Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4598 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2022-11-11 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wręcz odradzam ta sieć na każdą usługę
    ZaletyNie masz play masz spokuj
    WadySame problemy
  • ~ja / 2022-11-17 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest takie dziadostwo, że szok, nastawiali anten a zasięg coraz gorszy. nigdzie nie ma prawie zasiegu, juz nawet nie mowie o internecie bo to całkiem siada, ale rozmów normalnie nie mozna prowadzić. dramat i dziadostwo!!!!!
    Zaletynie ma
    Wadyjedna wielka wada
  • ~Ja / 2022-12-11 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferują coś z czego później się nie wywiązują po kilka naście razy w miesiącu brak dostępu do internetu obsługa nie umjaca słuchać klienta tylko klepie formułki nie umjaca nawet dobrze zgłoszenia napisac
    ZaletyBrak
    WadyTylko brak pozytywnych odniesień do tej firmy
  • ~Ja / 2023-01-03 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć, oszukują klientów - od września płacę za niedziałająca kartę internetową i nie olewają moje wiadomości. NIE POLECAM
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Ja / 2023-01-05 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam styczność nie dość że nie wywiązują się z umowy to oszukują
    NIE POLECAM!!!!!!
  • ~Ja / 2024-02-07 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma play 360 a naprawia dla nich digitalcare. Samsung s21 wysłany z pękniętym wyświetlaczem co obejmuje ubezpieczenie. Nie uczciwa firma stwierdziła że uszkodzona plyta glowna i koszt ponad 1600zl ???????? nie zgadzając się na odpłatna naprawę dostałem informację że albo robię odpłatnie albo nie zrobią nic nawet z w ramach ubezpieczenia bo taki play ma"regulamin" Bandyctwo i oszustwo. Oczywiście nie uzyskałem informacji na jakiej podstawie stwierdzili uszkodzenie płyty głównej bo ja posiadam ekspertyzę przed oddaniem do pseudo serwisu i plyta glowna nie była do wymiany ???? Jak mam uzyskac informacje jak zostala uszkodzona plyta glowna, skoro przed oddaniem do serwisu nie byla? Chciałem naprawić tylko to co jest objęte ubezpieczeniem! Oddałem telefon działający, z pęknięta obudowa i delikatnie trzeszczącym głośnikiem!!! Mysle ze jest to specjalne dzialanie digital care aby nie naprawiac telefonow...Też zajmę się tym prawnie gdyż trzeba tępić tak nie uczciwe firmy! Nie polecam i dziwię się że firma play ma z nimi podpisane umowy i psuje też sobie opinie. Proszę o odpowiedź
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ja / 2024-02-10 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Inna informacja jest podczas rozmowy, zupełnie inna cena przy podpisaniu umowy, a potem to tylko już niemiła rozmowa, dzisiaj rozmawiałam z panią bardzo niegrzeczną, nie polecam????????????????
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Ja / 2024-03-30 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Play,to już zrobiło się kompletne DNO...jestem była klientka UPC,place faktury w terminie,albo nawet grubo przed,dostaje potwierdzenie,że dziękują za wpłatę,że jest wszystko ok,a poniżej dostaje informacje,że niby przekroczyłam termin zapłaty widnieje kwota i rubryka z napisem oplac..dostalam juz 2 takie maile za 2 różne miesiące.Zadzwonilam dzisiaj,aby to wyjaśnić i usłyszałam od konsultantki,że znają problem,że od 2 tygodni dostają od ludzi takie same zgłoszenia i stwierdziła,że to jest prawdopodobnie oszustwo i pracują nad tym...ale ponieważ jestem dociekliwą,to ostrożnie to otworzylam i spisałam stamtąd podany nr mojej faktury..
    Zadzwonilam raz jeszcze /oczywiście połączyłam się z inną konsultantka,więc powtórna weryfikacja/..no i SZOK..bo,gdy podałam jej Teb nr faktury na tym niby TREFNYM rachunku,to okazało się,że jest to mój PRAWDZIWY nr.faktury...wiec wychodzi na to,że wysyłają podwójne faktury do zapłaty,licząc na to,że się ktoś nie zorientuje...ponieważ nie mogłam tego usunac z poczty,to spróbowałam usunac wcześniejsze ich maile i dziwnym trafem usunęłam też I te TREFNE faktury,wiec WSZYSTKO JASNE,tym bardziej,że gdy wsciekla po tym co odkryłam,zadzwonilam po raz trzeci..I konsultantka niby z działu technicznego,bo jak się okazało,tamci poprzedni juz skonczyli pracę..w SPOSOB BARDZO NIEGRZECZNY WRECZ PRAWIE WYKRZYCZALA,ZE CZASEM IM SIE ZDARZY WYSYLAC PODWOJNE FAKTURY..powiedziala to tak,jakby to było coś zupełnie normalnego...To się po prostu nie miesci w glowie..kogo oni tam zatrudniają?.
    Przedszkolak jest bardziej rozgarnięty.. I potrafi przeprosić,a ci,to kompletne BAGNO.
    ZaletyBeak
    WadySame
  • ~Ja / 2024-03-30 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Play,to już zrobiło się kompletne DNO...jestem była klientka UPC,place faktury w terminie,albo nawet grubo przed,dostaje potwierdzenie,że dziękują za wpłatę,że jest wszystko ok,a poniżej dostaje informacje,że niby przekroczyłam termin zapłaty widnieje kwota i rubryka z napisem oplac..dostalam juz 2 takie maile za 2 różne miesiące.Zadzwonilam dzisiaj,aby to wyjaśnić i usłyszałam od konsultantki,że znają problem,że od 2 tygodni dostają od ludzi takie same zgłoszenia i stwierdziła,że to jest prawdopodobnie oszustwo i pracują nad tym...ale ponieważ jestem dociekliwą,to ostrożnie to otworzylam i spisałam stamtąd podany nr mojej faktury..
    Zadzwonilam raz jeszcze /oczywiście połączyłam się z inną konsultantka,więc powtórna weryfikacja/..no i SZOK..bo,gdy podałam jej Teb nr faktury na tym niby TREFNYM rachunku,to okazało się,że jest to mój PRAWDZIWY nr.faktury...wiec wychodzi na to,że wysyłają podwójne faktury do zapłaty,licząc na to,że się ktoś nie zorientuje...ponieważ nie mogłam tego usunac z poczty,to spróbowałam usunac wcześniejsze ich maile i dziwnym trafem usunęłam też I te TREFNE faktury,wiec WSZYSTKO JASNE,tym bardziej,że gdy wsciekla po tym co odkryłam,zadzwonilam po raz trzeci..I konsultantka niby z działu technicznego,bo jak się okazało,tamci poprzedni juz skonczyli pracę..w SPOSOB BARDZO NIEGRZECZNY WRECZ PRAWIE WYKRZYCZALA,ZE CZASEM IM SIE ZDARZY WYSYLAC PODWOJNE FAKTURY..powiedziala to tak,jakby to było coś zupełnie normalnego...To się po prostu nie miesci w glowie..kogo oni tam zatrudniają?.
    Przedszkolak jest bardziej rozgarnięty.. I potrafi przeprosić,a ci,to kompletne BAGNO.
    ZaletyBeak
    WadySame
  • ~Ja 5 / 2022-05-17 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym dzwoni do mnie Play że zrobili aneks do umowy bo kończy się mi uwowa bez mojej zgody zmienili mi mój mix na inną formę miałem darmowe minuty i SMS oraz na stacjonarne straciłem 120 zł które miałem na koncie i nikt z tym nic nie chce zrobić najgorsze jest to że naciągają i kłamią oraz kradną pieniądze ludzia i nie chcą oddać byłem w salonie olali mnie więc poinformowałem że pójdę o Rzecznik Praw konsumentów byli wystraszeni jednocześnie jutro przeciwko tej firmie składam pozew sądowy
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie
  • ~Ja ją / 2022-11-01 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tam. Siedzą jakes nie douczone osoby dziś dzwoniłem. Na obsloge klienta rozmawiając pracownica play zaczęła mi się wydzierać podnosić głos żenada poinformowałem. Ze tego sobie nie życzę zaczęła się drzeć głośniej przerywając mi rozmowę żenada jakaś jedno z największych chamskich zachowań co to. Ma znaczyć za kogo taki pracownik ma klienta za śmiecia że będzie się pracownik play wydzierał przerwywal nie rozwiązując problemu
    ZaletyNie polecam
    WadyOmijacie ta sieć
  • ~jaaaa / 2019-02-26 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    nigdy więcej play! Muszę niestety czekać jeszcze pół roku, aż mi się skończy umowa ale juz mam inna kartę z innej sieci bo nie mam nigdzie zasięgu! w krakowie jestem i nie mogę wykonać płatności bo mi sms z banku nie może dojść. Druga sprawa jest taka, że przy podpisywaniu umowy obiecywali mi nielimitowany internet i abonament miesieczny 50 zł. Po podpisaniu umowy szybko się okazało że jest to 10GB internetu (a moja praca niestety wymaga ciągłego dostępu do internetu) po wykorzystaniu których zwalnia do takiego stopnia, że nawet messenger się nie ładuje, a miesięcznie faktycznie abonament wynosi 50 zł, ale netto! i nikt mnie o tym nie poinformował, że jest to NETTO, a w żeczywistoći płacę ok 65 zł.. PORAŻKA!!!!
    ZaletyBRAK
    Wadysłaby zasięg, beznadziejny internet, przekłamane oferty
  • ~Jaaaaa / 2021-03-12 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwieksza pomylka.
    Juz zrezygnowalam z umowy w play na abonament. Od okolo 6 lat lub dluzej jestesmy w tej sieci... Poczatkowo bylo ok ale jest coraz gorzej z zasiegiem....nawet w trojmiescie. Czekalam ostatnio na tel. Okazalo sie ze bylo polaczenie ale nie pojawilo sie w powiadomieniu.bylo widoczne tylko w aplikacji play24...masakra. Czasem tel lezy pod ladowaniem i przychodza smsy po dlugim czasie ze ten i ten nr probowal sie polaczyc. Wszystkie ustawienia sa prawidlowe ktore sprawdzal sam pracownik salonu play.
    NIE POLECAM TEJ SIECI!
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza siec.
  • ~Jaahga / 2020-05-03 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    A idź Pan w przysłowiowy. Tak mogę określić abonament w play po 1 roku użytkownik dostaje oferty przedłużenia a jak się nie zgodzi to koniec dobrego internetu z wysokimi przesyłek danych odkąd potwierdziłem, że nie będę korzystał już to praktycznie rzecz ujmując nie mam internetu dziękuję i nie polecam.
    ZaletyDobre oklamywanie w salonie i w reklamach
    WadyWszystko związane z internetem i zasięgiem
  • ~Jabol / 2020-10-05 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem uzetykownikiem tej sieci i nie polecam nikomu, czesto gubi zasieg, internet jest wolny a nawet siec 4g nie dopracowana i nie spelnia wymagan ktore powina!
  • ~jacaszka / 2019-11-23 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten operator to jakaś porażka, podobnie jak jedna z osób padłem ofiarą braku informacji o wypowiedzeniu również karty grupowej do internetu. To co się dzieje w punktach obsługi to jakaś patologia a nie ludzie którzy mają udzielić wszelkich możliwych informacji adekwatnych do zaistniałej sytuacji. w CH MOLO w Szczecinie właśnie znajduje się taki punkt, totalna porażka i niekompetencja. Niestety PLAY okazał się firmą którą wyróżniają tylko wciąż nowe już tak naprawdę nic nie dające reklamy z celebrytami, to już jednak dawno nie działa. Nie dbają o klienta obecnego, zgodnie z potoczną opinią zależy im tylko na nowych. To tandetna sieć z wątpliwą jakością połączeń nie wspominając o jakości transferu internetu. Bez żalu i smutku w poczuciu uwolnienia się od tandety odchodzę od tego operatora. Jeżeli ktoś się waha to zachęcam do podjęcia szybkiej decyzji o ich opuszczeniu. Nie są warci aby im zaufać, życzę im jedynie już rychłego końca ich działalności.
    Zaletyjuż dawno, dawno żadnych
    Wadysame i wiele
  • ~jacav / 2022-07-06 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    od 28 czerwca brak, Internetu na trzech numerach prędkość transferu spadła do 0,5 Mbit/s a było do tej pory 4 Mb/s czyli szał ????‍♂️
    cztery zgłoszenia za 3 zł dodatkowo płatne, odrzucone z powodu podobno błędnego hasła odczytanego z Umowy!!!!!
    weryfikacja poprzez "cudowną" aplikację PLAY24 się nie liczy wg konsultanta, to po jaki ch... jest w tej aplikacji powiązanej z moim numerem telefonu zakładka zgłoszenia!!!!
    7 lat płaciłem 4 abonamenty, a teraz PLAYU żegnaj
    WadyInternet dno, obsługa dno
  • ~Jacek / 2020-08-04 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    NEGATYWNA.
    Klienta traktują jak POWIETRZE.
    Nie polecam nikomu tej sieci.
    Korzystałem i nie jestem zadowolony z usług Play.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyObsługa klientów - do dupy.
    Do tej pory nie otrzymałem faktury korygującej do wystawionej błędnie faktury.
    Zasięg fatalny - sygnał Play nakłada się na sygnał Orange w wielu miejscach w Polsce.
    NIKOMU NIR POLECAM!
    OCENA 0
  • ~Jacek / 2020-08-08 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści podpisują umowy w salonie bez możliwości odstąpienia od niej bez płacenia kary . Żenada naciągają i nie informują że jak podpiszesz umowę to nie odstąpisz od nie bez karty tak zwanej umownej. A program fairplay to fikcja uważajcie co podpisujecie bo zaoferują wszystko tylko żeby umowe podpisać i żeby prowizja wpadła , nawet nie ma gdzie się odwołać bo nic wyżej prócz kolsuntanta nie oferują
    Zaletyzastanawiam się
    Wadyobsługa klienta
  • ~Jacek / 2020-08-19 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 miesięcy nie potrafią odpowiedzieć mi na reklamację. Mam taryfę z płatnymi SMS. Zaczeli mi liczyć SMS-y podwójnie. Krótkie sms treści (ok ,tak), liczą po 38 groszy. Obecnie w ogóle nie rejestrują moich reklamacji. Dziadostwo, Złodziejstwo.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyOlewają klienta, Jak najdalej od tego syfu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1038
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186