strona 3 z 14
-
~Agnieszka / 2023-08-22 17:58
22 sierpnia 2023 roku
o godzinie 13.30 autobus wyjechał z Buska-Zdroju do Warszawy.Klimatyzacja włączona, jak kurczaki w chłodni
Kierowca nie reaguje na prośby zmniejszenia jej o kilka stopni.
Zwłaszcza iż na dworze jest pochmurno i słońce nie grzeje.
Brak dobrej woli kierowcy i pasażerowie nie mają nic do powiedzenia.
A za bilety płacimy
Nie polecam autobusu tej linii. -
-
~R / 2023-08-19 21:28
Za mało autobusów z Rawy do Warszawy i z powrotem -
~Lucy / 2023-08-19 16:39
Bilety kupione 2 mc wcześniej( w dwie strony)( ok 500zl za 4ry osoby), zorganizowane wszystko na tip top, a kierowca nagle oznajmia, że nie pojedziemy. Powód: zdaniem kierowcy:" nie da się wydrukować u niego biletu dla psa."
Odnośnie tej kwestii mieliśmy wydrukowanego maila od kierownika, że psy mogą podróżować polonusem i bilet taki kupuje się u kierowcy. Innej metody na kupienie biletu dla psa nie ma. Nie w kasie,ani nie online .
Po oznajmienie kierowcy,że nie wyjdziemy z pksu: krzyczal coś tam jeszcze żebyśmy sobie poszli na dworzec do informacji,a potem łaskawie powiedział, że możemy zająć miejsca.
Za psa opłatę chciał pobrać przy wysiadaniu. Powiedział : " dajcie 20zl i będzie ok" nie było mowy,abyśmy dostali paragon jakikolwiek. 20 zł poszło do kieszeni pana kierowcy.
Więc uważajcie bo ewidentnie chcą sobie dorobić oszukując innych
Dodam jeszcze,że paragony tego dnia kierowca drukował dla innych pasażerów bez problemu. -
~Milena / 2023-08-16 11:16
Dzień dobry.
Wlasnie podróżuje z 5 letnim synem do Katow rybackich. Toaleta nie czynna rzeczywiście ale kierowcy się zatrzymują, klima śmiga, wyłączają na życzenie a Pan kierowca Robert... Oby takich więcej aż miło się jechał, bardzo sympatyczny. Podróż była bardzo komfortowa, naprawdę nie było do czego się przyczepić.ZaletyPan Robert bardzo sympatyczny i otwarty oby takich wiecejWadyBrak -
~natasha / 2023-08-15 17:45
Brak kultury u kierowcy na trasie do Krynicy Zdrój, bardzo niegrzeczny w stosunku do pasażerów. Starszym osobą nie pomógł szukać bagażu musieli sami wyciągać bagaże innych pasażerów żeby dostać się do swojego. Zapytany Czy do Hotelu Belmonte bliżej z dworca czy z Hawany odpowiedział że nie wie , nie słyszał (największy hotel w Kynicy). Po drodze zakupił czereśnie przy drodze i całą drogę pluł pestkami jak Bronka. Zaletynigdy już nie skorzystam z tej firmyWadysame -
~Mateusz1992 / 2023-08-14 13:03
dramat,brak poszanowania klienta.
Dane kierowcy powinny być upubliczniene to napewno ktoś z chęcią by go poszukał aby wyjaśnić mu to i owoZaletyZaletą będzie jak zamkną firmęWady1 wada a mianowicie brak jakichkolwiek zalet -
~Paula / 2023-08-11 21:22
Oszuści i darmozjady. Żeby was szlag jasny trafił! Tvn pokazał jakimi ch.jami jesteście! -
~Marcin Katowice / 2023-08-11 20:18
Żeby tą waszą firmę piekło pochłonęło. A kierowca to zwykły debil pewnie wszystkich takich macie z taką znieczulicą dla osób niepełnosprawnych. Nie polecam niech będzie bankructwo tej firmy i szefa idioty ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
-
~Ania / 2023-08-11 20:17
Noe wyobrażam sobie skorzystać z usług takiej formy, która nie szanuje klientów. To, że kierowca ma zły humor, czy pokłócił się z żoną to nie upoważnia go do wyładowywania się na klientach a co dopiero na osobie niepełnosprawnej.
Dlaczego klienci nie reagowali, dlaczego akurat takich ludzi, jak ten kierowca młodzież nie spróbuję nauczyć szacunku wobec ludzi? Nie jestem za przemocą ale takiemu kierowcy przydałoby się spotkanie z trudną młodzieżą, która by się nim zajęła.
ZaletyHahahaha, chyba nie w tej firmieWadyZarząd i kierowca, którzy nie szanują osób niepełnosprawnych -
~Rafa / 2023-08-11 20:09
Kobieta upokorzona w PKS. "Musiałam się czołgać po podłodze" ZaletyBrakWadyBrak -
~Malin / 2023-08-11 20:09
Unikajcie takiego przewoźnika. Zero empatii, człowieczeństwa, ZaletyBrakWadyBrak empatii, Brak zainteresowania się pasazerem -
~Ania / 2023-08-11 20:09
Szkoda, że zera nie da się wystawić, bo jesteście zerem. Od teraz zawsze wybiorę kolej lub innego przewoźnika autokarowego a nie was. ZaletyBrakWadyZnieczulica poziom super master -
~Michal Kurzawinski / 2023-08-11 20:06
Prosze sprawdzic jak traktuja niepelnosprawnych, ta firma nie powinna istnieć ZaletyKażą się czolgac niepelnosprawnymWadyUważają ze to jeat ok -
~Irena / 2023-08-11 20:06
Właśnie obejrzałam reportaż o podróżowaniu osób niepełnosprawnych autobusami tej firmy. Nigdy nie skorzystam z waszych usług choć nie mam takich problemów. A wyjaśnienia dyrekcji to kamień do trumny. WadyBrak empatii i chamstwo -
~Ula / 2023-08-11 20:06
Poziom cen i obsługa pasażerów bardzo mnie zawiodła. Przy takiej obsłudze to kierowca powinien płacić pasażerom. Nie rozumiem, jak można nie pomóc osobie niepełnosprawnej a wręcz jeszcze jej utrudniać życie bo kierowca ma zły dzień i nie wyraża zgody na to, żeby chętne osoby, które chcą ułatwić życie osobie niepełnosprawnej jeszcze dostawały reprymendę od kierowcy bo on ma zły humor.
Może niektórzy ludzie po prostu nie powinni pracować z ludźmi. Nie każdy się na to nadaje, patrząc na tą sytuację.ZaletyChyba jakieś żarty, że ta firma ma zaletyWadyFirma w nazwie powinna zawierać słowo Wada, np. przedsiębiorstwo transportowe "wiele wad" albo "same wady" -
~Kasia / 2023-08-11 20:02
Jak można było tak potraktować osobę niepełnosprawna Pania Monikę!!!!!! -
-
~Małgorzata / 2023-07-30 06:36
Wracałem z Jantara. Opóźniony ponad godzinę. Żadnego info na sms-a. Wszyscy scisnieci jak sardynki w puszce. Kierowca właczal klime jak już się dusilismy i nasze żądanie. Po jakimś czasie znowu wylaczal. Najgorsza podróż w życiu. Nigdy więcej Z tym przewożnikiem. ZaletyŻadnychWadySame -
~Kamil / 2023-07-27 12:24
Spóźnienia okropne kierowcy chamscy więcej pisać nie mogę ponieważ słownictwo nie pozwala ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Eliza123 / 2023-07-11 14:27
Brak możliwości zwrotu biletu i wysłania formularza zwrotu. Brak kontaktu z infolinią. Nie polecam ???????????? -
~Crazy Girl ???????????? / 2023-07-09 19:04
2 dni opóźnienia!!!! 45.5 godziny z zegarkiem w ręku!! Niedopuszczalne!!! Jak można tak traktować ludzi? Z mężem Tomusiem i dziećmi rozbiliśmy biwak na przystanku, nie mieliśmy co jeść ani pic, atakował nas w nocy menel lub dzikie zwierzęta. W sumie to to samo. Kierowca kiedy łaskawie się zjawił powiedział ze nasze bilety są już nie ważne i odmówił zabrania nas. Nie polecam polonusa. ZaletyBrakWadyWszystko
strona 3 z 14