strona 12 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Justyna / 2018-09-19 19:43
Konsultanci pozbawieni kultury osobistej, rzucanie słuchawką to norma. Jednak wszelkie granice zostały przekroczone kiedy Pani konsultantka podała mi numer do działu reklamacji, bowiem okazało się, że jest to numer do osoby prywatnej. Ogólnie ignorancja i brak kompetencji. -
-
~Kafar / 2023-11-26 14:21
Bo jesteś za długo za granicą jemiole. Poczytaj zasady RLAH. Dzban. -
~Karolina / 2021-10-25 10:07
W wyszkowie, w galerii pewna pani prowadzisalon play.
Do tej pory nic nie mialam co do oferty, ale po ostatniej sytuacji, ktora miala miejsce w sobote, przyrzeklam sobie, ze nigdy nie skorzystam z oferty play.
Pani wyrzucila starszego pana z salonu karząc mu wyp dalać.
Starszy pan sie przewrócił na podłogę - ona go pchnela.
Zachowanie tej pani wiele razy bylo zglaszane do play. Nic z tym nie robia. Nie rozwazuja z nia współpracy. Wiec są jak dla mnie wspolwinni. -
~Kasia / 2022-06-29 21:47
Ruter z internetem i dekoder to porażka:/
Internet ciągle przestaje działać, ruter co 3 godziny trzeba ładować i w tym czasie nie można korzystać z Wi-Fi masakraZaletyMiła obsługa w salonieWadyInternet ciągle przestaje działać, ruter co 3 godziny trzeba ładować i w tym czasie nie można korzystać z Wi-Fi masakra -
~Kasia32 / 2021-11-12 12:09
Śmieszni są i bardzo nieprofesjonalni. Zamówiłam abonament, a po miesiącu dostaję fakturę za 2 miesiące... Pani z infolinii mówi, że pierwsza faktura taka jest i dalej jest opłacane "z góry". Ale gdzie ja niby otrzymałam taką informację? ???? Ja oczywiście to zapłacę (jak tylko tą fakturę zobaczę na oczy, bo pani powiedziała, że mi na mejla wyśle, a nadal nie ma), ale umowa wygląda inaczej i nie można sobie ot tak po prostu zmieniać czegoś takiego. Mogłabym nie zapłacić więcej i co by mi zrobili? Umowa to umowa. Takie zabawy to w zmienianie zdania to w przedszkolu sobie róbcie. A co do jakości, zazwyczaj jest ok. Ale w TV nie działa mi opcja "Oglądaj od początku". Reszta nie wiem, bo jeszcze nie sprawdzałam. ZaletyOferta sama w sobie wygląda ok.WadyBrak profesjonalizmu ze strony Play, obsługi... -
~Kazimierz / 2024-07-09 10:18
Mam Play na kartę w taryfie odnowa. Z pakietem za 35 zł od 2 lat. Od kad przyszedłem z plus. Ale usługi działają poprawnie. Za te 35 zł mam wszystko bez limitu i 140 GB. Co do nie znanych opłat one u mnie nie występują. Oferta choć droga to fakt, ale zasięg i szybkość neta jest ok. Nie wypalam całości neta. Podejrzewam że jak się korzysta z usługi w sposób nie intensywny, a płaci regularnie. To Play się nie czepia, nie utrudnia w korzystaniu z usługi. Po tym czasie, kupił bym usługi tu ponownie. Jestem ogólnie zadowolony. ZaletyZasięg dobry. Jakość rozmów bardzo dobra w HD+WadyWszystko trzeba robić samemu, konsultanci malo pomocni. Ja jadę Play24. -
~Kj / 2020-11-28 00:45
batdzo dobra obsluga wszystko idzie zalatwic telefonicznie bez wychodzenia co jest bardzo dobre ale niestety ten internet. Nawet nie ma o czym gadac Zaletytak jak wymuenilem na gorze tylko obslugaWadyJedyne co mam do powiedzenia to,to że grałem sobie ogulnie turniej o prawdziwe 1500zł zostalem sam na sam mialem pewna wygrana a tu bach internet sie zresetowal tak sam. -
~Klient / 2023-10-13 23:29
Nigdy nie miałem problemu z firmą , do momentu gdy zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta, który mówił, że sam posiada ową ofertę i "u Niego działa i wszystko cacy" obiecywał gruszki na wierzbie - podpisałem umowę na 2 lata (Płacę więcej o 50zł miesięcznie) . Problem zaczyna się w momencie gdy po tygodniu okazuje się, że jednak nie mogę wykonywać pewnych czynności w ramach usługi.. Play nie pozwala na zerwanie umowy i oferuje śmieszną rekompensatę pieniężną niepokrywającą nawet kosztu miesięcznego abonamentu.. Na umowie jestem stratny mimo wszystko niewielką kwotę w skali 2 lat, ale jednak potraktowanie tak klienta który jest nieustannie z firma przez 12 lat jest trochę przykre.
Oczywiście nie umniejszając ludziom tam pracującym zawsze niezależnie od placówki trafiały mi się świetni konsultanci, personel jest dobrze przeszkolony, zawsze miły i pomocny co świadczy oczywiście pozytywnie o firmie Play
Tak w niektórych przypadkach polityka firmy mogłaby być nieco bardziej wyrozumiała dla klientów, oczywiście niezależnie od stażu spędzonego w firmie. -
-
~Klonekq / 2022-12-02 16:42
Jeżeli chodzi o internet do grania to tragedia, olbrzymie opóźnienia w porównaniu do konkurencji. ZaletyDobry zasięg.WadyWszystko oprócz zalet. -
~kojokojo / 2017-03-17 23:29
po ponad 4 latach wystawiam 3 + .
1) Ofertę obecną oceniam na 2. Może marketing poczyta i będzie wyciągał wnioski.
Otóż kiedy przechodziłem do play w 2012 roku oferta była mocno wyróżniająca się na tle wielkiej wtedy trójki. Dziś się w moim przekonaniu nie wyróżnia więc jest słaba jak u wszystkich. Jeszcze kilka miesięcy zostało ale uciekam do wirtualnych/podmarek , którzy wiodą prym w ofertach bez telefonu (powiedzcie, że nikt już dziś nie bierze telefonów od operatorów). Nie będę wymieniał z nazw ale przy krótszej umowie / bezterminowej jest oferta za 25,0 PLN i jest oferta za 10 zł przez m-cy i 39,9 za no limity w różnych konfiguracjach . Ja płacę w play 50 (bez tel.) a w ofertach na przedł. widzę że mogę liczyć na podwyżkę ok. 5 zł.
2) obsługę klienta oceniam na mocną 4. Nigdy się nie zawiodłem. Zawsze wszystko wyjaśnione w rozsądnym czasie.
3) cenę oceniłem w pkt 1 ... co do jakości nie mam zastrzeżeń.Zaletyjakość usług, obsługa na przyzwoitym poziomie, darmowy dostęp do muzyki TIDAL - fajny dodatek i na 2 lata,Wadynazbierał play dużo klientów i podniósł ceny. Zacznie ich tracić jak zyskiwał ;)od 2012 , oferta no limit za 49,99 bez tel.Telefon:sony -
~Korcorz / 2024-02-26 08:54
Erni biedaku którego nie stać na światłowód tylko kopcisz na mobilnym i narzekasz. Kup se 5G ale i tak z pewnością zasięgu nie masz. -
~Korsarz / 2023-12-06 00:27
Mam pakiet solo S mówią że wystarczy mieć środki na koncie a pakiet przedłuży się automatycznie, mam te środki ma koncie a pakiet nie zostaje przedłużony z konta znika mi 5 zł ( niby za korzystanie z internetu po skończonym pakiecie, a przecież mam kasę na koncie aby automatycznie się przedłużył) co miesiąc to samo pisze do nich na chacie to dopiero wtedy wracają pieniadze i wlaczaja pakiet... Dramat ZaletyTani pakietWadyBrak automatycznego przedłużenia pakietu, a mają to w ofercie -
~Kosa / 2023-11-09 08:49
@Patryk zrozum tym swoim przepalonym rozumkiem, że sieci komórkowe na obecnym poziomie technologicznym NIE SĄ I NIGDY NIE BYŁY przewidziane do gier online ze względu na swoją niestabilność w utrzymywaniu parametrów łącza (przepustowości). Może dopiero prawdziwe 5G SA coś zmieni. -
~Kosa / 2024-01-12 19:23
Do poniższej wypowiedzi: trollu jak może być najgorszy zasięg w kraju skoro karty Play korzystają z roamingu krajowego w Orange??? -
~Krzysztof / 2022-07-18 09:51
Koszmarna obsługa,pełna arogancji,braku podstawy dobrego wychowania. Pracownikowi w żadnym wypadku nie zależy na kliencie. Byłem obsługiwany przez tego Pana w zeszłym roku i przedwczoraj. Koszmar taki sam.Serdecznie odradzam Punkt obsługi Puławska 46 koło Piaseczna w CH Auchan. -
~Kyrylo / 2023-10-06 16:59
Byłem abonentem UPC. Podłączą Cię do dowolnej taryfy w ciągu 2 dni, a jeśli będziesz chciał się rozłączyć, przygotuj się na nic nie płacenie przez 2 miesiące. Wysłałem cały sprzęt i napisałem mailem odmowę wykonania usługi. Zostałem zignorowany przez 1 miesiąc, po upływie miesiąca wysłali mi nową fakturę i kazali zapłacić, a tydzień później powiedzieli mi, że umowa została rozwiązana, ale musisz płacić za kolejny miesiąc. W rezultacie płacę przez 2 miesiące za usługi, których nie otrzymuję i które dawno porzuciłem. ZaletySzybko połączWadyNie pozwolą ci się normalnie wyłączyć -
-
~Lemi / 2023-01-04 22:58
Po 9 latach w P4 postanowiłem przedłużyć umowę na kolejne 2 lata. Pani zadzwoniła, przedstawiła propozycję za 40 zł. W sumie ok, pasowało mi.
Jak postanowiłem to sfinalizować to jednak się okazało że to nie będzie 40, tylko 50 zł, bo nie jestem nowym klientem.... SZOK I NIEDOWIERZANIE....... Jak bym w twarz dostał, po 9 latach terminowego płacenia rachunków. Taka jest polityka firmy, że nastawieni są na nowego klienta, bo od obecnego pieniążki im "śmierdzą" Pani bardzo kulturalna, przepraszała że to nie jej wina itp..... Z mojej strony wypadało mi tylko życzyć Wesołych Świąt i sukcesów w poszukiwaniu nowych klientów. Numer przeniosłem do innego operatora.WadyNie szanują obecnych klientów. -
~Lepszy sort / 2023-12-04 15:22
Ha ha ja mam od lat telefon na kartę z super nowoczesnym smartfonem i mam gdzieś jakość danej sieci bo jak coś zacznie się krzaczyć to przenoszę swój numer do innego opa. A wy męczcie się ze swoimi umowamami i ratami za drogi telefon. Co za ludzie bez rozumu! -
~Mac / 2020-06-28 08:07
Play na karte nie włącza automatycznie pakietu "Rodzina" trzeba to zrobić ręcznie jak tego zrobisz włączają bezpieczny internet za 3zl za chwilę internetu bez pakietu - skandal!!! -
~maja / 2021-04-08 17:58
Dla wszystkich zainteresowanych , jesli przechodzicie z karty topup na abonament w ramach swojej sieci czyli tak jak ja, to firma liczy sobie za aktywacje juz aktywnego numeru od 35 pln jednorazowo, a pozniej jeszcze przy przelewie blue media pobira sobie 1 pln za przelew.
strona 12 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »