ZaletyBrak
strona 124 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »
-
~Iwona / 2022-02-04 18:32
Nie polecam tej sieci. Bardzo niemiła obsługa, lekceważący stosunek do klienta. Podczas przedłużania umowy zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika, potwierdził, że numer z którego chcę zrezygnować zostaje wyłączony. Jak później okazało się przez kilka kolejnych miesięcy nadal otrzymywałam rachunek za nie używany numer. -
-
~iwona / 2022-10-26 19:49
Kompletny dramat ,sytuacja nie do opanowania zero kontaktu tylko smsy naciągacze ,naciągnęli mnie na internet i przdłużenie umowy na telefony a w sumie po dwóch nieudanych (monter nie przyszedł ) próbach złożenia rekalamacji napisali smsa że internetu nie założą i umowa na telefony zostaje w mocy albo kara umowna ,hahahahah oszuści ,naobiecywali i nic z tego znie wyszło ,tylko oszukali że dadzą radę .Dla mnie to było kluczowe żeby mieć kompleksową usługę i jeszcze na ten internet zaproponowali rabat 6 miesięcy gratis ,wszystko po to jak się okazuje żeby mnie zwabić na kolejne 2 lata i przedłużyć mowę na korzystanie z tel komórkowych .To jest nie do ojęcia -
~Iwona / 2023-11-06 20:59
Witam. Mam 5numerow w play. Place ok.500zl z dwoma telef.dwa mumery przenioslam do innej sieci i teraz place ok 650 zl. Mial ktos problem z wzrastajacym rachunkiem -
~Iwona / 2023-12-24 22:53
Kompletna porażka. Podczas zawierania umowy stek bzdur o tym jak to jest doskonale. Oszukano mnie. Nic nie działa tak jak powinno.Czekam aż będę mogła rozwiązać wszystkie umowy. Nie szanują klientów. Niestety nie można dać 0 gwiazdek. Nigdy więcej PLAY. ZaletyZero zaletWadyWszystko co tylko możliwe. -
~Iwona / 2025-04-09 16:57
Witam , nie polecam play ! Po dwóch tygodniach brak internetu ! Usterka ma być usunięta w ciągu czterech dni, żenada! -
~Iwona / 2025-06-11 20:54
Przedłużyłam umowę na internet mobilny, dostałam nowy sprzęt i kartę sim, włożyłam do routera, oczywiście internetu brak.Dzwonie i konsultant mi mówi że usługa się włączy w okresie od 3 do 24 godzin. Minęło 27 godzin internetu dalej nie ma. Dzwonię i konsultant mi mówi że jednak usługa się włączy po 48 godzinach. 2 dni bez dostępu do internetu. I nie są w stanie nic zrobić. Żenada i masakra. Ta sieć to jedna wielka pomyłka. -
~Iwona S. / 2021-11-18 12:23
Wywalcie tą zasr...celebrytkę...miejcie trochę honoru! -
~Iza / 2019-07-15 14:24
Oszustwo i jeszcze raz oszustwo. Kompletna niewiedza pracowników . Kupiłam kartę w play na doładowanie kupując jednocześnie 100 zł na rozmowy. Nikt mnie nie poinformował ze muszę płacić za to ze ktoś do mnie dzwoni i w ciągu dwóch dni zeżarło mi całe pieniądze. Pytałam w serwisie o szczegóły ale niewiedza tych baranów doprowadziła mnie do stanu zero w ciągu dwóch dni. Mało tego w serwisie tylko mówiono mi w kółko jedna opcje „ zapoznaj się z cennikiem „ czyli trzeba najpierw kupić żeby dowiedzieć się warunków . Żenada, nie polecam!!!!! Jedno wielkie oszustwo ... ZaletyEwidentny brak zaletWadyCała kompania jest jedna wielka wada( serwis, obsługa , oferta) -
-
~Iza / 2021-07-25 16:05
To najgorsza sieć, Wszystko pięknie,ale tylko w reklamach. Dla mnie to oszuści. Napisałam reklamację, żadnej odpowiedzi nie uzyskałam. Wydłużyli mi umowę o pół roku, bo doładowywałam konto nie 2go każdego miesiąca tylko 3go lub 4go,ale co miesiąc regularnie. Obsługa w salonie porażka. Zero kompetencji i profesjonalizmu. ZaletyBRAK!!!!!WadyWszystkie możliwe -
~Iza / 2022-07-14 20:02
Jestem w Play od lat, Tel i Inter. Zawsze było wszystko ok. Niestety przy przedłużaniu kolejnej umowy na Inter zostałam w perfidny sposób oszukana. Moja wina, że uwierzyłam słowom pracownika salonu, zamiast przeczytać umowę. Dał do podpisania kawałek tableta i tyle. No nic, odczekaj i zrezygnuję z abonamentu tel i Inter. Czytajcie umowy, uwierzyłam i mam przekichane. -
~Iza / 2023-04-21 23:05
