strona 116 z 239
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2022-03-10 11:20
Dziady zablokowali bezprawnie nr .napisali ze podejrzenie spam .trwa to już dwa dni .A ja tylko wysłałem kilka smsow na dzień kobiet z życzeniami do swoich koleżanek -
-
~Grzegorz / 2022-06-26 20:32
Dziadostwo robią ludzi w balona chamy poiepszone oferują 4k a nawet nie ma 380p ZaletyŻadneWadySzkoda słów -
~Grzegorz / 2022-11-30 12:17
Zero zasięgu w centrum Lublina
Unikajcie
Wszystko działa w jedną stronęZaletyBrakWadyWszystko -
~Grzegorz / 2023-01-06 07:42
Nie polecam
Oferują usługi i wszystkie się pie......
Najgorsza siecZaletyBrakWadyWszystko co mozliwe -
~Grzegorz / 2023-01-16 21:02
Rozmowa z panią na infolini kończy się odłożeniem słuchawki przez panią...naturalnie nie pamiętam nazwiska kobiety...Pani zwyczajnie nie potrafiła udzielić rzeczowej informacji...tak działa play..zostaje mi tylko zrezygnować z usług i przekazywać opinie dalej. ...I żeby była jasność , pani w żaden sposób nie została obrażona, a rozłączyła się bo odpowiedź na pytanie czy rozmowa mnie zadowala była negatywna.pełen profesjonalizm. -
~Grzegorz / 2023-02-02 09:47
Oszuści nowym klientom proponują lepsze ofert niż stałym nowe Samsungi tylko dla nowych olać oszustow ZaletyBrakWadySame -
~Grzegorz / 2023-02-07 19:09
Sieć Play to jakaś porażka, byłem w tej sieci kilkanaście lat, po czym przeniosłem numer do plusa, z informacji podanych mi telefonicznie odnośnie dat zakończenia umów dowiedziałem się że mogę przenosić numer z datą 21.11.2022 po czym naliczono mi karę 580 zł za zarwanie umowy. Próby odwołania kończą się straszeniem i konsekwencjami windykacyjnymi. Rozmowy z konsultantami nagrywane, po czym nie mogą znaleźć nagrania w którym podana została mi błędna data. Śmiech na sali. Brak jakiegokolwiek sposobu pomocy mi czy załatwienia sprawy w cywilizowany sposób.
Odradzam z pełną świadomością.
Wieloletni klient.ZaletyNie widzeWadyPodejście do klienta
Brak szacunku obslugi -
~Grzegorz / 2023-03-05 11:07
Sieć która ma problem klienta w głębokim poważaniu. Aroganckie i nieprofesjonalne podejście do problemu klienta. Opieszale podejście do sprawy. Bezsensowne tłumaczenie problemu. Nie polecam WadyArogancja , brak profesjonalizmu, opieszałość -
-
~Grzegorz / 2023-03-09 13:03
Obsługa klienta i pomoc techniczna są do niczego. Opieszale działają, ignorują problemy klienta, ich wyjaśnienia są bezsensowne. Nie polecam
WadyOpieszale działanie, brak konkretnych efektów ich pomocy, -
~Grzegorz / 2023-12-06 20:11
Potwierdzam to co inni piszą. Obsługa klienta przypomina mi tą z PRL'u. Po wizycie montera (TV+internet) czekałem 1,5 miesiąca aż mi to tak podłączą, że będę mieć to ci zamawiałem. Masa moich telefonów do Play. Zlewka totalna plus kilku konsultantów bezczelnie się rozłączyło podczas rozmowy. Jak widzę te muchy i inne gwiazdeczki reklamujące Play to mój klapek z automatu leci w TV. Czekam tylko do końca umowy (rok szybko zleci) i won z mojego domu. Nigdy więcej! ZaletyBrakWadyMasa wad -
~Grzegorz / 2024-01-15 19:47
Są tak perfidni że ja człowiek pisał i przedstawiał dowody w postaci zdjęć ze mają go w dupie to zablokowali mnie na Facebooku WadyTo że istniejecie -
~grzegorz / 2024-11-01 07:38
oszukują.oszukują oszukują.
inna oferta inne kwoty.
telewizja za darmo to w plaju opłata.ZaletyoszukująWadyoszukują -
~Grzegorz / 2024-11-20 11:13
Firma play. Antykonsumencki, działający zupełnie nie w interesie klienta, narażający na straty i niekorzystne rozwiązania twór. Czat z przedstawicielami nie rozwiązuje spraw. Nie ma co liczyć na kontakt telefoniczny ze strony play...no chyba że nie jesteś ich klientem.
Z powodu ich pomyłki musiałem zwrócić zakupiony i zapłacony sprzęt, zostały zmienione warunki umowy na niekorzystne dla mnie. Zapromonowane zadośćuczynienie 30zł, strata pareset zł.
Przykro pisać, ale bardzo się na firmie zawiodłem.ZaletyByło dobrzeWadyObsługa, rozwiązywanie problemów -
~Grzesiek / 2023-09-08 14:32
Umowa na czas określony do 08.09. 2023
Przychodzę do salonu Play w tym dniu i uzyskuje informacje że jeśli chce dziś wypowiedzieć umowę która dziś się kończy to oczywiście ale umowa skończy się dopiero za 2 miesiące. Czyli 06.11. Bo tak podaje system. Jeden miesiączek względu że muszę 30 dni wcześniej wypowiedzieć umowę która się kończy według ustalonej daty. A drugi miesiąc ponieważ mam okres rozliczeniowy do 6 dnia każdego miesiąca a umowę do 8 dnia miesiąc to przedłuża się o 30 dni i od tych 30 dni na kolejny okres rozliczeniowy. Zdzierstwo oszustwo aby tylko ściągnąć jeszcze kasę od ludzi bo chcą zrezygnować. Żenujące i głupie. Dałem się znowu zrobić w balona tym debilom.ZaletyBrakWadyOszustwo i nie jasne sytuację w umowach o których nikt nie mówi przy ich podpisywaniu. Kwiatki wychodzą kiedy chce się zrezygnować.
Zawsze gorsza oferta dla przedłużających niż dla nowych. Obsługa w salonie 0/10 . Jakie pytanie bym nie zadał to pani pisała do kogoś wiadomość , moim zapytaniem i odczytywała mi odpowiedź z telefonu ???????????? -
~Grześ / 2023-12-08 11:35
Zadzwoniłem na infolinie z innego telefonu niż Play. Jak się o tym operator dowiedział to kazał mi poczekać i puścił muzyczkę. Czekałem 5 min ciekawe ile mi przyjdzie rachunek -
~Grześ / 2024-03-29 14:27
Zamówiłem miesiąc temu internet światłowodowy + telewizję w promocji. Wypełniłem formularz, podałem dane osobowe, wybrałem datę, godzinę przyjazdu technika i czekałem. Technik nie przyjechał. Nikt się ze mną nie skontaktował z play, nikt nie dzwonił, nie dostałem żadnego maila. Zmieniła się ich oferta na mniej atrakcyjną i zwyczajnie olali moje zamówienie. Wysłałem do nich maila i raczyli zadzwonić do mnie po dwóch dniach z infolinii. Teraz to ja dziękuję. Podpisałem umowę z konkurencją. -
-
~GŚ / 2021-11-10 12:46
Oferta fatalna, marketing jeszcze gorszy. Nie powinno dla nich być miejsca na polskim rynku. ZaletyBrak -
~GUCIO / 2022-01-20 15:36
TOTALNE DNO KONSULTANCI NIE POTRAFIA ROZWIAZYWAC PROBLEMOW ZALEZY IM TYLKO I WYLACZNIE NA OPINI W ANKIETACH ZaletyBRAKWadyNIE KOMPETENCJA KONSULTANTOW -
~Gummi / 2023-04-14 12:34
Po smierci Mamy, ktora miala w Playu abonament, zalatwilam wszystko w salonie z jej aktem zgonu, tzn tak mi powiedziano. Przyszla nowa faktura smsem, za co mnie na czacie przeproszono. Niby zostala automatycznie wygenerowana. Miesiac pozniej w skrzynce pocztowej u Mamy "ostatnie wezwanie do zaplaty" i grozba windykacji. Dzwonie na infolinie z pytaniem o co chodzi, ale nikt mi nie chce pomoc, bo nie znam hasla. Mogłam podać datę urodzenia, pesel, konto w banku, ale nie, Play wymaga ode mnie podania swojego hasła, którego NIE ZNAM I NIE POZNAM BO NIE POTRAFIĘ SIĘ KOMUNIKOWAĆ ZE ZMARŁYMI OSOBAMI. Pytam, czy chca mnie zidentyfikowac, czy po prostu zachowac sie jak idioci. Odpowiedz: takie mamy zasady. Nastepnego dnia ide znowu do salonu Play z aktem zgonu, a tam.... czlowiek odsyla mnie na infolinie. Dzwonie przy nim i ta sama gadka. Mam podac haslo, ktorego tresc zabrala do grobu ze soba Mama. Groteska, paranoja, sadyzm. Rozmowa trwa 40 minut, 2 razy prosze o przelozonego, ktory odmawia podejsc do telefonu. Prosze o kopie nagrania rozmowy, ale ta nie zostanie mi wydana, bo rozmowa nie dotyczy sprzedazy. Gorzej niz za komuny. Ostrzegam uzytkownikow Play, zeby sie nigdy przenigdy nie odwarzyli umrzec, bo Play na to nie wyraza zgody. SKANDAL!!! Wadybiurokracja, brak dobrej woli i zdrowego myslenia -
~Gustaw / 2024-09-04 21:42
Play najgorszą siecią, slaby zasięg (mieszkam 150m od nadajnika i zasięg 1 lub 2 kreski) Internet ledwie 1 MB. Opryskliwi konsultanci. Dno i wodorosty. Sieć do likwidacji. ZaletyBrakWadyIstnienie tej sieci to wada.
strona 116 z 239
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »