Firma oszukuje klientów!
Zostałam bezczelnie oszukana przez Play. Od jakiegoś czasu zaczęłam codziennie sprawdzać zużycie limitu na koncie, bo wciąż miałam dopłaty za dodatkowe doładowania. Okazało się, że z kolejnym miesiącem doładowania nie było. Zgłaszałam reklamacje. Wszystkie po kolei rozpatrzone niby na moją korzyść- tak mnie informowano, tylko że ja nadal codziennie sprawdzałam limity i doładowania nie było. Przy ostatnim zgłoszeniu reklamacyjnym dziewczyna z czatu napisała mi, że mam udowodnić, że doładowania nie było. Byłam w szoku!
Nie wiem jak rozwiązać ten problem, bo umowy, jak mnie poinformowali, zerwać bez kary nie mogę. Do końca umowy daleko, a ciągle ich sprawdzanie meczy mnie (i pewnie na to liczą).
Odradzam współpracy!
ZaletyPo podpisaniu umowy brak zalet.
WadyBardzo słaba obsługa klienta. Doliczane płatności za limity internetu, którego faktycznie nie otrzymuje się.