strona 14 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~solk / 2024-08-20 19:19
Dziadostwo , brak kompetentnych osób , przy podpisaniu Umowy chcieli przyjechać w tym samym dniu aby założyć ruter , od tygodnia mam awarię i proszę codziennie o przyjazd technika , jestem tylko zbywany że to już jutro , nie potrafią mi powiedzieć konkretnie kiedy to nastąpi . To mój pierwszy i ostatni kontakt z firmą PLAY -
-
~Stalowy / 2023-11-07 00:07
Iwona zacznij czytać regulaminy ofert. Nie rób z siebie pośmiewiska na całą Polskę. -
~Syla / 2021-08-20 01:22
Uslugi takie sobie. Tylko pamietajcie zasilić konto bo podadzą was do KRD. Oni sa czyści a firmą zarzadza ktoś z Irlandii. Nawet oni o tym nie wiedzą. Teraz tylko prokurator mi został. Nawet nie wiedzą co drukuja. Czwarty raz nie odpuszczę. Sama musialam dojść kto? -
~Teodor / 2023-06-02 19:45
obraz i dżwięk niezsynchronizowane żle się ogląda lipa i tyle Zaletyzalety były ale czar prysłWadyglos i obraz nie idą w parze . -
~Tigrak / 2020-06-18 14:45
Firma po raz kolejny ma problem z naliczaniem opłat. Po ponad roku czasu dowiaduje się o nocie obciazeniowej na prawie 400 zł za sytuację gdzie odstapilem od przedłużenia umowy, odesłałem sprzęt dokonując wszelkich obowiązków z mojej strony a tu nagle informacja że należy zapłacić za to że towar był uszkodzony. Cyrk i smiech na sali. Po półtora roku ktoś stwierdza że telefon wrócił uszkodzony. Przecież to naciąganie i śmiech z abonenta w oczy. Nie polecam firmy. Po zakończeniu obecnej umowu nie mam zamiaru kontynuować wspolpracy. To nie pierwsza sytuacja w której znowu trzeba walczyć o ich dziwne naliczenia
Pozwolę sobie dodać panie Play dosyć obszernie właśnie na forum iż telefon został zwrócony w czasie 14 dni od zakupu ale na zasadzie zwrotu spowodowanego wada fabryczna telefonu. Sprzęt został przyjęty i został dokonany zwrot środków za niego. Oczywiście potem miesiąc boksowania by naliczyly się opłaty zgodnie z planem taryfowym ponieważ każdy SMS i minuta oraz internet naliczyly się jako opłata dodatkowa. Ciągle coś jakiś rok przed zwrotem telefonu też był problem z błędnie naliczona faktura i informacja od was że trzeba sobie ja zapłacić a wy to rozliczycie w ciągu trzech miesięcy, też były przepychanki o korektę faktury i tak w nieskończoność coś. Nigdy wiecej nikomu nie polecę play bo to jakaś katastrofa jeżeli chodzi o płatności, zakupy itd.
W moim odczuciu skoro odstępuje od umowy bo sprzęt posiadał wadę a mam do tego pełne prawo zgodnie z obowiązującymi przepisami, w następstwie dokonywany jest zwrot środków i dostaje informacje o cofnięciu aneksu i także moje usługi wracają do poprzedniego stanu oraz faktu że sprzęt został przyjęty to jakim prawem po roku dostaje notę za rzekoma naprawę tegoż sprzętu skoro nie został przeze mnie uszkodzony, spełniłem warunki zwrotu. Co najśmieszniejsze dzieje się to w niedługim czasie po przedłużeniu faktycznie umowy i Play nie pisze wyjaśnienia, nie dzwoni, nie pyta... Po prostu wrzuca na play24 opłatę wysyła notę i jak ta lala czeka aż frajer zapłaciWadyNaciąganie -
~Tornado / 2024-01-09 23:34
UCIEKŁEM Z PLAY TYLKO Z JEDNEGO POWODU: FATALNA OBSŁUGA KLIENTA POPRZEZ CHAT I INFOLINIĘ. NIGDY WIĘCEJ. WadyFATALNA OBSŁUGA KLIENTA POSPRZEDAŻNA -
~Waldek / 2025-02-25 14:12
Play używam tylko w segmencie na kartę. Do światłowodu używam lokalnej sieci. Która działa perfekcyjnie. Net nie zrywa , z tv nie wyrzuca. Nie wybrał bym Play na abonament, zero poszanowania klienta. A łączenie usług to porażka. ZaletyTylko na kartę.WadyCzasem znika zasięg, i trzeba się ratować wi fi caling. Rok konta drogi w ofercie na kartę. -
~WanDar / 2018-12-14 18:01
Ofertę ma play całkiem całkiem ALE co do obsługi w salonie to jak chybił trafił. Niektórzy konsultanci nie informują że np klientowi przysługuje rabat na abonament albo nie mówią że np można umowę rozłożyć na dłuższy okres. Jeśli np klient jest świadomy co może otrzymać i wie jak się odezwać to nagle jak królik z kapelusza pojawia się oferta z lepszymi warunkami. WadyKonsultanci nie mówią o wszystkim chcąc sprzedać droższą ofertę -
-
~Zbigniew Meredyk / 2020-01-18 21:45
Sieć w której każdy konsultant ma inną ofertę, salon też inną -są sprzeczne. Istniejące podmioty gospodarcze pracujące na rzecz PLAY nie ogarniają ofert wprowadzają w błąd klienta. Obsługa klienta nie profesjonalna zarówno infolinia jak
Salon. Po godzinach rozmów zmieniam operatora -brak mi sił i czasu. Był to kiedyś naprawdę dobry Operator-teraz "wielki koń na glinianych nogach".ZaletyNiezłe oferty i zasięgWadyFatalna obsługa klienta
-jak konsultujesz się w sprawie za każdym inne rozwiązanie, którego nie potwierdzi następny konsultant lub Salon. -
~Zenek / 2023-12-07 08:48
Napiszę tak (i nie chodzi tu tylko o Play) : tak kończy się zakładanie telewizji przez internet. Polska to nadal biedny kraj ze słabą infrastrukturą. I co z tego, że "pociągnęli" światłowód w wielu miejscach skoro sieć szkieletowa i pynkty styku nie są przygotowane na dużą ilość nowych klientów? Play wie o tym ale dopycha kolanem nowe aktywacje FTTH żeby się nachapać (inni operatorzy też). Ja mam tv z sateelity i tylko bardzo gwałtowne burze psują mi obraz. A internet mam przez sieć komórkową i ma on działać i działa (prędkości do 30 Mbps mi w zupełności wystarczają). -
~Zetor / 2024-01-29 20:00
Do poniższej wypowiedzi: tak właśnie się robi hajs przez zagraniczne korporacje w kolonialnym kraju o nazwie Polska. -
~Zordia / 2021-02-04 15:19
Tragiczna prędkość internetu. Cały czas zrywane połączenia. Praktycznie nie ma jak korzystać bo coś człowieka trafia. Po zgłoszeniach co chwilę konsultanci każą wyłączać telefon żeby zrestartować kartę. Jedna wielka masakra. Koszmarna sieć. Zasięg też pozostawia wiele do życzenia. Za tak duże pieniądze jakość usług do d... -
~--_-_-_ / 2019-08-07 10:31
Ceny są ok ale miałem taki przypadek że włączył dane komórkowe (poprzedniego dnia miałem 500 mb i od tego czasu transfer danych był wyłączony) i dosłownie chwilę później wyskoczyła mi na ekran informacja że skończyły mi się pięniądze na koncie a poprzedniego dnią doładowałem 10zł. Ponownie sprawdziłem stan pakietu transferu internetu i okazało się że z tych 500 mb zrobiło się 0mb a pomiędzy sprawdzaniem stanu pakietu tylko na chwilę wlaczylem transfer. Niemożliwe jest zeby ktoś korzytal z mojego transferu bez mojej wiedzy bo mieszkam sam. Także podsumowanie jest takie ze play ukradlo mi 10zł i 500 mb internetu i to nie był mój pierwszy taki przypadek! Nigdy wiecej play. ZaletyFajne oferty np. 100gb na YT za darmoWadyNiestety siec okrada klientow. -
~Agnes / 2022-07-18 09:33
Nie polecam tej firmy. Zamowilam internet z tv z play. Najpierw rozmawiajac z konsultanetem uskyszalam o ofertach (darmowe miesiace itp). Okazalo sie, ze finalnie tego nie bylo. Nastepnie przyszedl technik zamontowac internet i tv i poinformowal, ze w moim mieszakniu jest to niemozliwe do zrobienia. Zgodnie z moim prawem moglam zerwac umowe do 14 dni. Zaraz po wizycie technika zadzwonilam do obslugi klienta i dowiedzialam sie, ze nie ma problemu mozna odstapic od umowy w ciagu 14 dni. Niestesty box musialam odeslac na swoj koszt i zaplacic bezzwrotna oplate aktywacyjna za usluge, ktoreh nigdy nie otrzymalam. A na koniec dostalam faktuare do zaplacenia na 514 zl za przedterminowe zerwanie umowy.
Teraz jestem W UPC, ale niestety numer mama dalej play jak tylko skonczy sie umowa odchodze z tej firmy. Odkad do nich doaczylam cigale jest cos nie tak. Zdecydowanie nie polecam -
~Aliaksandr / 2024-01-24 10:49
Jestem mega zawiedziony z Panstwa obsługi klienta i całego serwisu.
15.01.2024 telefonicznie zawarliśmy jako firma umowę z Play na usługę internetu światłowodowego. Na technika czekaliśmy równiutko tydzień.
Pod czas wizyty się okazało, że w biurowcu nie ma odpowiedniego kabla do podłączenia modemu. Technik powiedział, że musimy złóżyć zgłoszenie drogą mailową, w którym mamy opisać całą sytuację i napisać, jaki kabel potrzebujemy do podłączenia internetu.
Zrobiliśmy to niezwłocznie, 22.01. Dziś, po licznych kontaktach z PŁATNĄ infolinią się dowiedzieliśmy, że takie zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 14 dni. Nie jest wykluczone, że po odpowiedzi na zgłoszenie ponownie będziemy czekali na wizytę technika (do kilku dni). No i, oczywiście, nikt nie wyklucza, że coś może pójść nie tak.
Wynik: od momentu zgłoszenia chęci współpracy do faktycznego rozpoczęcia korzystania z usługi może minąć nawet miesiąc.
Zdecydowanie odradzam wchodzenia w to- oszczędzicie sobie czas.
W celu weryfikacji dla Play zostawiam tu nr zgłoszenia 294809940
????Zaletycena, faktyczna prędkość internetuWadyczas na podłączenie usługi, obsługa klienta -
~Andrzej / 2021-01-23 12:58
niby miała byc promocja do 31 01 2021 na 6 m-cy bezpłatnego prime video w Play dla posiadaczy abonamentu internetowego ale zapomnieli dodac że tylko przez smartfon - więc lipa straciłem tylko czas dzwoniąc i sie dopytując ZaletymarneWadynierzetelna informacja o promocji -
-
~Bacha / 2018-12-04 08:31
Piszą na swojej stronie że mają najszybsze połączenie z konsultantem. Co jest kłamstwem. Mają owszem, najszybsze połączenie z automatem a później czeka się nawet kilka minut na połączenie z konsultantem. A co najśmieszniejsze płaci się za taki połączenie i jest naliczanie sekundowe. Ja do wszystkich mam darmowe połączenia a do swojego operatora muszę płacić -
~Brodek / 2023-12-26 16:57
Play skitrał się od wakacji. Prędkości na LTE poniżej 10 mega, a zasięg pełny. W mojej okolicy (powiat wołomiński) Play zrównał się z Plusem. To upadek. -
~BTra / 2021-10-12 12:52
Numer Klienta Play: 180155
Sz.P.
Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym podpisałem z Play Umowę na Internet stacjonarny nr: UM38/D002076037/000208308 w Echo Radom, w dniu 27-08-2021. nr zamówienia1059672449. Posiadam już internet bezprzewodowy Play ale niestety ze względu na częste przerywanie nie spełniał on moich oczekiwań. Mam częste telekonferencje i nie mogę sobie pozwolić na przerywanie ich w trakcie.
Przy okazji przedstawiciel Play w punkcie zaproponował mi podpisanie Umowy nr: UM30/D002076037/000562822 na Play Now TV wraz z urządzeniem. Podpisałem tę Umowę bo zainteresowała mnie ta propozycja jako pakiet z internetem stacjonarnym.
Po ok. tygodnia technik Play zadzwonił, że pod wskazanym adresem nie jest w stanie dostarczyć mi internetu przewodowego. Jest to lokalizacja w Warszawie w centrum Mokotowa w budynku wielorodzinnym w którym jest ponad 170 lokali mieszkalnych – to gdzie są w stanie podłączyć. Moje interwencje w Play nie odniosły skutku do chwili obecnej Play nie wywiązał się z podpisanej Umowy.
Ponieważ firma wymaga pewnego internetu zmuszony byłem podpisać Umowę z Vectra, najkorzystniejszy pakiet Iinternet plus TV za 50 PLN brutto miesięcznie.
W międzyczasie otrzymałem fakturę z Play z doliczoną opłatą za pakiet TV. Ok. 30 PLN.
Zareklamowałem fakturę ponieważ nie korzystam z pakietu TV Play (mam inny internet jak opisałem powyżej łącznie z pakietem TV wciśnięty mi przy okazji). Play w mailu odmówił anulowania umowy na pakiet TV, informując że nie ma możliwości unieważnienia podpisanej Umowy.
Czuję się oszukany przez Play ponieważ:
- nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny,
- odmówił anulowania Umowy na pakiet TV podpisanej z mojego punktu widzenia w pakiecie,
- ponoszę stratę w związku z tym że Play dostarcza słaby internet bezprzewodowy i nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny byłem zmuszony skorzystać z oferty Vectry,
- Na dodatek od mechanika Playa dowiedziałem się, że przy montażu internetu bezprzewodowego korzystają ze skrzynek Vectry??
- Oczekuję od Playa podjęcia poważnych rozmów na temat zaistniałej sytuacji oraz propozycji jej rozwiązania.
BTra
-
~czirman / 2024-06-30 21:51
Próbowałem się dowiedzieć czy mogę rozwiązać umowę. Konsultant na chama próbował mi przedstawić ofertę. Trzy razy musiałem się dopraszać o odpowiedź.
Myślałem że pod koniec rozmowy beðe mógł jakoś ocenić. Było tylko pytanie czy rozwiązano mój problem.
No niby tak ale w jakim stylu
strona 14 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »