Sieć Play to jakaś porażka, byłem w tej sieci kilkanaście lat, po czym przeniosłem numer do plusa, z informacji podanych mi telefonicznie odnośnie dat zakończenia umów dowiedziałem się że mogę przenosić numer z datą 21.11.2022 po czym naliczono mi karę 580 zł za zarwanie umowy. Próby odwołania kończą się straszeniem i konsekwencjami windykacyjnymi. Rozmowy z konsultantami nagrywane, po czym nie mogą znaleźć nagrania w którym podana została mi błędna data. Śmiech na sali. Brak jakiegokolwiek sposobu pomocy mi czy załatwienia sprawy w cywilizowany sposób.
Odradzam z pełną świadomością.
Wieloletni klient.
ZaletyNie widze
WadyPodejście do klienta
Brak szacunku obslugi
~Grzegorz / 2023-03-05 11:07
Ocena: 1.00 / 5
Sieć która ma problem klienta w głębokim poważaniu. Aroganckie i nieprofesjonalne podejście do problemu klienta. Opieszale podejście do sprawy. Bezsensowne tłumaczenie problemu. Nie polecam
WadyArogancja , brak profesjonalizmu, opieszałość
~Grzegorz / 2023-03-09 13:03
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta i pomoc techniczna są do niczego. Opieszale działają, ignorują problemy klienta, ich wyjaśnienia są bezsensowne. Nie polecam
WadyOpieszale działanie, brak konkretnych efektów ich pomocy,
~Grzegorz / 2023-12-06 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam to co inni piszą. Obsługa klienta przypomina mi tą z PRL'u. Po wizycie montera (TV+internet) czekałem 1,5 miesiąca aż mi to tak podłączą, że będę mieć to ci zamawiałem. Masa moich telefonów do Play. Zlewka totalna plus kilku konsultantów bezczelnie się rozłączyło podczas rozmowy. Jak widzę te muchy i inne gwiazdeczki reklamujące Play to mój klapek z automatu leci w TV. Czekam tylko do końca umowy (rok szybko zleci) i won z mojego domu. Nigdy więcej!
ZaletyBrak
WadyMasa wad
~Grzegorz / 2024-01-15 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Są tak perfidni że ja człowiek pisał i przedstawiał dowody w postaci zdjęć ze mają go w dupie to zablokowali mnie na Facebooku
WadyTo że istniejecie
~grzegorz / 2024-11-01 07:38
Ocena: 1.00 / 5
oszukują.oszukują oszukują.
inna oferta inne kwoty.
telewizja za darmo to w plaju opłata.
Zaletyoszukują
Wadyoszukują
~Grzegorz / 2024-11-20 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Firma play. Antykonsumencki, działający zupełnie nie w interesie klienta, narażający na straty i niekorzystne rozwiązania twór. Czat z przedstawicielami nie rozwiązuje spraw. Nie ma co liczyć na kontakt telefoniczny ze strony play...no chyba że nie jesteś ich klientem.
Z powodu ich pomyłki musiałem zwrócić zakupiony i zapłacony sprzęt, zostały zmienione warunki umowy na niekorzystne dla mnie. Zapromonowane zadośćuczynienie 30zł, strata pareset zł.
Przykro pisać, ale bardzo się na firmie zawiodłem.
ZaletyByło dobrze
WadyObsługa, rozwiązywanie problemów
~Grzegorz / 2025-10-01 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na-10 są tylko pomocni jak chcą podpisać umowę później radz sobie sam
~Grzesiek / 2023-09-08 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Umowa na czas określony do 08.09. 2023
Przychodzę do salonu Play w tym dniu i uzyskuje informacje że jeśli chce dziś wypowiedzieć umowę która dziś się kończy to oczywiście ale umowa skończy się dopiero za 2 miesiące. Czyli 06.11. Bo tak podaje system. Jeden miesiączek względu że muszę 30 dni wcześniej wypowiedzieć umowę która się kończy według ustalonej daty. A drugi miesiąc ponieważ mam okres rozliczeniowy do 6 dnia każdego miesiąca a umowę do 8 dnia miesiąc to przedłuża się o 30 dni i od tych 30 dni na kolejny okres rozliczeniowy. Zdzierstwo oszustwo aby tylko ściągnąć jeszcze kasę od ludzi bo chcą zrezygnować. Żenujące i głupie. Dałem się znowu zrobić w balona tym debilom.
ZaletyBrak
WadyOszustwo i nie jasne sytuację w umowach o których nikt nie mówi przy ich podpisywaniu. Kwiatki wychodzą kiedy chce się zrezygnować.
Zawsze gorsza oferta dla przedłużających niż dla nowych. Obsługa w salonie 0/10 . Jakie pytanie bym nie zadał to pani pisała do kogoś wiadomość , moim zapytaniem i odczytywała mi odpowiedź z telefonu ????????????
~Grześ / 2023-12-08 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Zadzwoniłem na infolinie z innego telefonu niż Play. Jak się o tym operator dowiedział to kazał mi poczekać i puścił muzyczkę. Czekałem 5 min ciekawe ile mi przyjdzie rachunek
~Grześ / 2024-03-29 14:27
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem miesiąc temu internet światłowodowy + telewizję w promocji. Wypełniłem formularz, podałem dane osobowe, wybrałem datę, godzinę przyjazdu technika i czekałem. Technik nie przyjechał. Nikt się ze mną nie skontaktował z play, nikt nie dzwonił, nie dostałem żadnego maila. Zmieniła się ich oferta na mniej atrakcyjną i zwyczajnie olali moje zamówienie. Wysłałem do nich maila i raczyli zadzwonić do mnie po dwóch dniach z infolinii. Teraz to ja dziękuję. Podpisałem umowę z konkurencją.
~GŚ / 2021-11-10 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Oferta fatalna, marketing jeszcze gorszy. Nie powinno dla nich być miejsca na polskim rynku.
ZaletyBrak
~GUCIO / 2022-01-20 15:36
Ocena: 1.00 / 5
TOTALNE DNO KONSULTANCI NIE POTRAFIA ROZWIAZYWAC PROBLEMOW ZALEZY IM TYLKO I WYLACZNIE NA OPINI W ANKIETACH
ZaletyBRAK
WadyNIE KOMPETENCJA KONSULTANTOW
~Gummi / 2023-04-14 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Po smierci Mamy, ktora miala w Playu abonament, zalatwilam wszystko w salonie z jej aktem zgonu, tzn tak mi powiedziano. Przyszla nowa faktura smsem, za co mnie na czacie przeproszono. Niby zostala automatycznie wygenerowana. Miesiac pozniej w skrzynce pocztowej u Mamy "ostatnie wezwanie do zaplaty" i grozba windykacji. Dzwonie na infolinie z pytaniem o co chodzi, ale nikt mi nie chce pomoc, bo nie znam hasla. Mogłam podać datę urodzenia, pesel, konto w banku, ale nie, Play wymaga ode mnie podania swojego hasła, którego NIE ZNAM I NIE POZNAM BO NIE POTRAFIĘ SIĘ KOMUNIKOWAĆ ZE ZMARŁYMI OSOBAMI. Pytam, czy chca mnie zidentyfikowac, czy po prostu zachowac sie jak idioci. Odpowiedz: takie mamy zasady. Nastepnego dnia ide znowu do salonu Play z aktem zgonu, a tam.... czlowiek odsyla mnie na infolinie. Dzwonie przy nim i ta sama gadka. Mam podac haslo, ktorego tresc zabrala do grobu ze soba Mama. Groteska, paranoja, sadyzm. Rozmowa trwa 40 minut, 2 razy prosze o przelozonego, ktory odmawia podejsc do telefonu. Prosze o kopie nagrania rozmowy, ale ta nie zostanie mi wydana, bo rozmowa nie dotyczy sprzedazy. Gorzej niz za komuny. Ostrzegam uzytkownikow Play, zeby sie nigdy przenigdy nie odwarzyli umrzec, bo Play na to nie wyraza zgody. SKANDAL!!!
Wadybiurokracja, brak dobrej woli i zdrowego myslenia
~Gustaw / 2024-09-04 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Play najgorszą siecią, slaby zasięg (mieszkam 150m od nadajnika i zasięg 1 lub 2 kreski) Internet ledwie 1 MB. Opryskliwi konsultanci. Dno i wodorosty. Sieć do likwidacji.
ZaletyBrak
WadyIstnienie tej sieci to wada.
~Gwidon / 2023-11-04 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Czytając poniższe wpisy to wniosek jest jeden: UPC po przejęciu przez PLAY to mega syf.
~GXR Mallibuca / 2024-03-17 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Podejście do klienta znikome, sieć prawie nie funkcjonuje. Pobieranie na poziomie 0,2 MB/s.
Granie na tym to istna katorga dla użytkownika,
jak ktoś ma do wyboru nie mieć internetu, a internet z play to radzę żyć w spokoju duszy.
Nie pozdrawiam.
ZaletyNie ma
WadyWiele
~gyn / 2025-08-07 21:13
Ocena: 1.00 / 5
tragedia.Internet lepszy z mikrofalówki..Żal i nędza a siano chcą
~Haaa / 2021-06-22 14:28
Ocena: 1.00 / 5
Zasięg mega słaby. Połączenia rozłączane, albo przerywane w połowie. Mega słaby internet. Przechodzę do innej sieci.
ZaletyŚmieszna opcja.
WadyZasięg! Którego prawie nie ma.
~Habanero / 2021-06-24 13:13
Ocena: 1.00 / 5
To jest żart internet wywala się na plecy co 5 sekund jakość łączą jest do dupy nie pomaga reset