Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4598 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan / 2022-04-06 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Z najlepszej sieci w Polsce Play stała się najgorszą siecią. Zasięg masakryczny, internet ledwo dyszy, oszukują że szok, zmieniają zasady na bardzo niekorzystne. Jestem w tej sieci od samego początku i przenoszę wszystkie nr. rodzinne do innej. Nie chcę już słyszeć o tej sieci.
    ZaletyObecnie żadnych.
    WadyObecnie wszystkie wady jakie mogą być.
  • ~Jan / 2022-05-17 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Beware, their roaming costs for the USA are 7000% higher than if you buy a bundle. And they will give you 2 sims (one for internet and one for phone) so that when you cancel one the other continues to be charged. When you present to them that this is unfair and as a client of 5 years would like recognition of this you do not receive a favourable reply. I would avoid them at all costs.
  • ~Jan / 2022-08-23 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem Play od samego początku i była to najlepsza sieć w Polsce. To co zrobił obecny francuski właściciel to żenada, takiego bagna jeszcze w naszym kraju w żadnej sieci nie było. Zmieniłem z dniem 1 sierpnia operatora na T-Mobile i jak na razie jest BARDZO zadowolony. Co prawda w punktach obsługi pracownicy nie za bardzo są zorientowani (chyba za mało szkoleń albo w ogóle) bo każdy mówi co innego ale po przejściu system działa super. Wszystkie informacje przychodzą bardzo jasne , aplikacja działa też niezawodnie. Żałuję że czekałem tak długo z decyzją odejścia z Play.

    ZaletyPrzy obecnym nowym właścicielu nie ma żadnych.
    WadyW ostatnim czasie same wady i tylko wady.
  • ~Jan / 2023-09-06 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali mnie na umowie. Kłamali w warunkach co innego w umowie przez co place 2x więcej. Odradzam i przestrzegam tylko nie Play
    ZaletyBRAK
    WadyKłamcy oszusci
  • ~jan / 2023-10-12 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma tylko dba ,aby jej kasa wpływała nic więcej(jak mało to coś dopisze !!), na zarzuty 4 -krotne o złym wykonywaniu usług nie odpowiada. Wcisnęła na siłę ze 150 Mbs , na 300 Mbs niby mało być super jak w ich reklamie . Po 4 reklamacjach o tym nic nie zrobili tak UPC jak i teraz Play, żadnej poprawy usługa jest w granicach nawet w Warszawie , ok.70-90 Mbs , czyli wykonują w poprzednim niższym abonamencie a biorą większą opłatę (bez zwrotu nadebranej kwoty) w abonamencie do 300Mbs. W umowy masowej szablonowej dla tys. klientów wciskają kit, że do 300Mbs , ale wtedy od np. 10- do 300 Mbs , czyli wg takiej umowy mogą klienta naciągać jak chcą i za nic nie ponoszą odpowiedzialności . Traktują te korpo zagraniczne nasz kraj i klientów jak w kolonii Afrykańskiej , tylko gdzie jest tu do obrony organ RP jakim jest UOKiK, URE , Rząd czy one wywiązują się ze swoich obowiązków, nadzoru , kontroli i ochrony naszych klientów Obywateli RP ??!!. Z takim nadzorem czekają do Wyborów ,tu sprawdza się skuteczność władzy przez Obywateli !!!!.
    ZaletyBraki jak wyżej.
    WadyWady jak wyżej.
  • ~Jan / 2023-11-09 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy Pani Wiktorii. Na niedziałająca kartę , wskazała pójście do pnkt-u i wymianę karty , mimo ,że sprawdziła iż środki na koncie się znajdują a mimo wszystko system przysłał sm-sa , że brak środków i po chwili wyłączył kartę.
    Mimo różnych sugestii - myślę , że bez chęci jakiegokolwiek zaangażowania , na co też zwróciłem uwagę.

    Będąc konsekwentnym w działaniu , bo co najmniej na logikę wydawał się temat prosty , spróbowałem dalej i na czacie wręcz szybko wykonała Pani Alina synchronizację i poprosiła mnie o restart urządzenia i okazało się szybko , że jest już ok. ( chyba nie zanotowałem - czat z godziny około 10:15 )

    Można - można , tylko Pani Wiktorio trochę ....................... .
  • ~Jan / 2024-11-15 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś (15.11) odbyłem dwie rozmowy paniami konsultantkami O ile pierwsza była miła i fachowa, druga była jej przeciwieństwem. Pani z działu utrzymania klienta niekompetentna, nie fachowa nie potrafiąca (bądź nie chcąca) rozważyć problemu. Zdenerwowana, powtarzająca ciągle tę samą formułkę: nie wiem, nie mogę pomóc. Czy tak działa firma, która mieni się największą tego typu firmą w kraju? Stanowczo NIE POLECAM !!!
