Banda złodziei naliczają pieniądze nie wiadomo z jakiego powodu
ZaletyNie ma
WadyDużo
~Jkl / 2019-06-29 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze dziadostwo na rynku jak i najwięksi złodzieje. Na początku kłamią i ściemniają pseudo "cudowną" ofertą która tak naprawdę jest do dupy. Niekompetentna obsługa która tak naprawdę wciska najgorsze badziewie. Do tego non stop jakieś wyimaginowane dopłaty o opłaty za nic. Nikomu nie polecam tego złodziejskiego dziadostwa.
ZaletyBrak
WadyWyłudzenie pieniędzy
~Joanna / 2019-08-07 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Moja dzisiejsza wizyta będzie na 100% ostatnią w tym konkretnym salonie. Dziewczyna z otwartą buzią grzebała jęzorem po aparacie na zębach. Nie miałam siły słuchać jej bo mnie mdliło. Zupełnie nie przygotowana do pracy z klientem, niegrzeczna, niesympatyczna. Wróciłam do domu i wszystko staram się załatwić online.
~Joanna / 2020-09-29 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Po spłacie rat za telefon otrzymywała dalej wysokie rachunki.Zadzwoniłam do obsługi klienta czy mam raty za telefon to usłyszałam że jestem na czysto-zapytałam dlaczego tak k wysokie rachunki nadal?BO TAK MA BYC.Byłam klientem od początku-kończę umowę i nie chce o nich słyszeć.OSZUSTWO.UCIEKAJCIE JAK NIE TRZYMS WAS UMOWA
~Joanna / 2021-04-24 23:42
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa klienta z możliwych! Panowie w oddziale w HRUBIESZOWIE ( woj lubelskie) MASAKRA oszuści i kłamcy. Zgłaszamy sprawę do odpowiednich instytucji, ale widząc opinie klientów poniżej mam nadzieje, ze firma Play nie utrzyma się długo na rynku wykorzystując i wprowadzając klientów w błąd.
Sprzedawcy obiecują bzdury, a panowie w salonie udają ze nie wiedza o co chodzi.
Bezczelność, łamanie przepisów konsumenta i złodziejstwo w biały dzień.
Proszę omijać szerokim łukiem.
ZaletyZERO
WadyMASAKRA oszuści i kłamcy. Zgłaszamy sprawę do odpowiednich instytucji, ale widząc opinie klientów poniżej mam nadzieje, ze firma Play nie utrzyma się długo na rynku wykorzystując i wprowadzając klientów w błąd.
Sprzedawcy obiecują bzdury, a panowie w salonie udają ze nie wiedza o co chodzi.
Bezczelność, łamanie przepisów konsumenta i złodziejstwo w biały dzień.
Proszę omijać szerokim łukiem.
~Joanna / 2021-09-06 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, zmuszają mnie do pobrania aplikacji na telefon, abym mogła sprawdzić historię połączeń na wszystkich numerach. DO tej pory sprawdzałam wszystko na stronie internetowej i nie było problemu. Na pewno nie przedłużę tam umowy.
~Joanna / 2021-10-28 09:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma komórkowa blokują kiedy chcą zero pomocy
ZaletyŻadne
WadyŻadnej pomocy
~Joanna / 2022-02-02 11:28
Ocena: 1.00 / 5
Co miesiąc muszę dzwonić o wystawienie korekty do fv. W innym przypadku bym płaciła 2 abonamenty. Niestety czuję się oszukiwana! NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak!
WadyFAKTURY PLATNOSCI
~Joanna / 2022-08-02 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Od 10 lat jestem w Play ale pora na zmianę.
W lutym 2022r. po wichurach nie mam ani zasięgu w mieszkaniu ani internetu. Mamy w sumie 5 telefonów i z żadnego nie da się dzwonić- chyba, że wyjde na balkon.
Nasze reklamacje nic nie dały- dostałam pismo z podsumowaniem ile godzin rozmawiałam przez telefon więc wg plan problemu nie ma ale nie dociera do nich info, że muszę rozmawiać na balkonie a większość rozmów przeprowadzam w ogóle poza domem.
Jak mam awarię wifi to nie ma szans abym na telefonie coś sprawdziła bo internet w ogóle mi nie działa.
Za chwilę kończy mi sie umowa i wszystkie telefony przenoszę
Zaletybrak
Wadybrak zasięgu, brak udzielenia pomocy
~Joanna / 2022-08-24 03:00
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Nigdy nie zgadzajcie się na przedłużenie umowy przez telefon tak jak ja to zrobiłam. Teraz zamiast dwóch numerów mam ich sześć i za wszystkie musze teraz przez dwa lata płacić abonament. Po złożeniu reklamacji dostałam odp ze wszystko jest według prawa i nie można odstąpić od tej umowy .Na prośbę o udostępnienie mi nagrania telefonicznego odp ze oni odsłuchali i ja się zgodziłam i tyle .dodam jeszcze że nie dostałam czterech nowych kart startowych odp: napewno były a jak nie to mogę iść do saloniku i wyrobić sobie duplikaty
~JOANNA / 2022-10-07 18:34
Ocena: 1.00 / 5
I ja zostałam oszukana przez operatora Play. Chciałam przedłużyć umowę na tych samych warunkach które miałam i przy zapewnieniach pracownika ,że umowa jest identyczna z poprzednią wcisnął mi bez mojej zgody i bez poinformowania dodatkowa usługę. Nie mogę z niej zrezygnować, gdyż umowa była podpisana w salonie i odstąpienie skutkuje karą.
Nie polecam salonu przy ul. Bratysławskiej w Krakowie.
Już na wstępie pracownik poinformował mnie, że dobrze, że przyszłam, bo odłączyliby mi telefon ze względu na koniec umowy, co jak się później okazało było kłamstwem, bo umowa przedłużyłaby się z automatu.
Straciłam wiarę w ludzi.
ZaletyBrak
WadySame wady
~joanna / 2023-04-06 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Firma jest nierzetelna od 6 dni czekam na aktywacje zamówionej usługi AMAZON, codziennie telefony na infolinie, czaty emeile i tylko proszę czekac, przekażemy do odpowiedniego działu, zajmiemy sie tym , nie odemnie to zalezy i tak w kółko , a po 6 dniach dalej nie moge kozystac z zamówionej usługi.
~Joanna / 2023-05-08 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy z operatorów z jakiego do tej pory korzystałam. Światłowód to kpina. Zamiast 600 obiecanych Mbit ów mam 144! Reklamację odrzucają a internetu praktycznie nie mam. Nieprzyjemna i niezbyt pomocna obsługa klienta.
Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
ZaletyBrak
WadyNajgorszy możliwy internet
~Joanna / 2023-11-03 22:09
Ocena: 1.00 / 5
Usługa na najniższym poziomie z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia, telefon od zawsze mam w Play a internet w domu oraz telewizję od zawsze miałam w UPC i do póki Play nie przejął UPC to obie firmy działały bez zarzutu, niestety nastąpił ten niefortunny moment kiedy to Play przejęło UPC i zaczęły się schody. Kompletnie nic nie działa jak powinno ani Wi-fi ani telefon ani telewizja, słowem jedna wielka porażka i jak tylko skończą mi się wszelkie umowy zrywam z nimi wszelkie kontakty i będę trzymała się jak najdalej od tej niekompetentnej nieprofesjonalnej firmy.
DRAMAT!!!!!!!!
ZaletyŻadnych zalet
WadyNic nie działa jak powinno
~Joasia / 2022-04-19 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści!!! naciągają na promocje, ktore tak naprawdę nie istnieja..dajac cos darmo doliczają do innego numeru i internetu.jestesmy ich wieloletnimi klientami, ale to jak oszukali nas teraz przechodzi wszystko!!!ostatni raz!!! złodzieje i kłamcy.nigdy wiecej Play!!!
ZaletyBrak
WadyOszuści i zlodzieje
~Joasia / 2023-05-29 11:39
Ocena: 1.00 / 5
Salon w Pszczynie, ul. Dworcowa. Panie opryskliwe, niechętnie udzielają informacji.
Czułam się intruzem.
Pomimo, że byłam jedyną klientką, panie "odbijają piłeczkę" i żadna nie miała chęci, żeby mi pomóc.
Nie polecam.
~John / 2025-07-17 11:39
Ocena: 1.00 / 5
powiem tak Internet w Play po prostu nie działa jak na 2025 rok to po prostu słabo od ponad roku problemy z zasięgiem i szybkością internetu mobilnego niezależnie od pory dnia pogody itd operatorzy tłumaczą się tym że z ich perspektywy nie widać żadnych błędów zmieniają ustawienia sieci które nic nie dają (z 20 razy już to robili) reklamacja odrzucona pod pretekstem spełniania minimalnych wymaganych a ile to jest te minimalne wymagane co? 0.10mbs tak? to trochę bida. Zamiast wziąć się w garść to wysyłają sms z nowymi ofertami
Żenada
ZaletyNie wiem żadnych
~Johnny / 2021-01-03 15:38
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Play na karte, wyjechalem do Francji karta nie dziala 2 dni juz, dzwoniac juz 4 razy do serwisu klienta dalej nic
Uciekac play to najbatdziej zacofana siec na w Polsce
ZaletyNie ma
WadyNie maja zalet
~Johny / 2019-06-04 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa klienta i nieuczciwy sposób włączania pakietów. Dodatkowo bardzo wysokie ceny przesyłu danych
ZaletyNic
~Johny / 2025-05-24 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Jako wieloletni klient najpierw Aster, później UPC mogę powiedzieć jedno - to jest dramat! W grudniu 2024 zmieniono mi dekodery z UPC na Play. Z UPC wszystko było bez zrzutu, jeśli był problem - był rozwiązywany. Z Play praktycznie codziennie powinienem reklamować - zatrzymanie obrazu, brak połączenia z internetem. Sugestia Play - zrestartuj router. Tym powinien zająć się UOK. Szczerze odradzam i przestrzegam! Szkoda pieniędzy, zdrowia i przede wszystkim straconego czasu na infolinii. I jeszcze na koniec rozmowy z infolinią, po 30 minutach oczekiwania i solennych obietnicach o chęci pomocy i przekazaniu sprawy dalej człowiek pyta o ocenę jego pracy.