UWAGA NA SUPER OFERTY PLAY
Dzwoni do mnie konsultant Play i mówi, że ma super ofertę dla mojej firmy. Jak zwykle odpowiadam, że „jeśli rachunek będzie niższy a warunki lepsze to słucham”. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu facet mówi, że ok. - zwiększy mi na każdym numerze paczkę internetu do 20GB a całościowy rachunek obniży o 10 zł!!! Wow! PLAY staje się moim ulubionym dostawcą usług teleinformatycznych pomyślałam. Skoro oferta jest tak dobra, to może przeniosę kolejne 3 numery z T-mobile, bo po co płacić więcej? Konsultant zwala mnie z nóg – każdy nowy numer przeniesiony do PLAY będzie mnie kosztował… 5 zł.
Pytam 3 razy, potwierdzam mailowo, bo w końcu przenieść numery to nie jest sprawa prosta i cały czas otrzymuję zapewnienia że warunki będą takie jak potwierdzone na piśmie w korespondencji.
Przychodzi umowa i pierwszy rachunek…
Zamiast 105 zł widnieje 150 zł. Dzwonię do konsultanta i proszę o informacje na piśmie co się dzieje. „wszystko będzie ok, i zgodnie z tym co ustalone ale w pierwszym miesiącu są wyrównania niepełnych okresów a i paczki internetu zostaną zwiększone lada dzień, jak system to zaktualizuje.
Internet kończy się po zużyciu 5gb a kolejny rachunek wynosi 286 zł!
Wow myślę sobie, że to jednak jakiś przekręt, tym bardziej że konsultant nie odbiera już telefonów i nie odpisuje na e-maile. Wysyłam więc oficjalną reklamację.
Po paru dniach przychodzi odpowiedź: „Reklamacja uznana (już się cieszę, bo w końcu inaczej być nie może), że sprawdzili korespondencję i nagrania rozmów, z której wynika że (tutaj UWAGA) KONSULTANT PODAŁ NIEPRAWDZIWE INFORMACJE za które Play przeprasza” Ok, myślę sobie i czytam dalej… „niestety nie mamy możliwości wprowadzenia ustalonych warunków i proponujemy 2 rozwiązania:
1. Zaakceptować obecne warunki (5GB netu!!!) i podnieść opłatę do kwoty 170 zł (czyli o 60% większą!!! )
2. Uznać że aneksu nie było.
Naprawdę? Czytam i nie wierzę. Myślę sobie jak to jest, że duża firma z pięknymi reklamami w TV, dobrą renomą itd. itp. potrafi coś takiego zrobić? Jak można dzwonić do klienta, namawiać na super ofertę a potem proponować zupełnie inną albo przenosiny numerów z powrotem do innego operatora? Co więcej, 3-y krotne reklamowanie odpowiedzi na reklamację przynosi efekt porównywalny do rozmowy ze ścianą. Zero innych propozycji, rozwiązań sytuacji, w której to PLAY zawinił.
I teraz zastanawiam ilu konsultantów Play miało za zadanie namawiać klientów na super warunki, których nie ma? Dlaczego ktoś świadomie działa tak nieetycznie i nieuczciwie i nie ponosi za to żadnej konsekwencji? Nie ma też żadnego poczucia odpowiedzialności za prawnie zawartą umowę? (bo umowa ustna potwierdzona na piśmie w e-mailach też jest umową!)
No wiec jeśli tak to wygląda promocja w PLAY, to ja niestety się z tego klubu wypisuję szybko. Trudno, stracę, ale przenoszę wszystko z powrotem do T-mobile, który nie jest najtańszym operatorem ale zdecydowanie uczciwszym (no i mają szybszy internet ????).
A jeśli komuś z PLAY przyjdzie do głowy, że mój wpis jest działaniem nieuczciwej konkurencji to proszę o kontakt. Z przyjemnością porozmawiam z kimś kto nie jest „ścianą” działu reklamacji.
Miłego weekendu!
ZaletySUPER OFERTA (szkoda że nieprawdziwa a wręcz oszukańcza)
WadyFirma Play po raz kolejny oszukuje i to w bardzo prosty sposób. Oferuje nieprawdziwe warunki a potem namawia do ich akceptacji w nieatrakcyjnej formie.