Bardzo słabe działanie Internetu. Większosc czasu działa jakby chciał a nie mógł. Każdy kto do mnie przychodzi poza stwierdzeniem :" jejku jak tu wysoko", drugie co to" czemu Internet tak wolno działa" Jedyna odpowiedzią jest: Bo jest z Playa.... Zbywanie klienta z reklamacjami. Usługa montażu Internetu nie została przeprowadzona fachowo: monter przyjechał przed godz.22 mimo,że były inne ustalenia - z małym młoteczkiem, przez co Internet został podłączony po starym kablu. Play nie ponosi za to odpowiedzialności, zwalając winę na Vectre ( z którą zerwali umowę) Vectra na Playa. A mi Internet nie działa bo albo muszę zapłacić za montaż nowego kabla,albo za rezygnację z umowy, mimo iż jej warunki nie zostały dotrzymane. Ilość przekleństw pod adresem Playa, w momencie gdy potrzebuję zrobić coś ważnego, co przez problemy z Internetem rozciąga się w czasie, jest ogromna... ZaletyNielimitowane rozmowy i smsWady- słaby internet
-zrywy łącza
- brak chęci dogadania się z klientem
- przerzucanie odpowiedzialności
- nie odpowiadanie na powtórne reklamacje -
~Iza / 2023-10-02 17:09
Niekompetentni. Nieuzciwi. Oszukuja. Wrowadzają klienta w błąd. Wpłacane pieniądze znikają. Uwaga też starsze osoby płacące gotówka za doładowanie, pracownik salonu przyjmuje gotówkę, lecz nie wprowadza jej do systemu. A klient otrzymuje SMS, że nie ma środków na koncie. W salonach Play pracownicy udzielają błędnych informacji, co bardzo komplikuje zycie. Niestety, nawet obsługujący infolinię bywają niekompetentni i trzeba dzwonić kilka razy żeby zweryfikować podane przez nich informacje. Nie polecamy. -
~Izabel / 2022-11-06 18:56
Nigdy w życiu gorszej sieci nie wiedziałam!! Powinna być usunięta i nigdy nie pojawić się na rynku ZaletyZalety? Ha haWadyWszystkie -
~izabela / 2019-03-11 16:19
Oszusci, niekomepetentni, kazdy mowi cos innego, klient nie ma zadnych praw i w zaden sposob nie mozna sie z nimi dogadac. Wadyobsluga klienta -
~Izabela / 2019-05-02 12:25
Brak zasięgu od czterech miesięcy. Kpina i jeszcze raz kpina. Więcej niech reklam z celebrytami robią. -
~Izabela / 2022-02-11 18:34
Ciągły brak zasięgu w kraju i za granicą. Nigdy więcej nie skorzystam z oferty sieci play WadyBrak zasiegu -
-
~Izabela / 2023-02-22 14:25
Play 360 ubezpieczenie zostało wykupione przy podpisywaniu umowy. Zmieniłam telefon z nagłych potrzeb na iPhone 14 i zaczął sie problem. urządzenie zarejestrowany do ubezpieczenia iphone 11, nie da sie tego zmienić na aplikacji, ludzie w obsłudze klienta play widzieli że nie da sie zmienić urządzenia w aplikacji, więc napisali wiadomość do centrum play 360 z prośba o zmianę urządzenia, bądź wyłączenia usługi, dostałam wiadomość ze zmiana urządzenia jest możliwa, po czym nic sie nie zmieniło, nadal na koncie play 24 z usługa ubezpieczenia. Poirytowana zadzwoniłam do biura obsługi, zeby mi wyłączyli to cholerstwo albo zmienili urządzenie, kobieta z która rozmawiałam upierała sie ze urządzenie da sie zmienić tylko przez aplikacje Play24, a tam takiej opcji w iOS NIE MA ! (W 3 salonach grzebali w tych aplikacjach przy mnie, żadnej opcji zmiany). Kazałam wyłączyć usługę z poniesieniem kary 10zl miesięcznie za zerwanie wcześniej umowy nim wygasła. NIE POLECAM DODATKOWYCH USŁUG W PLAY, TRZEBA UWAŻAĆ NA KAŻDYM KROKU CO SIE PODPISUJE !! ZaletyŻadneWadyWszystkie wymienione wyżej -
~izabela / 2023-03-21 10:58
Ostrzegam, przy wyjazdach zagranicznych, zapomniałam wyłączyć internet na syna telefonie, po 4 dniach przyszedł SMS że jesteśmy w romingu i wyłączają internet żeby nas uchronić przed wysokimi kosztami ale rachunek w 4 dni bagatela 260 pln ZaletyBrak zaufania skamerzy -
~Izabella / 2024-06-21 08:09
Nie polecam nikomu podpisania umowy,prY rezygnacji nie informują w salonie że pozostal jakiś nr . Ze nie zostal przeniesiony do innej sieci . Pp pol roku wysyłają rachunek. Brak słów omijać ich z daleka. ZaletyBrakWadyBrak kompetencj -
~Izi / 2023-12-10 12:24
To jakiś koszmar. Nie mam tv. Internet działa. Stwierdzili, że jest problem i go naprawią. Po 5 godz. nic. Znów mój tel. Sprawa przekazana dalej. Potem, że na tą chwilę nic nie mogą zrobić. To jakiś kiepski żart. Za co ja płacę. I tak już 5ty raz przez dwa miesiące. Mają klientów za nic. Ciekawe ile razy jeszcze będę musiała dzwonić i słuchać: sprawa przekazana do działu technicznego. Czekać na tel., którego i tak nie ma. Nigdy więcej nie podpiszę umowy z tą firmą.
strona 124 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »