Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4764 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jplay / 2021-01-28 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dziadostwo, nie polecam. totalne dziadostwo, nie polecam.totalne dziadostwo, nie polecam.totalne dziadostwo, nie polecam.totalne dziadostwo, nie polecam.totalne dziadostwo, nie polecam.
  • ~JPlay / 2022-03-28 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet kaplica i ogolnie ściek totalny nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyGowno
    Najgorszy ściek
    Nie polecam.
  • ~Jplay / 2022-07-03 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu z play, jedno wielkie gwno. Brak pomocy w razie problemow z internetem, platna infolinia.
    WadyWszystko, codzienne problemy z internetem, czesto nawet BRAK internetu
  • ~jsz / 2024-02-12 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdzie jest ten UOKiK na takie krętactwo operatorów , naciąganie ,wyłudzenie kwot od ludzi na masową skalę . Na siłe wciskali zmianę w (odbiorze) sygnału internetu ze 150 Mbs do 300 Mbs jak widać z opinii i więcej do 600Mbs, na odbiorze połączenia , a wiedzieli, że nie mogą tego wykonać bo techniczne warunki sieci na to nie pozwalają. To jawne wyłudzenie oszukańcze kwot i to na wielką widać skalę ,systemowo. Na zarzuty nie odpowiadają merytoryczne , tylko rozmydlają sprawę spychają na tel. 813813813 a tam sekr. automatyczna , która nic nie rozumie !!!?. Taka reakcja na reklamację klientów !. Wpisują do faktury dodatkowe obciążenia poza umowne, na różne kwoty nie podając podstawy szczegółowo rozliczonej usługi i za co to jest dokładnie. Klient ma to wiedzieć !!!. Nam jest potrzebny UOKiK sprawny fachowy , egzekwujący prawo klientów , szczególnie jawne naciąganie go występuje masowo, systemowo i na wielka skalę ( wchdzą post. KK,KC i inne ) . Inaczej to taki uOKiK jest nam nie potrzebny i zbędne podatki nasze idą na jego utrzymanie . Liczymy na nowe wadze Min.Cfr. ,bo lepsza zmiaana się skompromitowała , zajmowała się czym innym szczególnie sobą tłustytmi kotami , aby więcej jeszcze nabili kasy ??!!. W-wa dn. 12.02.24r
    ZaletyNie ma , na siłe każą zmieniać pocztę z UPC na play i inne !?
    Wadyjw.
  • ~jsz / 2024-12-07 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak dziadowska obsługa play ,ciągnie się od paru lat. W firmach innej branży przy takiej obsłudze jak czytam to dawno nadzór miałby wielkie kłopoty u szefów lub padała by firma . Tu orkiestra gra ,odpisują klientom niedorzeczności , na proste sprawy . Odpisują na reklamację klienta , który pisze parę razy ,że ma zaniżone parametry w odbiorze dostarczanego szybkości sygnału (z umownego 300Mbs , dają wg sppeed test do ok70-80 Mbs)do lokalu w Warszawie !!!, a obsługa odpisuje , że modem UPC jest dobry,siec też nie usterek , nie biorą pod uwagę że sieć jest ich ,modem ich UPC , szafka na korytarzu ich, od modemu do komputera kablowe łącze podłączone przez ich serwis , wszystko powinno działać !!!??? , a nie działa jak potrzeba. Abonament co miesiąc życzą szybko zapłacić w terminie . Naciągają klientów na zawyżone opłaty w stosunku do jakości i zakresu świadczonej usługi (jest to wyłudzanie kwot od Obywateli !!) . Nie widać tu skuteczności wewnętrznego nadzoru, ani organów RP jak UOKiK ,organów ścigania ani MC ,a dzieje się to na skalę kraju , Władzo i tak można , w Państwie Prawa ???!!!.
    Min.Cyfr. utrzymuje takie rozp., które tylko wymaga od klienta płacenie i zapisane jak może dusić go operator, natomiast symetrycznie nie ma nic,jak ma się wywiązywać taki operator, kary dla niego za złe wykonywanie zlecenia - wykonawca usługi . Min.Cyfr. tez powinno zmieć postanowienia tego rozporządzenia bo wygląda na b. lobbisteczne dla operatora !!. Niby jest UOKiK ,ale ciągle widać jakby chciał ale wiele nie może , czasami np. Vektre ukarze 22 miln. i śpi spokojnie.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko niedbałe !!!
  • ~Julia / 2020-12-02 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam, a wręcz namawiam do omijania szerokim łukiem. Oszuści i nic poza tym. Sprzedają usługi, za które nie ponoszą najmniejszej odpowiedzialności. Broń Was Boże kupować u nich Play360 - wasz telefon nie zostanie naprawiony, a mało tego, zmuszą Was do płacenia za „ekspertyzę i kuriera”.
