strona 13 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2022-07-18 09:51
Koszmarna obsługa,pełna arogancji,braku podstawy dobrego wychowania. Pracownikowi w żadnym wypadku nie zależy na kliencie. Byłem obsługiwany przez tego Pana w zeszłym roku i przedwczoraj. Koszmar taki sam.Serdecznie odradzam Punkt obsługi Puławska 46 koło Piaseczna w CH Auchan. -
-
~Kyrylo / 2023-10-06 16:59
Byłem abonentem UPC. Podłączą Cię do dowolnej taryfy w ciągu 2 dni, a jeśli będziesz chciał się rozłączyć, przygotuj się na nic nie płacenie przez 2 miesiące. Wysłałem cały sprzęt i napisałem mailem odmowę wykonania usługi. Zostałem zignorowany przez 1 miesiąc, po upływie miesiąca wysłali mi nową fakturę i kazali zapłacić, a tydzień później powiedzieli mi, że umowa została rozwiązana, ale musisz płacić za kolejny miesiąc. W rezultacie płacę przez 2 miesiące za usługi, których nie otrzymuję i które dawno porzuciłem. ZaletySzybko połączWadyNie pozwolą ci się normalnie wyłączyć -
~Lemi / 2023-01-04 22:58
Po 9 latach w P4 postanowiłem przedłużyć umowę na kolejne 2 lata. Pani zadzwoniła, przedstawiła propozycję za 40 zł. W sumie ok, pasowało mi.
Jak postanowiłem to sfinalizować to jednak się okazało że to nie będzie 40, tylko 50 zł, bo nie jestem nowym klientem.... SZOK I NIEDOWIERZANIE....... Jak bym w twarz dostał, po 9 latach terminowego płacenia rachunków. Taka jest polityka firmy, że nastawieni są na nowego klienta, bo od obecnego pieniążki im "śmierdzą" Pani bardzo kulturalna, przepraszała że to nie jej wina itp..... Z mojej strony wypadało mi tylko życzyć Wesołych Świąt i sukcesów w poszukiwaniu nowych klientów. Numer przeniosłem do innego operatora.WadyNie szanują obecnych klientów. -
~Lepszy sort / 2023-12-04 15:22
Ha ha ja mam od lat telefon na kartę z super nowoczesnym smartfonem i mam gdzieś jakość danej sieci bo jak coś zacznie się krzaczyć to przenoszę swój numer do innego opa. A wy męczcie się ze swoimi umowamami i ratami za drogi telefon. Co za ludzie bez rozumu! -
~Mac / 2020-06-28 08:07
Play na karte nie włącza automatycznie pakietu "Rodzina" trzeba to zrobić ręcznie jak tego zrobisz włączają bezpieczny internet za 3zl za chwilę internetu bez pakietu - skandal!!! -
~maja / 2021-04-08 17:58
Dla wszystkich zainteresowanych , jesli przechodzicie z karty topup na abonament w ramach swojej sieci czyli tak jak ja, to firma liczy sobie za aktywacje juz aktywnego numeru od 35 pln jednorazowo, a pozniej jeszcze przy przelewie blue media pobira sobie 1 pln za przelew.
-
~marcelito / 2022-11-14 00:07
Internet od kilku dni praktycznie daje dupy, o pograniu w gierki można pomarzyć. Zaletyczasami im wyjdzie i jest dobry netWadyciągłe pakiety w grach
średnio pomocna obsługa
dramat -
~Marcin / 2021-12-08 00:34
Brak rzetelnych informacji, zgodziłem się na umowę przedstawioną teledoniczne na której mi zależało i po upływie pięciu dni zostałem olany a moja umowa wogole nie została ujęta w zleceniu o czy nie zostałem poinformowany .
