Brak zasięgu i niemiła obsługa.Jestsm wściekła .że nie mogę zrezygnować i kupiłam do tego nowy telefon.
ZaletyBrak
WadyZły zasięg
~Jolbuc / 2022-04-09 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Jakość usług i obsługi zostawia wiele do życzenia, włączane dodatkowe usługi bez zgody klienta i naliczane opłaty, reklamacje ciągną się od września do teraz, oczywiście wszystko na niekorzyść klienta, korporacja działająca na ilość a nie na jakosc, dobro klienta absolutnie nie jest priorytetem
ZaletyBrak
~Jon / 2021-05-30 18:54
Ocena: 1.00 / 5
Wieczne problemy z internetem
Obsługa nie potrafi pomóc po
zgłoszeniu problemu po czym piszą że bezzasadne zgłoszenie
ŻENADA
ZaletyBrak
WadyNiska prędkość internetu stacjonarnego
Internet w telefonie 5G jest kpiną
~Jonatan / 2023-10-12 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu od 13 dni. Problem zgłoszony tego samego dnia co awaria. Po 9 dniach reakcja od Play by umówić technika, technik się nie pojawił w umówionym terminie.
~jonek / 2018-10-23 19:48
Ocena: 1.00 / 5
Masakra pod kazdym wzgledem. Szczegolnie pakiety internetowe to zwykle zlodziejstwo.Konsultanci brak wiedzy.
~joooo / 2024-11-14 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Nie wiem jak u innych ale u mnie zrywa każdą rozmowę i muszę oddzwaniać. Składane reklamacje nic nie dają bo wg. Play po ich stronie wszystko jest ok....Zalecenia ze strony Play....wymienić kartę (zrobiłam), spróbować przełożyć kartę do innego aparatu (przełożona do dwóch aparatów)...i co...i nico...problem dalej jak był tak jest od...roku...hahaha ale kasę koszą aż miło....
Zaletybrak
Wadyzrywane rozmowy
~Josef / 2022-12-24 00:24
Ocena: 1.00 / 5
Szajs. Downloaad od 1mb do 45mb tak8e skoki
W niedziele kiedy chcesz pograc zapomnij mimo ze dwa bts w promieniu 2km
~Joy / 2020-01-25 00:36
Ocena: 1.00 / 5
Play to islandzko-grecka spółka. Jestem z nimi od 2012 i do dziś za 30zł/mc mam mizerne 2GB. Zostało mi jeszcze 9 miesięcy do końca umowy i odchodzę na zawsze.
Aero2 od 8 lat daje mi darmowy internet bez limitu ilości a prędkość wystarcza na oglądanie filmów na HBO i YT...zasięg w Łodzi miodzio.
ZaletyDziałać działa
Wady2GB za 30zł/mc od 2012
Laski w salonach wiecznie czegoś nie wiedzą
~Jozef / 2022-01-20 09:19
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i naciągacze. Nie polecam nikomu. Bardzo słaby zasięg.
ZaletyJak chcesz być oszukany podpisz umowę Play
WadyBrak zasięgu internetu.wprowadzanie w błąd klienta przy zawieraniu umowy.
~jozef / 2023-08-24 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Brak profesjonalnej obsługi pracownicy na ten sam temat w pięciu punktach obsługi podają pięć różnych wersji.Wiedzialem o tym już dawno.Dlatego tych ludzi nagrałem.I teraz czekam kto pójdzie na Babią górę.
ZaletyZaletą glupota
WadyŻadnej bo to są gorołajzy
~Jozef / 2024-07-29 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Podpisz umowę spotem możesz im nic nie skoczyć na pukiel
ZaletySyf obsługi tak wytłumaczone byś podpisał umowę a potem palec w dupę możesz sobie wsadzić mają cię 2 lata okradać.
WadyWiecie jakie
~Jozef/Ja / 2020-11-28 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Sklep internetowy Play nie wywiazuje sie z umowy sprzedazy.Za zwrot zakupionego towaru oczekuje na gotowke od
sierpnia/409zl/
~JP / 2024-09-25 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny customer service, który absolutnie w niczym nie potrafi pomóc. Obsługa jest arogancka, niekompetentna, jakby była tam za karę. Zamówiłam internet przez sklep internetowy, żeby nie musieć z nimi mieć kontaktu, ale nawet nie potrafią dobrze skonfigurować własnej strony i nikt nie przyjechał zamontować internetu. Byłam zmuszona do kontaktu z tą beznadziejną infolinią i oczywiście nawet nie potrafili w systemie zaznaczyć danych i znowu nikt nie przyjechał!!!
~jplay / 2021-01-28 11:06
Ocena: 1.00 / 5
totalne dziadostwo, nie polecam. totalne dziadostwo, nie polecam.totalne dziadostwo, nie polecam.totalne dziadostwo, nie polecam.totalne dziadostwo, nie polecam.totalne dziadostwo, nie polecam.
~JPlay / 2022-03-28 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Internet kaplica i ogolnie ściek totalny nie polecam
ZaletyNie ma
WadyGowno
Najgorszy ściek
Nie polecam.
~Jplay / 2022-07-03 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internetu z play, jedno wielkie gwno. Brak pomocy w razie problemow z internetem, platna infolinia.
WadyWszystko, codzienne problemy z internetem, czesto nawet BRAK internetu
~jsz / 2024-02-12 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Gdzie jest ten UOKiK na takie krętactwo operatorów , naciąganie ,wyłudzenie kwot od ludzi na masową skalę . Na siłe wciskali zmianę w (odbiorze) sygnału internetu ze 150 Mbs do 300 Mbs jak widać z opinii i więcej do 600Mbs, na odbiorze połączenia , a wiedzieli, że nie mogą tego wykonać bo techniczne warunki sieci na to nie pozwalają. To jawne wyłudzenie oszukańcze kwot i to na wielką widać skalę ,systemowo. Na zarzuty nie odpowiadają merytoryczne , tylko rozmydlają sprawę spychają na tel. 813813813 a tam sekr. automatyczna , która nic nie rozumie !!!?. Taka reakcja na reklamację klientów !. Wpisują do faktury dodatkowe obciążenia poza umowne, na różne kwoty nie podając podstawy szczegółowo rozliczonej usługi i za co to jest dokładnie. Klient ma to wiedzieć !!!. Nam jest potrzebny UOKiK sprawny fachowy , egzekwujący prawo klientów , szczególnie jawne naciąganie go występuje masowo, systemowo i na wielka skalę ( wchdzą post. KK,KC i inne ) . Inaczej to taki uOKiK jest nam nie potrzebny i zbędne podatki nasze idą na jego utrzymanie . Liczymy na nowe wadze Min.Cfr. ,bo lepsza zmiaana się skompromitowała , zajmowała się czym innym szczególnie sobą tłustytmi kotami , aby więcej jeszcze nabili kasy ??!!. W-wa dn. 12.02.24r
ZaletyNie ma , na siłe każą zmieniać pocztę z UPC na play i inne !?
Wadyjw.
~jsz / 2024-12-07 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Tak dziadowska obsługa play ,ciągnie się od paru lat. W firmach innej branży przy takiej obsłudze jak czytam to dawno nadzór miałby wielkie kłopoty u szefów lub padała by firma . Tu orkiestra gra ,odpisują klientom niedorzeczności , na proste sprawy . Odpisują na reklamację klienta , który pisze parę razy ,że ma zaniżone parametry w odbiorze dostarczanego szybkości sygnału (z umownego 300Mbs , dają wg sppeed test do ok70-80 Mbs)do lokalu w Warszawie !!!, a obsługa odpisuje , że modem UPC jest dobry,siec też nie usterek , nie biorą pod uwagę że sieć jest ich ,modem ich UPC , szafka na korytarzu ich, od modemu do komputera kablowe łącze podłączone przez ich serwis , wszystko powinno działać !!!??? , a nie działa jak potrzeba. Abonament co miesiąc życzą szybko zapłacić w terminie . Naciągają klientów na zawyżone opłaty w stosunku do jakości i zakresu świadczonej usługi (jest to wyłudzanie kwot od Obywateli !!) . Nie widać tu skuteczności wewnętrznego nadzoru, ani organów RP jak UOKiK ,organów ścigania ani MC ,a dzieje się to na skalę kraju , Władzo i tak można , w Państwie Prawa ???!!!.
Min.Cyfr. utrzymuje takie rozp., które tylko wymaga od klienta płacenie i zapisane jak może dusić go operator, natomiast symetrycznie nie ma nic,jak ma się wywiązywać taki operator, kary dla niego za złe wykonywanie zlecenia - wykonawca usługi . Min.Cyfr. tez powinno zmieć postanowienia tego rozporządzenia bo wygląda na b. lobbisteczne dla operatora !!. Niby jest UOKiK ,ale ciągle widać jakby chciał ale wiele nie może , czasami np. Vektre ukarze 22 miln. i śpi spokojnie.
Zaletyżadne
Wadywszystko niedbałe !!!
~Julia / 2020-12-02 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam, a wręcz namawiam do omijania szerokim łukiem. Oszuści i nic poza tym. Sprzedają usługi, za które nie ponoszą najmniejszej odpowiedzialności. Broń Was Boże kupować u nich Play360 - wasz telefon nie zostanie naprawiony, a mało tego, zmuszą Was do płacenia za „ekspertyzę i kuriera”.
~Julka12345 / 2022-07-08 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Internet to totalne dno i wodrosty. Brak zasiegu bardzo słaba jakość zwykła przegladarka nie otwiera się
Zdecydowanie nie polecam żałuje ze przedłużyłam z tą firmą umówe