    Wadylekceważenie stałych klientów
  • ~Jan Paweł drugi / 2022-05-18 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. Nie polecam nikomu. Oszukuja ludzi
  • ~Jan Sercowy / 2021-11-01 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest poważna firma? To jest sieć 21 wieku? To GÓ#NO. A nie sieć. Szkoda pieniędzy i własnego zdrowia bo więcej to GÓ#NO kosztuje nerwów niż pożytku z tego. Z drugiej strony to z GÓ#NA pożytku nie ma.

    Dałeś się namówić Człowieku na to GÓ#NO to płać za GÓ#NO.
    ZaletyBrak
    WadyCała sieć to wada.
  • ~Jana / 2023-01-05 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle! Odradzam i imijajcie play zdaleka. Wiele lat byłam klientką firmy i chciałam zamknąć umowę przed czasem. Rok został mi do końca umowy. Przyszłam di biura,zgłosiłam za miesiąc i miła być ta umowa zamknięta z naliczeniem kary. Przyszedł rachunek mi zamiast 90zł w 541,14zł! Ja zapłaciłam ale umowa i dalej działa. Kiedy zgłosiłam o tym w play 24,to było powiedziano czekać na odpowiedź a przez 3 tygodnie się okazało że zamiast zamknięcia oni mi zmienili umowę na drożczą przedłużyli na 3 lata i niby to ja zgłosiłam przez operatora telefonicznie! Chociaż mi w kraju już nie było. Byłam w roamingu o czym powiadomiłam operatora play 24 w aplikacji...Poprostu szok! Takie oszustwo gorzej niż ktoś to robi samodzielnie. Wielka firma i takie oszustwo! Jak mogłam zmienić ofertę,kiedy wymagałam od nich zamknąć konto! I do mnie nikt nie dzwonił!
  • ~Janek / 2021-04-28 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nawet kontakt z konsultantem jest płatny:00 dramat
  • ~Janek / 2022-06-14 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie opłaca się tego internetu z płat brać zacina się już mobilny mi lepiej śmiga niż ten… szkoda gadać
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadySzkoda gadać
  • ~Janek / 2022-07-06 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to najgorsze co mialem ciagle sie przerywa
    ZaletyZadna
    WadyWszystkie
  • ~Janek / 2023-10-12 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak czytam opinie klientów dot.tych operatorów , to się zastanawiam ,gdzie jest Rząd ,Min.Cyfr. ,UOKiK ,UKE itp . do ochrony Obywateli ,konsumentów ,klientów przed niecnymi zakusami naciagannia naszych Obywateli czy firm. Tyle skarg ,reklamacji, zarzutów , złych opinii , do tych operatorów , zaniżania jakości, zakresu usług ,lekceważenia praw Obywateli RP , klientów ,firm, często nie wywiązywanie się z obowiązków jako operatora -wykonawcy zleconych usług ,umów, na masowa skalę , postanowień KC, KK. Stanowi to też naciąganie ,wyłudzanie świadczeń nie należnych czyli oszustwo ścigane wg KK i art. 304 KPK. Na skargi, zażalenia, wnioski ,info sygnalizujące o naruszeniu praw Obywateli,firm , klientów do UOKiK ,odpowiada jakby nic też nie mógł zrobić, nie podejmuje z mocy prawa skutecznej interwencji lub nie chce?!. Stanowi im to parasol ochronny, dla dalszych takich działań w poczuciu bezkarności i bezsilności Państwa Prawa. W urzędowym rozp. Min. Cyfryzacji jak jest wyszczególnione za co strona umowy zlecająca -klient prywatny , ma dokładnie odpowiadać i co może z nim zrobić operator , nie narzucając też równoważnie takich szczegółowych obowiązków dla wykonawcy usługi -operatora jako zleceniobiorcy. Operator ze sztabem prawników ,nagminnie to wykorzystuje , szantażuje , zastrasza klientów, napuszcza agentów od windykacji, sprzedaje długi których nie ma i dąży do nabijania sobie kasy, od strony słabszej w tym procesie czyli klienta bez doradców i sztabu prawników. Operatorzy tym samym zarzucają takimi sprawami e-sądy ,sądy. Wnioski : czy Min.Cyfryzacji z UOKiK, może podjąć działania ukrócenia takiego procederu , systemu ,aby w prawach i obowiązkach ,wpisywanych do ustaw, rozp. , umów była przynajmniej równowaga , a nie wprowadzanie zapisów stawiających z góry w przegranej pozycji tego słabszego czyli Obywatela ,klienta (bez sztabu prawników bo go nie stać ) i tak samo małe