  • ~Julka12345 / 2022-07-08 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to totalne dno i wodrosty. Brak zasiegu bardzo słaba jakość zwykła przegladarka nie otwiera się
    Zdecydowanie nie polecam żałuje ze przedłużyłam z tą firmą umówe
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~jum / 2024-01-08 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie mozna uzywac celullar na apple watchu - w tych czasach...
    Zaletynie ma
  • ~Jurek / 2021-08-05 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dziadowska firma działająca metodami gangsterskimi nastawiona na wyłudzenie każdego grosza, zwłaszcza gdy człowiek się zadeklaruje, że chce od nich odejść. Ukryte nikomu nie potrzebne usługi wciąż aktywne po rozwiązaniu umowy i generujące dużo większe koszty niż w trakcie trwania umowy. Brak rzetelnego doradcy klienta, a wręcz przemilczenia i niedopowiedzenia powodujące złe rozporządzanie swoimi pieniędzmi przez klienta
    ZaletyNie ma zalet
    WadyGangsterskie metody obsługi klienta
  • ~Jurek / 2023-03-17 01:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam tel we wszystkich sieciach ogółem większość jest słabe korzystam z wirtualki wodafone i bezkonkurencyjna w UE ale PLAY to syf nad syfami, obsługa nie istnieje a jak masz na kartę to jesteś outsiderem.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~jurek / 2023-10-05 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna dziadostwo to jest PLAY to jest pułapka na nieświadomych ludzi - ludziska zanim coklwiek zaczniecie z PLAY poczytajcie forum na ich temat. Zona przyniosła to świństwo do domu i zaczeły się kłopoty -technik jest od włożenia wtyczi on nic więcej nie będzie robił żadniego przedłużanoia kabla czy przewiertów ścian ,żadnej konfiguracji internetu czy telewizora un ma to w d......ie i poszedł. /spróbujcie coś takiego zrobić na zachodzie pajace z play/.
    Piszę do w-wy -odpowiadają że będą ze mną rozmawiać jak podam im nr. PESEL i ADRES ,czaicie przez internet PESEL i ADRES a gdzie RODO pytam !!!!!!!!!!!??????????? .Opisuje sytuację na czacie play'a odpowiedzi pokrętne wyczuwam niekompetencje ,zaostaję przekirowany do innej pani jeszcze bardziej niekompetentnej PROSI mnie żebym jej pomoc ocenił pozytywnie po czym przerywa czat -nic mi nie pomogła.
    Klient ma sam szukać wykonawcy ,zwrotów nie ma , mimo że ruter jest w dobrym miejscu telewizja i internet nadal przerywa . Nie polecam play będę to powielać znajomym i w internecie.
    Zaletyzero
    Wadylekceważenie klienta
  • ~jurek / 2024-11-25 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze dziadostwo nie dość że przysyłają nie ten sprzęt to żeby z powrotem wrócić do upc to czeka się nie wiadomo ile mimo że wykonują to w tym samym pomieszczeniu. Jednym słowem odradzam tą firmę.
    Zaletynic
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Justa / 2019-06-23 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Mam pytanie do osób mających abonament w sieci Play. Czy Wam też doliczają do rachunków dziwne kwoty. Mi policzyli za HBO, chociaż przy podpisywaniu umowy mówiłam, że tego nie chcę. Pan powiedział, że muszą bo jest to w ofercie, ale potem można to wyłączyć. Po 3 misiącach gdy skończyła mi się oferta play Now weszłam na swoje konto w play 24 i powyłączałam wszystkie usługi telewizyjne, gdyż nie korzystałam z tego w ogóle. Po pół roku przychodzi mi wyższy rachunek. Od razu napisałam reklamację, ale oczywiście odnieśli się do tego odmową korekty do faktury. Czy ktoś ma jeszcze problemy z tą siecią?
    Ja uważam, że to jest zwyczajne naciągactwo. Nie chce myśleć nawet ile starszych ludzi im płaci i nie wie za co.
  • ~Justka / 2019-06-12 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg tragedia, poziom obsługi to samo ale najgorsze jeśli zdarzy Ci się przez różne okoliczności życiowe spóźnić z opłatą za abonament, a mnie raz(!) się zdarzylo. Play ma zewnętrzna firme obsługująca nieterminowe platnosci i nie życzę nikomu być przez nich nagabywanych, miesiąc po zapłacie ciągle byłam nękana, bo jak się okazało operator i firma zewnętrzna nie współpracują "na bieżąco" i informację o uregulowaniu przekazuje im de facto dłużnik (!), także opłaca się nie mieć zaległości ale nie opłaca mieć abonamentu w Play , pozdrawiam
  • ~Justyna / 2019-08-20 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!
    Pierwszy i ostatni raz brak internetu mało że zabierają po 50 zł co miesiąc człowiek nawet nie może otworzyć jednej strony.
    ZaletyWciskanie ludziom kity
  • ~Justyna / 2020-06-26 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam z ta siecią wiele lat, płaciłam 150zl abonamentu miesięcznie, ale byłam zadowolona więc nie marudziłam. Do czasu. Skończyła się umowa, miałam wcześniej telefon huawai p10 chciałam tej samej firmy, bo byłam z niego zadowolona. Przez telefon pan doradził mi tel p40 nie informując mnie, że ten telefon nie ma dostępu do Google, do sklepu play nawet do faktur swoich. Ponieważ wzięłam na firmę nie mogę go zwrócić w ciągu 14 dni. Moje dwie reklamacje zostały odrzucone. Uzasadnienie BO SIĘ NIE ZAPYTAŁAM O TO!!! To klient ma wiedziec o takich rzeczach, ja akurat się nie interesuje elektronika. Nie mam czasu śledzić co się dzieje, a to jest tak istotna informacja, że powinnam zostać poinformowana o tym szczególnie, że powiedziałam że zależy mi na takich samym modelu, żeby miał to samo tylko nowszy model, zostałam OLANA, NIGDY WIĘCEJ PLAY. BEZNADZIEJNA FIRMA. AAA a kiedy w starym telefonie pospusl mi się ekran, mając ochronę i płacąc za nią ekranu chciałam wymienić ekran i miałam dostać telefon zastępczy NIGDZIE W ŻADNYM SALONIE PLAY W JAKIM BYŁAM NIE MIELI TELEFONÓW ZASTĘPCZYCH. Odradzam odradzam odradzam
    WadyCENY
    OBSŁUGA KILENTA
  • ~Justyna / 2023-05-26 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę trzymać się od nich z daleka.
    Podpisaliśmy z mężem umowę o podłączenie internetu.
    Po przyjściu fachowca okazało się nie ma podciągniętych kabli i fizycznie internetu podłączyć się nie da.
    Fachowiec podłączył się bezprawnie do kabli sąsiada.
    Więc fizycznie po zorientowaniu się musieliśmy się odłączyć.
    Zostaliśmy bez internetu i bez możliwości jego podłączenia.
    Pojechaliśmy do salonu oddać ruter i zrezygnować z umowy.
    Pani w okienku zapewniała nas że
    Wszystko jest w porządku i nie będzie z tego tytułu żadnych problemów ponieważ to nie nasza wina.
    Po upływie 5 miesięcy dostaliśmy wezwanie do zapłaty prawie 700 zł za zerwanie umowy.
    Próbowaliśmy się odwołać ale niestety bez skutku.
    Po upływie kolejnych 2 tygodni przyszło kolejne wezwanie do zapłaty z odsetkami prawie 1000 zł.
    Niestety nasza sprawa będzie kolejna sprawą w sądzie i kolejną wygraną. Ponieważ firma Play już ma dużo takich spraw na koncie.
  • ~Justyna / 2023-05-26 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę trzymać się od nich z daleka.
    Podpisaliśmy z mężem umowę o podłączenie internetu.
    Po przyjściu fachowca okazało się nie ma podciągniętych kabli i fizycznie internetu podłączyć się nie da.
    Fachowiec podłączył się bezprawnie do kabli sąsiada.
    Więc fizycznie po zorientowaniu się musieliśmy się odłączyć.
    Zostaliśmy bez internetu i bez możliwości jego podłączenia.
    Pojechaliśmy do salonu oddać ruter i zrezygnować z umowy.
    Pani w okienku zapewniała nas że
    Wszystko jest w porządku i nie będzie z tego tytułu żadnych problemów ponieważ to nie nasza wina.
    Po upływie 5 miesięcy dostaliśmy wezwanie do zapłaty prawie 700 zł za zerwanie umowy.
    Próbowaliśmy się odwołać ale niestety bez skutku.
    Po upływie kolejnych 2 tygodni przyszło kolejne wezwanie do zapłaty z odsetkami prawie 1000 zł.
    Niestety nasza sprawa będzie kolejna sprawą w sądzie i kolejną wygraną. Ponieważ firma Play już ma dużo takich spraw na koncie.
  • ~Justyna / 2023-09-25 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. Naciągają na usługę i taryfę której wcale nie ma w mojej okolicy. Jak chcesz aby przesłuchali rozmowę z przedstawienia błędnej oferty nagle okazuje się że żadne rozmowy nie są nagrywane. Wchodzisz na drogę mailową to ty swoje oni swoje, jak żądasz przedstawienia rozmow to oddają sprawę do windykacji. Żenada, omijać szerokim łukiem.
    ZaletyŻadnych
    WadyBraknie dnia żeby wszystko opisac
  • ~Justyna / 2023-11-06 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam pakiet z Play,tv i internet.. 3 raz technik nie pojawił się o umówionej porze,nikt nie raczył do mnie nawet zadzwonić! Nieporozumienie!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2645
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187