WadyOszuści i naciągacze
strona 113 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »
-
~Esti / 2025-08-25 23:09
Najgorsza sieć jak może być oszukują ludzi mnie też oszukali internet w ogóle nie chodziła s musiałam płacić co miesiąc zniszczyli mi okno i nic z tym nie zrobili to jest chamstwo z ich strony nie polecam ich . -
-
~Eugeniusz / 2023-06-13 08:47
Najbardziej Gówniana sieć w jakiejkolwiek byłem nie polecam i ludzie nie dajcie się nabierać na ich promocje bo to największe gówno w Polsce ta sieć -
~Euzebiusz / 2018-06-29 11:47
Dla mnie, najgorsza sieć jaka istnieje. Sami manipulatorzy i naciągacze. ZaletyBrakWadyZero uczciwości, brak podejścia do klienta i pomocy w rozwiązaniu problemów, naciąganie klienta na nową umowę za wszelką cenę. -
~Evan / 2021-11-11 23:52
Jakość połączenia jest fatalna. Tak wolnego internetu nie miałem od końca lat 90tych. ZaletyObecnie brakWadyBrak zalet. -
~Evvik123 / 2023-08-30 19:27
Nie sądziłam że będę zmuszona pisać taką opinie ale chce przestrzec innych.
Lepiej z nimi nie zawierać żadnych umów bo wiąże się to tylko z problemami.
Personel w salonie nie zasługuje nawet na komentarz oceniający ich prace bo doprawdy nie ma co oceniać gdyż powszechnie wiadomo ze rzadko potrafią wykonać podstawowe czynności jak prawidłowe uzupełnienie umowy. Natomiast odniosę się do biura obsługi klienta , gdzie rozmowa z nimi przypomina walkę na froncie oraz wiążę się z przekrzykiwaniem, niezrozumieniem, powtarzaniem tych samych haseł, generalnie lipa. Pracuje w tej branży dla jednych z zagranicznych operatorów i jestem zdruzgotana jak niski poziom reprezentuje obsługa klienta sieci Play. Niekompetentni , aroganccy, nieprzyjemnie nastawieni na klienta - lepiej nie dzwonić bo i tak nie pomogą. Nawet nie podejmują próby zrozumienia klienta i rozwiązania problemu. Agentom Play zwyczajnie brakuje podstawowej wiedzy i umiejętności przez co są bezużyteczni. Wiec propozycja dla przełożonych Play: Wyszkolcie wreszcie personel bo skazujecie klientów na konfrontacje z hołotą. -
~Ewa / 2019-06-04 18:32
PLAY TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. UWAŻAJCIE I NIE DAJCIE SIĘ NABIUC W BUTELKĘ. Niemal straciłam przez nich firmę. Podpisałam umowę na firmę, niestety nie ma zasięgu, nie można przenieść numeru, bo straszą ogromnymi karami. Klienci nie mogą się do mnie dodzwonić, ani ja do nich. Zniszczyli mnie. Reklamacje nic nie dają, mimo, że nawet sam play nie może się do mnie dodzwonić. ZaletyBRAKWadybrak zasięgu, oszuści, marna obsługa klienta, zastaraszanie klientów -
~Ewa / 2021-04-16 22:56
Jestem wieloletnim użytkownikiem sieci play. Pandemia zweryfikowała usługi świadczone przez tą firmę. Chciałabym z całego serca odradzić jakąkolwiek usługę internetową w sieci play. Mówię to z całą odpowiedzialnością. Posiadam 3 karty internetowe w sieci play. Niestety, usługi nie są dostarczane. Mimo, iż wysyłam do działu obsługi klienta dowody na brak usługi (testy prędkości wykonywane w apikacji play, filmy, oraz zdjęcia z komunikatów "brak internetu", otrzymałam następujące odpowiedzi:
1. My sygnał wysyłamy i u nas wszystko jest ok.
2. W pani okolicy jest bardzo dużo użytkowników w pani okolicy i nasze urządzenia nie są w stanie ich obsłużyć
3. wyczerpała pani procedurę reklamacji, jeśli chce pani zrezygnować proszę zapłacić karę.
Dzieci nie mogą uczestniczyć w lekcjach online. Sprawdziany, które piszą są przerywane w trakcie.
Gehenna trwa od roku. Kiedy przy drugim internecie napomknęłam, że mam problemy z internetemm, panowie w punkcie play, panowie zaproponowali wzmacniacz na balkon oraz jeszcze większy internet. Nic to nie dało.
Płacę rachunek 350 zł, za brak usługi.Zaletyżadnych!!!Wadybrak internetu, transfer poniżej 1 kb -
~Ewa / 2021-09-15 14:55
Najgorsza sieć jaką miałam. Posiadam rachunek firmowy, płace ponad 80 zł miesięcznie tak naprawdę za nic szczególnego. Przebywałam na Korfu w sierpniu. Telefon połączył mnie z lepszą siecią Albańską. Po otrzymaniu SMS że mój rachunek za raoming wynosi 216 zł zadzwoniłam na infolinię zapytać o co chodzi. Otrzymałam informacje, że czasami tak się zdarza i że proszą mnie abym złożyła reklamacje ale po otrzymaniu faktury. Fakturę otrzymałam przesłałam reklamacje i uzyskałam negatywne jej rozstrzygnięcie. Fakturę należy opłacić. Kara za zerwanie umowy w sieci play 500zł… Nikomu nie polecam -
-
~Ewa / 2021-10-28 12:27
1.Wprowadzanie klienta w błąd podczas podpisywania umowy : dot. długośći umowy oraz tego jakie urządzenia i jete są tzw. ochroną.
2. Po potwierdzeniu przez o.k. że jest włączony rooming międzynarodowy w środku w nocy razem z dziećmi zostałam 100 km poza granicami kraju bez nawigacji i telefonu efekt powrót na przejście aby go ponownie włączyć tłumaczenie firmy : przepraszam
3. Naliczanie opłat do abonamentu za rooming międzynarodowy mi mi że nie wyjeżdżało się z kraju tłumaczenie o.k. tak się zdarza że przypadkowo się tel.połaczy z zagranicznym operatorem efekt 200 zł do abonamentu
4. Nie informowanie klienta o karach przy chęci zrezygnowania z ich wątpliwej w mojej ocenie jakości usług.
-
~Ewa / 2021-11-12 09:26
Umowa z Playem kończy mi się w grudniu, na pewno nie przedłużę, bo nie potrafię zaakceptować promowania bezmyślnych blondynek -
~Ewa / 2021-12-14 12:25
Oszuści w salonie w Reducie!!! Doliczyli mi numery telefonów których nie chciałam. Reklamacja nie uwzględniona bo przecież podpisałam umowę. Pani sobie plan na koniec roku na mnie wyrobiła. Tv i Internet nowo zakupiony w ogóle nie działa, zamula, brak możliwości rozwiązania umowy ze względu na brak odbioru usług, u nich jest ponoć wszystko ok, to mój problem i mam płacić dalej. Stwierdzili na infolinii że może kiedyś nowy nadajnik koło mnie postawią i mogę poczekać z rok lub dwa. Rachunek miał wynosić 160 zł co miesiąc, wystawili fa na 290 i uważają że jest wszystko ok. Nawet po odjęciu kosztu abonamentu numerów które mi bez mojej wiedzy doliczono, fa comiesięczna wychodzi znacznie wyższa niż to na co zgodziłam się w salonie. Reklamacja odrzucona a rachunki mega wysokie i brak dostępu do usług. ZaletybrakWadysame wady, zero pozytywów -
~Ewa / 2023-04-04 16:11
Jestem klientem Play od lat, i to co się dzieje aktualnie w tej sieci to jest istny cyrk. Przedłużenie umowy konsultowane z 4 osobami w salonie - każdy przedstawia inna ofertę, inne warunki, inne rozwiązanie problemu. Na końcu okazuje się że umowa która została przedstawiona na 28 miesięcy jest w rzeczywistości na 32 miesiące, o czym dowiadujesz się dopiero po otrzymaniu umowy na maila, w domu, i nie możesz się z niej wycofać. W salonie wglądu w umowę brak. Pani w salonie przekonywała również że w mojej sytuacji najlepszym wyjściem będzie przedluzenie umowy, a tydzień później dokonanie cesji umowy na firmę, co jak się okazało tydzień później- jest niemożliwe bez wpłaty kaucji 3000 zł. Reklamację odrzucone - z przeprosinami za NIEJASNE informacje od konsultantów.
Dałam się wprowadzić w błąd i stracić na tym własne pieniądze. Ostatni raz, jak tylko skończy mi się umowa, moja noga więcej w salonie Play nie postanie. -
~Ewa / 2023-09-19 15:51
Obsługa Play udzielała mi kilkukrotnie nieprawidłowych informacji dotyczących niedziałającego routera (rzekomo był kilkukrotnie zdalnie restartowany zdalnie, ale ani razu po kilkunastu dniach nie udało się go uruchomi. Niestety nie otrzymałam również ani na infolinii ani na czatach z konsultantami aktualnych informacji dotyczących zwrotu serwera ani oraz warunków jego zwrotu. Nie doczekałam się również żadnej odpowiedzi telefonicznej ani pomocy Pana, który instalował router.
W efekcie Play zażądał ode mnie po 3 miesiącach użytkowania (przez ten czas połączyłam się na samym początku z siecią kilkukrotnie - z przerwami) zwrotu kosztów za router w wysokości dwudziestokrotnego miesięcznego abonamentu.
Nie polecam nikomu usług tej firmy.
Brakuje tu rzetelnej obsługi klienta, komunikacji, jakiejkolwiek chęci pomocy i skutecznego rozwiązywania problemów.ZaletybrakWadybrak spójnej i prawidłowej komunikacji, zła obsługa klienta, nierzetelność, traktowanie klienta przedmiotowo -
~Ewa / 2024-01-17 17:05
Jestescie dnem. Przejęliście upc to róbcie coś, żeby zmienić opinię o waszej firemce.
Internet T R A G E D I A, tnie non stop.
Dobrze, że tv nie mam przez dekoder łączący się z netem bo i tv nie miałabym. -
~Ewa / 2024-04-05 16:13
Jak można oceniać ofertę do jakości? Naciagacze oszukance bez zahamowań ZaletyBrakWadyTylko chcą pieniędzy. Pazerność i klamstwo -
~Ewa / 2024-04-24 19:20
Zmieniłam adres zamieszkania o 500 metrów.Nie chcą przenieść internetu stacjonarnego,choć ich światłowód jest tam też.Firma żenada,nastawiona tylko na zysk,na infolinii każdy konsultant mówi co innego.Sms-sem dostałam informację że rozwiązali mój problem ,a za chwilę piszą że nic się nie da zrobić.Zenada ,nie polecam nikomu,nigdy nie łączcie się z tą firmą, na pewno będzie coś nie tak.NIE POLECAM , UCIEKAJCIE OD NICH !!!!!! ZaletyŻadnych ZALETWadySAME -
-
~Ewa / 2024-07-05 11:37
Nie polecam. W sobotę tydzień temu zepsuł nam się ruter. Po prostu się całkowicie wyłączył. Cały tydzień czekamy na odpowiedź, codziennie otrzymując inne informacje. W sobotę dowiedzieliśmy się, że na prawa potrwa do czterech dni. W poniedziałek, że problem został przesłany do podwykonawcy i w ciągu 48 godzin będzie wymiana. We wtorek wieczorem, że dwie poprzednie informacje są nie zgodne z prawdą i nie wiadomo jak to dlugo potrwa. W czwartek, że naprawa może potrwać do 14 dni, a dzisiaj że potrzeba dodatkowej analizy. A internet potrzeby mi jest do pracy. Nigdy więcej żadnych umów z play ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Ewa / 2025-03-12 13:52
KU PRZESTRODZE!!!!!Opowiem Wam jak PLAY traktuje klientów w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych .Pod koniec ubiegłego roku w salonie Play w Lublinie przy ul.Zana podpisaliśmy umowę o świadczenie usług - telewizja, 2 telefony, pracownica, która nas obsługiwała ( stanowisko po prawe stronie od wejścia ) była przemiła zaproponowała, by obydwa nr. telefonów- mój i męża oraz pakiet TV były podpisanę jedną umową przez któreś z nas - oszczędności, 1 faktura. Umowę podpisał mąż. Pracownica PLAY ani słowem nie wspomniała, że mogą wystąpić jakiekolwiek problemy w związku z tym, że mój numer będzie zawarty w tej umowie. W dniu - chyba 19 luty pech - przy przekładaniu mojej karty SIM do innego aparatu wpadła ona pomiędzy siedzisko a oparcie fotela, w żaden sposób nie dało się jej wydostać, Mąż nie czuł się zbyt dobrze; z pełnomocnictwem i dowodem męża pojechałam do PLAY, gdzie była podpisywana umowa. Uzyskałam odpowiedź, że tylko i wyłącznie mąż może to zgłosić. Następnego dnia mąż w stanie ciężkim został w szpitalu, ja byłam bez telefonu, bez kontaktów z rodziną. Ponownie pojechałam do PLAY ,, przemiła 'Pani powiedziała żebym rozbiła fotel i odzyskała kartę. Kolejnego dnia zrozpaczona znowu pojechałam do PLAY i błagałam o pomoc, wszyscy patrzyli na mnie jak na idiotkę, nikt nie podjął jakiejkolwiek próby , by skontaktować się z szefostwem, by mi pomóc, twierdzili jedynie, że takie mają przepisy. Człowiek dla nich się nie liczy wcale, ma podpisać umowę i płacić - tyle. Wróciłam do domu, popsułam fotel i odzyskałam tą nieszczęsną kartę i wreszcie miałam kontakt z rodziną.
Tak traktuje swoich klientów PLAY. Niestety jesteśmy z nimi związani umową na 2 lata. NAPEWNO nie będziemy po tym okresie korzystać z ich usług. Podsumowując- to nie tylko ich ,,przewspaniałe'' dekodery są tam problemem, bo większy problem tkwi w pomocy klientowi, kiedy znajdzie się w sytuacji podobnej do mojej. Jak można być tak bezdusznym - klient to nie człowiek to maszynka do płacenia za podpisaną umowę. Żenada. -
~Ewa / 2025-10-03 13:15
Jestem, niestety, klientką play. Zostałam nią po przejęciu UPC. Jest strasznie. Ciągle brak sygnału. Dzwoniłam i zgłaszałam,ale nic z tego nie wynikło. Jestem niepełnosprawna ruchowo i to jest moje przysłowiowe okno na świat. Również furtka bezpieczeństwa, bo telefon stacjonarny również działa jak jest sygnału. I co z tego, że mam światłowód? Płacę, a ta firma ma mnie gdzieś. Chyba zacznę nagrywać kręcące się ķółeczko na moim monitorze zamiast programu. Ciekawe czy już ktoś wytoczył im sprawę? ZaletyBrak.WadyBrak sygnału. Notorycznie. -
~Ewated - stały klient UPC / 2023-12-09 01:46
Byłem klientem UPC - współpraca prawidłowa , oferty kiedy się zblizał koniec umowy.
Play bez podania przyczyny podwyższyło rachunki.
Zero kontaktu, nie można się dodzwonić
Po prostu dno a nie operatorWadybrak kontaktu - tylko wirtualna sztuczna głupota się pcha na ekran - która się uczy - kpina z klientów i z inteligencji
strona 113 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »