strona 111 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
~Ewa / 2023-04-04 16:11
Jestem klientem Play od lat, i to co się dzieje aktualnie w tej sieci to jest istny cyrk. Przedłużenie umowy konsultowane z 4 osobami w salonie - każdy przedstawia inna ofertę, inne warunki, inne rozwiązanie problemu. Na końcu okazuje się że umowa która została przedstawiona na 28 miesięcy jest w rzeczywistości na 32 miesiące, o czym dowiadujesz się dopiero po otrzymaniu umowy na maila, w domu, i nie możesz się z niej wycofać. W salonie wglądu w umowę brak. Pani w salonie przekonywała również że w mojej sytuacji najlepszym wyjściem będzie przedluzenie umowy, a tydzień później dokonanie cesji umowy na firmę, co jak się okazało tydzień później- jest niemożliwe bez wpłaty kaucji 3000 zł. Reklamację odrzucone - z przeprosinami za NIEJASNE informacje od konsultantów.
Dałam się wprowadzić w błąd i stracić na tym własne pieniądze. Ostatni raz, jak tylko skończy mi się umowa, moja noga więcej w salonie Play nie postanie. -
-
~Ewa / 2023-09-19 15:51
Obsługa Play udzielała mi kilkukrotnie nieprawidłowych informacji dotyczących niedziałającego routera (rzekomo był kilkukrotnie zdalnie restartowany zdalnie, ale ani razu po kilkunastu dniach nie udało się go uruchomi. Niestety nie otrzymałam również ani na infolinii ani na czatach z konsultantami aktualnych informacji dotyczących zwrotu serwera ani oraz warunków jego zwrotu. Nie doczekałam się również żadnej odpowiedzi telefonicznej ani pomocy Pana, który instalował router.
W efekcie Play zażądał ode mnie po 3 miesiącach użytkowania (przez ten czas połączyłam się na samym początku z siecią kilkukrotnie - z przerwami) zwrotu kosztów za router w wysokości dwudziestokrotnego miesięcznego abonamentu.
Nie polecam nikomu usług tej firmy.
Brakuje tu rzetelnej obsługi klienta, komunikacji, jakiejkolwiek chęci pomocy i skutecznego rozwiązywania problemów.ZaletybrakWadybrak spójnej i prawidłowej komunikacji, zła obsługa klienta, nierzetelność, traktowanie klienta przedmiotowo -
~Ewa / 2024-01-17 17:05
Jestescie dnem. Przejęliście upc to róbcie coś, żeby zmienić opinię o waszej firemce.
Internet T R A G E D I A, tnie non stop.
Dobrze, że tv nie mam przez dekoder łączący się z netem bo i tv nie miałabym. -
~Ewa / 2024-04-05 16:13
Jak można oceniać ofertę do jakości? Naciagacze oszukance bez zahamowań ZaletyBrakWadyTylko chcą pieniędzy. Pazerność i klamstwo -
~Ewa / 2024-04-24 19:20
Zmieniłam adres zamieszkania o 500 metrów.Nie chcą przenieść internetu stacjonarnego,choć ich światłowód jest tam też.Firma żenada,nastawiona tylko na zysk,na infolinii każdy konsultant mówi co innego.Sms-sem dostałam informację że rozwiązali mój problem ,a za chwilę piszą że nic się nie da zrobić.Zenada ,nie polecam nikomu,nigdy nie łączcie się z tą firmą, na pewno będzie coś nie tak.NIE POLECAM , UCIEKAJCIE OD NICH !!!!!! ZaletyŻadnych ZALETWadySAME -
~Ewa / 2024-07-05 11:37
Nie polecam. W sobotę tydzień temu zepsuł nam się ruter. Po prostu się całkowicie wyłączył. Cały tydzień czekamy na odpowiedź, codziennie otrzymując inne informacje. W sobotę dowiedzieliśmy się, że na prawa potrwa do czterech dni. W poniedziałek, że problem został przesłany do podwykonawcy i w ciągu 48 godzin będzie wymiana. We wtorek wieczorem, że dwie poprzednie informacje są nie zgodne z prawdą i nie wiadomo jak to dlugo potrwa. W czwartek, że naprawa może potrwać do 14 dni, a dzisiaj że potrzeba dodatkowej analizy. A internet potrzeby mi jest do pracy. Nigdy więcej żadnych umów z play ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Ewa / 2025-03-12 13:52
KU PRZESTRODZE!!!!!Opowiem Wam jak PLAY traktuje klientów w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych .Pod koniec ubiegłego roku w salonie Play w Lublinie przy ul.Zana podpisaliśmy umowę o świadczenie usług - telewizja, 2 telefony, pracownica, która nas obsługiwała ( stanowisko po prawe stronie od wejścia ) była przemiła zaproponowała, by obydwa nr. telefonów- mój i męża oraz pakiet TV były podpisanę jedną umową przez któreś z nas - oszczędności, 1 faktura. Umowę podpisał mąż. Pracownica PLAY ani słowem nie wspomniała, że mogą wystąpić jakiekolwiek problemy w związku z tym, że mój numer będzie zawarty w tej umowie. W dniu - chyba 19 luty pech - przy przekładaniu mojej karty SIM do innego aparatu wpadła ona pomiędzy siedzisko a oparcie fotela, w żaden sposób nie dało się jej wydostać, Mąż nie czuł się zbyt dobrze; z pełnomocnictwem i dowodem męża pojechałam do PLAY, gdzie była podpisywana umowa. Uzyskałam odpowiedź, że tylko i wyłącznie mąż może to zgłosić. Następnego dnia mąż w stanie ciężkim został w szpitalu, ja byłam bez telefonu, bez kontaktów z rodziną. Ponownie pojechałam do PLAY ,, przemiła 'Pani powiedziała żebym rozbiła fotel i odzyskała kartę. Kolejnego dnia zrozpaczona znowu pojechałam do PLAY i błagałam o pomoc, wszyscy patrzyli na mnie jak na idiotkę, nikt nie podjął jakiejkolwiek próby , by skontaktować się z szefostwem, by mi pomóc, twierdzili jedynie, że takie mają przepisy. Człowiek dla nich się nie liczy wcale, ma podpisać umowę i płacić - tyle. Wróciłam do domu, popsułam fotel i odzyskałam tą nieszczęsną kartę i wreszcie miałam kontakt z rodziną.
Tak traktuje swoich klientów PLAY. Niestety jesteśmy z nimi związani umową na 2 lata. NAPEWNO nie będziemy po tym okresie korzystać z ich usług. Podsumowując- to nie tylko ich ,,przewspaniałe'' dekodery są tam problemem, bo większy problem tkwi w pomocy klientowi, kiedy znajdzie się w sytuacji podobnej do mojej. Jak można być tak bezdusznym - klient to nie człowiek to maszynka do płacenia za podpisaną umowę. Żenada. -
~Ewated - stały klient UPC / 2023-12-09 01:46
Byłem klientem UPC - współpraca prawidłowa , oferty kiedy się zblizał koniec umowy.
Play bez podania przyczyny podwyższyło rachunki.
Zero kontaktu, nie można się dodzwonić
Po prostu dno a nie operatorWadybrak kontaktu - tylko wirtualna sztuczna głupota się pcha na ekran - która się uczy - kpina z klientów i z inteligencji -
-
~Ewelina / 2021-01-07 10:27
Tragedia..... omijajcie szerokim łukiem... wykupiona oferta od samego początku była okropna, brak zasięgu wszędzie a chwilowe rozwiązanie problemu ponownie nawracało. Internet non stop nie działał i po 4 dniach kończył się limit gdzie praktycznie w 90% korzystałam z wifi, pisane skargi nic nie wniosły a po rozwiązaniu umowy po 6 dniach został mi wyłączony internet gdzie do 19.01 było rozwiązanie umowy. Najgorsza sieć NIE POLECAM! ZaletyBrak zalet nie polecam -
~Ewelina / 2021-05-20 13:45
-brak darmowych połączeń w sieci
-kiepski internet
-pomimo blokady kontaktu z infolinią, konsultanci dzwonią po dwa trzy razy dziennie, a oferta którą proponują wcale nie jest atrakcyjna dla stałego klienta
-oferta z telefonem ro porażkaZaletyŻadnych -
~Ewelina / 2021-09-24 10:23
Jestem wściekła na obsługę z Play dnia 16 września dzwonił do mnie pan z obsługi klienta i chciał mi przedłużyć u się mowę ja się nie zgadzałam a i tak została mi ona przedłużona na czas nie określony. Wysyłałam zgłoszenie odstąpienia od umowy i nic z tym nie robią ten pan powinien tam nie pracować!!!!!? ZaletyBrak zaletWadyZa dużo wad by pisac -
~Ewelina / 2022-10-26 12:28
Wszystko w tej sieci jest do niczego . Brak fachowej obsługi , klient traktowany "na odczepnego" . Czekam z utęsknieniem kiedy minie okres współpracy z tak niekompetentna siecią komórkową. Dla własnych korzyści zrobią wszystko a o klienta dbają tylko do momentu podpisana umowy!!! Nie polecam!! ZaletyBrak -
~Ewelina / 2023-10-06 17:24
Masakra, umowa podpisana przez internet w piątek, najbliższy termin instalacji kolejny piatek 11-13ta. Zwalniam się z pracy żeby być na mieszkaniu, obiecuje ze bede najpożniej o 13:30, dzwonię o 13tej, no jest zlecenie, prawda.
Czekam, zawalam spotkanie, ale w koncu o 14:30 wracam do pracy. O 17:15!!!!! dostaję wiadomość 'Dzień dobry, UPC Polska dzisiejsza wizyta się nie powiedzie, ponieważ nie zaczytało się zlecenie instalacyjne. Z powyższą sytuacja termin instalacji zostanie przesunięty na najbliższy wolny termin, ( Proszę wyczekiwać SMS z terminem wizyty). Dziękujemy i przepraszamy za utrudnienia" SIĘ NIE ZACZYTAŁO!!!!!!!!!!! co to ma być, masakra, obsługa masakra! -
~Ewelina / 2023-12-20 13:05
Złodzieje i oszuści. Nadciągająca firma. Chciałam złożyć wypowiedzenie z umowy. Konsultant powiedział abym dokonała tego przed ostatnim doładowaniem konta. A jak pojechałam do salonu to pani nałożyła na mnie karę za wypowiedzenie o czym konsultant nie wspominał podczas rozmowy telefonicznej ... ZaletyBrak zaletWadyPlay jest jedną wielką wada. Kłamią ciągle -
~Excel / 2023-04-18 14:56
Mnie też oszukali zabrali mi z konta karty internetowej 346 zł mówiąc że dlatego że nie używałem przez 5 miesięcy karty Podobno mają takie regulaminy złodziejstwo w biały dzień !!!!!!! -
~Ezo / 2024-02-26 20:35
Internet tragiczny po odnowieniu pakietu chodzi jak dziadostwo 0.52 mb/s to są żarty nie pozdrawiam -
-
~F / 2022-12-03 21:35
Najgorszy internet jaki jest zacina się nawet gdy jest w normalnej prędkości -
~facts / 2024-04-18 22:25
odkąd mam umowe nie było dnia żeby działał bez zarzutów ZaletyBrakWadyWszystko -
~Fajniejest / 2020-04-21 14:37
Porazka.
Najgorsza sieć jaka może być.
Zasięg w tej sieci to jakiś koszmar.
Nie polecam tego gównaZaletyGównoWadyGówno -
~Fencer / 2023-04-29 13:47
Właśnie rozmawiałem z Infolinia. Coś niebywałego. Ton osoby z która rozmawiałem był niesamowity xd. Conajmniej jakby coś zrobił tej osobie. W momencie kiedy Pani powiedziała mi ze nie mogę zmienić swojej oferty bo czas trwania umowy jest jeszcze za długi zapytała mnie czy jestem zainteresowany ich oferta xd.
Kiedy odpowiedziałem jak mam zmienić ofertę skoro przed chwila Pani powiedziała ze jej nie mogę zmienić ze względu na obowiązująca umowę powiedziała miłego dnia i do widzenia.
Wiem ze jest sobota ale to Pani wybrała prace w takim wymiarze godzinowym i czasie a nie ja.
Nie pozdrawiam.
strona 111 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »