strona 13 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Mari / 2024-01-20 19:55
Internet mobilny tragicznej jakości.Zacina się przez cały czas, bez względu na ilość GB.
Zdecydowanie nie polecam !!!
Ocena oferty i obsługi klienta nie maja wpływu na to że internet jest praktycznie nie do użytku. -
-
~marzena / 2019-05-16 13:15
taka sytuacja:
w wyniku pomyłki, przelałam za dużo na Play24. Musiałabym pól roku nie płacić, by to "zeżreć" w rachunku, więc napisałam pisemko o zwrot na konto.
Dziś Obsługa Klienta zadzwoniła do mnie (sympatyczna dziewuszka) i prosi, bym dosłała jeszcze (uwaga!) potwierdzenie przelewu.
Najpierw mnie zatkało, potem spytałam: - to jakiś żart późno-aprilisowy? Przecież macie mój przelew na swoim koncie, z pełnymi danymi kto przelał i za co, z numerem mojego rachunku bankowego.
Obsługa, że muszą mieć potwierdzenie.
To ja na to, że sytuacja nadaje się do mediów i że na pewno opiszę Playa na fb.
Normalnie nagroda Barei w ich ręku. Podium. -
~Mentor / 2023-09-10 11:39
Halo tu piszemy o Play, a nie dogorywającym Plusie. -
~Michał / 2018-06-20 07:49
Oferty super,ceny też atrakcyjne
Co z tego jak zasięg to porażka, połączenia też często urywa
-
~Monika / 2022-03-05 11:07
Uważajcie kiedy otrzymujecie smsy z Play. Dla nich kiedy wejdziesz w link sms-a dotyczący jakiejś oferty oznacza ,że ją aktywujesz. Więc najlepiej wszelkie propozycje od razu kasować. Naciaganie i nieuczciwość -tak nazywam takie działania. Niczego nie aktywowałam i niczego nie zatwierdzałam,przejrzałam tylko co zawiera oferta. więc UWAŻAJCIE. -
~olo / 2020-08-27 14:28
Byłem Play na kartę i przeniosłem się do konkurencji Ogólnie byłem zadowolony Wkurzyła mnie jedna sprawa Korzystałem z pakietu bez limitu Przy każdym doładowaniu otrzymywałem złotówki na konto promocyjne których i tak nie wykorzystam Wolałbym GB (jak to jest np w Orange) Sugerowałem w BOK konkretne rozwiązania ale bez powodzenia Wymyślili promocję wakacyjną 100GB na 30 dni za 5 zł dla nowych klientów Mogli przecież połączyć to z doładowaniem ale nie W tej sytuacji robi się tak Kupojemy starter za 5zł odpalamy zmieniamy na odNowa i uruchamiamy promocję 100 GB Po 30 dniach zmieniamy ofertę na kartę i po 14 dniach karta jest martwa Nie wiem czy już wszedł przepis który pozwali odzyskać te 5zł w taki sposób możemy bujać się do końca promocji Czy nie jest bezsens A mogli połączyć to z doładowaniem Wniosek W miarę możliwości unikać abonamentów Dlaczego Po pierwsze za to samo trzeba zapłacić prawie dwa razy więcej Po drugie zmiana operatora to 24 godziny Po trzecie żadnych zabowiązań Zaletyoferta na kartęWadynie istotne -
~oszukany przez play / 2019-09-18 11:25
