Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4543 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2022-06-29 21:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Ruter z internetem i dekoder to porażka:/
    Internet ciągle przestaje działać, ruter co 3 godziny trzeba ładować i w tym czasie nie można korzystać z Wi-Fi masakra
    ZaletyMiła obsługa w salonie
    WadyInternet ciągle przestaje działać, ruter co 3 godziny trzeba ładować i w tym czasie nie można korzystać z Wi-Fi masakra
  • ~Kasia32 / 2021-11-12 12:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Śmieszni są i bardzo nieprofesjonalni. Zamówiłam abonament, a po miesiącu dostaję fakturę za 2 miesiące... Pani z infolinii mówi, że pierwsza faktura taka jest i dalej jest opłacane "z góry". Ale gdzie ja niby otrzymałam taką informację? ???? Ja oczywiście to zapłacę (jak tylko tą fakturę zobaczę na oczy, bo pani powiedziała, że mi na mejla wyśle, a nadal nie ma), ale umowa wygląda inaczej i nie można sobie ot tak po prostu zmieniać czegoś takiego. Mogłabym nie zapłacić więcej i co by mi zrobili? Umowa to umowa. Takie zabawy to w zmienianie zdania to w przedszkolu sobie róbcie. A co do jakości, zazwyczaj jest ok. Ale w TV nie działa mi opcja "Oglądaj od początku". Reszta nie wiem, bo jeszcze nie sprawdzałam.
    ZaletyOferta sama w sobie wygląda ok.
    WadyBrak profesjonalizmu ze strony Play, obsługi...
  • ~Kazimierz / 2024-07-09 10:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam Play na kartę w taryfie odnowa. Z pakietem za 35 zł od 2 lat. Od kad przyszedłem z plus. Ale usługi działają poprawnie. Za te 35 zł mam wszystko bez limitu i 140 GB. Co do nie znanych opłat one u mnie nie występują. Oferta choć droga to fakt, ale zasięg i szybkość neta jest ok. Nie wypalam całości neta. Podejrzewam że jak się korzysta z usługi w sposób nie intensywny, a płaci regularnie. To Play się nie czepia, nie utrudnia w korzystaniu z usługi. Po tym czasie, kupił bym usługi tu ponownie. Jestem ogólnie zadowolony.
    ZaletyZasięg dobry. Jakość rozmów bardzo dobra w HD+
    WadyWszystko trzeba robić samemu, konsultanci malo pomocni. Ja jadę Play24.
  • ~Kj / 2020-11-28 00:45
    Ocena: 3.00 / 5
    batdzo dobra obsluga wszystko idzie zalatwic telefonicznie bez wychodzenia co jest bardzo dobre ale niestety ten internet. Nawet nie ma o czym gadac
    Zaletytak jak wymuenilem na gorze tylko obsluga
    WadyJedyne co mam do powiedzenia to,to że grałem sobie ogulnie turniej o prawdziwe 1500zł zostalem sam na sam mialem pewna wygrana a tu bach internet sie zresetowal tak sam.
  • ~Klient / 2023-10-13 23:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy nie miałem problemu z firmą , do momentu gdy zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta, który mówił, że sam posiada ową ofertę i "u Niego działa i wszystko cacy" obiecywał gruszki na wierzbie - podpisałem umowę na 2 lata (Płacę więcej o 50zł miesięcznie) . Problem zaczyna się w momencie gdy po tygodniu okazuje się, że jednak nie mogę wykonywać pewnych czynności w ramach usługi.. Play nie pozwala na zerwanie umowy i oferuje śmieszną rekompensatę pieniężną niepokrywającą nawet kosztu miesięcznego abonamentu.. Na umowie jestem stratny mimo wszystko niewielką kwotę w skali 2 lat, ale jednak potraktowanie tak klienta który jest nieustannie z firma przez 12 lat jest trochę przykre.

    Oczywiście nie umniejszając ludziom tam pracującym zawsze niezależnie od placówki trafiały mi się świetni konsultanci, personel jest dobrze przeszkolony, zawsze miły i pomocny co świadczy oczywiście pozytywnie o firmie Play
    Tak w niektórych przypadkach polityka firmy mogłaby być nieco bardziej wyrozumiała dla klientów, oczywiście niezależnie od stażu spędzonego w firmie.
  • ~Klonekq / 2022-12-02 16:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli chodzi o internet do grania to tragedia, olbrzymie opóźnienia w porównaniu do konkurencji.
    ZaletyDobry zasięg.
    WadyWszystko oprócz zalet.
  • ~kojokojo / 2017-03-17 23:29
    Ocena: 3.00 / 5
    po ponad 4 latach wystawiam 3 + .
    1) Ofertę obecną oceniam na 2. Może marketing poczyta i będzie wyciągał wnioski.
    Otóż kiedy przechodziłem do play w 2012 roku oferta była mocno wyróżniająca się na tle wielkiej wtedy trójki. Dziś się w moim przekonaniu nie wyróżnia więc jest słaba jak u wszystkich. Jeszcze kilka miesięcy zostało ale uciekam do wirtualnych/podmarek , którzy wiodą prym w ofertach bez telefonu (powiedzcie, że nikt już dziś nie bierze telefonów od operatorów). Nie będę wymieniał z nazw ale przy krótszej umowie / bezterminowej jest oferta za 25,0 PLN i jest oferta za 10 zł przez m-cy i 39,9 za no limity w różnych konfiguracjach . Ja płacę w play 50 (bez tel.) a w ofertach na przedł. widzę że mogę liczyć na podwyżkę ok. 5 zł.
    2) obsługę klienta oceniam na mocną 4. Nigdy się nie zawiodłem. Zawsze wszystko wyjaśnione w rozsądnym czasie.
    3) cenę oceniłem w pkt 1 ... co do jakości nie mam zastrzeżeń.
    Zaletyjakość usług, obsługa na przyzwoitym poziomie, darmowy dostęp do muzyki TIDAL - fajny dodatek i na 2 lata,
    Wadynazbierał play dużo klientów i podniósł ceny. Zacznie ich tracić jak zyskiwał ;)
    od 2012 , oferta no limit za 49,99 bez tel.
    Telefon:sony
  • ~Korcorz / 2024-02-26 08:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Erni biedaku którego nie stać na światłowód tylko kopcisz na mobilnym i narzekasz. Kup se 5G ale i tak z pewnością zasięgu nie masz.
  • ~Korsarz / 2023-12-06 00:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam pakiet solo S mówią że wystarczy mieć środki na koncie a pakiet przedłuży się automatycznie, mam te środki ma koncie a pakiet nie zostaje przedłużony z konta znika mi 5 zł ( niby za korzystanie z internetu po skończonym pakiecie, a przecież mam kasę na koncie aby automatycznie się przedłużył) co miesiąc to samo pisze do nich na chacie to dopiero wtedy wracają pieniadze i wlaczaja pakiet... Dramat
    ZaletyTani pakiet
    WadyBrak automatycznego przedłużenia pakietu, a mają to w ofercie
  • ~Kosa / 2023-11-09 08:49
    Ocena: 3.00 / 5
    @Patryk zrozum tym swoim przepalonym rozumkiem, że sieci komórkowe na obecnym poziomie technologicznym NIE SĄ I NIGDY NIE BYŁY przewidziane do gier online ze względu na swoją niestabilność w utrzymywaniu parametrów łącza (przepustowości). Może dopiero prawdziwe 5G SA coś zmieni.
  • ~Kosa / 2024-01-12 19:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: trollu jak może być najgorszy zasięg w kraju skoro karty Play korzystają z roamingu krajowego w Orange???
  • ~Krzysztof / 2022-07-18 09:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Koszmarna obsługa,pełna arogancji,braku podstawy dobrego wychowania. Pracownikowi w żadnym wypadku nie zależy na kliencie. Byłem obsługiwany przez tego Pana w zeszłym roku i przedwczoraj. Koszmar taki sam.Serdecznie odradzam Punkt obsługi Puławska 46 koło Piaseczna w CH Auchan.
  • ~Kyrylo / 2023-10-06 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem abonentem UPC. Podłączą Cię do dowolnej taryfy w ciągu 2 dni, a jeśli będziesz chciał się rozłączyć, przygotuj się na nic nie płacenie przez 2 miesiące. Wysłałem cały sprzęt i napisałem mailem odmowę wykonania usługi. Zostałem zignorowany przez 1 miesiąc, po upływie miesiąca wysłali mi nową fakturę i kazali zapłacić, a tydzień później powiedzieli mi, że umowa została rozwiązana, ale musisz płacić za kolejny miesiąc. W rezultacie płacę przez 2 miesiące za usługi, których nie otrzymuję i które dawno porzuciłem.
    ZaletySzybko połącz
    WadyNie pozwolą ci się normalnie wyłączyć
  • ~Lemi / 2023-01-04 22:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Po 9 latach w P4 postanowiłem przedłużyć umowę na kolejne 2 lata. Pani zadzwoniła, przedstawiła propozycję za 40 zł. W sumie ok, pasowało mi.
    Jak postanowiłem to sfinalizować to jednak się okazało że to nie będzie 40, tylko 50 zł, bo nie jestem nowym klientem.... SZOK I NIEDOWIERZANIE....... Jak bym w twarz dostał, po 9 latach terminowego płacenia rachunków. Taka jest polityka firmy, że nastawieni są na nowego klienta, bo od obecnego pieniążki im "śmierdzą" Pani bardzo kulturalna, przepraszała że to nie jej wina itp..... Z mojej strony wypadało mi tylko życzyć Wesołych Świąt i sukcesów w poszukiwaniu nowych klientów. Numer przeniosłem do innego operatora.
    WadyNie szanują obecnych klientów.
  • ~Lepszy sort / 2023-12-04 15:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Ha ha ja mam od lat telefon na kartę z super nowoczesnym smartfonem i mam gdzieś jakość danej sieci bo jak coś zacznie się krzaczyć to przenoszę swój numer do innego opa. A wy męczcie się ze swoimi umowamami i ratami za drogi telefon. Co za ludzie bez rozumu!
  • ~Mac / 2020-06-28 08:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Play na karte nie włącza automatycznie pakietu "Rodzina" trzeba to zrobić ręcznie jak tego zrobisz włączają bezpieczny internet za 3zl za chwilę internetu bez pakietu - skandal!!!
  • ~maja / 2021-04-08 17:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Dla wszystkich zainteresowanych , jesli przechodzicie z karty topup na abonament w ramach swojej sieci czyli tak jak ja, to firma liczy sobie za aktywacje juz aktywnego numeru od 35 pln jednorazowo, a pozniej jeszcze przy przelewie blue media pobira sobie 1 pln za przelew.

  • ~marcelito / 2022-11-14 00:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet od kilku dni praktycznie daje dupy, o pograniu w gierki można pomarzyć.
    Zaletyczasami im wyjdzie i jest dobry net
    Wadyciągłe pakiety w grach
    średnio pomocna obsługa
    dramat
  • ~Marcin / 2021-12-08 00:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak rzetelnych informacji, zgodziłem się na umowę przedstawioną teledoniczne na której mi zależało i po upływie pięciu dni zostałem olany a moja umowa wogole nie została ujęta w zleceniu o czy nie zostałem poinformowany .
    Totalne olanie wieloletniego klienta
  • ~Marek / 2022-09-15 11:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy przedłużaniu umowy w czerwcu (mam z Play kilka rzeczy - łacznie ok 500zł miesiecznie), zostałem wprowadzony w bład w sklepie Play w Bydgoszcz/Fordon/Auchan. Po zgłoszeniu tego do sklepu zostałem poinformowany ze mnie przepraszaja (mam to na pismie), ze zgłaszaja sytuacje do Play (ze mnie wprowadzili w błąd) i ze mam sie nie martwic, w sierpniu otrzymałem rachunek do zapłacenia za ten ich błąd, dalej z nimi to wyjasnialem i miałem sie nie martwic, ale nic sie nie działo. Na początku wrzesnia sam zgłosilem to do Play, dzisiaj dostałem odp. ze nalezy czytac to co sie podpisuje, i mimo iz mam "na papierze" potw. ze sklepu ze mnie wprowadzili w błąd tak mi odpowiedzieli. Niestety wiekszosc usług przedłużlem w czerwcu, wiec musze poczekac na ich zakonczenie, ale 1 usługa konczy mi sie teraz w pazdzierniku i włąsnie ja wypowiedziałem, reszte tez wypowime jak przyjdzie na to czas - umowa w czerwcu była przeze mnie ostatni raz przedluzona z Play.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185