Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4596 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gdij / 2020-06-01 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Play od ponad 10 lat, i stwierdzam że staly klient jest gówno wart, przedłużając umowę nie ma nawet o liczyć na jakieś promocje
  • ~Gdudnx / 2020-08-19 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba sieć. Po wykorzystaniu pakietu internetowego przeznaczonego na router domowy. Na telefonach nagle Internet też znika, A liczniki danych wyraźnie pokazują że Internet jeszcze powinien być. Zdała od tych naciągaczy i złodziei.
    ZaletyBrak
    WadyLiczne oszustwa.
  • ~Generał / 2024-12-30 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. W PRZECIAGU TYGODNIA CO CHWILA PRZERWY W DOSTAWIE TV I INTERNETU.... PLACE NIE MAŁE PIENIĄDZE A USLUGI DO DU.. NIE POLECAM , CHYBA ZE LUBISZ SIE DENERWOWAC
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCały Play to jedna wielka wada
  • ~genia / 2020-12-13 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści. Płacisz za usługę, której albo nie dostarczą, albo, jak podziała dwa dni, wyłączą. Dlaczego? Bo tak. Jak to możliwe, że oni jeszcze istnieją?? Szkoda czasu i pieniędzy. I tak zostaniesz z niczym. A internet? Jaki internet? Nawet sobie głowy nie zawracajcie tymi patałachami.
    Zaletynie ma żadnych
    Wadytylko wady, bo internetu i rozmów w abonamencie jakoś nie ma
  • ~Gita / 2024-11-22 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Play lipa, to nieporozumienie jakieś , stawiają jak szaleni stacje bts a jakoś średniowieczna ;) jakoś testuję Orange T mobile i nie ma takich problemów jak w Play, o co w tym chodzi ? Zapchana sieć przez modę na Play?
    ZaletyNic
    WadyPlay
  • ~gjdcn / 2021-12-28 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Za przeproszeniem gówno a nie internet. Siedze sam w domu i co? No nic! 1000pingu nie da sie nawet ruszyć pewnie sama ta opinia będzie sie wysyłała 10 minut. Najgorsza decyzja w moim życiu podpisanie umowy z tymi oszustami NIE POLECAM NIKOMU NIKOMUUUUU!!!!!!!!
    ZaletyNIE MA
    WadyInternet
  • ~Gogins / 2024-05-14 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria polaczen na telefonie stacjonarnym. Naprawiaja 3 tygodnie Kpina z klienta!
  • ~gojtek / 2023-11-11 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Światłowód internet nie działał od ponad 10 godzin i dopiero po telefonie uznali że faktycznie tak jest i że na następny dzień usterka będzie usunięta. Rabat 10zł bo o się ich złapało za rękaw . Co by było gdyby usterka nie została zgłoszona ?!!! Operator nieuczciwy konfliktowy nie skory do pomocy .
    ZaletyBrak
    WadyNiezetelnosc
  • ~Goryl / 2021-05-26 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo, kase kradną złodzieje, w Szwajcarii jestem, dane kom. wyłączone a kasa znika
    WadyPowinno to cos znikną z rynku
  • ~Gosc 123 / 2024-08-04 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, wyłączyli rok ważności konta, do niczego nie można dojść, będziemy rezygnować całą rodziną
  • ~Gosia / 2018-09-19 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści!!!!!!!! Płaciłam 2 lata ubezpieczenie na wyświetlacz i co? Oszuści telefonu nie oddają od 3 miesięcy, mało tego każą dopłacić 300 zł. To jakiś żart! Nie przedłużę umowy nigdy w życiu! Nadal płace za telefon, którego nie mogę odzyskać!!!!!!!
  • ~gosia / 2020-07-28 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia. oszustwo na kazdym kroku. nie mogłam wypowiedzieć umowy po 2 latach. czekałam 3 miesiące, przeniośłam sie do innej sieci nie chcą oddać numerów kolejne 2 miesiące. mam 3 nr, z jednego nie korzystam, z drugiego tylko telefonuję ale odcieli mi internet wiec na trzecim numerze tez moge tylko rozmawiać. ale placic musze za 3 nie wiadomo kiedy sie wreszcie zgodzą łaskawe oddać nr. niekompetencja obsługi żenująca. każdy mówi co innego udziela sprzecznych informacji, modlę się kiedy uda się wreszcie od nich uwolnić, zasieg tragiczny, przeywają rozmowy. nie widzę żadnych plusów
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~Gosia / 2022-01-12 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez trzy miesiącebyła mi napliczana dodatkowa opłata na HBO, którą aktywowawałam i w tym samym miesiącu dezaktywowałam w aplikacji. Kiedy poszłam do konsultanta w salonie, powiedział, że widzi naliczenie, nie jest aktywna ta usługa, ale on nie jest w stanie mi pomóc. napisałam przez aplikację i dowieddziałam się od konsultanti, że dziś dopiero zrobiłam dezaktywację. Pani zarzuciła mi kłamstwo, a ja płacę. Bardzo dziękuję za takie coś. Ni tylko zmienić operatora. Skandal. Dodatkowo uezpieczenie ekranu, które od niecałyc dwóch lat płaciłam okazało się na stary telefon, który miałam, nie na aktualny, bo konsultantka przy przedłużaniu umowy ZAPOMNIAŁ przekliknąć ubezpieczenie na nowy telefon. Jak dla mnie to zwykłe oszustwo. Konsultanci dodatkowo w salonie wyglądają jakby chcieli umrzeć. Nic dziwnego, skoro pracują w tak kiepskiej firmie.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko co wyżej.
  • ~Gosia / 2022-03-24 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa. Wszyscy inni maja zasięg a w play nie. Nie pomagają w rozwiązaniu problemów, podejście antyklienckie. Bardzo odradzam, strata pieniędzy i czasu
    WadyBeznadziejna jakość usług (rażąco niski przesyl danych w typowych warszawskich lokalizacjach)
  • ~Gosia / 2022-12-25 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwzajcie na to co podpisujecie...! Zajrzalam do salonu plusa celem zarejestrownia nr tel corce. Po czy zapytala o mozliwosc pobrania urzadzenia w mixie. Pracownik zaproponowal wziac nowy nr z urzadzeniem. Nie miala niczego wybranego ale pomyslalam ze moze smartwatch. Pan polecil smartwatch samsung galaxy watch 4. Zapytalam czy jest dobry bo nie znam sie za bardzo na urzadzeniach. Zapewnial ze jest super itd. Ok zgodzilam sie. Podal kilka razy tablet na ktorym miala zlozyc podpisy. No i co...? Umowy do reki nie dostalam... Ale to nieistotne. Zegarek doszedl przesylka po kilku dniach. Pobieram apke... Chce sie polaczyc a tu klops nie da sie. Mysle sobie co jest grane... Czytam w internecie ze zegarek nie jest kompatybilny z Huawei p30 pro. No to jade do salonu Play z prosba wymiany na cos innego poniewazn urzadzenie jest mi zbedne. Panowie w salonie zdziwieni mowia.... To niemozliwe ze nie dziala. Probuja sami to zrobic. I nic... Za chwile przyznaja mi racje i przepraszaja. Po czym slysze ze nie moge zrezygnowac z umowy. Mowie dobrze... Ale prosze tylko o inne urzadzenie... Ale niestety... Pan napisal zgloszenie w mojej sprawie ale niestety odp byla niegatywna. Dostalam meila z obslugi klienta ze obowiazkiem klieta jest sprawdzenie parametrow urzadzenia ktore kupuje. To nic ze zostal mi pokazany na zdjeciu i chwalony. To moja wina bo ja mam sie sama poinformowac. Pravownicy nie musza wiedziec nic o tym co sprzedaja.... Jestem bardzo poruszona ta sprawa... Bo chyba kazdy z nas nie chcial by placic za urzadzenie ktore jest nam "wcisniete" by tylko podpisac umowe, zupelnie zbedne. Zegarek nietani nowy lezy w szafce a ty masz placic bo to Ty podpisalas na tablecie umowe ktorej defakto nie mialas mozliwosci przrczytac. Uwazajcie na takie sytuacje a najlepiej wybrac sie do konkutencji. Bo jak widac Play nie dba o dlugoletnich klientow. Nie nie i jeszcze raz nie polecam!!
