Najgorszy operator play, internet 0, obsługa tragedia, powiedziałam dosyć chamstwa, byłam klientem 6 lat. Nie polecam.
ZaletyNie polecam
WadySłabo
~Dawid / 2023-09-24 13:53
Ocena: 3.00 / 5
Czekam od 6dni na przywrócenie internetu na Baśniowej 11 w Lublinie,nowy budynek zalozyli a potem przestalo dzialac.i od 6dni nie potrafia mnie podlaczyc spowrotem(byl jeden serwisant powiedzial ze sygnal nie dochodzi do mieszkania i on nie pomoze ,i tyle w temacie obsługi tej firmy)
~Dodo / 2021-09-11 13:38
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam w/w sieci Play za zasięg który jest w tragicznej kondycji. Zgłoszenia nic nie dają, zawsze jest wszystko ok. A internet i jego prędkość to porażka.
ZaletyBrak
WadyZasięg....
~Dorota / 2023-12-22 20:42
Ocena: 3.00 / 5
Obsługa klienta przez czat na stronie internetowej to kompletna porażka. Pani z którą pisałam wydawała się pisać od niechcenia po czym zakończyła ze mną rozmowę przekierowując do innego działu, nie miałam ochoty wszystkiego na nowo tłumaczyć kolejnej osobie, więc mimo chęci zostania nowym klientem play nie skorzystałam z ich usług. Może w konkurencji pracownicy okażą się bardziej pomocni.
Zaletybrak
WadyNieodpowienia osoba na stanowisku
~Ela / 2022-05-08 21:06
Ocena: 3.00 / 5
Play w 2020 roku rozpatrzył moją reklamację pozytywnie i szybko w ciągu 2 dni. Z czego byłam bardzo zadowolona. Dział reklamacji ????????
W lipcu 2021 miałam ten sam problem i powiem
złodzieje, złodzieje, złodzieje !!!!!!!!!!!!!!!
Rozpatrzenie sprawy przedłużyło się do kwietnia 2022, w rezultacie od Play nie dostałam wykupionej wcześniej usługi ani zwrotu moich pieniędzy 26 zł.
Obsługa klienta niedoinformowana, niekompetentna, niegrzeczna - wyłańczają się w czasie rozmowy z klientem.
Dział reklamacji ????☹️
WadyJuż nigdy więcej tam nic nie kupię.
~Ernest / 2018-10-22 10:24
Ocena: 3.00 / 5
Złodzieje, 3 razy reklamowałem niekompetencję pracowników, przez co moja firma straciła sporo pieniędzy. Za każdym razem odrzucili próbując mi wmówić, że tego chciałem. Efekt był taki, że płaciłem za coś co miałem za darmo wcześniej. Konsultantka nie kompetentna wprowadza w błąd. System Play nie działa prawidłowo. W warunkach napisane, że można zwiększyć ofertę zawsze o ile nie jest niższa od obecnej, a i tak mimo zapewnień że strony obsługi musi być po izwj pół roku. Uważajcie. Nie polecam...
~Ewelina / 2022-12-27 10:46
Ocena: 3.00 / 5
Obsługa klienta spod smietnika. Same barany tam pracują bez dwóch zdań . Nic nie da się załatwić dobrze i za pierwszym razem
~Fil / 2024-02-14 18:34
Ocena: 3.00 / 5
Bardziej chodzi o ubezpieczenie które poleca firma Play.
A dokładniej konsultant uważa że Play nie ma wpływu na to jak działa firma DigitalCare
Ale ma za to wpływ na kasowanie co miesiąc pieniędzy za ubezpieczenie i na załatwianie klientów. ODRADZAM.
~Grzegorz / 2019-10-02 21:17
Ocena: 3.00 / 5
No trudno. Miałem w Play 6 usług, jutro będę miał zero. Bardzo mi żal, ale ta sieć się uwstecznia, zamiast rozwijać. Z telefonu ma się rozmawiać, a nie wisieć mordą przy szybie, czekając na zasięg. Dwa kilometry od nadajnika, w mieście.
ZaletyDa się pogadać z Call Center.
WadyFatalny zasięg sieci i niejasna poityka roamingu krajowego.
~Grzegorz K. / 2025-06-05 11:38
Ocena: 3.00 / 5
Z winy przedstawiciela Play zostalky mi wyslane nie te aparaty ktore zamowilem, powiedzial mi zeby odeslal przesylke, nie odbierajac jej od kuriera- tak tez zrobilem.. od tygodnia czekam zeby przedluzyc umowe ponownie, niestey dostalem jedynie informacje, ze moja sprawa wymaga dodatkowych analiz:) nie pomagaja zgloszenia, ponaglenia i skargi, czesc zlecen jest ignorowana i nawet nie zapisuja uch w systemie. Zenada.
Zaletybrak
~Harryo / 2024-07-28 18:10
Ocena: 3.00 / 5
Telewizja oraz 8nternet zawiesza się w najmniej pożądanej chwili . Obsługa klienta jedynie co może doradzić to reset urządzenia . Wysyłają instrukcję jak tego dokonać choć nikt nie podaje ile sobie policzyć od pley za tego typu usługę. . Pomimo to urządzenie nadal się zawiesza . Poza tym non stop jakieś dziwne komunikaty typu ,,podaj chasło lub ,,zbyt niski poziom dźwięku. Ogólnie totalna porażka sprzętową.
ZaletyBrak
WadyNon stop jakieś dziwne komendy I zawieszanie się sprzętu.
~Iron / 2025-03-02 13:27
Ocena: 3.00 / 5
Do Linek: wysil się trochę i pomyśl. Ci co spuszczają się na Play (usługi mobilne), a chwalą np. Viking Mobile to w dużej mierze płatne trolle, najemni klakierzy. Nic więcej.
~Izabell / 2025-02-10 11:46
Ocena: 3.00 / 5
Z oferty jestem zadowolona natomiast złożyłam reklamacje i rozwiązywanie mojego problemu to dramat. Odpisują suchymi formułkami, nie odpowiadają na dodatkowe pytania jedynie że zakończono mój problem definitywnie, nie rozwiązali mojego problemu
ZaletyOferta
WadyObsługa klienta
~J.Lo / 2021-11-08 18:09
Ocena: 3.00 / 5
Zmieniam operatora ze względu na kurdej-szatan. Nie ma pozwolenia na takie traktowanie ludzi . Zero szacunku do wszystkiego. Mam nadzieje ze play ja pogoni wtedy wrócę.
~Ja / 2019-10-12 21:57
Ocena: 3.00 / 5
Po prostu to jest jakiś żart. Internet działa gorzej niż w plusie a narzekałem przez jakiś czas na niego. Play to jest jakaś kpina z użytkowników nikomu nie polecam
ZaletyBrak
WadyDziała kiedy chce zasięg to też syf
~Ja / 2022-01-17 18:23
Ocena: 3.00 / 5
Po przeniesieniu numeru do t mobile okazuje sie ze do zaplaty faktura...za co ? Za karte play homebox...ktora figuruje jako osobny numer. Zlodziejstwo i naciaganie
ZaletyMila obsluga
~Jacek / 2023-11-08 09:11
Ocena: 3.00 / 5
Straszny bałagan. Przejście z UPC do play to tragedia. Niby jedna firma a jak dwie . Wystawiają opłaty beż faktury i trzeba się prosić o fakturę. Nadlata z UPC przepadła a w play liczą za ten sam okres . Konsultant nie widzi UPC a upc już nie istnieje ale jest i go nie ma. Groh z kapustą i grzybami jak na święta.
ZaletyDobra infrastruktura zasięg i stabilność
WadyBałagan i niekompetencja .kompetny bajzel.
~Jach / 2021-07-17 23:59
Ocena: 3.00 / 5
Zamiast zatrudniać te wszystkie gwiazdy do reklam to by zainwestowali w infrastrukturę 5g bo jeszcze nigdy nie udało mi się połączyć, a mieszkam we Wrocławiu...
~Jan Duda / 2024-03-19 07:34
Ocena: 3.00 / 5
Rozmowa 4.01.2024 z Paweł Domagalski. Dramat !!! Człowiek arogancki, zero merytoryki. Ham, ehhhh.... Nic nie potrafił załatwić tylko powtarzać w koło jedno i to samo. Brak chęci załatwienia tematu. Rozmowa od początku była bez celu. Stracony czas i mnóstwo nerwów.
ZaletyBrak
WadyErogancja
~Joanna / 2025-09-18 06:32
Ocena: 3.00 / 5
Fatalna telefoniczna obsługa klienta. Dwukrotnie nie załatwiono sprawy, o którą prosiłam, mimo zapewnień, ze zlecenie zostało zrealizowane. Raz zwrot pieniędzy, drugi raz wysoki rachunek. Gdy próbowałam wyjaśnić, usłyszałam od opryskliwej pracownicy, ze jeśli nie chcę płacić, to najlepiej nie korzystać z urządzenia (!!!???). Tego zrobić nie mogę,ale mogę zmienić operatora z nadzieją, ze nie będę obrażana.