nagrywać !!!!! rozmowy na telefonie z konsultantami ja mam lenovo k6 note ma ta funkcje konsultanci wprowadza cie w blad np.przy podpisamu umowy na odleglosc możesz zlozc pozew do sadu i dac rozmowe do odsłuchania super sprawa Zaletykozystaja z nadajnikow konkurencji orangr.t-mobile alle!!!! plus już nie udostepnia playowi swoich nadajnikow chyba do końca 2021 roku play będzie nadawal tylko na swoich nadajnikachWadynagrywać!!!! oszukują przy podpisywaniu umow na odleglosc co innego obiecują a jak wysylaja do podpisania umowę/ nie sprawdzisz / dowiesz się przy rezygnacji ---ja place za tel co już dawno spłacony ale w umowie był zapis ze jak nie przedluze umowy to za tel będzie nadal pobierana oplata na firme place za 2 tel 2xpo 50zl -
~pablo / 2020-01-26 23:14
Zastanawiałem się nad gwiazdkami ....... Od razu napiszę że mieszkam w dużym mieście. Za nim wybrałem operatora czytałem dużo opinii konsumentów. zależało mi na cieciu kosztów i na razie mam play abonament 20 pln , tv box za 55 i 10 internet elastyczny. Czy to dużo , nie wiem . Tam gdzie mieszkam jest tylko vectra lub satelita wszystko wychodzi drożej ponieważ ten cholerny internet stacjonarny min. kosztuje 40 pln a predkosc i jakosc daje duzo do zyczenia . nie jestem do konca przekonany co do play , ale narazie nie widze alternatywy cyfra 120 vectra 80 ( ta uboga ) , Co do jakości jest średnio, moim zdaniem mogłoby być lepiej z ofertą programową trochę ubogo ( mnie się podoba że wszystko moge cofnac do 7 dni wstecz a u innych operatorow to raz chodzi raz nie , w play nie ma problemow akurat z tym ) z internetu elastycznego nie zmienia się zużycie internetu podczas oglądania tv - sam to sprawdzałem , jednak obsluga klienta to dramat , infolinia jeszcze coś tam wie , chociaż nie wiele ale w salonach jest dramat . To nie tylko tyczy się play , T mobile podobnie. Widać że nie potrafią czytać ze zrozumieniem regulaminu , choć prawo wymaga aby był napisany w sposób czytelny ale to już inna bajka. Ogólnie w Polsce jest dramat z internetem, bajki o światłowodach i szybkościach są mocno naciągane, niestety ministerstwo cyfryzacji na to przyzwala a klient zostaje na samym końcu. Niestety to są również skutki rządzących którzy mają wszystkie instrumenty do sprawdzania jakości usług ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Możemy tylko sami się domyśleć dlaczego. Moim zdaniem jest to lobbing firm telekomunikacyjnych bo wiadomo wyższe prędkości to większe rachunki a tym samym dochody. A miało być tak pięknie :) Zaletycena do usługWadysłaba jakość usług -
-
~Pablo / 2023-08-30 14:28
Kaszana totalna. Znalazłem się w Play mimo woli po tym jak wykupili Virgin. Telefon na kartę. Oferta póki co cenowo na starych warunkach ale obsługa to dramat. Sprawdzanie stanu konta zarówno przez telefon jak i przez konto internetowe przekracza możliwości intelektualne pracowników firmy. Zaczynam szukać czegoś innego, bo w tej firmie całą kasę zamiast w rozwój inwestuje się chyba w reklamę. Jak by się cofnąć 20 lat do tyłu. -
~Pawel / 2024-11-20 10:06
Play to porażka ,internet często wyłączony w telefonie,przeniosłem wszystkie numery włącznie z firmowymi do Orange ,ale
od dwóch tygodni klienci mający operatora play nie mogą się dodzwonić,reklamacje nadal są w toku.
Dużo tracę finansowo,informacja ,że nie ma takiego numeru odtrąca mi klientów. -
~Piotr / 2024-07-27 10:12
Oferta 300GB na 3miesiące na kartę - oszustwo. Po uruchomieniu karty pojawia się informacja, że numer nie jest objęty tą promocją. Numer był zamawiany dokładnie według instrukcji na stronie oferty. Po rozmiwie z obsługą kleinta otrzymałem 3 razu różne informacje, ale żadnej ta temat, dlaczego pojawia się błąd. Zgłoszenie do wyższego poziomu jakoś nie potrafi być rozpatrzone w czasie w którym można odstąpić od umowy. Wszystko robione tak, żeby WYŁUDZIĆ aktywację numeru na karte i podawać w statystykach, że plaj ma jajwięcej aktywacji numerów. ZaletyGdyby działało 300GB Internetu jest na pewno zaletąWadyNie działa -
~Pit / 2022-08-15 17:04
Masakra umowa mi się skończyła 4 razy z przedluzalem już umowę i za każdym razem obiecali że teraz będzie lepiej ale widzę że przy każdej musieli było gorzej a nie lepiej co z tego że oferty fajne jak zero możliwości korzystania z telefonu bo stale problem z zasięgiem i internetem w telefonie i mobilnym nie polecam tej sieci telefon posiadam ponad 20 lat i lepiej działał 20 lat temu niż teraz technologia idzie do góry ale jakość idzie w dół brak słów ZaletyZalet dlamnie Play niema chyba zadnychWadyBrak zasięgu to jest powód wady bo poco mi tel jak nie można dzwonić do brania pieniędzy za abonament są pierwsi a żeby polepszyć zasięg to mają gdzieś tylko obiecuja -
~play / 2024-06-11 15:36
po kilku nastu telefonach na infolinie udało mi się złożyć zamówiłam na Internet światłowodowy. umówiony został technik . ale niestety w dniu instalacji otrzymałam informacje sms " dzień dobry, wizyta została odwołana. Będziemy przeprowadzać dodatkowe prace na budynku. technik przekazał sprawę do odpowiedniego działu Zespól Play" . Chciałam na infolinie dowiedzieć się czegoś więcej kiedy mogę spodziewać się instalacji tego internetu . Instalacja w Warszawie. Niestety ale na infolinie osoby nie czują żadnej odpowiedzialności. Różne słyszałam zwrotne informacje na moje zapytania kiedy mogę spodziewać się instalacji zamówionego internetu. np. że zamówienie zostało anulowane.
wg mnie Play do już żenada .ZaletybrakWadymoloch . brak odpowiednich ludzi. liczy się tylko kasa . nic po za tym. -
~Pogromca forumowych IDIOTÓW / 2022-08-16 17:11
Do Pit: to przełącz się na sieć tylko 2G (GSM), dodatkowo wyłącz internet w smartfonie i widzisz - będziesz już mieć sieć komórkową na poziomie sprzed 20 lat. Po co produkujesz się na forum skoro wszystko jest w zasięgu twojej ręki! Amen. Zaletyzasięg 2GWadybrak zasięgu 6G -
~Rek / 2024-09-30 14:41
A kiedy będzie ta liga mistrzów extra w Play? Twierdzą że rozmawiają z Canal + a ci z Canalu + mówią że z nikim nie prowadzą rozmów w tej sprawie. Pytanie jest takie po co przejmowaluście tv kablową UPC jak macie ich klientów w głębokim powarzaniu. -
~remek / 2024-09-17 08:52
To dyletanci.Przejęli UPC a nie mają zielonego pojęcia o telewizji kablowej.Liga Mistrzów rusza dzisiaj a oni podobno negocjują.To jest dramat. -
-
~Riko / 2020-04-16 18:06
Play daje free internet 10g czy ktoś wlanczyl to czy to jakaś podpucha ZaletySzybkie załatwienie klijentaWadyInternet siedzę więcej na wfi niż internet paky a 3 dni i już 2 g wykorzystałem dziwne prawda -
~Rozczarowy klient / 2019-10-02 06:57
Obsługa klienta-dno. 5 razy pisałem w sprawie mojego rachunku. Dostałem wiadomość zajmujemy się twoim zgłoszeniem. I na tym koniec. Do rachunku doliczyli 20zl za usługę z której nie korzystam od 5 miesięcy i 10zl za usługę z której zrezygnowałem po miesiącu. Kpiny -
~Ryno / 2023-11-06 15:48
OBSŁUGA KLIENTA W PLAY ZAWSZE KULAŁA ALE TO CO TETAZ SIĘ TAM WYRABIA TO SZAMBO. WYSYŁASZ PROSTĄ REKLAMACJĘ, A ONI ODPOWIADAJĄ OD CZAPY. LUDZIKI NIE DZIAŁA INTERNET MOBILE W ROAMINGU, A WY MI PISZECIE, ŻE JEST OK??? CO JEST??? ĆPACIE CZY CO??? Wadyobsługa prostej reklamacji na poziomie gruntu -
~Soko / 2024-01-11 17:21
Do poniższej wypowiedzi:a skąd wiesz, że ten wielki nadajnik należy do Play???
strona 13 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »