Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4748 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Korsarz / 2023-12-06 00:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam pakiet solo S mówią że wystarczy mieć środki na koncie a pakiet przedłuży się automatycznie, mam te środki ma koncie a pakiet nie zostaje przedłużony z konta znika mi 5 zł ( niby za korzystanie z internetu po skończonym pakiecie, a przecież mam kasę na koncie aby automatycznie się przedłużył) co miesiąc to samo pisze do nich na chacie to dopiero wtedy wracają pieniadze i wlaczaja pakiet... Dramat
    ZaletyTani pakiet
    WadyBrak automatycznego przedłużenia pakietu, a mają to w ofercie
  • ~Kosa / 2023-11-09 08:49
    Ocena: 3.00 / 5
    @Patryk zrozum tym swoim przepalonym rozumkiem, że sieci komórkowe na obecnym poziomie technologicznym NIE SĄ I NIGDY NIE BYŁY przewidziane do gier online ze względu na swoją niestabilność w utrzymywaniu parametrów łącza (przepustowości). Może dopiero prawdziwe 5G SA coś zmieni.
  • ~Kosa / 2024-01-12 19:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: trollu jak może być najgorszy zasięg w kraju skoro karty Play korzystają z roamingu krajowego w Orange???
  • ~Krzysztof / 2022-07-18 09:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Koszmarna obsługa,pełna arogancji,braku podstawy dobrego wychowania. Pracownikowi w żadnym wypadku nie zależy na kliencie. Byłem obsługiwany przez tego Pana w zeszłym roku i przedwczoraj. Koszmar taki sam.Serdecznie odradzam Punkt obsługi Puławska 46 koło Piaseczna w CH Auchan.
  • ~Kyrylo / 2023-10-06 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem abonentem UPC. Podłączą Cię do dowolnej taryfy w ciągu 2 dni, a jeśli będziesz chciał się rozłączyć, przygotuj się na nic nie płacenie przez 2 miesiące. Wysłałem cały sprzęt i napisałem mailem odmowę wykonania usługi. Zostałem zignorowany przez 1 miesiąc, po upływie miesiąca wysłali mi nową fakturę i kazali zapłacić, a tydzień później powiedzieli mi, że umowa została rozwiązana, ale musisz płacić za kolejny miesiąc. W rezultacie płacę przez 2 miesiące za usługi, których nie otrzymuję i które dawno porzuciłem.
    ZaletySzybko połącz
    WadyNie pozwolą ci się normalnie wyłączyć
  • ~Lemi / 2023-01-04 22:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Po 9 latach w P4 postanowiłem przedłużyć umowę na kolejne 2 lata. Pani zadzwoniła, przedstawiła propozycję za 40 zł. W sumie ok, pasowało mi.
    Jak postanowiłem to sfinalizować to jednak się okazało że to nie będzie 40, tylko 50 zł, bo nie jestem nowym klientem.... SZOK I NIEDOWIERZANIE....... Jak bym w twarz dostał, po 9 latach terminowego płacenia rachunków. Taka jest polityka firmy, że nastawieni są na nowego klienta, bo od obecnego pieniążki im "śmierdzą" Pani bardzo kulturalna, przepraszała że to nie jej wina itp..... Z mojej strony wypadało mi tylko życzyć Wesołych Świąt i sukcesów w poszukiwaniu nowych klientów. Numer przeniosłem do innego operatora.
    WadyNie szanują obecnych klientów.
  • ~Lepszy sort / 2023-12-04 15:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Ha ha ja mam od lat telefon na kartę z super nowoczesnym smartfonem i mam gdzieś jakość danej sieci bo jak coś zacznie się krzaczyć to przenoszę swój numer do innego opa. A wy męczcie się ze swoimi umowamami i ratami za drogi telefon. Co za ludzie bez rozumu!
  • ~Mac / 2020-06-28 08:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Play na karte nie włącza automatycznie pakietu "Rodzina" trzeba to zrobić ręcznie jak tego zrobisz włączają bezpieczny internet za 3zl za chwilę internetu bez pakietu - skandal!!!
  • ~maja / 2021-04-08 17:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Dla wszystkich zainteresowanych , jesli przechodzicie z karty topup na abonament w ramach swojej sieci czyli tak jak ja, to firma liczy sobie za aktywacje juz aktywnego numeru od 35 pln jednorazowo, a pozniej jeszcze przy przelewie blue media pobira sobie 1 pln za przelew.

  • ~marcelito / 2022-11-14 00:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet od kilku dni praktycznie daje dupy, o pograniu w gierki można pomarzyć.
    Zaletyczasami im wyjdzie i jest dobry net
    Wadyciągłe pakiety w grach
    średnio pomocna obsługa
    dramat
  • ~Marcin / 2021-12-08 00:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak rzetelnych informacji, zgodziłem się na umowę przedstawioną teledoniczne na której mi zależało i po upływie pięciu dni zostałem olany a moja umowa wogole nie została ujęta w zleceniu o czy nie zostałem poinformowany .
    Totalne olanie wieloletniego klienta
  • ~Marek / 2022-09-15 11:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy przedłużaniu umowy w czerwcu (mam z Play kilka rzeczy - łacznie ok 500zł miesiecznie), zostałem wprowadzony w bład w sklepie Play w Bydgoszcz/Fordon/Auchan. Po zgłoszeniu tego do sklepu zostałem poinformowany ze mnie przepraszaja (mam to na pismie), ze zgłaszaja sytuacje do Play (ze mnie wprowadzili w błąd) i ze mam sie nie martwic, w sierpniu otrzymałem rachunek do zapłacenia za ten ich błąd, dalej z nimi to wyjasnialem i miałem sie nie martwic, ale nic sie nie działo. Na początku wrzesnia sam zgłosilem to do Play, dzisiaj dostałem odp. ze nalezy czytac to co sie podpisuje, i mimo iz mam "na papierze" potw. ze sklepu ze mnie wprowadzili w błąd tak mi odpowiedzieli. Niestety wiekszosc usług przedłużlem w czerwcu, wiec musze poczekac na ich zakonczenie, ale 1 usługa konczy mi sie teraz w pazdzierniku i włąsnie ja wypowiedziałem, reszte tez wypowime jak przyjdzie na to czas - umowa w czerwcu była przeze mnie ostatni raz przedluzona z Play.
  • ~marek / 2025-06-24 15:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta. Jakiś dramat. Nie można nic załatwić i jeszcze zamiast słowa skruchy, czy przepraszam opryskliwość. Nie wiem, co się stało po przejęciu UPC. Jakość sygnału ok. Ciekawe, czy to też popsuje Play..
    WadyObsługa klienta. Jakiś dramat. Nie można nic załatwić i jeszcze zamiast słowa skruchy, czy przepraszam opryskliwość. Nie wiem, co się stało po przejęciu UPC.
  • ~Mari / 2024-01-20 19:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet mobilny tragicznej jakości.Zacina się przez cały czas, bez względu na ilość GB.
    Zdecydowanie nie polecam !!!
    Ocena oferty i obsługi klienta nie maja wpływu na to że internet jest praktycznie nie do użytku.
  • ~marzena / 2019-05-16 13:15
    Ocena: 3.00 / 5
    taka sytuacja:
    w wyniku pomyłki, przelałam za dużo na Play24. Musiałabym pól roku nie płacić, by to "zeżreć" w rachunku, więc napisałam pisemko o zwrot na konto.
    Dziś Obsługa Klienta zadzwoniła do mnie (sympatyczna dziewuszka) i prosi, bym dosłała jeszcze (uwaga!) potwierdzenie przelewu.
    Najpierw mnie zatkało, potem spytałam: - to jakiś żart późno-aprilisowy? Przecież macie mój przelew na swoim koncie, z pełnymi danymi kto przelał i za co, z numerem mojego rachunku bankowego.
    Obsługa, że muszą mieć potwierdzenie.
    To ja na to, że sytuacja nadaje się do mediów i że na pewno opiszę Playa na fb.
    Normalnie nagroda Barei w ich ręku. Podium.
  • ~Mentor / 2023-09-10 11:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Halo tu piszemy o Play, a nie dogorywającym Plusie.
  • ~Michał / 2018-06-20 07:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferty super,ceny też atrakcyjne
    Co z tego jak zasięg to porażka, połączenia też często urywa
  • ~Monika / 2022-03-05 11:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Uważajcie kiedy otrzymujecie smsy z Play. Dla nich kiedy wejdziesz w link sms-a dotyczący jakiejś oferty oznacza ,że ją aktywujesz. Więc najlepiej wszelkie propozycje od razu kasować. Naciaganie i nieuczciwość -tak nazywam takie działania. Niczego nie aktywowałam i niczego nie zatwierdzałam,przejrzałam tylko co zawiera oferta. więc UWAŻAJCIE.
  • ~olo / 2020-08-27 14:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem Play na kartę i przeniosłem się do konkurencji Ogólnie byłem zadowolony Wkurzyła mnie jedna sprawa Korzystałem z pakietu bez limitu Przy każdym doładowaniu otrzymywałem złotówki na konto promocyjne których i tak nie wykorzystam Wolałbym GB (jak to jest np w Orange) Sugerowałem w BOK konkretne rozwiązania ale bez powodzenia Wymyślili promocję wakacyjną 100GB na 30 dni za 5 zł dla nowych klientów Mogli przecież połączyć to z doładowaniem ale nie W tej sytuacji robi się tak Kupojemy starter za 5zł odpalamy zmieniamy na odNowa i uruchamiamy promocję 100 GB Po 30 dniach zmieniamy ofertę na kartę i po 14 dniach karta jest martwa Nie wiem czy już wszedł przepis który pozwali odzyskać te 5zł w taki sposób możemy bujać się do końca promocji Czy nie jest bezsens A mogli połączyć to z doładowaniem Wniosek W miarę możliwości unikać abonamentów Dlaczego Po pierwsze za to samo trzeba zapłacić prawie dwa razy więcej Po drugie zmiana operatora to 24 godziny Po trzecie żadnych zabowiązań
    Zaletyoferta na kartę
    Wadynie istotne
  • ~oszukany przez play / 2019-09-18 11:25
    Ocena: 3.00 / 5
    nagrywać !!!!! rozmowy na telefonie z konsultantami ja mam lenovo k6 note ma ta funkcje konsultanci wprowadza cie w blad np.przy podpisamu umowy na odleglosc możesz zlozc pozew do sadu i dac rozmowe do odsłuchania super sprawa
    Zaletykozystaja z nadajnikow konkurencji orangr.t-mobile alle!!!! plus już nie udostepnia playowi swoich nadajnikow chyba do końca 2021 roku play będzie nadawal tylko na swoich nadajnikach
    Wadynagrywać!!!! oszukują przy podpisywaniu umow na odleglosc co innego obiecują a jak wysylaja do podpisania umowę/ nie sprawdzisz / dowiesz się przy rezygnacji ---ja place za tel co już dawno spłacony ale w umowie był zapis ze jak nie przedluze umowy to za tel będzie nadal pobierana oplata na firme place za 2 tel 2xpo 50zl
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3986
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3082
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2639
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1191
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4535
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187