Radze omijać szerokim łukiem ! Tata zmarł w połowie grudnia , zaraz po świętach mama poszła zgłosić śmierć do salonu... jest połowa marca , a w dalszym ciągu przychodzą rachunki do płacenia!
W ostatnim miesiącu pisana była reklamacja na rachunek który przyszedł mimo nieużywania telefonu, została odliczona jakaś jedna trzecia rachunku. Przyszedł kolejny rachunek + niedopłata z ostatniej faktury. Nie wiem jakie dokumenty trzeba dostarczyć, aby zakończyć współpracę z tą "wspaniałą" firmą skoro akt zgonu nie wystarczy.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Karolina / 2021-09-28 09:59
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłają faktury za płatność jak chcą 2 raz mam sytuację że nie została wysłana .pakiety telewizji zmieniają nie informując i są blokowane .internet śmiga ale ogólnie nie polecam
ZaletyDobry zasieg
~Karolina / 2021-10-04 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Oszukańce najgrzeczniej jak potrafię. Najgorsza sieć jaka istnieje
ZaletyBrak
WadyOd A do Z
~Karolina / 2022-02-04 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Jestem rozczarowana jakąkolwiek pomocą w tej sieci! Po rozmowie z konsultantem zostaje wciśnięta umowa (po przerwanym połączeniu) Słowa konsultanta "Dzisiejsza rozmowa nie zobowiązuje pani do niczego" po czym dostaje e-mail że paczka jest wysłana i mam oczekiwać na kuriera. Zadzwoniłam na infolinię opowiadając sytuację i pytając czy mogę udać się dzis do salonu wybrać sobie inną ofertę skoro tutaj idzie paczka której nie chce. Dostałam odpowiedź że mogę się udać i dostanę ofertę na miejscu a paczki od kuriera poprostu nie odebrać. Po wizycie w salonie dostałam odmowę realizacji zlecenia ponieważ mój numer został zozablokowany przez zamówienie "złożone" na infolinii. Po wyjściu z salonu podjęłam natychmiastowa decyzję o przejściu do innej sieci! Żarty z klienta! I nie właściwa wiedzą konsultantów sieci PLAY. Róbcie tak dalej a zostanie bez klientów. Już nie wspomnę o konsultancie telefonicznym z wada wymowy.
~Karolina / 2022-04-08 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Szajs, jeden wielki SZAJS!!!!
Naciagcie ludzi wmawiając im jaki to internet będzie szybki, a co się okazuje w rzeczywistości tylko synchronizowac mogą kartę SIM lub wymienić, bajki i nic więcej. Internet ścina się, nie można obejrzeć nic bez zacięcia się! A zasięg w telefonie? Phee śmiech na sali, czasami jest tak że nikt się dodzwonić nie moze, a telefon leży sobie włączony na półce! Totalny gniot.
ZaletyBrak!
WadyInternet do bani, naciagnie ludzi
~Karolina / 2022-05-31 20:28
Ocena: 1.00 / 5
TO OSZYŚCI!! Nikomu nie polecam tej firmy. Wzięłam telefon z abonamentem. Płaciłam abonament wraz z ratą za telefon. We wrześniu.9 miesięcy temu skończyłam płacić ratę za telefon. Państwo dostawali przez całe TE 9 miesięcy i ratę i abonament, teraz jeszcze bezczelnie wysyłają mi kwotę zadłyżenia, zamiast raz spłacić sobie to zadłużenie to jeszcze oddać mi moje pieniądze. WPROWADZONO MNIE JAWNIE W BŁĄD. Pan na infolinii mi mówi, że zostawili sobie taką kwotę z automatu i zwrotu nie będzie. No to będziemy rozmawiać w sądzie!!!
~Karolina / 2022-06-10 23:40
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny za granicą nie działa mi Internet w telefonie. Mam w abonamencie 5 GB w roamingu UE, a nie mogę z ich wcale skorzystać. Obsługa nie była mi w stanie pomóc, a po zgłoszeniu problemu do działu IT nikt się do mnie nie odezwał żeby naprawić ten problem.. Zepsuty cały wyjazd.
~Karolina / 2022-08-01 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje , za 24 Mb internetu w kraju policzyli 31,44 zł. Kupiłem pakiet a w tym samym czasie rzekomo musiała jakaś aplikacja się włączyć. Brak słów , wszędzie tylko oszukują!
ZaletyBrak
WadyOszusci
~karolina / 2022-10-19 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda czasu i nerwów na tą firmę. Niestety proces reklamacyjny w tej firmie to porażka. Klient jest dla nich nikim. Pomimo zgodnego z prawem odstąpienia od umowy nie zostały mi zwrócone pieniądze, umowa trwa nadal...każą płacić zobowiązanie. Sprawa skończy sie w sądzie...
~Karolina / 2022-10-24 10:40
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna sieć, która działa tak jak się jej podoba. Ciągle problemy z dostępem do internetu, nie mam możliwości używania sieci komórkowej w domu, poprzez ciągły brak zasięgu. Rozmowy telefoniczne? ABSOLUTNIE, połączenie zrywa się notorycznie, rozmówcy nie słyszą albo słyszą pojedyncze sylaby.
Kontaktowanie się poprzez aplikacje jest po prostu żenujące, odpowiadają boty, które powtarzają zdania za każdą kolejną rozmową. Brak możliwości zerwania umowy bez kary umownej… jestem zażenowana działaniem tej beznadziejnej sieci. Marzę, aby wreszcie skończyła mi się umowa i abym mogła zerwać jak najszybciej umowę z tą beznadziejną siecią. Nigdy więcej umowy z tej sieci!!
ZaletyIstnieje
WadyBeznadziejny zasięg, wolno działający internet, brak możliwości kontaktu z prawdziwym człowiekiem, boty
~Karolina / 2022-12-20 09:23
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA SIEĆ JAKA W ŻYCIU MIAŁAM. NIE DOSTARCZAJĄ INTERNETU. PRĘDKOŚĆ 1kb/s PRZY PAKIECIE 1gb/s
TWIERDZĄ ZE WSZYSTKO JEST SUPER MIMO WYSYŁANYCH POTWIERDZEŃ TESTÓW DLA NICH NIE MA ŻADNEGO PROBLEMU, ODRZUCAJĄ KAŻDA REKLAMACJE, A JAK NIE DOSTANIESZ ODPOWIEDZI W 30 DNI TO CI WMÓWIĄ ZE NIE HYLA SKŁADANA ŻADNA REKLAMACJA. STRASZĄ KARAMI I ZERO POMOCY, MAILE KOPIUJ WKLEJ WIEC NAWET NIE LICZYĆ NA JAKAKOLWIEK POMOC. ZMIANA OPERATORA, JAKOŚ INNY POTRAFI DOSTARCZYĆ ŚWIETNY INTERNET A WEDŁUG PLAY NIE XD TA FIRMA TO JESTEM WIELKI MEM… NIE POLECAM BO SAME NERWY.
ZaletyŻADNE
WadyWSZYSTKO
~karolina / 2023-01-26 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć!!!! Klient jest dla nich nikim. Od sierpnia Play przetrzymuje moje pieniądze, a właściwie mojego dziecka -800 zł. Sprawa oddana do Rzecznika Praw Konsumentów, najprawodpodobniej znajdzie swój finał w sądzie.
~Karolina / 2023-03-06 07:54
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda słów
Właśnie naliczyli mi opłatę za PEAK
Zapisali mnie do programu treningowego sami. To jest masakra po nocach wysyłają smsy z informacjami -ludzie uciekajcie od nich
Złodzieje i oszuści.
Składam skargę
Dobrze, że kończy mi się umowa -koniec współpracy z bandą naciągaczy.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Karolina / 2023-07-26 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupowałeś produktów mobilnych, a Play doliczył Ci niemałą kwotę do rachunku? Po złożeniu reklamacji odesłał Cię do sprzedawców? Nie jesteś sam.
Mi doliczono 780 zł do majowej faktury. Play oczywiście nie uznał reklamacji i odesłał mnie do sprzedawców, gdzie powinnam odbić się od ściany, bo sprzedawcy w większości zasłaniają się RODO i nie udzielają informacji o transakcjach. Według nich wszystko przebiega prawidłowo.
Ja jednak trafiłam na sprzedawcę przystępnego, rozumiejącego zagrożenia związane z zakupami mobilnymi, który w transakcji zakupowej zlokalizował został obcy adres e-mail. Po zgłoszeniu przeze mnie sprawy na Policję, Play przyznało, że blokadę zakupów mobilnych zdjęła obca firma, a nie - jak konsultant twierdził przy rozpatrywaniu reklamacji - użytkownik numeru, czyli ktoś włamał się do źle zabezpieczonego systemu operatora. Mimo tego Play uważa, że wszystko jest w porządku i mam zapłacić fałszywie naliczoną kwotę, nawet nie chce zawiesić terminu płatności do czasu wyjaśnienia sprawy przez odpowiednie organy. Na jakim ja świecie żyję?
Mało tego, po długich przepychankach telefoniczno-mailowych, poszłam do salonu porozmawiać z żywym człowiekiem. Ale na pytanie, co młody człowiek - pracownik Play - zrobiłby na moim miejscu, usłyszałam "Ja? Wziąłbym to na klatę", czyli zapłacił. To świetnie wpisuje się w politykę firmy i chyba nie wymaga dalszego komentarza.
Pozdrawiam wszystkich abonentów Play i przestrzegam: uważajcie na swoje portfele. Nigdy nie wiecie, kiedy Play trafi na Wasz rachunek telefoniczny ????
~Karolina / 2024-02-03 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Masakra.Naliczana oplata za urzadzenia,ktore splacone sa od dwoch miesiecy do abonamentu.Na infolini nikt nic nie wie albo wprowadzaja w blad.Jeden plus za Pana,po kilku konsultantach trafil sie jeden kompetentny,ktory pomogl.
~Karolina / 2024-08-01 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z jaką miałam do czynienia. UPC przeszło do play. Żeby oddać stary sprzęt, osoba nie wychodząca z domu z powodu niepełnosprawności, nie ma jak tego zrobić. Na infolinii została poinformowana, że może oddać w punkcie ( co jest bzdurą i wprowadzeniem klienta w błąd), albo paczkomatem nadać ( ciekawe jak to zrobić nie wychodząc z domu?). Inaczej będzie kara do zapłacenia. Ich nie obchodzi czy masz jak zwrócić czy nie. Wstyd, żeby w dzisiejszych czasach tak dyskryminować osoby z niepełnosprawnością. Poza tym już widzę jak osoba starsza radzi sobie przy paczkomacie ????????♀️. Musiałam brać urlop żeby przyjechać do mamy innej to załatwić. Totalna porażka. Wcześniej jak było UPC to przyjeżdżał serwisant, zostawiał nowy sprzęt a stary zabierał i nie było problemu. Pracownicy nie mają podstawowej wiedzy. Dawno poiwnniscie z okazać z rynku
ZaletyZero
WadyBłędne informacje podawane przez konsultantów , lekceważenie osób z niepełnosprawnością i starszych, brak profesjonalnej obsługi,
~kas / 2021-03-10 11:31
Ocena: 1.00 / 5
nie można się zalogować na ich aplikację, nie przychodzą smsy od sieci potwierdzające wybranie pakietu czy logowanie, za to w poradzie od play, by zadzwonić do obsługi klienta, tam 30 gr za minutę, z czego najpierw wpisujesz jakieś numery, bzdety, a pieniądze lecą, gość, który odbiera co chwilę się wycisza i nie odpowiada na pytania, w końcu dowiadujesz się, że nie możesz mieć już pakietu, bo pieniądze za niego zjadło połączenie z obsługą, w XXI wieku nie ma nigdzie podanego maila, żeby się skontaktować (z dostawcą internetu!!), możesz iść na pocztę jak masz jakiś problem, albo chcesz złożyć reklamację, na infolinii najpierw cię za rozmowę skasują, potem będą za wszelką cenę utrudniać lub odmawiać przyjęcia reklamacji, przedłużać, to jest po prostu antykliencka firma, dlatego zmieniam sieć…. klient ma kupować i płacić i na tym koniec.
~Kasia / 2020-03-04 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Moja umowa, którą zakończyłam z Play, miała błędne dane (zassane pewnie z ich starej umowy ze mną, co jest absolutnie niedorzeczne i wątpliwe prawnie). Gdy umowę zakończyłam w magiczny sposób pojawiła się nowa faktura, o której ani nie wysłali maila, ani SMS (jak zazwyczaj) po czym po KILKU MIESIĄCACH otrzymałam telefon od jakiejś bezczelnej kobiety, która twierdziła, że Play oddało im moje zadłużenie i domagają się jego spłaty.
Po telefonie na support dostałam informację, że przypomnienia szły na adres, z którego nie korzystam od ponad 5 lat oraz na numer którego także od lat nie używam. Ciekawe, że akurat ta jedna faktura (gdy już wiedzieli, że zmieniam operatora) zaczęła wędrować po jakichś dziwnych adresach i numerach. Pani na support uznała, że za tę sytuację należy mi się rekompensata. No ale support mnie spławił, bo przecież nie jestem już ich klientem.
Tak więc odradzam zdecydowanie Play. :)
Zaletybrak
Wadymają chaos w papierach, działania bardzo wątpliwe (nie mówiąc o dziwnych dopłatach do KAŻDEJ faktury przez miesiące, mało doprecyzowane za co te dopłaty), oferta o wiele droższa od konkurencji, beznadziejna infolinia a jeszcze gorszy support mailowy.
~Kasia / 2021-04-10 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem dramat. Wszystko drogie i blokują internet zaraz po zakupieniu
ZaletyBrak
~Kasia / 2021-05-11 17:32
Ocena: 1.00 / 5
1,5 to dużo. Dla abonentów od lat nie ma nic. Dzisiaj przyszło mi upomnienie za mój dawny abonament. Faktura była wystawiona w lutym o 24 zł mniej ale nie pisało ile do zapłaty. Corka wzięła abonament na firmę. Śmiech na sali . We Włoszech za 9 euro miałam 50 giga