Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4662 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2022-01-17 18:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Po przeniesieniu numeru do t mobile okazuje sie ze do zaplaty faktura...za co ? Za karte play homebox...ktora figuruje jako osobny numer. Zlodziejstwo i naciaganie
    ZaletyMila obsluga
  • ~Jacek / 2023-11-08 09:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Straszny bałagan. Przejście z UPC do play to tragedia. Niby jedna firma a jak dwie . Wystawiają opłaty beż faktury i trzeba się prosić o fakturę. Nadlata z UPC przepadła a w play liczą za ten sam okres . Konsultant nie widzi UPC a upc już nie istnieje ale jest i go nie ma. Groh z kapustą i grzybami jak na święta.
    ZaletyDobra infrastruktura zasięg i stabilność
    WadyBałagan i niekompetencja .kompetny bajzel.
  • ~Jach / 2021-07-17 23:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamiast zatrudniać te wszystkie gwiazdy do reklam to by zainwestowali w infrastrukturę 5g bo jeszcze nigdy nie udało mi się połączyć, a mieszkam we Wrocławiu...
  • ~Jan Duda / 2024-03-19 07:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Rozmowa 4.01.2024 z Paweł Domagalski. Dramat !!! Człowiek arogancki, zero merytoryki. Ham, ehhhh.... Nic nie potrafił załatwić tylko powtarzać w koło jedno i to samo. Brak chęci załatwienia tematu. Rozmowa od początku była bez celu. Stracony czas i mnóstwo nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyErogancja
  • ~Joni / 2023-06-09 12:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Sklep Play Galeria Krakowska, Kraków, ul. Pawia 5. Są dwa punkty obsługi klienta. Jeden salon, a drugi tzw.wyspa. Wspaniała obsługa na wyspie, gdzie pracownicy są kompetentni, przychodzą zawsze z pomocą i ratują sytuację, która wydawała się beznadziejna. Takich pracowników, m.in. pana Macieja powinno zatrudnić się w salonie, bo na to zasługuje. W przeciwieństwie do obecnej obsługi w salonie, która jest niekompetentna, nie chce reklamować, kombinuje, żeby klient zapłacił, a potem sprawa nie jest załatwiona, np.dalej nie ma internetu. Wielokrotnie trzeba przychodzić i załatwiać reklamacje. Czuję się przez nich potraktowana nieuczciwie i wykorzystana.
    ZaletyObsługa na wyspie
    WadyObsługa w salonie
  • ~Justyna / 2018-09-19 19:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Konsultanci pozbawieni kultury osobistej, rzucanie słuchawką to norma. Jednak wszelkie granice zostały przekroczone kiedy Pani konsultantka podała mi numer do działu reklamacji, bowiem okazało się, że jest to numer do osoby prywatnej. Ogólnie ignorancja i brak kompetencji.
  • ~Kafar / 2023-11-26 14:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Bo jesteś za długo za granicą jemiole. Poczytaj zasady RLAH. Dzban.
  • ~Kaha / 2025-06-11 09:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie chcesz nowej umowy i kolejnego telefonu? No to dwa tygodnie przed kolejnym okresem rozliczeniowym twój internet nagle wykorzysta limit prędkości i będzie działać jak muł. Info że jeśli chce przywrócić szybkość, to muszę oczywiście zapłacić za dodatkową usługę.I tak od kilku miesięcy, bo nie odbieram od nich telefonów z nową propozycją...
  • ~Karolina / 2021-10-25 10:07
    Ocena: 3.00 / 5
    W wyszkowie, w galerii pewna pani prowadzisalon play.

    Do tej pory nic nie mialam co do oferty, ale po ostatniej sytuacji, ktora miala miejsce w sobote, przyrzeklam sobie, ze nigdy nie skorzystam z oferty play.

    Pani wyrzucila starszego pana z salonu karząc mu wyp dalać.
    Starszy pan sie przewrócił na podłogę - ona go pchnela.

    Zachowanie tej pani wiele razy bylo zglaszane do play. Nic z tym nie robia. Nie rozwazuja z nia współpracy. Wiec są jak dla mnie wspolwinni.
  • ~Kasia / 2022-06-29 21:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Ruter z internetem i dekoder to porażka:/
    Internet ciągle przestaje działać, ruter co 3 godziny trzeba ładować i w tym czasie nie można korzystać z Wi-Fi masakra
    ZaletyMiła obsługa w salonie
    WadyInternet ciągle przestaje działać, ruter co 3 godziny trzeba ładować i w tym czasie nie można korzystać z Wi-Fi masakra
  • ~Kasia32 / 2021-11-12 12:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Śmieszni są i bardzo nieprofesjonalni. Zamówiłam abonament, a po miesiącu dostaję fakturę za 2 miesiące... Pani z infolinii mówi, że pierwsza faktura taka jest i dalej jest opłacane "z góry". Ale gdzie ja niby otrzymałam taką informację? ???? Ja oczywiście to zapłacę (jak tylko tą fakturę zobaczę na oczy, bo pani powiedziała, że mi na mejla wyśle, a nadal nie ma), ale umowa wygląda inaczej i nie można sobie ot tak po prostu zmieniać czegoś takiego. Mogłabym nie zapłacić więcej i co by mi zrobili? Umowa to umowa. Takie zabawy to w zmienianie zdania to w przedszkolu sobie róbcie. A co do jakości, zazwyczaj jest ok. Ale w TV nie działa mi opcja "Oglądaj od początku". Reszta nie wiem, bo jeszcze nie sprawdzałam.
    ZaletyOferta sama w sobie wygląda ok.
    WadyBrak profesjonalizmu ze strony Play, obsługi...
  • ~Kazimierz / 2024-07-09 10:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam Play na kartę w taryfie odnowa. Z pakietem za 35 zł od 2 lat. Od kad przyszedłem z plus. Ale usługi działają poprawnie. Za te 35 zł mam wszystko bez limitu i 140 GB. Co do nie znanych opłat one u mnie nie występują. Oferta choć droga to fakt, ale zasięg i szybkość neta jest ok. Nie wypalam całości neta. Podejrzewam że jak się korzysta z usługi w sposób nie intensywny, a płaci regularnie. To Play się nie czepia, nie utrudnia w korzystaniu z usługi. Po tym czasie, kupił bym usługi tu ponownie. Jestem ogólnie zadowolony.
    ZaletyZasięg dobry. Jakość rozmów bardzo dobra w HD+
    WadyWszystko trzeba robić samemu, konsultanci malo pomocni. Ja jadę Play24.
  • ~Kj / 2020-11-28 00:45
    Ocena: 3.00 / 5
    batdzo dobra obsluga wszystko idzie zalatwic telefonicznie bez wychodzenia co jest bardzo dobre ale niestety ten internet. Nawet nie ma o czym gadac
    Zaletytak jak wymuenilem na gorze tylko obsluga
    WadyJedyne co mam do powiedzenia to,to że grałem sobie ogulnie turniej o prawdziwe 1500zł zostalem sam na sam mialem pewna wygrana a tu bach internet sie zresetowal tak sam.
  • ~Klient / 2023-10-13 23:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy nie miałem problemu z firmą , do momentu gdy zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta, który mówił, że sam posiada ową ofertę i "u Niego działa i wszystko cacy" obiecywał gruszki na wierzbie - podpisałem umowę na 2 lata (Płacę więcej o 50zł miesięcznie) . Problem zaczyna się w momencie gdy po tygodniu okazuje się, że jednak nie mogę wykonywać pewnych czynności w ramach usługi.. Play nie pozwala na zerwanie umowy i oferuje śmieszną rekompensatę pieniężną niepokrywającą nawet kosztu miesięcznego abonamentu.. Na umowie jestem stratny mimo wszystko niewielką kwotę w skali 2 lat, ale jednak potraktowanie tak klienta który jest nieustannie z firma przez 12 lat jest trochę przykre.

    Oczywiście nie umniejszając ludziom tam pracującym zawsze niezależnie od placówki trafiały mi się świetni konsultanci, personel jest dobrze przeszkolony, zawsze miły i pomocny co świadczy oczywiście pozytywnie o firmie Play
    Tak w niektórych przypadkach polityka firmy mogłaby być nieco bardziej wyrozumiała dla klientów, oczywiście niezależnie od stażu spędzonego w firmie.
  • ~Klonekq / 2022-12-02 16:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli chodzi o internet do grania to tragedia, olbrzymie opóźnienia w porównaniu do konkurencji.
    ZaletyDobry zasięg.
    WadyWszystko oprócz zalet.
  • ~kojokojo / 2017-03-17 23:29
    Ocena: 3.00 / 5
    po ponad 4 latach wystawiam 3 + .
    1) Ofertę obecną oceniam na 2. Może marketing poczyta i będzie wyciągał wnioski.
    Otóż kiedy przechodziłem do play w 2012 roku oferta była mocno wyróżniająca się na tle wielkiej wtedy trójki. Dziś się w moim przekonaniu nie wyróżnia więc jest słaba jak u wszystkich. Jeszcze kilka miesięcy zostało ale uciekam do wirtualnych/podmarek , którzy wiodą prym w ofertach bez telefonu (powiedzcie, że nikt już dziś nie bierze telefonów od operatorów). Nie będę wymieniał z nazw ale przy krótszej umowie / bezterminowej jest oferta za 25,0 PLN i jest oferta za 10 zł przez m-cy i 39,9 za no limity w różnych konfiguracjach . Ja płacę w play 50 (bez tel.) a w ofertach na przedł. widzę że mogę liczyć na podwyżkę ok. 5 zł.
    2) obsługę klienta oceniam na mocną 4. Nigdy się nie zawiodłem. Zawsze wszystko wyjaśnione w rozsądnym czasie.
    3) cenę oceniłem w pkt 1 ... co do jakości nie mam zastrzeżeń.
    Zaletyjakość usług, obsługa na przyzwoitym poziomie, darmowy dostęp do muzyki TIDAL - fajny dodatek i na 2 lata,
    Wadynazbierał play dużo klientów i podniósł ceny. Zacznie ich tracić jak zyskiwał ;)
    od 2012 , oferta no limit za 49,99 bez tel.
    Telefon:sony
  • ~Korcorz / 2024-02-26 08:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Erni biedaku którego nie stać na światłowód tylko kopcisz na mobilnym i narzekasz. Kup se 5G ale i tak z pewnością zasięgu nie masz.
  • ~Korsarz / 2023-12-06 00:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam pakiet solo S mówią że wystarczy mieć środki na koncie a pakiet przedłuży się automatycznie, mam te środki ma koncie a pakiet nie zostaje przedłużony z konta znika mi 5 zł ( niby za korzystanie z internetu po skończonym pakiecie, a przecież mam kasę na koncie aby automatycznie się przedłużył) co miesiąc to samo pisze do nich na chacie to dopiero wtedy wracają pieniadze i wlaczaja pakiet... Dramat
    ZaletyTani pakiet
    WadyBrak automatycznego przedłużenia pakietu, a mają to w ofercie
  • ~Kosa / 2023-11-09 08:49
    Ocena: 3.00 / 5
    @Patryk zrozum tym swoim przepalonym rozumkiem, że sieci komórkowe na obecnym poziomie technologicznym NIE SĄ I NIGDY NIE BYŁY przewidziane do gier online ze względu na swoją niestabilność w utrzymywaniu parametrów łącza (przepustowości). Może dopiero prawdziwe 5G SA coś zmieni.
  • ~Kosa / 2024-01-12 19:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: trollu jak może być najgorszy zasięg w kraju skoro karty Play korzystają z roamingu krajowego w Orange???
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.91, ilość opinii: 1068
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186