Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4618 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosc 123 / 2024-08-04 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, wyłączyli rok ważności konta, do niczego nie można dojść, będziemy rezygnować całą rodziną
  • ~Gosia / 2018-09-19 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści!!!!!!!! Płaciłam 2 lata ubezpieczenie na wyświetlacz i co? Oszuści telefonu nie oddają od 3 miesięcy, mało tego każą dopłacić 300 zł. To jakiś żart! Nie przedłużę umowy nigdy w życiu! Nadal płace za telefon, którego nie mogę odzyskać!!!!!!!
  • ~gosia / 2020-07-28 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia. oszustwo na kazdym kroku. nie mogłam wypowiedzieć umowy po 2 latach. czekałam 3 miesiące, przeniośłam sie do innej sieci nie chcą oddać numerów kolejne 2 miesiące. mam 3 nr, z jednego nie korzystam, z drugiego tylko telefonuję ale odcieli mi internet wiec na trzecim numerze tez moge tylko rozmawiać. ale placic musze za 3 nie wiadomo kiedy sie wreszcie zgodzą łaskawe oddać nr. niekompetencja obsługi żenująca. każdy mówi co innego udziela sprzecznych informacji, modlę się kiedy uda się wreszcie od nich uwolnić, zasieg tragiczny, przeywają rozmowy. nie widzę żadnych plusów
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~Gosia / 2022-01-12 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez trzy miesiącebyła mi napliczana dodatkowa opłata na HBO, którą aktywowawałam i w tym samym miesiącu dezaktywowałam w aplikacji. Kiedy poszłam do konsultanta w salonie, powiedział, że widzi naliczenie, nie jest aktywna ta usługa, ale on nie jest w stanie mi pomóc. napisałam przez aplikację i dowieddziałam się od konsultanti, że dziś dopiero zrobiłam dezaktywację. Pani zarzuciła mi kłamstwo, a ja płacę. Bardzo dziękuję za takie coś. Ni tylko zmienić operatora. Skandal. Dodatkowo uezpieczenie ekranu, które od niecałyc dwóch lat płaciłam okazało się na stary telefon, który miałam, nie na aktualny, bo konsultantka przy przedłużaniu umowy ZAPOMNIAŁ przekliknąć ubezpieczenie na nowy telefon. Jak dla mnie to zwykłe oszustwo. Konsultanci dodatkowo w salonie wyglądają jakby chcieli umrzeć. Nic dziwnego, skoro pracują w tak kiepskiej firmie.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko co wyżej.
  • ~Gosia / 2022-03-24 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa. Wszyscy inni maja zasięg a w play nie. Nie pomagają w rozwiązaniu problemów, podejście antyklienckie. Bardzo odradzam, strata pieniędzy i czasu
    WadyBeznadziejna jakość usług (rażąco niski przesyl danych w typowych warszawskich lokalizacjach)
  • ~Gosia / 2022-12-25 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwzajcie na to co podpisujecie...! Zajrzalam do salonu plusa celem zarejestrownia nr tel corce. Po czy zapytala o mozliwosc pobrania urzadzenia w mixie. Pracownik zaproponowal wziac nowy nr z urzadzeniem. Nie miala niczego wybranego ale pomyslalam ze moze smartwatch. Pan polecil smartwatch samsung galaxy watch 4. Zapytalam czy jest dobry bo nie znam sie za bardzo na urzadzeniach. Zapewnial ze jest super itd. Ok zgodzilam sie. Podal kilka razy tablet na ktorym miala zlozyc podpisy. No i co...? Umowy do reki nie dostalam... Ale to nieistotne. Zegarek doszedl przesylka po kilku dniach. Pobieram apke... Chce sie polaczyc a tu klops nie da sie. Mysle sobie co jest grane... Czytam w internecie ze zegarek nie jest kompatybilny z Huawei p30 pro. No to jade do salonu Play z prosba wymiany na cos innego poniewazn urzadzenie jest mi zbedne. Panowie w salonie zdziwieni mowia.... To niemozliwe ze nie dziala. Probuja sami to zrobic. I nic... Za chwile przyznaja mi racje i przepraszaja. Po czym slysze ze nie moge zrezygnowac z umowy. Mowie dobrze... Ale prosze tylko o inne urzadzenie... Ale niestety... Pan napisal zgloszenie w mojej sprawie ale niestety odp byla niegatywna. Dostalam meila z obslugi klienta ze obowiazkiem klieta jest sprawdzenie parametrow urzadzenia ktore kupuje. To nic ze zostal mi pokazany na zdjeciu i chwalony. To moja wina bo ja mam sie sama poinformowac. Pravownicy nie musza wiedziec nic o tym co sprzedaja.... Jestem bardzo poruszona ta sprawa... Bo chyba kazdy z nas nie chcial by placic za urzadzenie ktore jest nam "wcisniete" by tylko podpisac umowe, zupelnie zbedne. Zegarek nietani nowy lezy w szafce a ty masz placic bo to Ty podpisalas na tablecie umowe ktorej defakto nie mialas mozliwosci przrczytac. Uwazajcie na takie sytuacje a najlepiej wybrac sie do konkutencji. Bo jak widac Play nie dba o dlugoletnich klientow. Nie nie i jeszcze raz nie polecam!!
    WadyBrak znajomosci urzadzen sprzedawanych przez pracownika. Dramat
  • ~Gosia / 2022-12-25 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwzajcie na to co podpisujecie...! Zajrzalam do salonu plusa celem zarejestrownia nr tel corce. Po czy zapytala o mozliwosc pobrania urzadzenia w mixie. Pracownik zaproponowal wziac nowy nr z urzadzeniem. Nie miala niczego wybranego ale pomyslalam ze moze smartwatch. Pan polecil smartwatch samsung galaxy watch 4. Zapytalam czy jest dobry bo nie znam sie za bardzo na urzadzeniach. Zapewnial ze jest super itd. Ok zgodzilam sie. Podal kilka razy tablet na ktorym miala zlozyc podpisy. No i co...? Umowy do reki nie dostalam... Ale to nieistotne. Zegarek doszedl przesylka po kilku dniach. Pobieram apke... Chce sie polaczyc a tu klops nie da sie. Mysle sobie co jest grane... Czytam w internecie ze zegarek nie jest kompatybilny z Huawei p30 pro. No to jade do salonu Play z prosba wymiany na cos innego poniewazn urzadzenie jest mi zbedne. Panowie w salonie zdziwieni mowia.... To niemozliwe ze nie dziala. Probuja sami to zrobic. I nic... Za chwile przyznaja mi racje i przepraszaja. Po czym slysze ze nie moge zrezygnowac z umowy. Mowie dobrze... Ale prosze tylko o inne urzadzenie... Ale niestety... Pan napisal zgloszenie w mojej sprawie ale niestety odp byla niegatywna. Dostalam meila z obslugi klienta ze obowiazkiem klieta jest sprawdzenie parametrow urzadzenia ktore kupuje. To nic ze zostal mi pokazany na zdjeciu i chwalony. To moja wina bo ja mam sie sama poinformowac. Pravownicy nie musza wiedziec nic o tym co sprzedaja.... Jestem bardzo poruszona ta sprawa... Bo chyba kazdy z nas nie chcial by placic za urzadzenie ktore jest nam "wcisniete" by tylko podpisac umowe, zupelnie zbedne. Zegarek nietani nowy lezy w szafce a ty masz placic bo to Ty podpisalas na tablecie umowe ktorej defakto nie mialas mozliwosci przrczytac. Uwazajcie na takie sytuacje a najlepiej wybrac sie do konkutencji. Bo jak widac Play nie dba o dlugoletnich klientow. Nie nie i jeszcze raz nie polecam!!
    WadyBrak znajomosci urzadzen sprzedawanych przez pracownika. Dramat
  • ~gosia / 2023-10-18 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia. Bardzo żałuję dałam się nabrać na gadane a tę miała konsultantka perfekt . Nic się nie sprawdziło co do wspaniałości. Internet mieli ,zrywa połaczenie Tv dramat zawiesza,przy zmianie kanału info wystapił bład spróbuj ponownie póżniej i tak kilka razy na godzinę.2 dekodery wymienione i to samo. Długo 2 lata umowy ale nigdy więcej .NIKOMU NIE POLECAM PLAY.
    ZaletyKpina z abonenta.
    WadySame wady.
  • ~Gosia / 2023-12-01 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką UPC. Zadzwonił pracownik Play z propozycją wymiany sprzętu dekodera i rutera. Umowa miała być taka sama jak w UPC łącznie z telefonem stacjonarnym. Po wymianie brakuje mi kilka kanałów, nie ma funkcji pełnych dekodera/przewijania i nagrywania/ złożono rezygnację z telefonu bez mojej zgody. Po złożeniu zgłoszenia reklamacyjnego już ponad dwa tygodnie dostaję informacje że moja sprawa wymaga dłuższego rozpatrzenia. Nie ma z kim rozmawiać bo konsultanci nie potrafią sensownie odpowiadać na pytania. Całkowity brak profesjonalizmu. Dla mnie to jest naciąganie ludzi a teraz szczególnie gdy doszło do połączenia UPC z Play. Dla mnie to jedno wielkie kłamstwo i oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, wiedzy technicznej na temat sprzętu. Konsultanci tylko od sprzedaży. Co innego mówią a co innego robią. Rozmowy nagrywane ale później okazuje się że nie potwierdzają przebiegu faktycznego rozmowy.
  • ~Gość / 2018-11-13 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i oszustów. Kantują pobierając nienależne opłaty oraz znacznie przewyższające opłaty niż wynika to z umowy i cennika.
    Z "rękawa" pobierają opłaty za nic. Personel nie potrafi uzasadnić pobranej opłaty. W cenniku i umowie brak takich opłat jak pobierają w rzeczywistości.
    Stanowczo odradzam.
    Na rynku jest dużo innych firm, które dbają o Klienta.
    Ta firma dba widocznie o PiS, żeby uzbierać na 500+ i 300+.
    Firmę radzę omijać z daleka.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie: przede wszystkim złodziejstwo
  • ~Gość / 2021-08-10 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć ze wszystkich. Deszcz pada nie ma internetu. Jestem w mieście nie ma internetu. Za kłamliwe reklamy ze najlepszy zasięg powinni karać bo to zwykłe oszustwo
    ZaletyNie ma, zalet
    WadyWszystko. Zasięg, internet
  • ~Gość / 2022-07-28 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprostu internet jest słaby i nawet ledwo co sie wchodzi na przeglądarki
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~Gość / 2022-09-03 01:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet do dupy i reszta tak samo odchodzę. Płaci się rachunki wysokie, a średniowiecze mamy korzystając z Play. Najgorsza firma.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Gość / 2024-05-20 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia porażka. Ostatnim czasie walczyłem z nimi miesiąc czasu z niesprawna telewizją. Wkoncu udowodniłem po wielkich wojnach ich winę. Teraz kolejny problem. Uważam że przy podpisywaniu umowy są strasznie mili a gdy jest problem to mają klienta w ..... Odradzam ich. Więcej umów u nich nie przedłużam.
    ZaletyBrak
  • ~Gracjan / 2022-05-26 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ściek jaki miałem laguje za każdym razem gdy chce w cokolwiek pograć prędkość żadna ludzie nie bierzcie internetu z Play
    WadyLagi, wieczne problemy z internetem
  • ~Grammer / 2021-05-22 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam cena nieadekwatna do oferowanych usług.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~GraQu / 2021-03-05 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nigdy tego nie kupujcie najgorsze co może być to play. Internet codziennie po 100ms 2,3mb/s
    ZaletyNie ma
    WadySłaby internet, 0 obsługi klienta
  • ~Grazyna / 2025-01-01 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam Play. Nie ma miesiąca, zeby obylo się bez awarii. Z reguły ma to miejsce w weekend lub inne dni świąteczne - aktualnie 1.01 brak internetu, co wiąże się z niemożliwością oglądania tv lub korzystania że streamingu. Pieniądze za usługi duże, obsluga telefoniczna żadna - nikt nie odbiera tylko kontakt przy pomocy bota, który nic nie rozumie.
  • ~Grażyna / 2020-01-07 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, internet słaby a płacę w abonamencie, powyżej 110 zł. Jeszcze tylko rok i zmykam do Orange. Nie wiem dlaczego przeszłam.
    Zaletybrak
    Wadysłaby internet, wysokie rachunki, brak rzetelnej obsługi klienta
  • ~Grażyna / 2024-12-15 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Do wszystkich byłych klientów UPC!
    Pod żadnym warunkiem proszę się nie godzić na wymianę dekodera zainstalowanego przez UPC na dekoder Play BOX 4K. W kilka godzin od zainstalowania owego cudu techniki zostałam pozbawiona możliwości korzystania z telewizji, a więc już 10. Dzień.
    Wysłałam 6 pism do Play, ale brak reakcji, a ten nowy dekoder z Play ma jedynie wartość złomu. Wysłałam powiadomienia do Ministerstwa Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej i wielu innych instytucji, ale rozpatrywanie może trwać wiele miesięcy. Firma Play zachowuje się jak firma oszustów i złodziei. Proszę uważać i nie popełniać mojego błędu.
    Bardzo bym chciała, aby ta opinia została przekazana tej szemranej firmie Play i niech się ta wiadomość rozchodzi po całej Polsce.

    ZaletyBrak
    WadyButa, arogancja i niekompetencja.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186