strona 17 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2023-01-16 21:05Ocena: 1.00 / 5
Żle...żle...żle...dramat...dramat...dramat...dramat...dramat -
-
~Ktoś / 2023-01-15 18:57Ocena: 1.00 / 5
Internet bardzo słaby cały czas by problemy nic nie dało się robić MiejscowośćWitaszyce -
~Dawid / 2023-01-14 01:09Ocena: 1.00 / 5
Jak tylko skończy się umowa uciekać dokądkolwiek lub korzystać z listu i telegramów byle nie z tego operatora. Internet nie działa. -
~Piotr / 2023-01-12 20:21Ocena: 1.00 / 5
Od 2lat męczę się z tym marnym internetem co chwilę jakieś problemy!!trzeba szukać innej tv. Katastrofa nie polecam!! ZaletyZeroWadyMnóstwoMiejscowośćGubin -
~Sebastian / 2023-01-11 22:55Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze gówno. W innej sieci 2G lepiej działało jak tu 5g. Pomoc techniczna do dupy i zamiast postawić gdzieś nadajniki mają w dupie klientów i jak jest źle to tak zostanie ZaletyŻadnych zaletWadyPomoc techniczna do dupy, słaby internet, bardzo niska prędkość pobierania. przy zasięgu 5G prędkości bardzo niskieMiejscowośćGołdap -
~Polak / 2023-01-06 22:22Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno Puławy Wlostowice prętkości internetu to w porywach 0,45 Mb/s reklamacje olewają to się nadaje do telewizji oraz do sądu przestepcza działalność firmy no cóż jaka władza taki kraj i firmy w nim dzialajace (tzw obcy kapitał bo polscy przedsiębiorcy na wymarciu) ZaletyZero nawet mniej niż zeroWadySameMiejscowośćPuławy -
~Mariusz / 2023-01-06 12:17Ocena: 2.75 / 5
LTE 5G to super działa od godziny 0:01 do 6:00, później to transfer na poziomie 15/15Mb/s Wadyszybkość transferuMiejscowośćWŁOCŁAWEK -
~Piotr / 2023-01-04 10:31Ocena: 1.25 / 5
W centrum miasta Żory w godzinach szczytu transfer nie istnieje. Procedura zgłoszenia reklamacji przez czata nie daje się opisać normalnymi słowami, trzeba to po prostu przeżyć (o ile ktoś dotrwa do końca).
Wszystko nastawione na zniechęcenie i zagadanie problemu idiotycznymi pytaniami, w większości omijającymi istotę zgłaszanego problemu.
Generalnie poziom głębokiej komuny, a nie firmy zgodnej z jakimkolwiek standardem dwudziestego pierwszego wieku.ZaletyBrakWadyInternet działa akceptowalnie jedynie poza godzinami szczytu. Firma olewa zgłoszenia i nie potrafi przyznać, że problemem jest słaba przepustowość ich sieci, mamiąc pustymi obietnicami poprawy, a tak naprawdę nie robią niczego.MiejscowośćŻory -
-
~Slaw / 2022-12-30 17:44Ocena: 1.75 / 5
Też coś dopowiem na temat Play tzn. że totalne dno czy to telefon komórkowy czy to internet.Nawet na router 2kreski zasięgu i nie da się więcej osiągnąć z daleka od tej sieci
-
~Zły / 2022-12-18 00:25Ocena: 3.00 / 5
Daję oceny po środku. Mam neta 600 z tv po kablu Vectry. W ciągu dwóch lat jedna przycinka na półtora godziny. Drugi net radiowy. W tej chwili na próbę, ale cienko. Tv od Play tnie na jednym tv. Trzy dni pod rząd zawiecha po półtorej godziny, antena zewnętrzna, nadajnik max 10 km. Lipa, mieszane uczucia patrząc na jedno i drugie, a sugerowałem się przy wyborze tą pierwszą opcją bez problemów przez dwa lata. -
~Krzysztof / 2022-12-15 12:05Ocena: 1.00 / 5
Niedawno udałem się do salonu plecy by założyć światłowód w sali nie bardzo miło umowę podpisałem montaż miał być za dwa tygodnie i co kicha ani instalatora ani internetu odradzam wszystkim by zawierali umowy z plecy na internet światłowodowy bo umowe spiszą ale internetu i tak nie będziecie mieć gdy pojechałem do salonu spowrotem i powiedziałem o problemie odparli że nic nie mogą i trzeba czekać spytałem do kiedy mam czekać odpisali że nie wiedzą i trzeba czekać do bliżej nieokreślonego terminu może za pół roku może za rok a może za dwa lata jak mi się skończy umowa .więc odradzam z całych sił komukolwiek podpisywać jaka kolwiek umowę z plecy bo klijetow mają w czterech literach im tylko chodzi o podpisaniu umowy a o usługach to mówią że nic nie mogą .życzę miłego dnia. ZaletyNigdy nie polecę żadnemu pleyaWadyNiesliwno niekompetentni poprostu oszustyMiejscowośćNiekozystam bo nie wiem kiedy mi założą -
~Nieważne / 2022-12-07 00:14Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet chyba ze wszystkich mimo całego zasięgu w nowym telefonie z 5g(które nic nie daje) ciągle się zacina,nie mozna czasem załadować strony nie wspomne juz o pobieraniu i ogladaniu filmów nie polecam nikomu moją ostatnia umowa z tą siecią nie polecam nikomu MiejscowośćBYDGOSZCZ -
~Jack / 2022-12-04 12:17Ocena: 1.00 / 5
Żeby napisać opinie czekałem 5 minut na załadowanie strony. 300 kb/s taka prędkość jest w PLAY. ZaletyJakie Zalety?WadyTa sieć jest wadą w naszym krajuMiejscowośćJawor -
~miro / 2022-12-03 17:24Ocena: 1.00 / 5
najgorsze gówno jakie może być wziąłem internet w play i teraz sięz nim męczę nic nie da się pooglądać bo ciągle ładuje i ładauje film a o graniu nie ma mowy bo fps to 1500 nie polecam internetu w play sam czekam na zakończenie umowy i rezygnuję ZaletybrakWadybardzo dużoMiejscowośćJarosław -
~sebastian / 2022-11-30 21:02Ocena: 1.50 / 5
Porażka I tyle internet przy 600 przycina tv problemy z logowaniem. Po rozmowie z konsultantami i po dwóch wizytach techników w przeciągu 2 miesięcy brak poprawy. ZaletyBrakWadyInternet stacjonarny i tvMiejscowośćKatowice -
~Pufcior / 2022-11-29 22:48Ocena: 1.50 / 5
Od jakiegoś czasu zacząłem streamowac i wyszły minusy na wierzch przy prędkości 300mb/s mam niby upload 40mb ale tv się przycina , podczas streamowania mam tak że w ciągu godziny mnie wywala z 3 razy z aplikacji od streama i muszę łączyć się ponownie przez to tracę widzów ale po godzinie problemów mogę streamowac normalnie i tak non stop a przecież to nie jest samochód żebym ja sobie odpalał strażaka godzinę wcześniej żeby usterki minely co ja mam kabel światłowodowy nagrzać czy co?? To już jest żenujące ZaletyPrędkość pobieraniaWadyTechnicy niekompetentni
Masz usterkę to najlepiej żeby samemu ją usunąć
MiejscowośćKalisz -
-
~cgfd / 2022-11-29 12:10Ocena: 1.00 / 5
Szajs nic nie warta sieć. Z daleka od tego gówna ZaletyGównoWadyGówniane gównoMiejscowośćWęgierska Górka -
~Stas / 2022-11-26 11:02Ocena: 1.50 / 5
od ponad miesiaca jest tragedia nawed w nocy i w godzinach porannych ZaletyBrakWadyKoszmarnyMiejscowośćZlotoryja -
~Takitam / 2022-11-24 20:37Ocena: 1.50 / 5
Od ok. tygodnia czasu internet mobilny stał się porażką(!) - notorycznie zrywa połączenie, grać praktycznie nie da się,bo ciągle wyrzuca (wcześniej nie było takich problemów). Biuro Obsługi twierdzi że to nie od nich problem - NIEPRAWDA, karty sim innych operatorów działają na tym samym urządzeniu bez zarzutu. Problem nie dotyczy tylko mnie, poczytajcie komentarze innych użytkowników na tej stronie, na opiniuj.pl na downdetektor itp. Świeci ikona lte by za moment przejść na H+. Nawet jest problem z wczytaniem zwykłych stron internetowych! Jeśli wkrótce problem nie zniknie składam reklamację i szukam innego dostawcy, gdyż taki internet nie nadaje się do niczego! Przykre.... MiejscowośćWrocław -
~Dorota / 2022-11-23 10:38Ocena: 1.75 / 5
Aż mi przykro po tyle latach użytkowania wystawiać taką opinię, ale, niestety, to Play zawinił, a nie ja.
Byłam abonentką internetu bezprzewodowego od czasów, kiedy Play był młodą, świeżą firmą i nie wszędzie w ogóle miał zasięg. Wierną abonentką. Korzystałam z internetu bezprzewodowego do laptopa, router był paluszkowy.
Po pierwszych latach rozwoju firmy, kiedy brak sygnału i problemy z łączeniem były normą, sytuacja się polepszyła i wówczas jedynie raz na kilka lat internet zaczynał mi szwankować. Wówczas pomagała zmiana routera na nowy. Zmiana w salonie Play. I tak było do zeszłego tygodnia.
Znów - po kilku latach użytkowania - zaczął mi szwankować internet, brak automatycznego łączenia po włączeniu laptopa. Po tygodniu takiej szarpaniny, zadzwoniłam na infolinię Play. Radzą udać się do salonu i wymienić router na nowy. W salonie okazuje się, że NIE MA ROUTERÓW PALUSZKOWYCH. Są jedynie routery WiFi na baterię. Bateria - o czym mi nie powiedziano - trzyma jedynie przez dwie czy trzy godziny. Kabelek do podłączenia do laptopa (do tego samego gniazdka, w którym uprzednio miałam router paluszkowy) ma jedynie 10 cm długości.
Wtyczki do kabelka nie ma. Ani tego ładować od kontaktu, ani trzymać przy laptopie, bo jak? Samoczynnie się wyłącza po kilkunastu minutach nieużytkowania.
A mi chodziło o internet, który będę miała automatycznie, cały czas w trakcie używania laptopa! Za to przecież płacę abonament cały czas!
Dodatkowo, by uzyskać to świństwo musiałam zmienić umowę z korzystniejszej na niekorzystną. Bo po prostu kupić routera podobno nie mogłam.
Na 24 miesiące! Router w formie mi do niczego nie potrzebnej, który na allegro można dostać (ten sam typ) za 241 zł ja nabyłam za w sumie 460 zł! (15 zł/mies. x 24 mies. + 1 zł + 99 zł za aktywację). Rozwiązać takiej umowy i oddać routera się nie da. Chyba, że zgodzę się płacić kary. Umowa zawierana w salonie jest w wersji elektronicznej, czyli nie ma warunków do przeczytania jej przed podpisaniem. Sprzedawca jedynie wyświetla miejsce na podpis elektroniczny.
Taki sam router, jaki miałam, a jaki mi zaczął szwankować (4G i taki też mam teraz, nic lepiej), paluszkowy kosztuje na allegro po ok. 40 zł. Gdybym wiedziała, że mogę sobie kupić router paluszkowy na allegro i że nie mogę dostać porządnie działającego routera w salonie Play, to po prostu kupiłabym taki router z allegro, zostałabym przy dotychczasowej korzystniejszej umowie (więcej GB za mniejszą opłatę).
Na razie zostałam wmanewrowana bez szansy na wyplątanie się. Pani z działu pomocy technicznej na infolinii Playa odmawia udzielenia informacji na temat kwestii technicznych nabytego przeze mnie routera. Mam trzymać to świństwo i płacić.ZaletyNie widzęWadyWielkość routera, sposób ładowania, krótkość kabelka, mała wytrzymałość baterii, rozłączanie bez polecenia rozłączeniaMiejscowośćWrocław
strona 17 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
