Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4750 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pablo / 2020-01-26 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Zastanawiałem się nad gwiazdkami ....... Od razu napiszę że mieszkam w dużym mieście. Za nim wybrałem operatora czytałem dużo opinii konsumentów. zależało mi na cieciu kosztów i na razie mam play abonament 20 pln , tv box za 55 i 10 internet elastyczny. Czy to dużo , nie wiem . Tam gdzie mieszkam jest tylko vectra lub satelita wszystko wychodzi drożej ponieważ ten cholerny internet stacjonarny min. kosztuje 40 pln a predkosc i jakosc daje duzo do zyczenia . nie jestem do konca przekonany co do play , ale narazie nie widze alternatywy cyfra 120 vectra 80 ( ta uboga ) , Co do jakości jest średnio, moim zdaniem mogłoby być lepiej z ofertą programową trochę ubogo ( mnie się podoba że wszystko moge cofnac do 7 dni wstecz a u innych operatorow to raz chodzi raz nie , w play nie ma problemow akurat z tym ) z internetu elastycznego nie zmienia się zużycie internetu podczas oglądania tv - sam to sprawdzałem , jednak obsluga klienta to dramat , infolinia jeszcze coś tam wie , chociaż nie wiele ale w salonach jest dramat . To nie tylko tyczy się play , T mobile podobnie. Widać że nie potrafią czytać ze zrozumieniem regulaminu , choć prawo wymaga aby był napisany w sposób czytelny ale to już inna bajka. Ogólnie w Polsce jest dramat z internetem, bajki o światłowodach i szybkościach są mocno naciągane, niestety ministerstwo cyfryzacji na to przyzwala a klient zostaje na samym końcu. Niestety to są również skutki rządzących którzy mają wszystkie instrumenty do sprawdzania jakości usług ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Możemy tylko sami się domyśleć dlaczego. Moim zdaniem jest to lobbing firm telekomunikacyjnych bo wiadomo wyższe prędkości to większe rachunki a tym samym dochody. A miało być tak pięknie :)
    Zaletycena do usług
    Wadysłaba jakość usług
  • ~Pablo / 2023-08-30 14:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Kaszana totalna. Znalazłem się w Play mimo woli po tym jak wykupili Virgin. Telefon na kartę. Oferta póki co cenowo na starych warunkach ale obsługa to dramat. Sprawdzanie stanu konta zarówno przez telefon jak i przez konto internetowe przekracza możliwości intelektualne pracowników firmy. Zaczynam szukać czegoś innego, bo w tej firmie całą kasę zamiast w rozwój inwestuje się chyba w reklamę. Jak by się cofnąć 20 lat do tyłu.
  • ~Pawel / 2024-11-20 10:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Play to porażka ,internet często wyłączony w telefonie,przeniosłem wszystkie numery włącznie z firmowymi do Orange ,ale
    od dwóch tygodni klienci mający operatora play nie mogą się dodzwonić,reklamacje nadal są w toku.
    Dużo tracę finansowo,informacja ,że nie ma takiego numeru odtrąca mi klientów.
  • ~Piotr / 2024-07-27 10:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta 300GB na 3miesiące na kartę - oszustwo. Po uruchomieniu karty pojawia się informacja, że numer nie jest objęty tą promocją. Numer był zamawiany dokładnie według instrukcji na stronie oferty. Po rozmiwie z obsługą kleinta otrzymałem 3 razu różne informacje, ale żadnej ta temat, dlaczego pojawia się błąd. Zgłoszenie do wyższego poziomu jakoś nie potrafi być rozpatrzone w czasie w którym można odstąpić od umowy. Wszystko robione tak, żeby WYŁUDZIĆ aktywację numeru na karte i podawać w statystykach, że plaj ma jajwięcej aktywacji numerów.
    ZaletyGdyby działało 300GB Internetu jest na pewno zaletą
    WadyNie działa
  • ~Pit / 2022-08-15 17:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra umowa mi się skończyła 4 razy z przedluzalem już umowę i za każdym razem obiecali że teraz będzie lepiej ale widzę że przy każdej musieli było gorzej a nie lepiej co z tego że oferty fajne jak zero możliwości korzystania z telefonu bo stale problem z zasięgiem i internetem w telefonie i mobilnym nie polecam tej sieci telefon posiadam ponad 20 lat i lepiej działał 20 lat temu niż teraz technologia idzie do góry ale jakość idzie w dół brak słów
    ZaletyZalet dlamnie Play niema chyba zadnych
    WadyBrak zasięgu to jest powód wady bo poco mi tel jak nie można dzwonić do brania pieniędzy za abonament są pierwsi a żeby polepszyć zasięg to mają gdzieś tylko obiecuja
  • ~play / 2024-06-11 15:36
    Ocena: 3.00 / 5
    po kilku nastu telefonach na infolinie udało mi się złożyć zamówiłam na Internet światłowodowy. umówiony został technik . ale niestety w dniu instalacji otrzymałam informacje sms " dzień dobry, wizyta została odwołana. Będziemy przeprowadzać dodatkowe prace na budynku. technik przekazał sprawę do odpowiedniego działu Zespól Play" . Chciałam na infolinie dowiedzieć się czegoś więcej kiedy mogę spodziewać się instalacji tego internetu . Instalacja w Warszawie. Niestety ale na infolinie osoby nie czują żadnej odpowiedzialności. Różne słyszałam zwrotne informacje na moje zapytania kiedy mogę spodziewać się instalacji zamówionego internetu. np. że zamówienie zostało anulowane.
    wg mnie Play do już żenada .
    Zaletybrak
    Wadymoloch . brak odpowiednich ludzi. liczy się tylko kasa . nic po za tym.
  • ~Pogromca forumowych IDIOTÓW / 2022-08-16 17:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Do Pit: to przełącz się na sieć tylko 2G (GSM), dodatkowo wyłącz internet w smartfonie i widzisz - będziesz już mieć sieć komórkową na poziomie sprzed 20 lat. Po co produkujesz się na forum skoro wszystko jest w zasięgu twojej ręki! Amen.
    Zaletyzasięg 2G
    Wadybrak zasięgu 6G
  • ~Rek / 2024-09-30 14:41
    Ocena: 3.00 / 5
    A kiedy będzie ta liga mistrzów extra w Play? Twierdzą że rozmawiają z Canal + a ci z Canalu + mówią że z nikim nie prowadzą rozmów w tej sprawie. Pytanie jest takie po co przejmowaluście tv kablową UPC jak macie ich klientów w głębokim powarzaniu.
  • ~remek / 2024-09-17 08:52
    Ocena: 3.00 / 5
    To dyletanci.Przejęli UPC a nie mają zielonego pojęcia o telewizji kablowej.Liga Mistrzów rusza dzisiaj a oni podobno negocjują.To jest dramat.
  • ~Riko / 2020-04-16 18:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Play daje free internet 10g czy ktoś wlanczyl to czy to jakaś podpucha
    ZaletySzybkie załatwienie klijenta
    WadyInternet siedzę więcej na wfi niż internet paky a 3 dni i już 2 g wykorzystałem dziwne prawda
  • ~Rozczarowy klient / 2019-10-02 06:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta-dno. 5 razy pisałem w sprawie mojego rachunku. Dostałem wiadomość zajmujemy się twoim zgłoszeniem. I na tym koniec. Do rachunku doliczyli 20zl za usługę z której nie korzystam od 5 miesięcy i 10zl za usługę z której zrezygnowałem po miesiącu. Kpiny
  • ~Ryno / 2023-11-06 15:48
    Ocena: 3.00 / 5
    OBSŁUGA KLIENTA W PLAY ZAWSZE KULAŁA ALE TO CO TETAZ SIĘ TAM WYRABIA TO SZAMBO. WYSYŁASZ PROSTĄ REKLAMACJĘ, A ONI ODPOWIADAJĄ OD CZAPY. LUDZIKI NIE DZIAŁA INTERNET MOBILE W ROAMINGU, A WY MI PISZECIE, ŻE JEST OK??? CO JEST??? ĆPACIE CZY CO???
    Wadyobsługa prostej reklamacji na poziomie gruntu
  • ~Soko / 2024-01-11 17:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi:a skąd wiesz, że ten wielki nadajnik należy do Play???
  • ~solk / 2024-08-20 19:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Dziadostwo , brak kompetentnych osób , przy podpisaniu Umowy chcieli przyjechać w tym samym dniu aby założyć ruter , od tygodnia mam awarię i proszę codziennie o przyjazd technika , jestem tylko zbywany że to już jutro , nie potrafią mi powiedzieć konkretnie kiedy to nastąpi . To mój pierwszy i ostatni kontakt z firmą PLAY
  • ~Stalowy / 2023-11-07 00:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Iwona zacznij czytać regulaminy ofert. Nie rób z siebie pośmiewiska na całą Polskę.
  • ~Syla / 2021-08-20 01:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Uslugi takie sobie. Tylko pamietajcie zasilić konto bo podadzą was do KRD. Oni sa czyści a firmą zarzadza ktoś z Irlandii. Nawet oni o tym nie wiedzą. Teraz tylko prokurator mi został. Nawet nie wiedzą co drukuja. Czwarty raz nie odpuszczę. Sama musialam dojść kto?
  • ~Teodor / 2023-06-02 19:45
    Ocena: 3.00 / 5
    obraz i dżwięk niezsynchronizowane żle się ogląda lipa i tyle
    Zaletyzalety były ale czar prysł
    Wadyglos i obraz nie idą w parze .
  • ~Tigrak / 2020-06-18 14:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma po raz kolejny ma problem z naliczaniem opłat. Po ponad roku czasu dowiaduje się o nocie obciazeniowej na prawie 400 zł za sytuację gdzie odstapilem od przedłużenia umowy, odesłałem sprzęt dokonując wszelkich obowiązków z mojej strony a tu nagle informacja że należy zapłacić za to że towar był uszkodzony. Cyrk i smiech na sali. Po półtora roku ktoś stwierdza że telefon wrócił uszkodzony. Przecież to naciąganie i śmiech z abonenta w oczy. Nie polecam firmy. Po zakończeniu obecnej umowu nie mam zamiaru kontynuować wspolpracy. To nie pierwsza sytuacja w której znowu trzeba walczyć o ich dziwne naliczenia
    Pozwolę sobie dodać panie Play dosyć obszernie właśnie na forum iż telefon został zwrócony w czasie 14 dni od zakupu ale na zasadzie zwrotu spowodowanego wada fabryczna telefonu. Sprzęt został przyjęty i został dokonany zwrot środków za niego. Oczywiście potem miesiąc boksowania by naliczyly się opłaty zgodnie z planem taryfowym ponieważ każdy SMS i minuta oraz internet naliczyly się jako opłata dodatkowa. Ciągle coś jakiś rok przed zwrotem telefonu też był problem z błędnie naliczona faktura i informacja od was że trzeba sobie ja zapłacić a wy to rozliczycie w ciągu trzech miesięcy, też były przepychanki o korektę faktury i tak w nieskończoność coś. Nigdy wiecej nikomu nie polecę play bo to jakaś katastrofa jeżeli chodzi o płatności, zakupy itd.
    W moim odczuciu skoro odstępuje od umowy bo sprzęt posiadał wadę a mam do tego pełne prawo zgodnie z obowiązującymi przepisami, w następstwie dokonywany jest zwrot środków i dostaje informacje o cofnięciu aneksu i także moje usługi wracają do poprzedniego stanu oraz faktu że sprzęt został przyjęty to jakim prawem po roku dostaje notę za rzekoma naprawę tegoż sprzętu skoro nie został przeze mnie uszkodzony, spełniłem warunki zwrotu. Co najśmieszniejsze dzieje się to w niedługim czasie po przedłużeniu faktycznie umowy i Play nie pisze wyjaśnienia, nie dzwoni, nie pyta... Po prostu wrzuca na play24 opłatę wysyła notę i jak ta lala czeka aż frajer zapłaci
    WadyNaciąganie
  • ~Tornado / 2024-01-09 23:34
    Ocena: 3.00 / 5
    UCIEKŁEM Z PLAY TYLKO Z JEDNEGO POWODU: FATALNA OBSŁUGA KLIENTA POPRZEZ CHAT I INFOLINIĘ. NIGDY WIĘCEJ.
    WadyFATALNA OBSŁUGA KLIENTA POSPRZEDAŻNA
  • ~Waldek / 2025-02-25 14:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Play używam tylko w segmencie na kartę. Do światłowodu używam lokalnej sieci. Która działa perfekcyjnie. Net nie zrywa , z tv nie wyrzuca. Nie wybrał bym Play na abonament, zero poszanowania klienta. A łączenie usług to porażka.
    ZaletyTylko na kartę.
    WadyCzasem znika zasięg, i trzeba się ratować wi fi caling. Rok konta drogi w ofercie na kartę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4750
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3991
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3084
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2641
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1191
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4540
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187