strona 100 z 236
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »
-
~Patryk / 2022-09-18 19:26
Sieć tragedia . Cena internetu bez pakietu jest z kosmosu. To po prostu okradanie klienta. Okradanie z pieniędzy. Tak jak podejście do klienta beż szacunku . Biuro obsługi klienta-Pani Aleksandra Sapieja- bardzo mało profesjonalne podejście do sprawy.Brak telefonu,brak jakiejkolwiek informacji jedynie lakoniczną wiadomość SMS właściwie o czymś co już wiem. Nie polecam nikomu tej sieci. -
-
~Jomen / 2022-09-18 12:03
Internet draaaamat , niby wykorzystuje 30GB i w tym miesiącu udało mi się wykorzystać dodatkowy internet na drugiej karcie , a co miesiąc korzystam tyle samo z internetu , porazka , już nie mówię o tym że internet jest nielimitowany ale zwalnia prędkość, zwalnia na tyle że ledwo mogę wystawić ta opinie , uciekam na pewno z tej sieci coraz gorzej Zalety...Wadyinternet -
~Maciej / 2022-09-17 22:51
Najgorszy syf jaki widziałem
Internet może ssać chodzi tylko po 2 w nocy i to ledwo szkoda gadać i marnować pieniądze
A jaka wymówka konsultantów?
Bo za dużo osób korzysta z internetu śmieszneZaletyWCALEWadyCała sieć -
~Nieogarnieta98 / 2022-09-17 15:25
Jeżeli ktoś szuka internetu to nie pod tym adresem. Zamówiliśmy z partnerem internet w UPC, strona daje możliwość wyboru daty instalacji. I od tego dnia była cisza. W dniu wybranym przez nas nikt się nie zjawił więc partner zadzwonił do obsługi klienta gdzie go poinformowano, że nie mają takiego zgłoszenia i trzeba jeszcze raz, a wgl z tego co widzą w systemie do naszego miejsca zamieszkania mogą zaoferować tylko usługi Play ( trochę śmiechu warte bo oba internetu idą na jednym kablu ). No to się zdecydowaliśmy na usługi Play. Kilka godzin później dzwonili do nas z obsługi klienta UPC, że przepraszają że nikt się nie zjawił ale nie mieli instalatora i pani może zaoferować instalacje za tydzień ( ??? Ponoć nie mieli zgłoszenia i wgl możliwości podpięcia nas pod UPC). Udało się to anulować. Następnego dnia miał przyjść kurier z umową, zjawił się dzień później. Do tego czasu nie dostaliśmy nawet umowy a podpis był na szybko bo kurier się spieszy. Potem wyszło na to że obsługa klienta źle wpisała dane przez co nie dostaliśmy tej umowy na maila. Szybko korygowaliśmy dane w punkcie Play ( korekcja zarówno maila jak i danych do korekcji umowy ), w końcu po tygodniu dostaliśmy umowę z nadal nie poprawionymi danymi. Obsługa klienta stwierdziła, że to nic nie szkodzi, nie opóźni to instalacji. No faktycznie, przyszedł miły pan z instalacji i w pół godziny podłączył internet. Na odchodnym dodał że w przeciągu godziny powinno wszystko działać. Od tego czasu minęło 24 h. Nadal nie mamy internetu. Obsługa klienta albo jest nieosiągalna albo zbywa na każdym kroku. Jakakolwiek pomoc z ich strony to fikcja. Cały kabaret kręci się od dwóch tygodni ZaletyBrakWadyObsługa klienta, kontakt, dostarczenie usługi -
~zbigniew / 2022-09-17 13:28
po raz kolejny tłuki z obsługi nie zaktywowali mi pakietu " 30 dni bez limitu " za 49 zł. po tygodniu skończyły się środki i internet padł ... tłumaczyłem co chcę jak przedszkolakowi :( po raz kolejny zostałem oszukany ... ... jeszcze się zastanawiałem ,,, ale dość durne pały idę do innej sieci .........................
i nie dzwońcie z ofertami ,,, jestem wk.rwiony ...Zaletydziała ale czasami siepie się jak stary brzeszczot ...Wadyco miesiąc ?????? ... się zastanawiam czy to będzie działać i jak długo -
~Ja / 2022-09-17 06:51
Najgorsza sieć z jaką się można spotkać nie polecam jednym słowem oszuści naciągacze , bardzo kiepski zasięg, ogólnie bardzo duże rozczarowanie i szkoda słów ???????????????????? ZaletyŻadnychWadyOszuści naciągacze do dupy zasięg -
~Viktor / 2022-09-17 04:19
Jestem klientem play ponad 5 lat. Już 2 raz za ten rok zmienili cenę za różne pakiety usług nie informując o tym klienta!???? Już 3 raz tak mam, że doładuję konto wprowadzam kombinację żeby podłączyć pakiet bezlimit internet/rozmowy i nie dostaję powiadomienia że pakiet nie jest podłączony i korzystam sobie A za parę dni SMS że brak pieniędzy ???????????? W tym sensie brak współpracy z klientem, tylko jak trzeba coś sprzedać to dzwonią... Także jeżeli chcesz zaoszczędzić swoi pieniądze i nerwy, wybierz innego operatora! -
~Kris / 2022-09-16 23:28
Odradzam wszystkim przez kilka lat kjak płacisz abonament to jesteś dobry a jak złożysz rezygnację to w dzień zakończenia błąd systemu i Rozpatrują twoje zgłoszenie jako reklamacje nie wiadomo ile nigdzie nie możesz się dowiedzieć kiedy nastąpi zakończenie oczywiście dzwonisz ale to na swój koszt a abonament cię naliczają na kolejne miesiące zloszie i nic więcej na obsłudze klienta barany naciągacze a na czacie to już brak słów odradzam wszystkim Zet gwiazdek!!!!!!!!! Wady10 -
-
~Patryk / 2022-09-16 17:24
Najgorsza sieć , złodzieje oszuści ! Gorszej sieci w Polsce nie ma !!! ZaletyBrakWadyNajgorsza siec -
~Jelo / 2022-09-16 11:14
Zasięg jaki i działanie internetu jest nie dopuszczalne płaci się nie małe pieniądze a nie można spokojnie korzystać z internetu ZaletyBrakWadyInternet do kitu -
~Na szczęście była użytkowniczka / 2022-09-16 02:11
Byłam z Play 6 lat z czasem kiedy kończyła mi się umowa zostałam zrobiona w konia zapłaciłam drugi raz te same rachunki żeby mieć już z nimi swiety spokój w ciągu tygodnia rozmawiałam z 20-toma konsultantami z playa i każda wersja była inna jezdzilam po salonach ale ta sama śpiewka że nie zapłaciłam (mając na te płatności potwierdzenia) szczerze nie polecam i sama też nie wrócę konsultanci sami nie wiedzą o czym mówią dno i wodorosty ZaletyZEROWadyWSZYSTKIE MOZLIWE -
~Marek / 2022-09-15 11:34
Przy przedłużaniu umowy w czerwcu (mam z Play kilka rzeczy - łacznie ok 500zł miesiecznie), zostałem wprowadzony w bład w sklepie Play w Bydgoszcz/Fordon/Auchan. Po zgłoszeniu tego do sklepu zostałem poinformowany ze mnie przepraszaja (mam to na pismie), ze zgłaszaja sytuacje do Play (ze mnie wprowadzili w błąd) i ze mam sie nie martwic, w sierpniu otrzymałem rachunek do zapłacenia za ten ich błąd, dalej z nimi to wyjasnialem i miałem sie nie martwic, ale nic sie nie działo. Na początku wrzesnia sam zgłosilem to do Play, dzisiaj dostałem odp. ze nalezy czytac to co sie podpisuje, i mimo iz mam "na papierze" potw. ze sklepu ze mnie wprowadzili w błąd tak mi odpowiedzieli. Niestety wiekszosc usług przedłużlem w czerwcu, wiec musze poczekac na ich zakonczenie, ale 1 usługa konczy mi sie teraz w pazdzierniku i włąsnie ja wypowiedziałem, reszte tez wypowime jak przyjdzie na to czas - umowa w czerwcu była przeze mnie ostatni raz przedluzona z Play. -
~Rafał / 2022-09-15 10:40
Pani przedłużając umowę co innego mówi przez telefon a co innego na umowie jest. Zgłoszenie było 4 dni temu i nikt nie raczy się do tego odnieś tylko piszą smsy ze się ktoś skontaktuje.... Omijajcie pleja bo masakra WadyPełno -
~Krzysztof / 2022-09-14 20:42
Najgorsza internet stacjonarny często nie działa brak prędkości zanurzona 500% ZaletyBrakWadySzajs -
~Tomek / 2022-09-14 19:23
Najgorsza obsługa klienta z jaką sie spotkałem. Tam nikt nic nie wie, oni tylko sprzedają ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~play ma nigdy nie istnieć / 2022-09-12 08:29
PLAY TO SŁABY ZASOÉG NIE KUPOWAĆ TEGO GÓWNA ZASIĘG TAKI SŁABY ŻE NAWET YOUTUBE SIE ŚCINA ZaletyŻadneWadyWszystkie -
-
~PLAY MA BYĆ ZAMKNIĘTE / 2022-09-12 08:27
NACIĄGACZE NIE KUPOWAĆ TEGO ŚMIECIA TO NAJGORSZA SIEĆ JAKA ISTNIEJE ZaletyŻadneWadyKAŻDE -
~Mo / 2022-09-10 18:37
W sieci jestem około 10 lat. Złodziejska sieć. Umowa miała skończyć się o 23:59,a z samego rana już zabrali mi wszystko z konta/ wszystkie gigabajty, 24h rozmów i pełno smsów. Kilka dni wcześniej doładowałam za 30 zł i zamiast pakiet na 30 dni to dostalam na 6 dni. Nie polecam. Jak najszybciej muszę przenieść numer ZaletyBrakWadyKradną -
~Aaa / 2022-09-10 10:33
Byłam 10lat w tej sieci, ale od 2 przenoszę numery. Obsluga mila ale calkowicie bezradna, kaza isc do salonu - ludzie, nie mam czasu!! Nawet Us dziala przez internet a play nie da rady przedluzyc umowy!
Ale da rade sprzedac nowy nr lu przeniesc do ich sieci. Jak juz jestes ‚zlapany’ to mamja cie w d****. Kiedys bylo inaczej, ale wraz z rozwojem firmy poziom spada coraz dramatyczniej. Juz nawet obsluga Klienta nie jest w stanie do Ciebie oddzwonic - ‚moga tylko przyjmowac rozmowy’ OMGZaletyBrak, nedzny internet, slaby zasiegWadyObsluga ze sredniowiecza, zajedz do salonu, podpisz dok itp, zdalnie bezradni -
~Hanna / 2022-09-09 23:52
Moja kuzynka chodzi o kulach ,przedtem była w szpitalu jest po operacji biodra,chciała nowa KARTĘ SIM,bo ma starą od 18 lat.
To usłyszała,że ma przyjść do punktu z łóżkiem szpitalnym ?A teraz na kulach chodzi i nie może założyć karty do telefonu Smartfonu,bo nie pasuje ,bo jest gruba za stara
To jest podejście do chorego klienta.
Ja też odejdę,co to jest,nowi klienci wszystko ,my stali klienci nic.ZaletyŻadneWadyWszystkie,dużo by pisać
strona 100 z 236
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »