też). Ja mam tv z sateelity i tylko bardzo gwałtowne burze psują mi obraz. A internet mam przez sieć komórkową i ma on działać i działa (prędkości do 30 Mbps mi w zupełności wystarczają).
  • ~Zetor / 2024-01-29 20:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: tak właśnie się robi hajs przez zagraniczne korporacje w kolonialnym kraju o nazwie Polska.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.91, ilość opinii: 1068
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186