Bardzo nie polecam cena nieadekwatna do oferowanych usług.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~GraQu / 2021-03-05 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nigdy tego nie kupujcie najgorsze co może być to play. Internet codziennie po 100ms 2,3mb/s
ZaletyNie ma
WadySłaby internet, 0 obsługi klienta
~Grazyna / 2025-01-01 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam Play. Nie ma miesiąca, zeby obylo się bez awarii. Z reguły ma to miejsce w weekend lub inne dni świąteczne - aktualnie 1.01 brak internetu, co wiąże się z niemożliwością oglądania tv lub korzystania że streamingu. Pieniądze za usługi duże, obsluga telefoniczna żadna - nikt nie odbiera tylko kontakt przy pomocy bota, który nic nie rozumie.
~Grażyna / 2020-01-07 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, internet słaby a płacę w abonamencie, powyżej 110 zł. Jeszcze tylko rok i zmykam do Orange. Nie wiem dlaczego przeszłam.
Zaletybrak
Wadysłaby internet, wysokie rachunki, brak rzetelnej obsługi klienta
~Grażyna / 2024-12-15 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Do wszystkich byłych klientów UPC!
Pod żadnym warunkiem proszę się nie godzić na wymianę dekodera zainstalowanego przez UPC na dekoder Play BOX 4K. W kilka godzin od zainstalowania owego cudu techniki zostałam pozbawiona możliwości korzystania z telewizji, a więc już 10. Dzień.
Wysłałam 6 pism do Play, ale brak reakcji, a ten nowy dekoder z Play ma jedynie wartość złomu. Wysłałam powiadomienia do Ministerstwa Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej i wielu innych instytucji, ale rozpatrywanie może trwać wiele miesięcy. Firma Play zachowuje się jak firma oszustów i złodziei. Proszę uważać i nie popełniać mojego błędu.
Bardzo bym chciała, aby ta opinia została przekazana tej szemranej firmie Play i niech się ta wiadomość rozchodzi po całej Polsce.
ZaletyBrak
WadyButa, arogancja i niekompetencja.
~Grażyna / 2024-12-27 12:10
Ocena: 1.00 / 5
PLAY upodabnia się do Amber Gold
PLAY i cały Zarząd Play, to "ludzkie Paniska". Do chwili obecnej cieszę się, jak dzika norka, bowiem o szlachetnym, świątecznym geście Play długo nie zapomnę. Pozwolę sobie przypomnieć, że od 5 grudnia 2024 r. nie mam możności korzystania z TV i Szanowni Państwo spotka, to każdą osobę, która zgodzi się na wymianę dekodera UPC na złom o nazwie Play BOX TV. Ale wracając do mojej radości spieszę donieść, że w godzinach wieczornych dniach 25 i 26 grudnia udało mi się w całości oglądnąć dwa filmy. W dniu dzisiejszym, 27.12.24, już nie da się korzystać z TV, ale przecież skończyły się święta. Ja nadal żyję wspomnieniami tych dwóch filmów, które dzięki łaaskawości Play oglądnęłam. Wieczór cudów, rocznica Bożego Narodzenia skończyły się, trzeba czekać do następnego Roku i znowu obejrzę dwa filmy. Zapomniałam Państwu powiedzieć, że otrzymałam 23.12.24 pismo z Ministerstwa Cyfryzacji, tytułem odpowiedzi na poczynania Play, z której nasuwa się właściwie jeden wniosek - skierowanie pozwu do sądu. Zachęcam Państwa do pisania skarg do wszystkich możliwych urzędów i instytucji, programów telewizyjnych itp., aby przedmiotowy problem nabrał rozgłosu. Czy nie widzicie Państwo podobieństwa do Amber Gold. Amber Gold też miało na każdym kanele reklamy, ogłaszali się wszędzie i w ten sposób zmanipulowali społeczeństwo i wiemy do jakiej doszło tragedii. Z Play tak samo, przecież ich reklamy są wszędzie, Play wyskakuje nieomal z każdej lodówki! Mamią ludzi i wzrasta liczba osób, którzy nie będą mogli korzystać z opłaconych usług, a potem ... tylko sąd!
Bardzo proszę, aby każda moja opinia o Play była przekazywana Play i każdemu, kto ma ochotę zapoznać się z sytuacją do której doprowadziło mnie Play. Pozdrawiam serdecznie, Grażyna z Krakowa
Data doświadczenia: 27 grudnia 2024
________________________________________
ZaletyBrak
WadyZniszczli świetnie działające UPC i pozbawiają byłych klientów do możliwości korzystania z usług. W moim przypadku brak telewizji
~Grażyna / 2025-01-03 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Kraków, 1 stycznia 2025 r.
Do
Zarządu P4 Sp. z o. o.
ul. Wynalazek 1
02-677 Warszawa
LIST OTWARTY do ZARZĄDU PLAY
Szanowny Zarządzie Play,
ogólnopolska akcja wymiany świetnych dekoderów zainstalowanych przez UPC typ: TV 4K BOX na dekodery od Play typ: PLAY BOX TV, to jedno wielkie oszustwo z bardzo poważnymi konsekwencjami dla klientów i problem nie jest jednostkowy tylko dotyczy milionów byłych klientów UPC POLSKA. Na koniec roku 2021 abonenci UPC POLSKA mieli łącznie wykupionych około 3.2 mln usług. To nie jest problem jednostkowy!
W Małopolsce akcja wymiany dekoderów rozpoczęła się w dniu 2 grudnia 2024 r. Ponieważ akcja nie była dobrowolna, a obowiązkowa; a według opisu Play ten nowy dekoder, to miał być cud techniki w porównaniu z posiadanym dekoderem starego typu więc termin wymiany mojego dekodera wyznaczony na dzień 5 grudnia 2024 r. był korzystny, gdyż przed świętami chciałam już mieć ten problem rozwiązany.
Wymiana odbyła się w wyznaczonym dniu. Niestety, już podczas instalacji dekodera był problem z połączeniem się z siecią Wi-Fi i połączenie udało się nawiązać dopiero za trzecim razem, czyli proces instalacji dekodera – tego cudu techniki z ul. Wynalazek 1, był dokonywany trzykrotnie. Technik, który instalował dekoder powiedział, że trochę za dużo stracił czasu przez to wielokrotne instalowanie i szybko wyszedł mówiąc abym na spokojnie zapoznała się z nowym dekoderem i pilotem. Po wyjściu technika jeszcze tylko chwilę telewizor był włączony, ale zapoznawanie się z nowym dekoderem i pilotem zostawiłam na godziny wieczorne.
Szybko zorientowałam się, że to jest bardzo źle działający dekoder z równie kiepskim pilotem i nie posiadają ani części możliwości, które posiadały dekoder TV 4K BOX i pilot. Operacja zatrzymania programu, co robiło się jednym kliknięciem wymaga kilku operacji i najczęściej zostajesz przeniesiona na początek programu z ponownym, przymusowym oglądnięciem reklam. O cofaniu, przewijaniu nie ma mowy podobnie jak o nagrywaniu serii czy wyszukaniu programu, itp. Przeglądarka jest tak skonstruowana, że należy podejść pod sam telewizor, aby cokolwiek zobaczyć. Wejście do MENU najczęściej zawiesza program a przełączenie kanału trwa w najlepszym przypadku kilkanaście sekund, a w najgorszym się zawiesza się i telewizor nieustanie trzeba wyłączać i ponownie włączać. To były spostrzeżenia z godzin wieczornych 5 grudnia. Koszmar! Siąść i wyć głosem wielkim, a donośnym!
W dniu 6 grudnia miałam dzień wolny i około godziny 10 włączyłam telewizor, jeszcze raz na spokojnie chciałam zapoznać się z tym cudem techniki, ale niestety już nie było możliwości. Ogładanie programów było niemożliwe!
W UPC byłam od zawsze, czasami, ale niezmiernie rzadko zdarzały się przerwy w dostawie Internetu godzinne albo dwugodzinne, ale wówczas UPC przysyłało kilka SMS. z powiadomieniem, przeprosinami i terminem naprawy, ale do braku telewizji nie byłam przyzwyczajona, to się nigdy w UPC nie zdarzyło.
Zadzwoniłam na nr 813 813 813 i od tej chwili zaczęła się moja „przygoda” z Play, a telewizji do chwili obecnej jak nie miałam tak nie mam. Niekompetencja konsultantów jest porażająca!
Od dnia 7 do 28 grudnia 2024 r. wysłałam do Play i do Zarządu Play dziewięć oficjalnych pism pocztą internetową. Treści zawarte w pismach, to łącznie przeszło 20 stron formatu A4. Do chwili obecnej nie otrzymałam jakiejkolwiek odpowiedzi, poza trzema SMS. często wprowadzającymi w błąd wysłanymi przez system oraz kilkoma też wysłanymi przez system e-mail. świadczących, iż osoby piszące nie mają pojęcia o problemie. Zarówno Ministerstwo Cyfryzacji jak i Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej stoją na stanowisku, że jest to problem cywilnoprawny i indywidualny z którym to poglądem nie w pełni się zgadzam. Tak, ten problem będzie rozstrzygał sąd, ale nie jest to w moim rozumieniu problem jednostkowy.
Domagam się natychmiastowego przysłania odpowiedzi na wysłane pisma od dnia 7 do 28.12.24 z ustosunkowaniem się do wszystkich poruszonych wątków i przywrócenia możliwości do bezawaryjnego korzystania z telewizji poprzez zainstalowanie pełnowartościowego dekodera współpracującego z pozostałymi urządzeniami. Ponadto domagam się zrekompensowania wszystkich doznanych krzywd i odszkodowania za czas stracony na rozwiązywanie przedmiotowego problemu
Grażyna Komarzyniec
ZaletyBrak
WadyJedyną taktyką Play w tłumaczeniu przed UKE jest KŁAMSTWO. Według mojej opinii Play to grupa zdeprawowanych ludzi.
~Grażyna / 2025-05-03 15:26
Ocena: 1.00 / 5
TV Play to porażka , przeszłam do PLSAY tylko dlatego ,że dekoder z UPC miałam kilka lat i chciałam wymienić go na nowy . W salonie PKAY otrzymałam info że teraz tylko PAY box więc nieświadoma wad podpisałam umowę .
Podpisałam również umowę na Internet bo chciałam mieć w domku letniskowym dostęp do TV . Aplikacja PLAY NOW to dopiero porażka . Stale się zawiesza - na infolinii chciano mi wmówić ,że to wina telewizora ale inne aplikacje np MAX NETFLIX działają bez zarzutu .W dodatku w aplikacji PLAY NOW nie mam dostępu do wykupionych płatnych kanałów np CANAL + ( opłacam w abonamencie z PLAY ) . Przy podpisywaniu umowy informowano mnie ,że w PKAY NOW bedę miała dostęp do całego pakietu - traktuję to jako oszukanie mnie .
UPC przy PLAY było o kilka poziomów wyżej technologicznie jak i poziom oferowanych usług ,szkoda że sprzedali do PLAY nas klientów .
Zaletynie widzę żadnych zalet
Wady PLAY Box ciągle się zawiesza - kilka razy w ciągu dnia , trzeba rozłączyć dekoder aby ponownie działał. Brak możliwości nagrania całego z=sezonu serialu , Aplikacja PLAY NOW to szmelc
~Grażynka 69 / 2020-02-29 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Masakra jak wiele straciłam pieniędzy w Play, ceny za internet w porównaniu do innych sieci to totalna przepaść,nierzetelna obsługa klientów i ciągłe naciąganie.
ZaletyŻadne
WadySame wady
~GREG / 2023-09-12 23:12
Ocena: 1.00 / 5
OSZUSTWO PRZY UMOWACH.......
CZY TO PRZEZ TELEFON CZY STACJONARNIE.. CO INNEGO MÓWIĄ A CO INNEGO PRZYCHODZI DO PŁACENIA..
PORAŻKA..
ZaletyZERO
WadyZERO
~Gregor81 / 2023-09-09 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie dawno zmieniłem operatora na play z myślą o lepszej jakości usług itp ale już drugi miesiąc mamy abonament z internetem plus tv i bardzo żałujemy ponieważ internet zacina się a tv nie jest najlepszej jakości. Nie dawno wyremontowałem pokój dla córki i dokupiłem mediabox ale po skonfigurowaniu i podłączeniu dekodera nie ma obrazu więc poprosiłem o montera aby sprawdził. Przy pierwszej wizycie monter wszedł do pokoju I wyszedł bez slowa. Po złożeniu skargi wyznaczyli drugi termin na wizytę montera i nawet nie przyjechał a do działu wysłał fałszywe informacje jakoby my nie zgadzaliśmy na montowanie kabla. Normalnie szok i niedowierzanie
ZaletyŻadnych
WadySame problemy z internetem i nie można liczyć na pomoc
~Gronoto / 2022-08-03 06:35
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to jakaś porażka. Mają klienta za wroga i próbują oszukać na pieniądze na każdym kroku.
~Grucha1455 / 2020-02-02 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczne podejście do klienta (6 lat byłem w play), niekorzystne oferty - w innych sieciach człowiek z ulicy dostaje lepszą umowę.
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
~gruszax / 2019-10-12 00:25
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny internet lte w play , który nawet na pełnym zasiegu ma problem przekroczyć 5Mb/s a wieczorami to juz totalmie porażka , a do tego podczas rozmów telefonicznych słychac szumy i do tego dodajmy jeszcze obsługe klijenta , która z człowieka robi debila ze nie widza problemu z predkoscia internetu
Zaletynie widzę
Wady-przerywa rozmowy
-sms czasem nie dochodzą
-fatalny internet LTE , który czasem ledwo dobija do 1Mb/s
~Grzegorz / 2019-07-27 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie nabierajcie się na promocje w pleyu. Dostałem smartfona w promocji. Po zapoznaniu się ze szczegółami umowy chciałem zrezygnować, ale nie przyjęli odesłanego smartfona. Poniosłem koszty (ok. 120 zł), ściągneli mi pieniądze z konta, zablokowali nr tel., zostałem z bezużytecznym smartfonem i jeszcze straszą mnie kosztami ociążeniowymi. Oszuści i złodzieje.
~Grzegorz / 2020-04-04 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Jakaś porażka, od trzech dni prawie brak internetu, jedna aktualizacja ściągana cały dzień z przerwami, nie mówiąc o jakimś filmie czy muzyce online. Jaja sobie robią.
~Grzegorz / 2020-10-23 23:31
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich,
Po kilku letnim użytkowaniu sieci Play, jestem w stanie stwierdzić, że jest to masakryczna sieć ,ponieważ płaci się umiarkowanie a w zamian za to dostaje się internet i jakość połączenia z Marsa!!! Jest to BARDZO słaba marka sieci "Play" ,która tylko potrafi doprowadzić człowiek do rozpaczy.
Zaletybrak oszuści
Wadyoszuści
~grzegorz / 2021-05-02 13:55
Ocena: 1.00 / 5
oszusci pierwszej ligi.
darmowa telewizja 52 zl
bez limitu tzn limit płatny
za to samo rachunki przed promocją 159 z promocja 330 zl
nie przedłuzajcoe umow.
są kary w postaci podwojenia rachunkow za przedluzenie umowy.
Zaletybrak
Wadyoszusci
~Grzegorz / 2022-01-23 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Naliczanie opłat mimo pakietu internetowego , zasięg dramat nie polecam
~Grzegorz / 2022-03-10 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Dziady zablokowali bezprawnie nr .napisali ze podejrzenie spam .trwa to już dwa dni .A ja tylko wysłałem kilka smsow na dzień kobiet z życzeniami do swoich koleżanek