    WadyBrak znajomosci urzadzen sprzedawanych przez pracownika. Dramat
  • ~Gosia / 2022-12-25 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwzajcie na to co podpisujecie...! Zajrzalam do salonu plusa celem zarejestrownia nr tel corce. Po czy zapytala o mozliwosc pobrania urzadzenia w mixie. Pracownik zaproponowal wziac nowy nr z urzadzeniem. Nie miala niczego wybranego ale pomyslalam ze moze smartwatch. Pan polecil smartwatch samsung galaxy watch 4. Zapytalam czy jest dobry bo nie znam sie za bardzo na urzadzeniach. Zapewnial ze jest super itd. Ok zgodzilam sie. Podal kilka razy tablet na ktorym miala zlozyc podpisy. No i co...? Umowy do reki nie dostalam... Ale to nieistotne. Zegarek doszedl przesylka po kilku dniach. Pobieram apke... Chce sie polaczyc a tu klops nie da sie. Mysle sobie co jest grane... Czytam w internecie ze zegarek nie jest kompatybilny z Huawei p30 pro. No to jade do salonu Play z prosba wymiany na cos innego poniewazn urzadzenie jest mi zbedne. Panowie w salonie zdziwieni mowia.... To niemozliwe ze nie dziala. Probuja sami to zrobic. I nic... Za chwile przyznaja mi racje i przepraszaja. Po czym slysze ze nie moge zrezygnowac z umowy. Mowie dobrze... Ale prosze tylko o inne urzadzenie... Ale niestety... Pan napisal zgloszenie w mojej sprawie ale niestety odp byla niegatywna. Dostalam meila z obslugi klienta ze obowiazkiem klieta jest sprawdzenie parametrow urzadzenia ktore kupuje. To nic ze zostal mi pokazany na zdjeciu i chwalony. To moja wina bo ja mam sie sama poinformowac. Pravownicy nie musza wiedziec nic o tym co sprzedaja.... Jestem bardzo poruszona ta sprawa... Bo chyba kazdy z nas nie chcial by placic za urzadzenie ktore jest nam "wcisniete" by tylko podpisac umowe, zupelnie zbedne. Zegarek nietani nowy lezy w szafce a ty masz placic bo to Ty podpisalas na tablecie umowe ktorej defakto nie mialas mozliwosci przrczytac. Uwazajcie na takie sytuacje a najlepiej wybrac sie do konkutencji. Bo jak widac Play nie dba o dlugoletnich klientow. Nie nie i jeszcze raz nie polecam!!
    WadyBrak znajomosci urzadzen sprzedawanych przez pracownika. Dramat
  • ~gosia / 2023-10-18 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia. Bardzo żałuję dałam się nabrać na gadane a tę miała konsultantka perfekt . Nic się nie sprawdziło co do wspaniałości. Internet mieli ,zrywa połaczenie Tv dramat zawiesza,przy zmianie kanału info wystapił bład spróbuj ponownie póżniej i tak kilka razy na godzinę.2 dekodery wymienione i to samo. Długo 2 lata umowy ale nigdy więcej .NIKOMU NIE POLECAM PLAY.
    ZaletyKpina z abonenta.
    WadySame wady.
  • ~Gosia / 2023-12-01 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką UPC. Zadzwonił pracownik Play z propozycją wymiany sprzętu dekodera i rutera. Umowa miała być taka sama jak w UPC łącznie z telefonem stacjonarnym. Po wymianie brakuje mi kilka kanałów, nie ma funkcji pełnych dekodera/przewijania i nagrywania/ złożono rezygnację z telefonu bez mojej zgody. Po złożeniu zgłoszenia reklamacyjnego już ponad dwa tygodnie dostaję informacje że moja sprawa wymaga dłuższego rozpatrzenia. Nie ma z kim rozmawiać bo konsultanci nie potrafią sensownie odpowiadać na pytania. Całkowity brak profesjonalizmu. Dla mnie to jest naciąganie ludzi a teraz szczególnie gdy doszło do połączenia UPC z Play. Dla mnie to jedno wielkie kłamstwo i oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, wiedzy technicznej na temat sprzętu. Konsultanci tylko od sprzedaży. Co innego mówią a co innego robią. Rozmowy nagrywane ale później okazuje się że nie potwierdzają przebiegu faktycznego rozmowy.
  • ~Gość / 2018-11-13 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i oszustów. Kantują pobierając nienależne opłaty oraz znacznie przewyższające opłaty niż wynika to z umowy i cennika.
    Z "rękawa" pobierają opłaty za nic. Personel nie potrafi uzasadnić pobranej opłaty. W cenniku i umowie brak takich opłat jak pobierają w rzeczywistości.
    Stanowczo odradzam.
    Na rynku jest dużo innych firm, które dbają o Klienta.
    Ta firma dba widocznie o PiS, żeby uzbierać na 500+ i 300+.
    Firmę radzę omijać z daleka.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie: przede wszystkim złodziejstwo
  • ~Gość / 2021-08-10 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć ze wszystkich. Deszcz pada nie ma internetu. Jestem w mieście nie ma internetu. Za kłamliwe reklamy ze najlepszy zasięg powinni karać bo to zwykłe oszustwo
    ZaletyNie ma, zalet
    WadyWszystko. Zasięg, internet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186