Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 254 opinii

2.06 / 5

  • Poziom cen
    2.47
  • Oferta
    2.19
  • Jakość obsługi
    1.62
  • Wygoda
    2.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michal janczak / 2023-12-21 17:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Haha , kierowcy są problematyczni ? Jakoś w trakcie epidemii nie bylo tacy mocni aby pilnować obowiązku maseczek . Wiedzieli dobrze że odrazu w łeb by dostali za zwrócenie uwagi .
  • ~Marek / 2023-11-23 23:24
    Ocena: 4.75 / 5
    Dnia 1 listopada 23 roku jechałem i w pierwszo stronę dostałem z Warszawy do Przasnysza i w drugo stronę z Przasnysza do Warszawy pan przewoźnik miał opory ale mimo dużego ruchu jak chodzi o pasażerów zgodził się przewieść rower brawo i trudno to wyrazić słowami wszelkie podziękowania dla tego pana ostatni tego dnia odjeżdżający autobus
    ZaletyPowrót udany
    WadyBrak
  • ~Marina / 2023-11-12 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, dnia 12.11.2023 godz 15.30 relacja Warszawa Kętrzyn,kierowca autobusu uważa się za Boga i ustala własne prawo, nie chce wziąć ludzi, którzy stoją z biletami twierdząc,że ich bilety są nieważne, ponieważ wsiadają na Starzyńskiego a nie na Zachodnim,a on już ma komplet,bo wziął ludzi bezpośrednio z dworca,bezszczelnie wmawiając,że takie jest prawo.Po wyjaśnieniach, łaskawie zabiera pasażerów, zostawiając jedną osobę na przystanku.Nie obrażając tego kierowcy,to zwykły pustak, który pozjadał wszystkie rozumy,a jak chce tworzyć prawo,to niech idzie do polityki,a nie jeździ autobusem!!A jeśli to prawo istnieje,to proszę zlikwidować przystanki skoro na nich nie obowiązują bilety waszej firmy!!
  • ~Weronika / 2023-10-20 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra!!! ludzie czekaja w deszcz a ten się spóźnia 50 minut !! już szybciej przyjechał nastepny autobus niż polonus. to się zdarza często ze spóźnia się po 30 minut. Żenada
  • ~Krzysztof / 2023-10-13 09:06
    Ocena: 2.50 / 5
    13.10.2023 kurs Grójec- Warszawa metro Wilanowska.
    Kierowca bardzo nie kulturalny wręcz chamski.Zanim się zatrzymał na przystanku podszedłem pod drzwi, nie wiedziałem, że nie można,nie jeżdżę często komunikacją miejską. Kierowca zamiast zwrócić mi uwagę zaczął się wydzierać używając słowa kur... Zwróciłem mu uwagę żeby grzecznej to odpalił się jeszcze bardziej.
    WadyKierowca zero kultury i to w obecności kobiet
  • ~Franciszek / 2023-09-20 07:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Toleta zamknieta prądu w gniazdkach nie ma - porażka
    ZaletyMiły kierowca
    WadyBrak pradu
    Cena
    Zamknieta łazienka
  • ~kasia2147 / 2023-09-02 18:38
    Ocena: 5.00 / 5
    wszystko super, jeżdżę polonusem jakiś czas i ani razu nie trafiłam na niemiłego, niewyrozumiałego kierowcę :))
    Wadybrak wad
  • ~Agnieszka / 2023-08-22 17:58
    Ocena: 3.50 / 5
    22 sierpnia 2023 roku
    o godzinie 13.30 autobus wyjechał z Buska-Zdroju do Warszawy.Klimatyzacja włączona, jak kurczaki w chłodni
    Kierowca nie reaguje na prośby zmniejszenia jej o kilka stopni.
    Zwłaszcza iż na dworze jest pochmurno i słońce nie grzeje.
    Brak dobrej woli kierowcy i pasażerowie nie mają nic do powiedzenia.
    A za bilety płacimy
    Nie polecam autobusu tej linii.
  • ~R / 2023-08-19 21:28
    Ocena: 4.00 / 5
    Za mało autobusów z Rawy do Warszawy i z powrotem
  • ~Lucy / 2023-08-19 16:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Bilety kupione 2 mc wcześniej( w dwie strony)( ok 500zl za 4ry osoby), zorganizowane wszystko na tip top, a kierowca nagle oznajmia, że nie pojedziemy. Powód: zdaniem kierowcy:" nie da się wydrukować u niego biletu dla psa."
    Odnośnie tej kwestii mieliśmy wydrukowanego maila od kierownika, że psy mogą podróżować polonusem i bilet taki kupuje się u kierowcy. Innej metody na kupienie biletu dla psa nie ma. Nie w kasie,ani nie online .
    Po oznajmienie kierowcy,że nie wyjdziemy z pksu: krzyczal coś tam jeszcze żebyśmy sobie poszli na dworzec do informacji,a potem łaskawie powiedział, że możemy zająć miejsca.
    Za psa opłatę chciał pobrać przy wysiadaniu. Powiedział : " dajcie 20zl i będzie ok" nie było mowy,abyśmy dostali paragon jakikolwiek. 20 zł poszło do kieszeni pana kierowcy.
    Więc uważajcie bo ewidentnie chcą sobie dorobić oszukując innych
    Dodam jeszcze,że paragony tego dnia kierowca drukował dla innych pasażerów bez problemu.
  • ~Milena / 2023-08-16 11:16
    Ocena: 3.25 / 5
    Dzień dobry.
    Wlasnie podróżuje z 5 letnim synem do Katow rybackich. Toaleta nie czynna rzeczywiście ale kierowcy się zatrzymują, klima śmiga, wyłączają na życzenie a Pan kierowca Robert... Oby takich więcej aż miło się jechał, bardzo sympatyczny. Podróż była bardzo komfortowa, naprawdę nie było do czego się przyczepić.
    ZaletyPan Robert bardzo sympatyczny i otwarty oby takich wiecej
    WadyBrak
  • ~natasha / 2023-08-15 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kultury u kierowcy na trasie do Krynicy Zdrój, bardzo niegrzeczny w stosunku do pasażerów. Starszym osobą nie pomógł szukać bagażu musieli sami wyciągać bagaże innych pasażerów żeby dostać się do swojego. Zapytany Czy do Hotelu Belmonte bliżej z dworca czy z Hawany odpowiedział że nie wie , nie słyszał (największy hotel w Kynicy). Po drodze zakupił czereśnie przy drodze i całą drogę pluł pestkami jak Bronka.
    Zaletynigdy już nie skorzystam z tej firmy
    Wadysame
  • ~Mateusz1992 / 2023-08-14 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat,brak poszanowania klienta.
    Dane kierowcy powinny być upubliczniene to napewno ktoś z chęcią by go poszukał aby wyjaśnić mu to i owo
    ZaletyZaletą będzie jak zamkną firmę
    Wady1 wada a mianowicie brak jakichkolwiek zalet
  • ~Paula / 2023-08-11 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i darmozjady. Żeby was szlag jasny trafił! Tvn pokazał jakimi ch.jami jesteście!
  • ~Marcin Katowice / 2023-08-11 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby tą waszą firmę piekło pochłonęło. A kierowca to zwykły debil pewnie wszystkich takich macie z taką znieczulicą dla osób niepełnosprawnych. Nie polecam niech będzie bankructwo tej firmy i szefa idioty
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Ania / 2023-08-11 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Noe wyobrażam sobie skorzystać z usług takiej formy, która nie szanuje klientów. To, że kierowca ma zły humor, czy pokłócił się z żoną to nie upoważnia go do wyładowywania się na klientach a co dopiero na osobie niepełnosprawnej.

    Dlaczego klienci nie reagowali, dlaczego akurat takich ludzi, jak ten kierowca młodzież nie spróbuję nauczyć szacunku wobec ludzi? Nie jestem za przemocą ale takiemu kierowcy przydałoby się spotkanie z trudną młodzieżą, która by się nim zajęła.

    ZaletyHahahaha, chyba nie w tej firmie
    WadyZarząd i kierowca, którzy nie szanują osób niepełnosprawnych
  • ~Rafa / 2023-08-11 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kobieta upokorzona w PKS. "Musiałam się czołgać po podłodze"
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Malin / 2023-08-11 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie takiego przewoźnika. Zero empatii, człowieczeństwa,
    ZaletyBrak
    WadyBrak empatii, Brak zainteresowania się pasazerem
  • ~Ania / 2023-08-11 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że zera nie da się wystawić, bo jesteście zerem. Od teraz zawsze wybiorę kolej lub innego przewoźnika autokarowego a nie was.
    ZaletyBrak
    WadyZnieczulica poziom super master
  • ~Michal Kurzawinski / 2023-08-11 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosze sprawdzic jak traktuja niepelnosprawnych, ta firma nie powinna istnieć
    ZaletyKażą się czolgac niepelnosprawnym
    WadyUważają ze to jeat ok
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4951
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3082
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 851
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 313
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4420
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907