firmy . Zmiany konieczne w om. rozp. Min. Cyfryzacji R. Trzaskowskiego dot. tych usług telekomunikacyjnych jako wyjątkowo stronnicze. Operatorzy wpisują do umów i w ofertach usługi np. przy odbiorze szybkość do 300Mbs (nie piszą od -do ), a wykonują rzędy 70-90 Mbs czyli poniżej 30 % i nie ponoszą kosztu swojej nie staranności np. w abonamencie następnego m-ca zmniejszenie opłaty abonamentowej za ten okres do 30% i zwrot tym samym nadpłaty. To samo jest z sygnałami stacji nadawczo -odbiorczych tel. komórkowej , zaniżanie jakości sygnału, połączenia , a nawet często występuje przerywanie , zaniki (była jedna ,dwie kreski lub wcale nie było) itp, nie można było dokonać połączenia czy przeprowadzić wyraźnej rozmowy z klientami , kontrahentami w terenie np. było podlasia czy Sobolewa. Na zgłaszane reklamacje ,była odpowiedź operatora telefoniczna, ażeby udowodnić jaki był tam sygnał moc ,to operator ma aparaturę ruchomą do pomiaru i klientowi powinien podać jaki w danym czasie, terenie jest sygnał moc. Za takie niefrasobliwości wykonawcy usług powinni ponosić konsekwencje w prawie -finansowe, ulgi w abonamencie itp. np. w rozp. Min Cyfryzacji R. Trzaskowskiego , jeżeli ono coś reguluje !!?. Na to mają prawo liczyć , oczekiwać od władzy, Państwa Prawa , Obywatele .
    ZaletyJak zostanie prawo poprawione.
    WadyJak wyżej.
  • ~Janek / 2024-01-12 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza prędkość internetu ze wszystkich operatorów oraz fatalny zasięg w kraju
  • ~Janetka / 2021-10-12 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dbałość o klientów to oni mają gdzieś. Najgorsza sieć w kraju. Odradzam wszystkim !!!!!!
    ZaletyBRAK
  • ~Jani / 2021-08-06 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nielimitowany na kartę to porażka - już po tygodniu traci prędkość .
    Po raz kolejny zniknęły mi z kąta promocyjne GB i 50 zł - w ciągu nocy i przy wyłączonym internecie- jak to możliwe ?
    podobno aktualizacje jakieś - akurat zawsze wtedy kiedy jest kasa na koncie - to zwykła kradzież.
    Odbija wam z tej pazerności.Oszustwo do potęgi.
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie w błąd - nielimitowany internet
  • ~Janka / 2021-07-20 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu latach korzystania z Play powiedziałam: STOP! Jak miałam na kartę taryfę "Unlimitet" za 25 zł miesięcznie, to ile bym nie miała na koncie i tak musiałam co miesiąc doładowywać konto. Nazbierało mi się sporo kasy i teraz chciałam ją do końca wykorzystać na zmienionej taryfie "Od nowa", przed przejściem do innego operatora. Nie da rady wszystkiego wykorzystać, bo zatrzymuje się mniej więcej na poziomie ok. 3 zł, zrywa połączenie i stop. Sprawdziłam to na dwóch posiadanych w Play numerach i jest to samo. Co to znaczy? A to, że ci złodzieje zostawiają sobie przynajmniej parę groszy, żeby tylko nie oddać wszystkiego. To są bezczelne "wyrwikufle". Szczyt bezczelności! Nigdy więcej wojny, pandemii i Play'a!
    ZaletyŻadnych
    WadyOstatnio coraz częściej wadliwe połączenia w dużym mieście (dziury w eterze).
  • ~Jansen / 2020-11-20 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Stały klient kiedyś było ok teraz jest porażka internet mobilny działa jak wòł wielokrotne zgłaszanie na biuro obsługi klienta nic nie daje a rachunki trzeba płacić doszło do sytuacji na moim koncie że pewnego dnia samo z siebie znika 100 GB transferu jednego dnia ale sieć nie widzi nic nie normalnego wszystko ok gdy wykupiłem pakiety dodatkowych GB 100 GB internet działa jak przed wykupem czyli obciążają konto a internet działa jak dziala jak to nazwiecie ..... Warto ?
  • ~Janusx / 2019-04-10 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można wypowiedzieć umów, ciągle informują że kest jeszcze jakiś numer niewypowiedzoany a nigdy nie było umowy na ten numer, banda zwykłych złodzoeji x Meksyku
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1038
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186