Totalne olanie wieloletniego klienta -
-
~Marek / 2022-09-15 11:34
Przy przedłużaniu umowy w czerwcu (mam z Play kilka rzeczy - łacznie ok 500zł miesiecznie), zostałem wprowadzony w bład w sklepie Play w Bydgoszcz/Fordon/Auchan. Po zgłoszeniu tego do sklepu zostałem poinformowany ze mnie przepraszaja (mam to na pismie), ze zgłaszaja sytuacje do Play (ze mnie wprowadzili w błąd) i ze mam sie nie martwic, w sierpniu otrzymałem rachunek do zapłacenia za ten ich błąd, dalej z nimi to wyjasnialem i miałem sie nie martwic, ale nic sie nie działo. Na początku wrzesnia sam zgłosilem to do Play, dzisiaj dostałem odp. ze nalezy czytac to co sie podpisuje, i mimo iz mam "na papierze" potw. ze sklepu ze mnie wprowadzili w błąd tak mi odpowiedzieli. Niestety wiekszosc usług przedłużlem w czerwcu, wiec musze poczekac na ich zakonczenie, ale 1 usługa konczy mi sie teraz w pazdzierniku i włąsnie ja wypowiedziałem, reszte tez wypowime jak przyjdzie na to czas - umowa w czerwcu była przeze mnie ostatni raz przedluzona z Play. -
~Mari / 2024-01-20 19:55
Internet mobilny tragicznej jakości.Zacina się przez cały czas, bez względu na ilość GB.
Zdecydowanie nie polecam !!!
Ocena oferty i obsługi klienta nie maja wpływu na to że internet jest praktycznie nie do użytku. -
~marzena / 2019-05-16 13:15
taka sytuacja:
w wyniku pomyłki, przelałam za dużo na Play24. Musiałabym pól roku nie płacić, by to "zeżreć" w rachunku, więc napisałam pisemko o zwrot na konto.
Dziś Obsługa Klienta zadzwoniła do mnie (sympatyczna dziewuszka) i prosi, bym dosłała jeszcze (uwaga!) potwierdzenie przelewu.
Najpierw mnie zatkało, potem spytałam: - to jakiś żart późno-aprilisowy? Przecież macie mój przelew na swoim koncie, z pełnymi danymi kto przelał i za co, z numerem mojego rachunku bankowego.
Obsługa, że muszą mieć potwierdzenie.
To ja na to, że sytuacja nadaje się do mediów i że na pewno opiszę Playa na fb.
Normalnie nagroda Barei w ich ręku. Podium. -
~Mentor / 2023-09-10 11:39
Halo tu piszemy o Play, a nie dogorywającym Plusie. -
~Michał / 2018-06-20 07:49
Oferty super,ceny też atrakcyjne
Co z tego jak zasięg to porażka, połączenia też często urywa
-
~Monika / 2022-03-05 11:07
Uważajcie kiedy otrzymujecie smsy z Play. Dla nich kiedy wejdziesz w link sms-a dotyczący jakiejś oferty oznacza ,że ją aktywujesz. Więc najlepiej wszelkie propozycje od razu kasować. Naciaganie i nieuczciwość -tak nazywam takie działania. Niczego nie aktywowałam i niczego nie zatwierdzałam,przejrzałam tylko co zawiera oferta. więc UWAŻAJCIE. -
~olo / 2020-08-27 14:28
Byłem Play na kartę i przeniosłem się do konkurencji Ogólnie byłem zadowolony Wkurzyła mnie jedna sprawa Korzystałem z pakietu bez limitu Przy każdym doładowaniu otrzymywałem złotówki na konto promocyjne których i tak nie wykorzystam Wolałbym GB (jak to jest np w Orange) Sugerowałem w BOK konkretne rozwiązania ale bez powodzenia Wymyślili promocję wakacyjną 100GB na 30 dni za 5 zł dla nowych klientów Mogli przecież połączyć to z doładowaniem ale nie W tej sytuacji robi się tak Kupojemy starter za 5zł odpalamy zmieniamy na odNowa i uruchamiamy promocję 100 GB Po 30 dniach zmieniamy ofertę na kartę i po 14 dniach karta jest martwa Nie wiem czy już wszedł przepis który pozwali odzyskać te 5zł w taki sposób możemy bujać się do końca promocji Czy nie jest bezsens A mogli połączyć to z doładowaniem Wniosek W miarę możliwości unikać abonamentów Dlaczego Po pierwsze za to samo trzeba zapłacić prawie dwa razy więcej Po drugie zmiana operatora to 24 godziny Po trzecie żadnych zabowiązań Zaletyoferta na kartęWadynie istotne -
~oszukany przez play / 2019-09-18 11:25
nagrywać !!!!! rozmowy na telefonie z konsultantami ja mam lenovo k6 note ma ta funkcje konsultanci wprowadza cie w blad np.przy podpisamu umowy na odleglosc możesz zlozc pozew do sadu i dac rozmowe do odsłuchania super sprawa Zaletykozystaja z nadajnikow konkurencji orangr.t-mobile alle!!!! plus już nie udostepnia playowi swoich nadajnikow chyba do końca 2021 roku play będzie nadawal tylko na swoich nadajnikachWadynagrywać!!!! oszukują przy podpisywaniu umow na odleglosc co innego obiecują a jak wysylaja do podpisania umowę/ nie sprawdzisz / dowiesz się przy rezygnacji ---ja place za tel co już dawno spłacony ale w umowie był zapis ze jak nie przedluze umowy to za tel będzie nadal pobierana oplata na firme place za 2 tel 2xpo 50zl -
-
~pablo / 2020-01-26 23:14
Zastanawiałem się nad gwiazdkami ....... Od razu napiszę że mieszkam w dużym mieście. Za nim wybrałem operatora czytałem dużo opinii konsumentów. zależało mi na cieciu kosztów i na razie mam play abonament 20 pln , tv box za 55 i 10 internet elastyczny. Czy to dużo , nie wiem . Tam gdzie mieszkam jest tylko vectra lub satelita wszystko wychodzi drożej ponieważ ten cholerny internet stacjonarny min. kosztuje 40 pln a predkosc i jakosc daje duzo do zyczenia . nie jestem do konca przekonany co do play , ale narazie nie widze alternatywy cyfra 120 vectra 80 ( ta uboga ) , Co do jakości jest średnio, moim zdaniem mogłoby być lepiej z ofertą programową trochę ubogo ( mnie się podoba że wszystko moge cofnac do 7 dni wstecz a u innych operatorow to raz chodzi raz nie , w play nie ma problemow akurat z tym ) z internetu elastycznego nie zmienia się zużycie internetu podczas oglądania tv - sam to sprawdzałem , jednak obsluga klienta to dramat , infolinia jeszcze coś tam wie , chociaż nie wiele ale w salonach jest dramat . To nie tylko tyczy się play , T mobile podobnie. Widać że nie potrafią czytać ze zrozumieniem regulaminu , choć prawo wymaga aby był napisany w sposób czytelny ale to już inna bajka. Ogólnie w Polsce jest dramat z internetem, bajki o światłowodach i szybkościach są mocno naciągane, niestety ministerstwo cyfryzacji na to przyzwala a klient zostaje na samym końcu. Niestety to są również skutki rządzących którzy mają wszystkie instrumenty do sprawdzania jakości usług ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Możemy tylko sami się domyśleć dlaczego. Moim zdaniem jest to lobbing firm telekomunikacyjnych bo wiadomo wyższe prędkości to większe rachunki a tym samym dochody. A miało być tak pięknie :) Zaletycena do usługWadysłaba jakość usług -
~Pablo / 2023-08-30 14:28
Kaszana totalna. Znalazłem się w Play mimo woli po tym jak wykupili Virgin. Telefon na kartę. Oferta póki co cenowo na starych warunkach ale obsługa to dramat. Sprawdzanie stanu konta zarówno przez telefon jak i przez konto internetowe przekracza możliwości intelektualne pracowników firmy. Zaczynam szukać czegoś innego, bo w tej firmie całą kasę zamiast w rozwój inwestuje się chyba w reklamę. Jak by się cofnąć 20 lat do tyłu. -
~Pawel / 2024-11-20 10:06
Play to porażka ,internet często wyłączony w telefonie,przeniosłem wszystkie numery włącznie z firmowymi do Orange ,ale
od dwóch tygodni klienci mający operatora play nie mogą się dodzwonić,reklamacje nadal są w toku.
Dużo tracę finansowo,informacja ,że nie ma takiego numeru odtrąca mi klientów. -
~Piotr / 2024-07-27 10:12
Oferta 300GB na 3miesiące na kartę - oszustwo. Po uruchomieniu karty pojawia się informacja, że numer nie jest objęty tą promocją. Numer był zamawiany dokładnie według instrukcji na stronie oferty. Po rozmiwie z obsługą kleinta otrzymałem 3 razu różne informacje, ale żadnej ta temat, dlaczego pojawia się błąd. Zgłoszenie do wyższego poziomu jakoś nie potrafi być rozpatrzone w czasie w którym można odstąpić od umowy. Wszystko robione tak, żeby WYŁUDZIĆ aktywację numeru na karte i podawać w statystykach, że plaj ma jajwięcej aktywacji numerów. ZaletyGdyby działało 300GB Internetu jest na pewno zaletąWadyNie działa
strona 13 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »