Dramat, podpisując przedłużenie umowy wraz ze smartfonem dostałem dodatkową kartę której nie chciałem . Pan poinformował że jest darmowa i że można z niej zrezygnować później. Niby ok nawet zacząłem używać tej karty . Nie specjalnie wnikałem w faktury które płaciłem aż do dzisiaj. Dziś przyjrzałem się tej fakturze jak i poprzednich I CO? owszem dodatkowa karta jest bezpłatna ,ALE NA FAKTURACH JEST JESZCZE JEDNA KARTA !! za którą płace ponad 61,50 miesięcznie !!! której nawet nie dostałem DLA MNIE TO NACIĄGACZE I ZŁODZIEJE!!! Jak tylko skończy się mi umowa to kończe z Play na zawsze !!!!
salon mówi co innego faktury inne konsultant mówi nie bierze odpowiedzialności za salon co mówią tylko nagrywać i sądzić się dla mnie tylko kończy się umowa w grudniu i DO WIDZENIA oszuści
~Jerzy / 2022-06-09 01:02
Ocena: 1.00 / 5
Totalna paranoja. Internet działa bardzo słabo.
Obsługa klienta chyba z łapanki(potrafią tylko głuche telefony wykonywać) olewają klienta z nadzieją, że więcej nie zadzwoni.
Po każdym kolejnym zgłoszeniu chcą udowodnić wyższość nad klientem... internet działa jeszcze wolniej.
Pozdrawiam pracowników obsługi klienta i salonu sprzedaży w LECLERC Lublin,
ponoć po podpisaniu nowej umowy i wymiany ROUTERA miało być lepiej.
Mam nadzieję, że Play przeszkoli wreszcie swoich pracowników...
~Jerzy / 2023-03-19 20:48
Ocena: 1.00 / 5
Okradają klientów, ich śmieszne komputery gwarantują mi jakość oraz odbiór dobrej jakości internetu, a po analizie i reklamacji do dziś internet nie działa tak jak powinien, testy robili, wysyłali plik, który się nie pobrał, oni to widzą i nic z tym nie robią, jestem aktualnie w plecy jakieś 500 zł i cały czas kwota rośnie, bo nie chcą odstąpić od umowy. Złodzieje i tyle.
WadyWszystko, od oferty po rozwiązanie problemu.
~Jerzy / 2023-11-07 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Przedłurzylem umowę z Play w lipcu nr..Dodatkowo wziąłem telefon Motorola g42
W trakcie instalacji ustawień w nowym telefonie okazuje się że część opcji nie działa ,po zresetowaniu takżev
Zwróciłem się do operatora o wymianę telefonu na sprawny...NIE mam się zwrucić do serwisu przerzucać zawartośc na inne urządzenie ...i takie bla bla bla
Więc jak sądzicie co to za firma ????
ZaletyBrak
WadyBrak niektórych obcji w telefonie
~Jerzy / 2023-11-15 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed popełnieniem błędu przejścia z upc do play-a. PO oszukańczym przedstawieniu oferty, zaakceptowałem na swoje nieszczęście ofertę internet światłowodowy 1000mb + telewizja. Warszwa -środek dużego ośiedla (Bemowo). Internet niestabilny ,jeszcze jakoś chodzi,choć w żaden sposób nie spęłnia zqłożonych parametrów. Telewizja - tragedia. Momentami zrywa sygnał co 15 min. praktycznie uniemożliwiqa oglądani programu. Pomoc ze strony playa żadna.a resetowanie niewiele pomaga. Play z pełną świadomością sprzedaje usługi, których nie potrafi spęłnić,wsadzając ludzi na minę. Omijajcie ich z daleka. Ciekawy jestem, dlaczego odpowiednie instytucje nie reagują na ewidentne oszustwo ?!!!
Zaletyżadne
WadyW zasadzie do wszystkiego można się przyczepić - zasadnie.
~Jerzy / 2024-08-12 23:46
Ocena: 1.00 / 5
Od 2,5 miesiąca firma Play usuwa awarię telefonu stacjonarnego i nie może tego naprawić, ale przysłali fakturę płatności za wszystkie sprawnie działające usługi. Kradzież-wymuszenie płatności za niedziałającą usługę przez 2,5 miesiąca.
Nie ma nikogo kompetentnego do rozmów.
Zbywanie klienta.
ZaletyŻadnych zalet, przejęcie usług od UPC przez Play to porażka
WadyNIE POLECAM firmy PLAY
~JerzyLinuz / 2024-03-14 19:55
Ocena: 1.00 / 5
55-120 Oborniki Śl. DRAMAT... Help... S.O.S. LTE nie działa zasięg nie istnieje....
~Jessica / 2022-09-21 14:16
Ocena: 1.00 / 5
+48 570 224 875 pan dzwoniący z tego nr nawet nie był w stanie kulturalnie powiedzieć dowidzenia kiedy coś do niego mówiłam, możliwe, że oszust skoro nie mam nic w sieci Play ;)
ZaletyZadnych
WadySieć Play, osoby pracujące w callcenter
~Jestem wieloletnim klientem i niedługo / 2023-08-02 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa klienta. W ciągu 1 godziny zmiana propozycji oferty jak w kalejdoskopie. Pan twierdził, że z dnia na dzień zmienia się oferta. No ok, ale w ciągu kilkunastu minut? Pan zaproponował mi pewną kwotę za zamawianą usługę. Na takie warunki przystałam. W trakcie wypełniania danych okazało się, że usługa będzie droższa. Pan mi nawet zaproponował "lepszą" cenowo ofertę - zamiast 85 zł/mc miało być 95 zł/mc. Nie wiem co to za Play'owska matematyka. Pojawiły się problemy z systemem, kiedy to miał zostać ustalony termin montażu usług. Czekałam kilka minut na infolinii, po czym Pan powiedział, że bezsensu, żebym czekała, bo nie wiadomo kiedy system zadziała, więc oddzwoni. Była to sobota, do środy zero odzewu. W środę zadzwoniłam ponownie, ponieważ pilnie zależało mi na rozpoczęciu korzystania z usługi i trafiłam na "przemiłą" Panią. Oczywiście, zaproponowała mi jeszcze wyższą kwotę za usługę i ok. tygodniowy okres założenia usługi. Stwierdziłam, że w takim razie się wstrzymam. Pani powiedziała, żebym zadzwoniła zdecydowana, bo jutro może być wyższa cena. Opowiedziałam, że jednak coś jest nie tak, skoro za każdym razem kwota jest wyższa i zmienia się nawet w ciągu jednej rozmowy. Pani stwierdziła, że to jest jak najbardziej tak, bo dopiero jak wpisze moje dane to wie z kim rozmawia. Ok, ale w przypadku rozmowy z Panem to już po tej informacji podał mi kwotę za usługę i w trakcie wypełniania danych do umowy kwota została zmieniona. Z Panią nie miałam zamiaru więcej dyskutować, ponieważ szkoda nerwów na głupotę - założyła swoją teorię i w nią brnęła - jej kulturę. Radzę unikać, jeśli nie chce się tracić energię na takich ludzi i taką firmę
WadyObsługa klienta
~JestescieZerem / 2021-02-09 09:19
Ocena: 1.00 / 5
Idioci, klamcy, oszusci. Internet dramat, zwykle zero i gowno z mulem.
ZaletyZADNYCH.
WadyWszystko co zwiazane z ta gownosiecia
~Jeszcze klient play / 2021-04-21 03:49
Ocena: 1.00 / 5
Firma złodziei obsługa klienta na dennym wręcz poziomie naliczanie dodatkowych opłat za usługi w setkach złotych a ich internet jeśli można go tak nazwać ucieka szybciej niż woda z odkręconego kurka. Nie polecam tej sieci gdyż jest to poprostu dno
ZaletyBrak
Wady100%
~Jeszcze klient Play / 2022-07-16 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Pley była najlepszą siecią w Polsce a teraz po zmianie francuskiego właściciela to jest totalną masakrą. Złodziejstwo, oszustwo jakiej jeszcze w naszym kraju w żadnej sieci nie było. Mnie zostało jeszcze do końca lipca i nie chce słyszeć o tym badziewiu. Mam jednak nadzieję że stanie się to jak z siecią Orange zakupioną przez Francuza IDEA zmiana nazwy na Orange, zniszczył sieć i dzięki temu jest w Polskich rękach i tak może będzie z Play.
ZaletyNie ma żądnych
WadyW każdym możliwym zakresie.
~Jezus Chrystus / 2023-03-25 00:10
Ocena: 1.00 / 5
Przestańcie mnie ruchac na hajs. Ja za was zycie oddałem, a wy scamujecie na 5 zł
ZaletyNie ma
WadyZłodzieje
~Jj / 2022-05-25 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują klientów, wciskają usługi które mają być darmowe a potem nękają fakturami
~Jjj / 2021-08-07 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Powiem tak - jestem klientem playa odkąd pamietam. Od dwóch lat jest jedno wielkie dno, non stop problemy z zasięgiem, internetem, po prostu masakra. Zdecydowanie odradzam współpracy z tą firmą, umowa mi się kończy i uciekam z tego bagna.
WadyWszystko
~Jk421gsr / 2021-10-20 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodziei naliczają pieniądze nie wiadomo z jakiego powodu
ZaletyNie ma
WadyDużo
~Jkl / 2019-06-29 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze dziadostwo na rynku jak i najwięksi złodzieje. Na początku kłamią i ściemniają pseudo "cudowną" ofertą która tak naprawdę jest do dupy. Niekompetentna obsługa która tak naprawdę wciska najgorsze badziewie. Do tego non stop jakieś wyimaginowane dopłaty o opłaty za nic. Nikomu nie polecam tego złodziejskiego dziadostwa.
ZaletyBrak
WadyWyłudzenie pieniędzy
~Joanna / 2019-08-07 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Moja dzisiejsza wizyta będzie na 100% ostatnią w tym konkretnym salonie. Dziewczyna z otwartą buzią grzebała jęzorem po aparacie na zębach. Nie miałam siły słuchać jej bo mnie mdliło. Zupełnie nie przygotowana do pracy z klientem, niegrzeczna, niesympatyczna. Wróciłam do domu i wszystko staram się załatwić online.
~Joanna / 2020-09-29 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Po spłacie rat za telefon otrzymywała dalej wysokie rachunki.Zadzwoniłam do obsługi klienta czy mam raty za telefon to usłyszałam że jestem na czysto-zapytałam dlaczego tak k wysokie rachunki nadal?BO TAK MA BYC.Byłam klientem od początku-kończę umowę i nie chce o nich słyszeć.OSZUSTWO.UCIEKAJCIE JAK NIE TRZYMS WAS UMOWA