WadyBezumowne obniżanie transferu, słaba jakość połączenia, obsługa klienta kręci jak tylko może.
strona 108 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »
-
~janusz / 2022-06-18 08:13
W LTE play obniżają prędkość transferu poniżej 1 mb/s po pobraniu dwóch, trzech gigabajtów - pomimo tego że nie przekroczyliśmy 100GB limitu w ich "nielimitiowanym" internecie. Nie da się tego zwalić na przeciążone nadajniki, na drugiej karcie prędkość jest normalna... dopóki nie zaczniemy czegoś pobierać. Po kilku godzinach znów wraca do normy, i tak w kólko. W regulaminie oraz umowach nie ma żadnego zapisu na ten temat, po prostu z jakichś tam przyczyn tymczasowo klientowi przykręcają kurek, najprawdopodobniej żeby zniechęcić do intensywnego korzystania. Warto wspomnieć, że ich prędkości w moim miejscu zamieszkania ciągu tego roku nie dochodziły nawet do 10 mb/s. Stabilnosc połączeń też jest żałosna, nagminne zrywanie i wysokie opóźnienia. Konsultant udaje że nic nie wie na ten temat, tłumaczy się a to konserwacją nadajnika a to jego obciążeniem. -
-
~Krzysztof / 2022-06-17 19:04
Dno totalne słaby zasięg powinno wystarczyć jesteście zerem wśród innych sieci ZaletyZalet niemaWadySłaby zasięg -
~Krzysztof / 2022-06-17 19:00
Najgorsza sieć w Polsce totalne dno odradzam najgorszy zasięg nie polecam są lepsze sieci -
~/// / 2022-06-15 19:19
fatalny zasięg oraz bardzo niestabilne połączenie nie kupujcie tego!! ZaletybrakWadywszystkie -
~Przemek / 2022-06-14 22:53
Internet to porażka w Play, tak zachwalają że idealny zasięg a tak naprawdę badziewie. Niestety muszę czekać do zakończenia umowy ale każdemu odradzam. -
~Janek / 2022-06-14 22:22
Nie opłaca się tego internetu z płat brać zacina się już mobilny mi lepiej śmiga niż ten… szkoda gadać ZaletyNie ma żadnych zaletWadySzkoda gadać -
~czechu / 2022-06-14 21:53
interenet działał fajnie przez ponad rok umowy potem coraz gorzej, obcinanie prędkości na wszystkich usługach mam 3 gdzie limit padł na jednej, obsługa klienta dno prosisz o rozmowę dział obsługi do 18 dzwonią po 20 i to na drugi dzień, pomoc techniczna próbuje coś zrobić ale jak są przeciążone nadajniki to co mogą wiele ? a wygląda że przy lte nagle prędkość internetu potrafi spaść z 30 do 4 mb , w godzinie szczytu lub w wekendy
kończy się umowa i niezostaję ani dnia dłużej NIE PolecamZaletybrakWadyza dużo -
~Zbigniew / 2022-06-14 20:06
Pobieranie opłat za niezrealizowane połączenia(dwie próby połączenia,pobrali z konta 3,50zł).Niecałe 15 min.rozmowy ,z konta znikneło prawie 40,0 zł.Ciekawe ilu abonentów "płaci" za ich reklamy,wynagrodzenia właśnie w ten sposób. -
-
~Użytkownik / 2022-06-14 17:00
"kierownik" oddziału play w Pułtusku to człowiek zupełnie nie znający się na swojej pracy. Przede wszystkim brak w nim jakikiejkolwiej kultury osobistej, kompetencji oraz empati. Nie potrafi obsłużyć klienta. Dla tego człowieka wypełnienie formularza o przeniesienie numeru jest czymś niewyobrażalnym. Bardzo utrudnia cały proces (twierdząc że się nie da), żeby na siłę zatrzymać klienta. Nie wiem kto nadał mu ten tytuł, ale skoro nie potrafi ogarnąć tak prostej rzeczy to nie powinien tam pracować. Sprawa oczywiście jest zgłoszona wyżej chociaż p. Marcin uważa się sam za szefa całego tego bałaganu. Ogólnie warunki ofert i cała obsługa klienta to totalne dno. Wcale się nie dziwię, że ludzie odchodzą z tej sieci. Gorąco NIE POLECAM. -
~Paulusia95 / 2022-06-13 22:12
Nie no tragedia jakaś... Płacę za internet 100 zł miesięcznie. Niedawno wzięłam nową ofertę i miała być niby lepsza. Nie jest lepsza. Nawet nie potrafią pomóc. Od tygodnia próbuje się dowiedzieć czemu nie mogę dokupić pakietu 100 GB,to nie mogę się doprosić odpowiedzi. Zapłaciłam rachunek normalnie a nie mogę korzystać z internetu bo mam 0 Mb. ZaletyOgólnie internet nie jest najgorszyWadyProblem z komunikacją jeśli chodzi o kwestie techniczne, cena nie jest adekwatna -
~Weronika / 2022-06-13 16:11
Oszuści. Jedyne co to mogę żałować ze podjechać się drugi raz umowy z tą siecią. Do każdej faktury doliczane są niewyjaśnione opłaty dodatkowe. ZaletyBrakWadySłaby internet
Wysokie faktury
Oszukują przy podpisywaniu umowy kwota umowna była inna a na fakturze doliczają koszty dodatkowe -
~Pan Gość / 2022-06-13 02:37
~Kamil
Do konkurencji czyli do kogo PLUSA to taki sam zwis jak T-Mobile, Orange itd. Na twoim miejscu bym pomyślał nad Mobile Viking a jak nie to od Elona Maska - StarLink albo jakieś inne firmy najlepiej ze śwaitłowodem.ZaletyPlay powinien zmienić nazwę na gej.WadyŻe firma w ogóle powstała. -
~Kamil / 2022-06-12 20:16
Wprowadzają klijentów w błąd.Jestem klijentem od 8 lat i przenosze się do konkurencji. ZaletyBrakWadyNaciągają klijentów -
~Kamil / 2022-06-12 20:10
Bardzo słaby internet, brak pomocy, wprowdzanie w błąd klijenta. ZaletyBrakWadySłaby internet, wysoka cena usługi -
~slawek 1983 / 2022-06-11 23:24
korzystam z tej sieci od lat i powiem szczerze uciekać jak najdalej jest coraz gorzej..... ZaletybrakWadyzasięg -
~Ręce_opadają / 2022-06-11 13:55
OSTRZEGAM!!! Zawarłam umowę z doradcą zdalnie - telefon, maile - coś poszło nie tak w naszych ustaleniach i otrzymałam inny model telefonu. Po telefonicznej wędrówce od Annasza do Kajfasza NIE MOGĘ Z TYM NIC ZROBIĆ., BO jak usłyszałam POLITYKA FIRMY JEST taka, że od umowy z doradcą nawet zdalnej NIE MOŻN ODSTĄPIĆ w ciągu 14 dni. Czy to zgodne z ustawą? Wyjaśni Rzecznik. -
-
~Leon / 2022-06-11 08:08
Oszukują klientów wysyłając wiadomości o braku środków na koncie na kilka dni przed upływem miesiąca przysługującego na korzystanie z usług, sugerując aby doładować konto wcześniej. dzięki temu mogą liczyć na częstsze doładowania! Łaj#y. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Karolina / 2022-06-10 23:40
Po raz kolejny za granicą nie działa mi Internet w telefonie. Mam w abonamencie 5 GB w roamingu UE, a nie mogę z ich wcale skorzystać. Obsługa nie była mi w stanie pomóc, a po zgłoszeniu problemu do działu IT nikt się do mnie nie odezwał żeby naprawić ten problem.. Zepsuty cały wyjazd. -
~Antoni / 2022-06-10 18:55
oszukują mnie na fakturach doliczając opłaty za rzekome nieterminowe wpłaty choć ja ma dowody, że wszystko było opłacane w terminie
beznadziejnie działający internet, płacę za router ale są dni, że praktycznie nie da się korzystać z internetu bo działa tak wolno
zdecydowanie odradzam PLAYZaletybrakWadybardzo słaby kontakt z obsługą klienta, ustalenia z konsultantem są potem kompletnie nie respektowane -
~Mateusz / 2022-06-10 13:42
Po miesiącu świadczenia usług telewizji i internetu przyszedł pan z Vectry i pomyłkowo odłączył internet. Play nie umie mi pomóc i w ciągu 30dni Vectra ma dać odpowiedź jak na zgłoszenie awarii. Jak jest możliwe że ktoś może sobie przyjść,odłączyć usługę a Play nic z tym zrobić nie może. Nie jest to awarią tylko błąd ludzki przez który nie są w stanie wywiązać się z umowy a ja 3dzien nie mogę pracować. Z takim czymś się jeszcze nie spotkałem. WadyNie wywiązują się z umowy, brak usług za które płacę
strona 108 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »