Obsługa Play udzielała mi kilkukrotnie nieprawidłowych informacji dotyczących niedziałającego routera (rzekomo był kilkukrotnie zdalnie restartowany zdalnie, ale ani razu po kilkunastu dniach nie udało się go uruchomi. Niestety nie otrzymałam również ani na infolinii ani na czatach z konsultantami aktualnych informacji dotyczących zwrotu serwera ani oraz warunków jego zwrotu. Nie doczekałam się również żadnej odpowiedzi telefonicznej ani pomocy Pana, który instalował router.
W efekcie Play zażądał ode mnie po 3 miesiącach użytkowania (przez ten czas połączyłam się na samym początku z siecią kilkukrotnie - z przerwami) zwrotu kosztów za router w wysokości dwudziestokrotnego miesięcznego abonamentu.
Nie polecam nikomu usług tej firmy.
Brakuje tu rzetelnej obsługi klienta, komunikacji, jakiejkolwiek chęci pomocy i skutecznego rozwiązywania problemów.
Zaletybrak
Wadybrak spójnej i prawidłowej komunikacji, zła obsługa klienta, nierzetelność, traktowanie klienta przedmiotowo