Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4596 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2019-06-04 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. UWAŻAJCIE I NIE DAJCIE SIĘ NABIUC W BUTELKĘ. Niemal straciłam przez nich firmę. Podpisałam umowę na firmę, niestety nie ma zasięgu, nie można przenieść numeru, bo straszą ogromnymi karami. Klienci nie mogą się do mnie dodzwonić, ani ja do nich. Zniszczyli mnie. Reklamacje nic nie dają, mimo, że nawet sam play nie może się do mnie dodzwonić.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak zasięgu, oszuści, marna obsługa klienta, zastaraszanie klientów
  • ~Ewa / 2021-04-16 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnim użytkownikiem sieci play. Pandemia zweryfikowała usługi świadczone przez tą firmę. Chciałabym z całego serca odradzić jakąkolwiek usługę internetową w sieci play. Mówię to z całą odpowiedzialnością. Posiadam 3 karty internetowe w sieci play. Niestety, usługi nie są dostarczane. Mimo, iż wysyłam do działu obsługi klienta dowody na brak usługi (testy prędkości wykonywane w apikacji play, filmy, oraz zdjęcia z komunikatów "brak internetu", otrzymałam następujące odpowiedzi:
    1. My sygnał wysyłamy i u nas wszystko jest ok.
    2. W pani okolicy jest bardzo dużo użytkowników w pani okolicy i nasze urządzenia nie są w stanie ich obsłużyć
    3. wyczerpała pani procedurę reklamacji, jeśli chce pani zrezygnować proszę zapłacić karę.
    Dzieci nie mogą uczestniczyć w lekcjach online. Sprawdziany, które piszą są przerywane w trakcie.
    Gehenna trwa od roku. Kiedy przy drugim internecie napomknęłam, że mam problemy z internetemm, panowie w punkcie play, panowie zaproponowali wzmacniacz na balkon oraz jeszcze większy internet. Nic to nie dało.
    Płacę rachunek 350 zł, za brak usługi.
    Zaletyżadnych!!!
    Wadybrak internetu, transfer poniżej 1 kb
  • ~Ewa / 2021-09-15 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaką miałam. Posiadam rachunek firmowy, płace ponad 80 zł miesięcznie tak naprawdę za nic szczególnego. Przebywałam na Korfu w sierpniu. Telefon połączył mnie z lepszą siecią Albańską. Po otrzymaniu SMS że mój rachunek za raoming wynosi 216 zł zadzwoniłam na infolinię zapytać o co chodzi. Otrzymałam informacje, że czasami tak się zdarza i że proszą mnie abym złożyła reklamacje ale po otrzymaniu faktury. Fakturę otrzymałam przesłałam reklamacje i uzyskałam negatywne jej rozstrzygnięcie. Fakturę należy opłacić. Kara za zerwanie umowy w sieci play 500zł… Nikomu nie polecam
  • ~Ewa / 2021-10-28 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    1.Wprowadzanie klienta w błąd podczas podpisywania umowy : dot. długośći umowy oraz tego jakie urządzenia i jete są tzw. ochroną.
    2. Po potwierdzeniu przez o.k. że jest włączony rooming międzynarodowy w środku w nocy razem z dziećmi zostałam 100 km poza granicami kraju bez nawigacji i telefonu efekt powrót na przejście aby go ponownie włączyć tłumaczenie firmy : przepraszam
    3. Naliczanie opłat do abonamentu za rooming międzynarodowy mi mi że nie wyjeżdżało się z kraju tłumaczenie o.k. tak się zdarza że przypadkowo się tel.połaczy z zagranicznym operatorem efekt 200 zł do abonamentu

    4. Nie informowanie klienta o karach przy chęci zrezygnowania z ich wątpliwej w mojej ocenie jakości usług.
  • ~Ewa / 2021-11-12 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa z Playem kończy mi się w grudniu, na pewno nie przedłużę, bo nie potrafię zaakceptować promowania bezmyślnych blondynek
  • ~Ewa / 2021-12-14 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści w salonie w Reducie!!! Doliczyli mi numery telefonów których nie chciałam. Reklamacja nie uwzględniona bo przecież podpisałam umowę. Pani sobie plan na koniec roku na mnie wyrobiła. Tv i Internet nowo zakupiony w ogóle nie działa, zamula, brak możliwości rozwiązania umowy ze względu na brak odbioru usług, u nich jest ponoć wszystko ok, to mój problem i mam płacić dalej. Stwierdzili na infolinii że może kiedyś nowy nadajnik koło mnie postawią i mogę poczekać z rok lub dwa. Rachunek miał wynosić 160 zł co miesiąc, wystawili fa na 290 i uważają że jest wszystko ok. Nawet po odjęciu kosztu abonamentu numerów które mi bez mojej wiedzy doliczono, fa comiesięczna wychodzi znacznie wyższa niż to na co zgodziłam się w salonie. Reklamacja odrzucona a rachunki mega wysokie i brak dostępu do usług.
    Zaletybrak
    Wadysame wady, zero pozytywów
  • ~Ewa / 2023-04-04 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Play od lat, i to co się dzieje aktualnie w tej sieci to jest istny cyrk. Przedłużenie umowy konsultowane z 4 osobami w salonie - każdy przedstawia inna ofertę, inne warunki, inne rozwiązanie problemu. Na końcu okazuje się że umowa która została przedstawiona na 28 miesięcy jest w rzeczywistości na 32 miesiące, o czym dowiadujesz się dopiero po otrzymaniu umowy na maila, w domu, i nie możesz się z niej wycofać. W salonie wglądu w umowę brak. Pani w salonie przekonywała również że w mojej sytuacji najlepszym wyjściem będzie przedluzenie umowy, a tydzień później dokonanie cesji umowy na firmę, co jak się okazało tydzień później- jest niemożliwe bez wpłaty kaucji 3000 zł. Reklamację odrzucone - z przeprosinami za NIEJASNE informacje od konsultantów.
    Dałam się wprowadzić w błąd i stracić na tym własne pieniądze. Ostatni raz, jak tylko skończy mi się umowa, moja noga więcej w salonie Play nie postanie.
  • ~Ewa / 2023-09-19 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Play udzielała mi kilkukrotnie nieprawidłowych informacji dotyczących niedziałającego routera (rzekomo był kilkukrotnie zdalnie restartowany zdalnie, ale ani razu po kilkunastu dniach nie udało się go uruchomi. Niestety nie otrzymałam również ani na infolinii ani na czatach z konsultantami aktualnych informacji dotyczących zwrotu serwera ani oraz warunków jego zwrotu. Nie doczekałam się również żadnej odpowiedzi telefonicznej ani pomocy Pana, który instalował router.

    W efekcie Play zażądał ode mnie po 3 miesiącach użytkowania (przez ten czas połączyłam się na samym początku z siecią kilkukrotnie - z przerwami) zwrotu kosztów za router w wysokości dwudziestokrotnego miesięcznego abonamentu.

    Nie polecam nikomu usług tej firmy.
    Brakuje tu rzetelnej obsługi klienta, komunikacji, jakiejkolwiek chęci pomocy i skutecznego rozwiązywania problemów.
    Zaletybrak
    Wadybrak spójnej i prawidłowej komunikacji, zła obsługa klienta, nierzetelność, traktowanie klienta przedmiotowo
  • ~Ewa / 2024-01-17 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestescie dnem. Przejęliście upc to róbcie coś, żeby zmienić opinię o waszej firemce.
    Internet T R A G E D I A, tnie non stop.
    Dobrze, że tv nie mam przez dekoder łączący się z netem bo i tv nie miałabym.
  • ~Ewa / 2024-04-05 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można oceniać ofertę do jakości? Naciagacze oszukance bez zahamowań
    ZaletyBrak
    WadyTylko chcą pieniędzy. Pazerność i klamstwo
  • ~Ewa / 2024-04-24 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłam adres zamieszkania o 500 metrów.Nie chcą przenieść internetu stacjonarnego,choć ich światłowód jest tam też.Firma żenada,nastawiona tylko na zysk,na infolinii każdy konsultant mówi co innego.Sms-sem dostałam informację że rozwiązali mój problem ,a za chwilę piszą że nic się nie da zrobić.Zenada ,nie polecam nikomu,nigdy nie łączcie się z tą firmą, na pewno będzie coś nie tak.NIE POLECAM , UCIEKAJCIE OD NICH !!!!!!
    ZaletyŻadnych ZALET
    WadySAME
  • ~Ewa / 2024-07-05 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. W sobotę tydzień temu zepsuł nam się ruter. Po prostu się całkowicie wyłączył. Cały tydzień czekamy na odpowiedź, codziennie otrzymując inne informacje. W sobotę dowiedzieliśmy się, że na prawa potrwa do czterech dni. W poniedziałek, że problem został przesłany do podwykonawcy i w ciągu 48 godzin będzie wymiana. We wtorek wieczorem, że dwie poprzednie informacje są nie zgodne z prawdą i nie wiadomo jak to dlugo potrwa. W czwartek, że naprawa może potrwać do 14 dni, a dzisiaj że potrzeba dodatkowej analizy. A internet potrzeby mi jest do pracy. Nigdy więcej żadnych umów z play
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Ewa / 2025-03-12 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    KU PRZESTRODZE!!!!!Opowiem Wam jak PLAY traktuje klientów w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych .Pod koniec ubiegłego roku w salonie Play w Lublinie przy ul.Zana podpisaliśmy umowę o świadczenie usług - telewizja, 2 telefony, pracownica, która nas obsługiwała ( stanowisko po prawe stronie od wejścia ) była przemiła zaproponowała, by obydwa nr. telefonów- mój i męża oraz pakiet TV były podpisanę jedną umową przez któreś z nas - oszczędności, 1 faktura. Umowę podpisał mąż. Pracownica PLAY ani słowem nie wspomniała, że mogą wystąpić jakiekolwiek problemy w związku z tym, że mój numer będzie zawarty w tej umowie. W dniu - chyba 19 luty pech - przy przekładaniu mojej karty SIM do innego aparatu wpadła ona pomiędzy siedzisko a oparcie fotela, w żaden sposób nie dało się jej wydostać, Mąż nie czuł się zbyt dobrze; z pełnomocnictwem i dowodem męża pojechałam do PLAY, gdzie była podpisywana umowa. Uzyskałam odpowiedź, że tylko i wyłącznie mąż może to zgłosić. Następnego dnia mąż w stanie ciężkim został w szpitalu, ja byłam bez telefonu, bez kontaktów z rodziną. Ponownie pojechałam do PLAY ,, przemiła 'Pani powiedziała żebym rozbiła fotel i odzyskała kartę. Kolejnego dnia zrozpaczona znowu pojechałam do PLAY i błagałam o pomoc, wszyscy patrzyli na mnie jak na idiotkę, nikt nie podjął jakiejkolwiek próby , by skontaktować się z szefostwem, by mi pomóc, twierdzili jedynie, że takie mają przepisy. Człowiek dla nich się nie liczy wcale, ma podpisać umowę i płacić - tyle. Wróciłam do domu, popsułam fotel i odzyskałam tą nieszczęsną kartę i wreszcie miałam kontakt z rodziną.
    Tak traktuje swoich klientów PLAY. Niestety jesteśmy z nimi związani umową na 2 lata. NAPEWNO nie będziemy po tym okresie korzystać z ich usług. Podsumowując- to nie tylko ich ,,przewspaniałe'' dekodery są tam problemem, bo większy problem tkwi w pomocy klientowi, kiedy znajdzie się w sytuacji podobnej do mojej. Jak można być tak bezdusznym - klient to nie człowiek to maszynka do płacenia za podpisaną umowę. Żenada.
  • ~Ewated - stały klient UPC / 2023-12-09 01:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem UPC - współpraca prawidłowa , oferty kiedy się zblizał koniec umowy.
    Play bez podania przyczyny podwyższyło rachunki.
    Zero kontaktu, nie można się dodzwonić
    Po prostu dno a nie operator
    Wadybrak kontaktu - tylko wirtualna sztuczna głupota się pcha na ekran - która się uczy - kpina z klientów i z inteligencji
  • ~Ewelina / 2021-01-07 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia..... omijajcie szerokim łukiem... wykupiona oferta od samego początku była okropna, brak zasięgu wszędzie a chwilowe rozwiązanie problemu ponownie nawracało. Internet non stop nie działał i po 4 dniach kończył się limit gdzie praktycznie w 90% korzystałam z wifi, pisane skargi nic nie wniosły a po rozwiązaniu umowy po 6 dniach został mi wyłączony internet gdzie do 19.01 było rozwiązanie umowy. Najgorsza sieć NIE POLECAM!
    ZaletyBrak zalet nie polecam
  • ~Ewelina / 2021-05-20 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    -brak darmowych połączeń w sieci
    -kiepski internet
    -pomimo blokady kontaktu z infolinią, konsultanci dzwonią po dwa trzy razy dziennie, a oferta którą proponują wcale nie jest atrakcyjna dla stałego klienta
    -oferta z telefonem ro porażka
    ZaletyŻadnych
  • ~Ewelina / 2021-09-24 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wściekła na obsługę z Play dnia 16 września dzwonił do mnie pan z obsługi klienta i chciał mi przedłużyć u się mowę ja się nie zgadzałam a i tak została mi ona przedłużona na czas nie określony. Wysyłałam zgłoszenie odstąpienia od umowy i nic z tym nie robią ten pan powinien tam nie pracować!!!!!?
    ZaletyBrak zalet
    WadyZa dużo wad by pisac
  • ~Ewelina / 2022-10-26 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko w tej sieci jest do niczego . Brak fachowej obsługi , klient traktowany "na odczepnego" . Czekam z utęsknieniem kiedy minie okres współpracy z tak niekompetentna siecią komórkową. Dla własnych korzyści zrobią wszystko a o klienta dbają tylko do momentu podpisana umowy!!! Nie polecam!!
    ZaletyBrak
  • ~Ewelina / 2023-10-06 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, umowa podpisana przez internet w piątek, najbliższy termin instalacji kolejny piatek 11-13ta. Zwalniam się z pracy żeby być na mieszkaniu, obiecuje ze bede najpożniej o 13:30, dzwonię o 13tej, no jest zlecenie, prawda.
    Czekam, zawalam spotkanie, ale w koncu o 14:30 wracam do pracy. O 17:15!!!!! dostaję wiadomość 'Dzień dobry, UPC Polska dzisiejsza wizyta się nie powiedzie, ponieważ nie zaczytało się zlecenie instalacyjne. Z powyższą sytuacja termin instalacji zostanie przesunięty na najbliższy wolny termin, ( Proszę wyczekiwać SMS z terminem wizyty). Dziękujemy i przepraszamy za utrudnienia" SIĘ NIE ZACZYTAŁO!!!!!!!!!!! co to ma być, masakra, obsługa masakra!
  • ~Ewelina / 2023-12-20 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści. Nadciągająca firma. Chciałam złożyć wypowiedzenie z umowy. Konsultant powiedział abym dokonała tego przed ostatnim doładowaniem konta. A jak pojechałam do salonu to pani nałożyła na mnie karę za wypowiedzenie o czym konsultant nie wspominał podczas rozmowy telefonicznej ...
    ZaletyBrak zalet
    WadyPlay jest jedną wielką wada. Kłamią ciągle
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186