Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5214 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BobiQ68 / 2023-07-16 12:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Pociąg IC5354 relacja Hel-Przemyśl..podróż 16.07.23..porażka..pierwsza klasa bez klimatyzacji, a na zewnątrz 30°C..w toalecie zero mydła..w przedziale nawet rozkładanych stolików przy miejscach wyjściowych nie ma, nie mówiąc o kontaktach do ładowania..porażka, PORAŻKA..przed chwilą jechałem Arriva 50312 i tam wszystko było, pomimo tego, że to nie była pierwsza klasa ;-)
  • ~Bożena / 2019-05-06 04:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Zakupiłam bilet, niestety bez miejsca w przedziale, a na korytarzu. Moje pytanie do was: Dlaczego sprzedajecie je w takiej samej cenie jak bilet z miejscem? Albo dlaczego w ogóle je sprzedajecie? Na każdym przystanku jestem ściskania jak sardynka przez podróżujących z BAGAŻEM i uwaga ja też mam bagaż.
    WadyMiejsce w korytarzu i cena za miejsce w korytarzu. Zimno
  • ~Bożka Kr / 2023-06-29 14:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Czas na powrót znad morza. i znów Malczewski relacji Kołobrzeg - Kraków 29.06.2023. Odjazd z Kołobrzegu o godz. 12.39. Wagon bezprzedziałowy nr 13, zgodny z zakupionym biletem. Tym razem TYLKO klimatyzacja nie działa. Taki drobiażdżek. Mam pytanie do PKP czy ktoś sprawdza stan techniczny wagonów przed wyjazdem w trasę? Bo to już nie jest śmieszne.
    ZaletyWagon bezprzedziałowy i Pani konduktorka, która robi co może
    WadyW opinii
  • ~Braikon / 2022-07-03 23:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągłe opóźnienia i to nie minutowe ani kilkunastominutowe. Godzinne. Nie udało mi się nigdy dojechać na czas gdziekolwiek bez opóźnienia. Nie polecam. Dramat
    ZaletyBrak
    WadyBrak zakety
  • ~ccxx / 2024-01-28 18:32
    Ocena: 1.75 / 5
    obsługa tragiczna za każdym razem ignorują pijanych i nachalnych ludzi. Raz kinduktorka na prośby o zrobienie porządku z naćpanym gościem kazała nam się przesiąść.
  • ~ccxx / 2024-01-28 18:32
    Ocena: 1.75 / 5
    obsługa tragiczna za każdym razem ignorują pijanych i nachalnych ludzi. Raz kinduktorka na prośby o zrobienie porządku z naćpanym gościem kazała nam się przesiąść.
  • ~Chris / 2023-01-08 01:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Proszę coś wyjaśnić. Pociąg PKP intercity opóźniony 110 minut i jest komunikat że opóźnienie nie jest zależne od PKP Intercity. Pociąg jest Wasz, tory są wasze. Czyja to wina?! Pan Wiesio wykupił odcinek i posadził tam zboże? To co oferujecie klientom to jest jeden wielki żart! Ale co się dziwić, jaki rząd takie PKP!
    ZaletyObsługa, osoby z obsługi nie są niczemu winne.
    WadyChyba samo proponowanie jakiejkolwiek usługi!
  • ~Cithluun / 2017-07-13 12:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Ja akurat odwołam się do strony PKP. Próbowałem zakupić bilet relacji Sanok - Warszawa Centralna. Z początku szło gładko, jedna przesiadka w Tarnowie. Problemy zaczęły się wtedy, gdy okazało się, że odjazd pociągu przesiadkowego ni stąd ni zowąd przełożono o 40 min wcześniej, przez co nie mogłem zdążyć na przesiadce. Pojawiła się alternatywa, pociąg nie o 00:33, a o 00:40. I to jeszcze z kuszetkami! I byłoby pięknie, gdyby nie fakt, że strona mi tego biletu sprzedać nie chciała, bo... nie. "Niezgodność danych pociągu w danym dniu i godzinie. Zmień parametry wyszukiwania" rzekł komunikat, a ja musiałem zakupić bilet na niewygodną dla mnie godzinę.
    ZaletyW przeszłości udawało się kupić bilet.
    WadyStrona wiecznie wyrzuca komunikaty o błędach i jest niewygodna w obsłudze na smartfonie
  • ~Cube / 2018-10-06 11:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Zakupiłem bilet z wyprzedzeniem trzytygodniowym. Jak się okazało kilka dni przed podróżą, bilet został odrzucony z niewiadomej przyczyny, a pieniądze po cichu wróciły na konto. Tym sposobem musiałem zakupić ponownie bilety za znacznie większą kwotę (ponieważ nie obowiązywała już zniżka za wcześniejszy zakup). Jest to nagana praktyka ze strony pkp intercity, ponieważ powinni poinformować wiadomością email w momencie kiedy bilet został odrzucony, a pieniądze zostały zwrócone. Proponuję poprawić potwornie archaiczny system informatyczny, ponieważ z tą sytuacją spotykam się już nie pierwszy raz, a moim zdaniem jest to niedopuszczalne, żeby klient musiał dopłacać do biletu z powodu błędu przewoźnika, który aspiruje na bycie podobno "najlepszym w Polsce". Radzę zacząć inwestować pieniądze w działania, które realnie poprawią komfort korzystania z waszych usług, a nie w medialną ściemę.
  • ~Czekająca / 2018-12-02 15:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Rok temu obiecałam sobie nie jeździć pociągami ze względu na wysoki koszt biletu względem trasy. Mam tańsze alternatywy. Wczoraj niestety pilny wyjazd skłonił mnie do podróży pociągiem, a że godziny mi odpowiadały stwierdziłam,że spróbuje. I to był najgorszy wybór z możliwych. Opóźnienie 45 min, przedziały, za którymi nie przepadam 8 osobowe ( czyt. Na śledzia). Dzisiaj powrót 80 min opóźnienia. Najgorsze, że zero info przy kupnie biletu przez internet. Trasa Poznań Warszawa. Tragedia.. Nigdy więcej pociągów..
    ZaletyWcześniej lub później, skostniałym lub nie, dotrze się na miejsce ???? żenada...
    WadyWszystko jest tragedią (jedynie odnośnie obsługi mam jeszcze szczęście)
  • ~Człowiek który ma dość / 2022-09-23 19:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Ta firma to kpina zarządzana przez idiotów, którzy znają się wyłącznie na pozowaniu do zdjęć i przecinaniu wstęg na kolejne słomiane inwestycje. PRL pełną gębą.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Damian / 2022-08-15 18:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeszcze nic gorszego mnie nie spotkało jak wejście do pociągu na Warszawie Wschodniej. Wiedzieliśmy że nie będziemy mieć miejsc siedzących, ale władza sprzedała tyle biletów na pociąg, że nie szło nawet postawić zapałki. Klimatyzacja wyłączona, dużo osób bardzo źle się czuło. Coś niemożliwego jak na dzisiejsze czasy.
  • ~Darek / 2019-03-07 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem bilet 1 klasy na przejazd Katowice - Warszawa pociąg EIC 111 02.2019
    199 zł. Wagon 352 z moją rezerwacją nie został podpięty :( . Zostałem poinformowany,
    że nam usiąść tam gdzie jest wolne, tylko nikt mnie nie poinformował gdzie jest wolne.
    Siedzę i czekam aż ktoś przyjdzie i powie ja tu siedzę - brawo dla ICC
    Wars - awaria gazu - poczęstunek woda mineralna .
    Zaletyinformacja o możliwości odwołania się
    Wadyniezgodność z ofertą
  • ~Dariusz / 2019-04-04 15:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Opóźnienia przy każdej podróży (podróżuję dwa razy w tygodniu), słaba wentylacja, a co za tym idzie niezbyt miły zapach oraz duchota.
  • ~Dawid / 2021-12-17 21:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Cyrk, zatrzymujemy się na każdej stacji bo był wypadek. Niech wyślą kolej miejska bo nie po to płacę za bilet
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnia
  • ~Dawid / 2022-07-24 17:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Moglibyście więcej zrobić miejsc siedzących bo co mają zrobić kobiety w ciąży stać więcej niż 4 gidziny
    WadyBrak miejsc dla wszystkich
  • ~Dester12 / 2019-02-22 11:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak ulgi dla dzieci z zagranicy.
    Losowy przydział miejsc. Podrozowalem z dzieckiem, prosilem o miejsca obok siebie dobrze, że chociaż bylismy w jednym wagonie.
    Bardzo nieprzyjemna obsługa przy zakupie biletow.
  • ~DiscoVolante / 2019-04-27 06:15
    Ocena: 1.75 / 5
    "Sorry taki mamy klimat" aż chce się powiedzieć kiedy pasażerowie zgłaszają zbyt niska temperature w wagonie a kierownik pociągu mówi że tak duża powierzchnia wymaga czasu żeby się ogrzać. 2,5h bo tyle mniej więcej upłynęło odkąd wyjechałam ze Szczecina do Poznania i naprawdę piz*zi. Wersal szybciej by grzali.
    ZaletyHerbata w cenie biletu
    WadyZimno
  • ~Dokii / 2025-06-26 17:06
    Ocena: 1.75 / 5
    To jest jakiś żart. Zakupiłam online bilet na pociąg do Lublina wraz z jedną przesiadką, aby szybko dostać się do lekarza, gdyż mój stan zdrowia znacząco się pogorszył. Na początku wszystko pięknie, ładnie- póki nie nadeszła przesiadka. Wychodzę z pociągu i dopiero wtedy dowiaduję się, ze pociąg od ponad 2 GODZIN jest zepsuty i będzie miał ponad godzinę opóźnienia, jeśli nic nie ulegnie zmianie na jeszcze gorsze. Tymczasem polregio zamiast nadać należny komunikat już te dwie godziny temu, ze chociaż cokolwiek się stało stwierdził, ze najlepiej jest to zrobić dopiero o godzinie, na którą pociąg miał przyjechać i później odjechać.
    Pieniądze za bilet w żadnym stopniu nie zostały zwrócone. Moim zdaniem totalny brak poszanowania do czasu innych. Muszę czekać najprawdopodobniej następne 3 miesiące, aby dostać się do lekarza, gdzie mam podejrzenie śmiertelnej choroby i muszę zrobić badania jak najszybciej.
    Nie polecam.
  • ~Dorka / 2024-07-17 10:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak klimatyzacji, okna zamknięte na klucz, duża ilość osób
    ZaletyBRAK
    WadyGorąco, duszno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5214
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3218
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 888
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 723
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 353
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4704
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3968
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038