Każdej osobie odradzała bym Play na początku wszystko fajnie a po kilku latach będą wmawiać że nie zapłaciło się rachunku!! ( Mając na te rachunki potwierdzenia) a każdy konsultant który ze mną rozmawiał opowiadał mi nową bajkę...szkoda czasu na tą sieć
ZaletyŻADNYCH
WadyKAŻDE
~Były / 2023-11-15 01:34
Ocena: 1.00 / 5
Kilka rad dla klientów play:
1.Czytajcie umowy i ilu numerów tyczy się cena bo wzrasta lub maleje zależnie od ilości
2. Nie bierzcie zegarków ,,gratis” bo nie są gratis tylko będziecie płacić
3. Najlepiej umowy zawierać poprzez stronę internetową, ponieważ wszystko jest tam zapisywane i was nie oszukają. Ewentualnie przez rozmowę telefoniczną, ponieważ jest nagrywana. Nigdy w salonie, ponieważ jeśli będzie błąd na umowie i nie zorientujecie się w ciągu 14 dni to będziecie płacić za kłamstewko sprzedawcy, a jeśli będziecie chcieli złożyć reklamację to nie macie dowodów i nie zostanie ona uwzględniona.
4 internet w play jest tragiczny nie tylko u was, konsultanci na infolinii będą wam proponować restart i będą kazać czekać 15/30minut, żeby się naprawiło. To typowa zagrywka, żeby was zbyć i żeby z wami nie rozmawiać. Ewentualnie czekajcie 15 /30min na rozmowie, żeby poczuć satysfakcję, że ich przyłapaliście.
5. Czytajcie regulaminy oraz umowe kilka razy, ponieważ niektóre podpunkty wskazują, że macie coś za darmo , ale… przez miesiąc.
6. Dział sprzedaży stosuje sztuczki manipulacyjne, na które większość klientów daje sie nabrać i myśli że to dobra oferta.
7. Jeśli bierzesz urządzenia na raty to pamiętaj, żeby w dzień końca umowy zadzwonić i zrezygnować z tych rat. Inaczej nie wyłącza tych rat i będziesz dalej płacić. Im to na rękę. Klient sam się musi o to prosić
8. Internet play jest bardzo słaby, a tak naprawdę nie da się go w żaden sposób naprawić, dlatego nawet jak konsultanci piszą zgłoszenie to najpewniej dostaniesz odpowiedź że problemu nie ma i wszystko jest dobrze
9. Aktywacja usługi np. Internet trwa do 24h, więc musiisz poczekać na sms o potwierdzeniu aktywacji usługi, ponieważ inaczej jak zaczniesz szybciej korzystać z internetu to zje ci środki na koncie, a usługa nie zostanie aktywowana przez niewystarczającą ilość pieniędzy na koncie.
Jeszcze wiele by wymieniać ale to odp dla klientów play
~Były / 2023-12-17 14:58
Ocena: 1.00 / 5
PLAY TO FRANCUSKIE GÓWNO. TAK SAMO JAK ORANGE. RADZĘ OMIJAĆ.
WadyWSZYSTKO. JE...Ć ICH.
~Były klient / 2020-06-20 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów, patrzy tylko jak skroić klienta, najpierw kłamią, obiecują złote góry a po podpisaniu umowy mają Cię w dupie... Płać i płacz, minuta rozmowy w pierwszej strefie w uni 2zl hahaha żal.... Naliczanie opłat za niewiadomo co po spłaceniu abonamentu.... Żałuję że podpisałem umowę z tą firmą... Nie polecam i zawsze będę odradzał!!!!!
ZaletyNie posiada
WadyWszystko
~BYŁY KLIENT / 2021-10-26 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam i proszę nie zawierajcie umów z Play. Wprowadzają klientów w błąd, jako przykład podam ofertę na internet LTE na firm z limitem 200 GB. Po jego wyczerpaniu dostajecie propozycję odpłatnego wykupienia nielimitowanego internetu do końca okresu rozliczeniowego. KŁAMSTWO. Oferta jest na 100 GB. Nawet kiedy wypowiedziałem jej umowę nie mogę od miesiąca przenieść numeru do innego operatora ponieważ z powodu błędu w ich systemie nie są w stanie zrobić cesji numerów z dz. gosp. na osobe prywatną, więc po zakończeniu umowy przepisali wszystkie karty sim jako numery na kartę pre-paid. Odrzucają wniosek o przeniesienie od innego operatora ponieważ pomimo że poprzednie karty były na abonament to z powodu swoich błędów w systemie nie potrafili zrobić cesji umów i teraz twierdzą, że wnioski są nieprawidłowe bo sami je sobie przenieśli na pre-paid. NIGDY, PRZENIGDY więcej nie chcę mieć nic wspólnego z tym operatorem - NIGDY. Choćby byli jedyni nie podpiszę z nimi żadnej umowy
ZaletyŻADNYCH
WadyWSZYSTKO
~Były klient play / 2023-02-07 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Bo przecież na czym się wzbogacać jak nie na oszukiwaniu ludzi !!
Jesteście totalnie beznadziejni, oszukujecie i naciągacie klientów...
Juz raz miałam sytuację, gdzie wina ewidentnie leżała po stornie konsultantki - to Usłyszałam, że nowa i nie wiedziala co i jak...
Ostatnio zapłaciłam 400 zł żeby móc podpisać nową umowę i wziąć telefon w abonamencie (Telefon, o którym zapewniał konsultant) ... ale niestety do dziś telefonu nie dostałam.
Pewnie też nowy i nie wiedzial !?
Proponuję połowę tych "nowych" pozwalniać albo doszkolić tak, aby w przyszłości nie wprowadzali ludzi CELOWO w błąd ..
Banda oszustów!
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~Były klient play / 2023-02-20 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje nic więcej!
Oferowaliscie telefon, zapłaciłam 377 zł i teraz wielce nie mam ani telefonu ani zwrotu pieniędzy.
Naciągacze i oszuści !
ZaletyBrak
WadyCała sieć Play
~Były klient play / 2023-04-27 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Wyłudzanie pieniędzy to specjalność w Play !!!
Do dziś nie otrzymałam ani telefonu ani zwrotu pieniędzy... I do tego zero informacji co dalej... a jak dzwonię na infolinię to spławiają...
Pewnego dnia zadzwonił do mnie konsultant, który oferował mi przeniesienie mojego własnego numeru z karty na abonament wraz z nowym telefonem...
Niestety było to zwykłe naciągnięcie...
Miałam zapłacić 3 faktury, co było warunkiem aby otrzymać nowy telefon. Faktury zostały opłacone - czyli ja się wywiązałam z umowy !
Niestety play nie !! Do dziś nie dostałam telefonu ZA KTÓRY ZAPŁACIŁAM FAKTURY! Oczywiście do dziś muszę opłacać abonament za coś czego nie otrzymałam, żeby móc korzystać z własnego wcześniej zakupionego telefonu ... - bo inaczej zostanie zablokowany!
Tak przeciągaliscie sprawę, że nawet nie było można zrezygnować z tej pieprzonej usługi, bo stwierdziliście, że czas na to minął... ale jak próbowałam zrezygnować w momencie gdy po opłaceniu ostatniej FV nie otrzymalam telefonu , to słyszałam, że wcześniejsze zgłoszenie jest w trakcie realizacji i nie mogę w tym momencie zrezygnować!
Mam dowody wpłat za faktury z play, nagranie z rozmowy, które otrzymałam od Play (gdzie konsultant oferował tą usługę i zapewniał, że po oplaceniu Fv otrzymam telefon), numer zgłoszenia i informację, że zgłoszenie zakończone... No ale chyba nie do końca skoro nie otrzymałam telefonu!?
Co w tej sytuacji?? Zgłaszać wyłudzenie czy jednak jest szansa, że Play wywiąże się z umowy ??
Totalny brak profesjonalizmu... oferujecie usługę, z której i tak nie można skorzystać, bierzecie za to kasę, po czym macie klienta po prostu w DUPIE...
ZaletyBrak
WadyOszuści i złodzieje!
~Były urzytkownik / 2020-10-21 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie salonów Play przy podpisywaniu umowy miałem płacić 170 zł za 2 telefony w abonamencie rachunek co miesiąc 240 zl po upływie 24 msc po wizycie w salonie i powiadomieniu ekspedientki że nie przedłużamy umowy myślałem że koniec z płaceniem tym złodzieja. Myliłem się gdy zobaczyłem do za płaty 210 zł pani w salonie stwierdziła że nie wypowiedziano umowy.. pytam ja jakim prawem place kolejny miesiąc jak telefony są splacone w odp usłyszałem ,, bo my mamy inaczej niż inne sieci i u nas nie ma rat za telefon tylko całość abonamentu dlatego mam 210zl zapłacić za abonament za miesiąc '' odradzam wszystkim banda zlodzieji
ZaletyBrak
WadyUkryte koszta i jeszcze raz koszta
~Były użytkownik / 2022-01-12 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne. Konsultanci kłamią. Nie znają pojęcia upadłość konsumencka. Rozłączają rozmowy. Blokują telefony by nie można było skontaktować się z BOK. Odradzam każdemu kto chce podpisywać z nimi jakąkolwiek umowę.
Później kontakt się urywa nikt nie odpisuje, nie dzwoni i raptem pisma z zaległością przychodzą…pisma bez prawne… bez numeru umowy, nie wiadomo czego dotyczą, brak klauzuli że można napisać do nich, brak pieczątki firmy.
Nikt Wam wtedy nie pomoże - bo nikt nie wie info chodzi a Ty masz płacić za coś czego nie masz….
ZaletyBrak
WadyWszystko u Was jest nie tak
~C / 2022-07-30 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Doładowanie internetu telefonu na karte za 10 zl nie działa internet. Konsultant twierdzi że trzeba wyłaczyc urzadzebie by usprawnic dzialanie sieciowe. Bzdura za bzdurą. Poqinni zlikwidowac tą siec raz na zawsze bo woecznie robią jakies chore problemy.
ZaletyZero
WadyNieszkończonosc
~C 45 / 2021-09-29 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Coś niebywalego konsultanci Play to jakaś pomyłka zero wiadomości butni i beszczelni nic ale to nic nie potrafią załatwić porażka mówię o czacie
ZaletyZadnych
WadyButa beszczelnie Anna
~Cacek / 2022-12-15 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie z daleka tą siec ucinają limit internetu
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Calyope / 2023-04-17 02:00
Ocena: 1.00 / 5
Na szczęście od 2 lat mam spokój z tą pełną krętaczy siecią...
Problemy z siecią,zasięgiem itd są nie do rozwiązania z tą bandą ignorantów,ceny za usługi są chore..przykład roaming i użycie danych poza granicami,gdzie oferowano mi 1 dodatkowy GB za 100 zł..Sieci nie polecam,nie da się z nimi dogadać,infolinia i pracownicy salonu to kompletne dno.
Zaletybrak
Wadyniski poziom usługi,krętactwo,naciąganie
~Cami / 2021-04-26 23:06
Ocena: 1.00 / 5
Karygodnie niski poziom obsługi klienta. Wprowadzanie klienta w błąd poprzez ślepe powoływanie się na zasady, których nie ma w żadnym regulaminie. Przykre. Najwyższy czas na zmianę sieci.
ZaletyŻadnych
WadyBrak wiedzy konsultantów
Wprowadzanie klienta w błąd
Brak rozwiązania problemu
~Cccv / 2024-02-02 19:09
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie moja opinia jest bliższa 0
Szkoda komentowac...
~Celin / 2021-02-16 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Tak niekompetentnych ludzi nigdy jeszcze nie spotkałam ani w ORANGE ani w innych korporacjach .Panie są bardzo ograniczone -nie odpowiadają na pytania .Nie potrafią załatwić żadnej reklamacjii .
Problem z internetem -to mój problem że z nimi podpisałam umowę -nikt nie naprawi nikt nawet się nie zainteresuje .Ciągle nadają nowe nr zgłoszeń a że poprzednie nierozwiązane to dla nich nie problem .
Na pytanie odpowiadają nie na temat .Takie typowe słodkie blondynki bez kompetencji nie wiem kto ich tam zatrudnia
Wadykatastrofa nie polecam nikomu podpisać z nimi umowy
~Celina / 2021-11-17 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie chcemy reklam z osobą szkalująca polski mundur
~CendreDeLune / 2021-01-25 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z możliwych. Internet słaby od kilku miesięcy ledwo ciągnie a na koncie 20GB. Dział obsługi klienta nie odbiera a oczywiście połączenie płatne i można tak siedzieć na linii kilka dobrych minut bądź więcej i kasa leci. Naciągacze. Dzisiaj w ogóle mnie odłączyło całkowicie od internetu. Żenada. Dobrze że przechodzę jutro do Orange. Z daleka od Play. Nie polecam nikomu!
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Cezary / 2025-10-07 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Dn. 08.10.2025 ok. godz. 16:42 dzwoniła do mnie Pani z oferta handlową. Gdy próbowałem wyjaśnić, że usługa telefonu stacjonarnego nie jest mi do niczego potrzebna rozłączyła się. Buractwo i skrajny brak profesjonalizmu! Zdecydowałem się na rezygnację z usług tej firmy i nikomu ich nie polecam!!!