strona 137 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »
-
~Kaśka / 2020-12-08 22:15
Play i ich internet mobilny to całkowita porażka. Caly czas sa jakies problemy. Internet sie nie łączy. Dzwonie do nich srednio kilka razy w tyg. Dla odmiany internet Orange dziala.Do salonu nie wartos isc malo kto jest kompetentny i bardziej pomocny niz napisanie skargi.
W salonie uruchomiono mi przez przypadek zly internet za ktory teraz musze płacić, oczywiscie sprzedawca nie chcial przyznac sie do bledu, a moja reklamacja byla odrzucana 3 razy. -
-
~Kat / 2021-05-30 20:35
Myślałem że Sieć Play będzie ta przy której zostanę na dłużej ale teraz przenoszę numer bo przy przedłużaniu umowy nie było żadnej sensownej oferty, gdy już uzgodniłem umowę z nową siecią znalazły się świetne oferty od Play. Wow kto by się spodziewał. Ale nie chodzi i to tylko że na przeniesienie numeru muszę czekać ponad półtora miesiąca i zamiast o końca miesiąca będę musiał zapewne płacić jeszcze za cały miesiąc a mimo iż warunki abonamentu były na początku bardzo atrakcyjne to muszę płacić jak dla mnie i moich użytków bardzo dużo. Ogólnie nie polecam Play. Internet też pozostawia wiele do życzenia ale nie wiem jak będzie w następnej sieci. ZaletyBrakWadySłaby internet
Koszty naliczane są zbyt wysokie -
~Katarynka69 / 2021-07-27 17:22
Internet stacjonarny działa tragicznie, na infolini standardowa formułka, po miesiącu od umowy klienta mają daleko w d... ZaletyDziała dobrze przez pierwszy tydzieńWadyCiągle nie ma internetu, duży ping, mało przesyłu, -
~Katarzyna / 2018-01-09 16:45
Konsultanci wciskaja umowy wprowadzajac w blad. Jestem wiele lat klientem Play i wpadlam w ich pulapke i musze jeszcze 1.5 roku placic abonament. Czekam na koniec umowy zeby zmienic operatora. Zaletyzadnych zaletWadywprowadzanie w blad prze konsultatowMiejscowośćTeraz nie korzystam poniewaz mieszkaw we Francji i doliczaja mi oplaty -
~Katarzyna / 2020-02-03 10:10
Beznadziejni są w piątek dzwoniłam wszystko super. W piniedzialek odebrał ktoś inny już zupełnie inna oferta. Oczywiście mniej korzystna. Do tego niedoinformowany gościu który ciągle udawał że coś mu się zawiesza i ciagle mnie wylączał niby na minutę, a trwało to 4 minuty a moja kasa oczywiście leci. Wsadzcie sobie gdzieś swoje oferty. -
~Katarzyna / 2020-02-25 21:19
Naciaganie i kłamanie plus aneksy do umowy. Umowa na duet, po wypowiedzeniu umowy dla 2 numerow okazało się że były one rozliczane na 3 numerze z ktorego nikt nigdy nie korzystał. I tym sposobem można naciągnąć na kolejne wplaty pomimo wylaczenia konta na play 24 z powodu zakonczenia wspolpracy i mozliwosci zalogowania sie w celu sprawdzenia naleznosci na koncie WadyPrzekręty w umowie -
~Katarzyna / 2020-05-25 12:33
Najgorsza sieć z możliwych od 4 godzin próbuję zgłosić blokadę
-
~Katarzyna / 2021-02-11 16:30
Najgorszy serwis The worst servive ,Kupilam karte,mialbyc szybki internet a nie jestem w stanie sprawdzic nawet maila,zasieg ucieka.Stracone 50 zl ktore doladowalam,NIE polecam,stay away,the worst service,no internet at all,slow speed.Worst servive and they dont care!!!!ntenet ktory nie dziala pienidze wyrzucone w bloto WadyNie ma zasiegu,za wolny intetnet,no network conection,toooo slow internet,not able to load page, -
-
~Katarzyna / 2021-03-23 14:47
Dno kompletne,telefonu nawet nie sprawdzono.Został kupiony tydzień temu,nie działało wifi,chociaż na drugim identycznym telefonie ,używanym w tym samym miejscu wszystko było w porządku.Na papierach z serwisu zaznaczono ,
że nie robiono naprawy i telefon jest sprawny.Tak więc sprawą zajął się inny serwis.DNO -
~Katarzyna / 2021-06-16 09:28
1111 najlepiej 00 ! Tragedia kto to słyszał podawać numer PESEL przez telefon w Play gdzie jest RODO chore to wszystko. Oszuści i naciągacze!! Śmiechu warte! -
~Katarzyna / 2021-10-08 14:12
Po 4 miesiącach od podpisania umowy okazało się, że pracownik wmusił mi do umowy tidala a wcale tego nie chciałam i od razu to podkreśliłam, że nie korzystam z tego typu aplikacji. Niestety wykorzystał moje zaufanie i to, że nie przeczytałam w 100% całej umowy tylko po prostu uwierzyłam na słowo. Teraz do rachunku została mi doliczona opłata. Dla mnie to zwykle oszustwo, już drugi raz przez ten salon zostałam wprowadzona w błąd. Z pewnością to moja ostatnia umowa u nich i w całym Play. ZaletyBRAKWadyOszuści -
~Katarzyna / 2021-11-12 08:33
Nie polecam oszukują tylko i nic więcej. Najgorsza sieć!!!!! ZaletyBrakWadyOszukują na pakietach, internecie, pobierają pieniądze z konta za coś co nie miało miejsca !!!! -
~Katarzyna / 2021-11-22 23:43
Przechodzimy wraz z moim mężem do konkurencji.Już teraz wszystko na nie z tą siecią ZaletyBrakWadyWiele -
~Katarzyna / 2022-02-25 22:32
Oszuści nie polecam.Nie polecam Iphone x odnowiony i wogole sieci play!!! Taki telefon został mi zaoferowany tyle że konsultant nie poinformował mnie ze jest odnawiany. Przedstawił ofertę jako nowego iphona. To jedna sprawa. Telefon przyszedł zepsuty to po drugie. Później całkowicie się wyłączył. Oddałam do serwisu nie naprawili jako że nie ma gwarancji która mimo tego że odnawiany To miał. Wysłali go do drugiego serwisu po czym po miesiącu stwierdzili że nie da się naprawić i zrywają ze mną umowę. Więc ok. Szkoda tylko że zerwali tylko na urządzenie a abonament zostawili. Wrocilam do playa z kolejnym zgłoszeniem zeby zerwać umowę całkowicie po czym uzyskałam pozytywna odpowiedź że zostanie zerwana. Telefonu z serwisu nie zwrócono. Ale najlepsze jest to że dostałam list że mam 14 dni na zwrot urządzenia bo inaczej będę musiała zapłacić prawie 2 tysiące za urządzenie. Średnio dwa razy albo nawet więcej w tygodniu dzwonilam na biuro obsługi zgłoszenie za zgłoszeniem i co? I nic... play sobie jaja robi z ludzi. Nie potraficie ustalić gdzie jest telefon ale najlepiej wysyłać listy i wołać kasę za coś czego czlowiek nie ma.... burdel na kółkach ZaletyNie ma zadnychWadyWszystkie możliwe. -
~Katarzyna / 2022-06-02 08:56
Dzień Dobry widzę że nas jest więcej szukam osób które zostały oszukane że by założyć sprawę w Sadzie ale zbiorowo bo jedna osoba może nie wygrać więc ludzie jeżeli jesteście poszkodowani proszę o kontakt ze mną zostałam oszukana dwa razy po prostu płacz już nie pomaga to mój numer dzwońcie śmiało może nam się uda im te kłamstwa ukrócić 537-994-937 ZaletyŻadnychWadyOszustwo -
~Katarzyna / 2023-04-13 19:14
Odradzam tak jak pozostali kliecnic. W pukcie obsługi pracownicy debilni, nie umiejący rozwiązać prostej sprawy.Na czasie to samo, dno. Ustalmy coś, po czym jakby nie było orzmowy, nic się nie dzieje. Mam mieć korektę faktury i wydłużony czas opłaty, bo to ich wina, a nic takiego nie dostaję i płącę odsetki. DNO -
-
~Katarzyna / 2024-04-04 20:18
Po przejęciu upc przez Play, operator nie jest gotowy na instalację sprzętu, brak komunikacji między technikami a sprzedawcami usługi, sprzęt niedostosowany do mieszkania. Dział pomocy klienta nie jest w stanie rozwiązać problemu ZaletyBrakWadyBrak komunikacji między pracownikami, przestarzały sprzęt -
~Katarzyna / 2024-11-26 21:02
Najgorszy internet, kupiliśmy w lipcu internet i tv, ani razu nie obejrzeliśmy filmu, zrywa, obraz rozjechany, piksele, albo się non sto "ładuje" kółeczko się kręci, mieszkam 600 metrów od nadajnika, nie da się przeładować strony a o pracy zdalnej zapomnij. składam non stop reklamacje ale olewają i mówią że mogę w całej Polsce korzystać...to ich argument. a przy zakupie się upeniałam że nie ma problemów w mojej okolicy, zapewniono mnie że nie ma, mało tego oszukano mnie że przyjdzie serwisant, potem okazało się ze nie wysyłają serwisantów!...oszukano mnie też przy podpisywaniu umowy i podłożono jakies 2x30 zł nie wiem za co, nie dano przeczytać umowy tylko podłożono tablet! składam skargę do UKE i UOKIK i polecam to wszystkim tutaj! -
~Katarzyna / 2024-12-08 19:55
Najgorsza firma z jaką się spotkałam. Straszą windykacja, sądami za sprzęt który był oddany ich pracownikowi technicznemu. Sprawa cięgnie się już prawie 3 miesiąc. Nie odpisują na wiadomości, nie idzie się nic dowiedzieć ale windykację chcą uruchomić. Oszuści, złodzieje bo nawet umowy nie idzie rozwiązać. Nigdy więcej nie podpiszę umowy z tymi oszustami. ZaletyBrak -
~Katarzyna / 2025-01-10 12:42
Play to jakaś porażka, płace 300 zł miesięcznie,a tu nic nie działa, brak tv, brak internetu światłowodowego, brak jakichkolwiek checi na rekompensate czy pomoc zeby zaczęło działać. Awarie albo prace techniczne przynajmniej raz w tygodniu z wylaczaniem tv i neta?! Jak czlowiek ma pracowac? Korzystac? Jeden konsultant twierdzi jedno i trzyma się swojej wersji mimo,ze nie ma racji i kłóci się z klientem,ze nie musi sprawdzać awarii i prac technicznych, a drugi jak usłyszał,ze wiem o ponad 100 zgłoszeniach przyznał mi rację i powiedział, że zrobi zgloszenie. Paranoja jakas, ostrzegam przed play. Ja zrobiłam błąd,bo żaden inny dostawca nie może podłączyć światłowodu w moim bloku ZaletyBrakWadyCiągłe Awarie, brak tv, brak internetu, prace techniczne i inne bajki
strona 137 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »