Ta firma tylko dba ,aby jej kasa wpływała nic więcej(jak mało to coś dopisze !!), na zarzuty 4 -krotne o złym wykonywaniu usług nie odpowiada. Wcisnęła na siłę ze 150 Mbs , na 300 Mbs niby mało być super jak w ich reklamie . Po 4 reklamacjach o tym nic nie zrobili tak UPC jak i teraz Play, żadnej poprawy usługa jest w granicach nawet w Warszawie , ok.70-90 Mbs , czyli wykonują w poprzednim niższym abonamencie a biorą większą opłatę (bez zwrotu nadebranej kwoty) w abonamencie do 300Mbs. W umowy masowej szablonowej dla tys. klientów wciskają kit, że do 300Mbs , ale wtedy od np. 10- do 300 Mbs , czyli wg takiej umowy mogą klienta naciągać jak chcą i za nic nie ponoszą odpowiedzialności . Traktują te korpo zagraniczne nasz kraj i klientów jak w kolonii Afrykańskiej , tylko gdzie jest tu do obrony organ RP jakim jest UOKiK, URE , Rząd czy one wywiązują się ze swoich obowiązków, nadzoru , kontroli i ochrony naszych klientów Obywateli RP ??!!. Z takim nadzorem czekają do Wyborów ,tu sprawdza się skuteczność władzy przez Obywateli !!!!.
ZaletyBraki jak wyżej.
WadyWady jak wyżej.
~Jan / 2023-11-09 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Dotyczy Pani Wiktorii. Na niedziałająca kartę , wskazała pójście do pnkt-u i wymianę karty , mimo ,że sprawdziła iż środki na koncie się znajdują a mimo wszystko system przysłał sm-sa , że brak środków i po chwili wyłączył kartę.
Mimo różnych sugestii - myślę , że bez chęci jakiegokolwiek zaangażowania , na co też zwróciłem uwagę.
Będąc konsekwentnym w działaniu , bo co najmniej na logikę wydawał się temat prosty , spróbowałem dalej i na czacie wręcz szybko wykonała Pani Alina synchronizację i poprosiła mnie o restart urządzenia i okazało się szybko , że jest już ok. ( chyba nie zanotowałem - czat z godziny około 10:15 )
Można - można , tylko Pani Wiktorio trochę ....................... .
~Jan / 2024-11-15 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Dziś (15.11) odbyłem dwie rozmowy paniami konsultantkami O ile pierwsza była miła i fachowa, druga była jej przeciwieństwem. Pani z działu utrzymania klienta niekompetentna, nie fachowa nie potrafiąca (bądź nie chcąca) rozważyć problemu. Zdenerwowana, powtarzająca ciągle tę samą formułkę: nie wiem, nie mogę pomóc. Czy tak działa firma, która mieni się największą tego typu firmą w kraju? Stanowczo NIE POLECAM !!!
Wadylekceważenie stałych klientów
~jan / 2025-07-18 13:45
Ocena: 1.00 / 5
internet jest drogi za to tragiczny nie da sie grać oglądać a nawet pisać
~Jan / 2025-08-31 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Kilka lub kilkanaście razy w ciągu tygodnia zawiesza internet i tv, mieszkam w Kielcach i Play nas przejął od UPC. Od tej pory jakość internetu i tv spadła na samo dno, rozważam przejście do Orange bo też funkcjonuje na moim osiedlu tylko czekam na koniec umowy. Ogólnie nie polecam tego operatora chyba że w telefonii komórkowej bo tu nie mam wiedzy.
ZaletyŻadne
WadyNagminne ścinanie internetu i tv.
~Jan Paweł drugi / 2022-05-18 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć w Polsce. Nie polecam nikomu. Oszukuja ludzi
~Jan Sercowy / 2021-11-01 19:05
Ocena: 1.00 / 5
To jest poważna firma? To jest sieć 21 wieku? To GÓ#NO. A nie sieć. Szkoda pieniędzy i własnego zdrowia bo więcej to GÓ#NO kosztuje nerwów niż pożytku z tego. Z drugiej strony to z GÓ#NA pożytku nie ma.
Dałeś się namówić Człowieku na to GÓ#NO to płać za GÓ#NO.
ZaletyBrak
WadyCała sieć to wada.
~Jana / 2023-01-05 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo źle! Odradzam i imijajcie play zdaleka. Wiele lat byłam klientką firmy i chciałam zamknąć umowę przed czasem. Rok został mi do końca umowy. Przyszłam di biura,zgłosiłam za miesiąc i miła być ta umowa zamknięta z naliczeniem kary. Przyszedł rachunek mi zamiast 90zł w 541,14zł! Ja zapłaciłam ale umowa i dalej działa. Kiedy zgłosiłam o tym w play 24,to było powiedziano czekać na odpowiedź a przez 3 tygodnie się okazało że zamiast zamknięcia oni mi zmienili umowę na drożczą przedłużyli na 3 lata i niby to ja zgłosiłam przez operatora telefonicznie! Chociaż mi w kraju już nie było. Byłam w roamingu o czym powiadomiłam operatora play 24 w aplikacji...Poprostu szok! Takie oszustwo gorzej niż ktoś to robi samodzielnie. Wielka firma i takie oszustwo! Jak mogłam zmienić ofertę,kiedy wymagałam od nich zamknąć konto! I do mnie nikt nie dzwonił!
~Janek / 2021-04-28 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nawet kontakt z konsultantem jest płatny:00 dramat
~Janek / 2022-06-14 22:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie opłaca się tego internetu z płat brać zacina się już mobilny mi lepiej śmiga niż ten… szkoda gadać
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadySzkoda gadać
~Janek / 2022-07-06 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet to najgorsze co mialem ciagle sie przerywa
ZaletyZadna
WadyWszystkie
~Janek / 2023-10-12 13:10
Ocena: 1.00 / 5
Jak czytam opinie klientów dot.tych operatorów , to się zastanawiam ,gdzie jest Rząd ,Min.Cyfr. ,UOKiK ,UKE itp . do ochrony Obywateli ,konsumentów ,klientów przed niecnymi zakusami naciagannia naszych Obywateli czy firm. Tyle skarg ,reklamacji, zarzutów , złych opinii , do tych operatorów , zaniżania jakości, zakresu usług ,lekceważenia praw Obywateli RP , klientów ,firm, często nie wywiązywanie się z obowiązków jako operatora -wykonawcy zleconych usług ,umów, na masowa skalę , postanowień KC, KK. Stanowi to też naciąganie ,wyłudzanie świadczeń nie należnych czyli oszustwo ścigane wg KK i art. 304 KPK. Na skargi, zażalenia, wnioski ,info sygnalizujące o naruszeniu praw Obywateli,firm , klientów do UOKiK ,odpowiada jakby nic też nie mógł zrobić, nie podejmuje z mocy prawa skutecznej interwencji lub nie chce?!. Stanowi im to parasol ochronny, dla dalszych takich działań w poczuciu bezkarności i bezsilności Państwa Prawa. W urzędowym rozp. Min. Cyfryzacji jak jest wyszczególnione za co strona umowy zlecająca -klient prywatny , ma dokładnie odpowiadać i co może z nim zrobić operator , nie narzucając też równoważnie takich szczegółowych obowiązków dla wykonawcy usługi -operatora jako zleceniobiorcy. Operator ze sztabem prawników ,nagminnie to wykorzystuje , szantażuje , zastrasza klientów, napuszcza agentów od windykacji, sprzedaje długi których nie ma i dąży do nabijania sobie kasy, od strony słabszej w tym procesie czyli klienta bez doradców i sztabu prawników. Operatorzy tym samym zarzucają takimi sprawami e-sądy ,sądy. Wnioski : czy Min.Cyfryzacji z UOKiK, może podjąć działania ukrócenia takiego procederu , systemu ,aby w prawach i obowiązkach ,wpisywanych do ustaw, rozp. , umów była przynajmniej równowaga , a nie wprowadzanie zapisów stawiających z góry w przegranej pozycji tego słabszego czyli Obywatela ,klienta (bez sztabu prawników bo go nie stać ) i tak samo małe firmy . Zmiany konieczne w om. rozp. Min. Cyfryzacji R. Trzaskowskiego dot. tych usług telekomunikacyjnych jako wyjątkowo stronnicze. Operatorzy wpisują do umów i w ofertach usługi np. przy odbiorze szybkość do 300Mbs (nie piszą od -do ), a wykonują rzędy 70-90 Mbs czyli poniżej 30 % i nie ponoszą kosztu swojej nie staranności np. w abonamencie następnego m-ca zmniejszenie opłaty abonamentowej za ten okres do 30% i zwrot tym samym nadpłaty. To samo jest z sygnałami stacji nadawczo -odbiorczych tel. komórkowej , zaniżanie jakości sygnału, połączenia , a nawet często występuje przerywanie , zaniki (była jedna ,dwie kreski lub wcale nie było) itp, nie można było dokonać połączenia czy przeprowadzić wyraźnej rozmowy z klientami , kontrahentami w terenie np. było podlasia czy Sobolewa. Na zgłaszane reklamacje ,była odpowiedź operatora telefoniczna, ażeby udowodnić jaki był tam sygnał moc ,to operator ma aparaturę ruchomą do pomiaru i klientowi powinien podać jaki w danym czasie, terenie jest sygnał moc. Za takie niefrasobliwości wykonawcy usług powinni ponosić konsekwencje w prawie -finansowe, ulgi w abonamencie itp. np. w rozp. Min Cyfryzacji R. Trzaskowskiego , jeżeli ono coś reguluje !!?. Na to mają prawo liczyć , oczekiwać od władzy, Państwa Prawa , Obywatele .
ZaletyJak zostanie prawo poprawione.
WadyJak wyżej.
~Janek / 2024-01-12 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza prędkość internetu ze wszystkich operatorów oraz fatalny zasięg w kraju
~Janetka / 2021-10-12 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Dbałość o klientów to oni mają gdzieś. Najgorsza sieć w kraju. Odradzam wszystkim !!!!!!
ZaletyBRAK
~Jani / 2021-08-06 08:33
Ocena: 1.00 / 5
Internet nielimitowany na kartę to porażka - już po tygodniu traci prędkość .
Po raz kolejny zniknęły mi z kąta promocyjne GB i 50 zł - w ciągu nocy i przy wyłączonym internecie- jak to możliwe ?
podobno aktualizacje jakieś - akurat zawsze wtedy kiedy jest kasa na koncie - to zwykła kradzież.
Odbija wam z tej pazerności.Oszustwo do potęgi.
Zaletybrak
Wadywprowadzanie w błąd - nielimitowany internet
~Janka / 2021-07-20 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Po wielu latach korzystania z Play powiedziałam: STOP! Jak miałam na kartę taryfę "Unlimitet" za 25 zł miesięcznie, to ile bym nie miała na koncie i tak musiałam co miesiąc doładowywać konto. Nazbierało mi się sporo kasy i teraz chciałam ją do końca wykorzystać na zmienionej taryfie "Od nowa", przed przejściem do innego operatora. Nie da rady wszystkiego wykorzystać, bo zatrzymuje się mniej więcej na poziomie ok. 3 zł, zrywa połączenie i stop. Sprawdziłam to na dwóch posiadanych w Play numerach i jest to samo. Co to znaczy? A to, że ci złodzieje zostawiają sobie przynajmniej parę groszy, żeby tylko nie oddać wszystkiego. To są bezczelne "wyrwikufle". Szczyt bezczelności! Nigdy więcej wojny, pandemii i Play'a!
ZaletyŻadnych
WadyOstatnio coraz częściej wadliwe połączenia w dużym mieście (dziury w eterze).
~Jansen / 2020-11-20 23:55
Ocena: 1.00 / 5
Stały klient kiedyś było ok teraz jest porażka internet mobilny działa jak wòł wielokrotne zgłaszanie na biuro obsługi klienta nic nie daje a rachunki trzeba płacić doszło do sytuacji na moim koncie że pewnego dnia samo z siebie znika 100 GB transferu jednego dnia ale sieć nie widzi nic nie normalnego wszystko ok gdy wykupiłem pakiety dodatkowych GB 100 GB internet działa jak przed wykupem czyli obciążają konto a internet działa jak dziala jak to nazwiecie ..... Warto ?
~Janusx / 2019-04-10 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie można wypowiedzieć umów, ciągle informują że kest jeszcze jakiś numer niewypowiedzoany a nigdy nie było umowy na ten numer, banda zwykłych złodzoeji x Meksyku
ZaletyBrak
WadyZłodzieje
~janusz / 2021-05-19 22:15
Ocena: 1.00 / 5
O,99 mb/s pobieranie, 0,55 mb/s wysyłanie, ping 160, o godzinie 22.00, w centrum kilkusettysięcznego miasta. Klient płaci w 2021 roku za internet o parametrach z 1999 roku. A wesoła sieć play obiecuje darmową telewizję full HD jeżeli podpiszemy umowę na ich tzw. internet. Chwalą się stawianiem nadajników w nowych miejscowościach, 5G, itp. a nie dają rady obsługiwać klientów w centrach dużych miast. Konsultanci nie widzą problemu albo zapewniają że to krótkotrwałe przeciążenie. Krótkotrwałe bo trwa dopiero od kilku miesięcy. Z czym do gości w 2021 roku? Nic dziwnego, że klienci uciekają, nie da się zaklinać rzeczywistości reklamami.
Zaletyże ta firma jeszcze wogóle istnieje
Wadyczy wogóle trzeba komentować podane parametry internetu play?
~janusz / 2021-05-26 23:34
Ocena: 1.00 / 5
Wynik speedtestu o godz 23 w centrum Gdańska pobieranie 0,49 mb/s, wysyłanie 2,42 mb/s, żeby wogóle załadować stronę z testem trzeba było resetować połączenie. To jest internet LTE Play w 2021, sieć kusi do zakupu internetu o takich parametrach promocjami na netflix itp.. Czy wogóle trzeba to komentować? Taka sytuacja z internetem mobilnym Play jest nagminna od początku tego roku, bok umywa ręce, obiecuje poprawę na przemian z zaprzeczaniem że mają jakikolwiek problem z zapchaną infrastrukturą. Nie dajcie sie nabrać na umowę z tą firmą!