strona 108 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »
-
~Dominika / 2021-12-08 21:18
Witam
Posiadam telewizję z Play tv. Nie polecam ! W szczególności tej nowej aplikacji. Jest do niczego. To jest dno. -
-
~Dominika / 2021-12-27 19:49
20 grudnia podpisałam dokumenty przeniesienia numeru u operatora konkurencyjnego.
23 dostałam informację od Państwa że numer zostanie przeniesieny 24 stycznia 2022. Od tego czasu próbujecie się Państwo ze mną skontaktować tudzież przekazywać informację o aktualnych ofertach.
Nadmienię iz nie jesteście Państwo zapewnić mi na tyle dobrego zasięgu bym mogła z domu dzwonić.
Nie chcę urządzeń, hipersuperekstra kilogramów Internetu a jedynie dzwonic.
W obecnej chwili zasięg jest przerwany w zależności od tego czy siedzę po prawej stronie sofy czy po lewej, W kuchni czy przy stole.
Żadne z Państwa nie wspomni nawet o rekompensacie w formie tańszego abonamentu.
Dziś odebranych połączeń z ofertą było 3 lub 4. 2 połączenia nie odebrane.
Nie- nie będę płacić 5 zl zq brak zgody marketingowej.
Zawsze miałam Panstwa za profesjonalną firma, od czasu gdy stwierdziłam że nie mam sily wywąchiwać zasięgu, mam wrażenie że odbywa się jakaś farsa i nagonka z Państwa strony.ZaletyBrakWadyJ.w. -
~Dominika / 2023-03-04 17:13
Banda złodziei.. Karta sim dostarczina w czwartek, nie można jej aktywować bo mają jakiś błąd techniczny i tydzień trzeba czekać, z całego serca nie polecam.. ZaletyBrakWadyWszystko co tylko możliwe -
~Dominika / 2023-06-23 13:20
Ostatnia umowa podpisana z tą siecią czekam 3 tygodnie już na przeniesienie usług byle do końca umowy ZaletyNicWadyWszystko -
~Dominika / 2023-10-05 14:24
Pomimo kilkakrotnie zgłaszanych problemów z internetem, dodam, usterka po stronie Play, nie ma żadnej reakcji. Zbywanie klienta, żadnej pomocy. Nie można liczyć nawet na telefon od technika, a co dopiero mówiąc o usunięciu usterki na miejscu.
Nie polecam! Od 2 tygodni brak reakcji na ciągłe zgłaszanie usterki. Do tej pory nie mam internetu w miejscu w którym prowadzę działalność gospodarczą i internet jest mi niezbędny.ZaletyŻadnychWadySame wady, obsługa klienta, brak reakcji na usterkę. -
~Dominika / 2024-09-10 13:27
Odwołują sobie sami wizyty techników, kradną pieniądze z konta na telefonie. Wiecznie tłumaczą się włączonym internetem, chociaż ja nie korzystam z transmisji sieci w telefonie i mam ją zawsze wyłączoną. Wysyłają błędne smsy o zablokowaniu usług, celem zapewne wyłudzenia pieniędzy. Także internet do niczeog. Odkąd UPC przeszło do Playa działa dużo gorzej, występują częste awarie internetu, naprawy trwają dużo dłużej. Internet wiecznie muli. Rekompensaty brak. ZaletybrakWadywyłudzenia pieniędzy, odwoływanie wizyt bez wiedzy klienta, błędne informowanie klienta o blokadzie usług, częste awarie internetu UPC/PLAY, długie oczekiwanie na naprawę -
~Dominos / 2022-10-24 20:27
Internet i zasięg tragiczny nie wiem dla czego w rankingu internetu mobilnego mają trzecie miejsce olewają mnie i mają gdzieś moje zgłoszenia nie polecam -
~Don / 2023-11-29 08:31
Podpinam się pod innych. Naprawdę, nie jestem z tych co komentują w sieci, ale Play już mnie tak wyprowadziła z równowagi ,że nie wiem co robić. Katastrofa!! Jak w Pl jeszcze jako tako funkcjonuje to w DE już tragedia. Wiecznie zanikanie sieci, rozłączanie podczas rozmowy, zasięg niby jest a go nie ma, smsów nie idzie wysyłać a co dopiero korzystać z internetu!!! Nie polecam nawet wrogowi!! WadyWszystko -
-
~DON / 2025-07-30 12:11
Ostrzegam przed tymi niekompetentnymi oszustami.
Na koniec roku 2024 roku zawarłam umowę w lokalnym punkcie (Rawa Mazowiecka) na 2 abonamenty. Opłata miesięczna miała wynosić 115 zł. Pierwszy rachunek przyszedł mi na prawie 500 zł. Chodziłam do punktu w celu reklamacji i wyjaśnienia sprawy, ale Panie są tak zorientowane w swojej pracy, że dostawałam 2 razy odmowę, dopiero za 3 razem pani się zorientowała, że źle stworzyła umowę. Moja walka w punkcie obsługi trwała prawie 2 miesiące. Zdążył przyjść 2 rachunek na kwotę jak wyżej. Z pani strony usłyszałam, że się pomyliła i że takie rzeczy się zdarzają. Umowa została rozwiązana. W związku iż była na firmę, straciłam czas, pieniądze. A po 2 miesiącach otrzymałam wiadomość emailem, że play prosi o zwrot urządzenia xxx. Nie mając pojęcia o co chodzi, zaczęła się wymiana korespondencji o co chodzi. Bo przecież jak Ci play napisze urządzenie XTN465Nb to klient wie co to.... Znalazłam jakiś stary modem z logo play więc go odesłałam pod wskazany adres. Ale po miesiącu emaile zaczęły przychodzić ponownie. Okazało się że przy podpisywaniu umowy dostałam super gratis w postaci słuchawek. Odesłałam również słuchawki , ale mimo że odesłałam sprzęt między czasie dostałam notę obciążeniową. Mimo składanych reklamacji, pism wyjaśniających play ubiega się o kwotę ponad 200 zł za słuchawki (które są u nich+modem, który został wysłany omyłkowo ale nie poinformowali o tym ani nie zwrócili). Aktualnie sprawa po ponad 6 roku jest na etapie, że wydzwaniają do mnie firmy windykacyjne, a play chce zapłaty za coś, co jest u nich.
Skandal, bezprawie.WadyOszuści, wyłudzacze -
~Dona / 2022-06-20 13:16
Nie polecam sieci. Potrafią tak zrobić machlojki, że choćby nie mieli racji to tak będą mieli rację. Polecam z tą firmą każda rozmowę nagrywać we własnym zakresie.
Najgorsza sieć nie wchodźcie tu zero ofert dla stałych klientów wciskają dodatkowe numery w jedną umowę z czego później są problemy i płacicie a oni na tym zarabiają.ZaletyŻadneWadyOszukują, kłamią -
~Donek / 2022-02-22 16:55
Byłem w Play przez 6 lat i podziękowałem... Zasięg tragedia ciągle zrzucało do roamingu internet tragedia.. i zawracająca dupę obsługa dzwoniąca do ciebie po 50 razy aby przejść na abo ....nie polecam ZaletyBrakWadyInternet tragedia i dzwoniąca do ciebie obsługa z propozycjami przejścia na abo... -
~Dopalacz 112 / 2021-10-23 23:15
W samym centtrum nie ma zasiegu, za to na wsi jest . Nie czaje logiki tej sieci na infolini po mpolgodzinnym dokopywaniu sie do nich i potrafia sie rozlaczyc gdy nie ummieja naprawic bledu . Gdy nie ma zasiegu zawsze karza resetowac urzadzenie na 15 minut nastepnie internet dziala na serednim poziomie ale po 10/15 minutach wszystko wraca do normy ;) . Przestrzegam wszystkich i szczegol;jnie tych o slabych nerwach . NIE MA SENSU BYC W PLAYU Zaletynie ma zadnychWadywszystko -
~Dora / 2021-08-30 10:25
Firma nastawiona tylko i wyłącznie na zysk, a usługi mają wiele do życzenie. Nie działają ogólne kody, ze swojego konta nie można włączyć i wyłączyć pakietów. Nie dbają o stałych klientów. Zdecydowanie nie polecam Play. Zaletybrak zaletWadybrak profesjonalizmu w obsłudze klienta, brak bonusów dla stałych klientów, wadliwie działające konto na play -
~Doris / 2023-08-04 06:37
Obsługa klienta masakra. Dzwoniłam aby zrezygnować tylko z ubezpieczenia telefonu, a pani która mnie obsługiwała źle zaznaczyła i potwierdziła że rezygnuje z nowej umowy która podpisaliśmy z mężem dwa tyg wcześniej. I zadzwonili że musimy oddać im sprzęt i tak zostaliśmy bez telefonów. Nie polecam tej firmy nikomu omijajcie ich jak tylko możecie szerokim łukiem. Obsługa klienta nie sympatyczna wyjaśniali sprawę ponad miesiąc i tak nie wiedzieli o co chodzi po odsłuchaniu nagrań z rozmów swoich i powiedzieli że to nasza wina i musimy zdać urządzenia niekompetentni pracownicy. Tyle lat byliśmy u nich w sieci braliśmy najnowsze telefony , a zostaliśmy potraktowani jak śmieci. WadyBrak kompetencji pracownikow -
~Dorota / 2019-05-25 11:50
Z całą pewnością nie skorzystam z Play. Wysyłają mi spam, mimo że nigdy nie podałam im mojego adresu mailowego. No prośby wyjaśnienia skąd go mają odpowiadają niegrzecznie i dają stertę rad, o które nie prosiałam. -
~Dorota / 2022-03-04 16:10
Odradzam jakiekolwiek zakupy ze sklepu play, przy ewentualnej reklamacji gdzie jest już opinia z autoryzowanego serwisu i uznana reklamacja na zwrot pieniędzy za sprzęt czeka się w nieskończoność. Zgłoszenie nr 258463849 jest w procedowaniu na zwrot od 20.01.2022r., BOK spławia i nie udziela żadnych informacji, a sklep stacjonarnym rozkłada ręce.. tragedia.. dla mnie to istne oszustwo i kradzież (bo ani sprzętu ani pieniędzy)! ZaletybrakWadykarygodna obsługa klienta, działanie wbrew własnym regulaminom, przetrzymywanie pieniędzy klientów i uchylanie się przed ich zwrotem -
-
~Dorota / 2022-11-14 15:24
Porażka to mało powiedziane!!! Od 2 miesięcy zgłaszamy prawie całkowity brak internetu a play nieugięcie twierdzi że internet mamy! Rachunki płacić musimy, z internetu nie korzystamy bo go nie ma, zgłaszamy na wszystkie możliwe sposoby(telefon, chat, był nawet już Pan serwisant, który potwierdził brak uslugi)- kpina! Sprawa zgłoszona również do UKE oraz UOKiK. Nie pozostało nam nic innego jak zerwać umowę za co play każe płacić nam karę. "Rzetelna i wiarygodna firma dbająca o klienta!!!???????????? ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo -
~Dorota / 2023-10-06 10:29
Było UPC, było OK. Play przejął UPC, zaczęły się problemy, a ostatnio to co chwilę coś się dzieje z TV i Internetem. Gardzę Play, absolutnie nimi gardzę i życzę im wszysttkiego najgorszego. ZaletyZero zalet, ZERO.WadyWszystkie możliwe, DNO DNA. -
~Dorota / 2024-03-25 11:45
Tragedia, złodziejstwo w biały dzień, nie dajcie się naciągnąć. Umowa na światłowód, 3 numery i telewizję podpisana w pażdzierniku 2023r, do tej pory nie zrealizowane, nie mam nic. Na reklamację odpowiedz jest żeby rozwiązać z nimi umowę, albo 250 zł zwrotu a naliczają ogromny abonament za 3 numery bo pakiet nie wszedł bez tv i światłowodu.Teraz chcą się mnie pozbyć i każą mi rozwiązać z nimi umowe. -
~Dorota / 2024-07-08 14:40
Przeniosłam z UPC do plej za ich namową przez półtora roku nie miałam internetu 1 Mają zadzwoniłam i Pan który odebrał zmienił mi umowę przez telefon na 55 złoty sprzęt darmowy A oni wystawiają mi fakturę na 95 zł i zadłużenie wobec nich ja nie podpisywałam takiej umowy za takie pieniądze zwyczajne oszustwo. ZaletyŻadneWadyŻadne
strona 108 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »