Super fajnie ze modernizuja trase w okolicach Kutna tylko dla mnie jako pasażera pòki co przynosi to same straty. Trasa Łódź- Włocławek 20 min jazdy dłużej ok nie ma problemu ale cena za bilet na trasie około 120 km 16 zł droższa niż do tej pory za 2 bilety to już przesada. Opóźnienia to już standard, w tym roku przez ich cudowne ponad godzinne opòźnienie stracilem początek koncertu muzyko filmowej na który czekałem bardzo długo. Konduktorzy zazwyczaj niechętnie odppwiadają na pytania bo po co. Zapłaciłeś? To ciesz się że w ogóle jedziesz. Odpuszczam sobie pkp bo to same niedogodności i masa niepotrzebnych nerwów...
ZaletyBrak
WadyKosmiczne ceny, ciągłe opòźnienia, reklamacje to kpiny z klientów
~Bartek / 2022-08-16 10:51
Ocena: 1.75 / 5
Dramat, żenada, komuna, tą firmę trzeba zreformować. Jak ktoś tylko może omijać tą instytucję szerokim łukiem
Zaletybrak
~basia / 2018-08-18 08:34
Ocena: 1.75 / 5
Dzień dobry
Nic się nie zmieniło w kolejach polskich, czytałam,że nie będą sprzedawane dodatkowe bilety jeśli nie ma już miejsc siedzących. Żart. Wracałam z Gdańska do Wrocławia, miałam trudności z przejściem z jednego wagonu do drugiego. Nie zamierzałam zwiedzać pociągu, chciałam skorzystać z Warsu. Niestety nie mogłam się do niego dostać. Tak dużo pasażerów było na korytarzach w wagonach z bagażami. Doszłam do wniosku, że w takiej sytuacji Wars nie jest potrzebny jeśli z niego nie można skorzystać. Daleko nam do Europy. Szkoda Polak jedzie na urlop płaci za bilety " nie mało". Tym bardziej,że w Polsce nie zarabiamy tak jak w prawdziwej Europie. Szkoda.
~bea / 2021-09-29 17:53
Ocena: 1.75 / 5
Ocena: 3.00 / 5Bardzo trudno kupic bilet. Pieniadze z konta odrazu sciagniete bilet zostal anulowany a zwrotu pieniedzy nie mam juz od 2 miesiacy.
Zaletydo tej pory nie było gdyby nie to wyżej opisane
Wadybrak zwrotu
~Beata / 2022-08-23 00:36
Ocena: 1.75 / 5
Trasa Łańcut - Bydgoszcz bilet zakupiony na 17.10 pociąg przyjechał po 3,5godzinach opóźnienia.Pociag z Krakowa do Gdyni godz.23.58 okazał się pechowy około 30 minut opóźnienia personel mało fachowy były zarezerwowane 3 przedziały dla klientów pociągu opóźnionego poczym zostałam wyproszona ż przedziału z powodu alergii na psa malutkiego,konduktor zamiast osoby alergiczne wsadzić do jednego przedziału wolał wyprosić mnie z pieskiem. Mimo iż opłatę za przejazd opłaciłam psa 1bilet ulgowy +1 bilet normalny kwota wyniosła ponad 160 zł a jakość wykonanej obsługi na poziomie mniej niż 0.Przyszedl pan kierownik był mało profesjonalny bronił personelu zamiast rozwiązać problem.
WadyMało profesjonalny personel obsługujący
Za wysoka cena do jakości usług
Brak klimatyzacji
Pobierają opłaty za psa nie gwarantując mu przedziału
Brak skoordynowanych połączeń jeśli się spóźniają to później problem ma klient.
~Beti / 2024-06-15 07:27
Ocena: 1.75 / 5
Ja chcę się podzielić przeyazdem Rzeszów Poznań pociągiem Przemyślanin, który jedzie w nocy. Mianowicie na tak długą trasę fotele w pociągu nie rozkładają się, brak stolików, internetu i nie wspomnę o gniazdkach. W mojej opinii jak to się wcześniej mówiło "bardzo dobrze siadaj dwa"i taką ocenę wystawiam PKP.
ZaletyŚrednio
WadyŹle
~Bezstronny / 2023-07-20 13:09
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam korzystania z przewozu pkp intercity przemyślanin, trafił się chamski konduktor i dziecko mi straszył że go wysadzi o 2 w nocy same bo zapomniało karty dużej rodziny
ZaletyBrak
WadyChamska obsługa konduktora który wsiadł na stacji Wrocław
~Bober881 / 2018-08-12 13:53
Ocena: 1.75 / 5
Jestem bardzo rozczarowany obsluga i poziomem profeciolanizmu pracownikow i obslugi. Wlasnie wrocilem z wycieczki ktora miala sie odbyc przez jedna dobne, ale przez warunki jakie byly przez panstwo(pkp) przedstawione trwala ona dwie doby. Podroz do Wroclawia odbyla sie jak planowalem, oprocz jednego problemu ktory powinien nie wystapic- kiedy kupowalem bilet u konduktora (ktory od pierwszego slowa, plona nienawiscia) nie moglem kupic biletu Ulgowego, z powodu braku szkolnej legitimacji ktorej nie moglem posiadac poniewaz ucze sie za granica i tam nie dostaje legitimacji, tylko karte (ktora pokazuje moje zdjecie i informacie o nazwie szkoly)Karte pokazalem, a konduktor nawet nie poswiecil chwili uwagi zeby zobaczyc jakie informacji karta przedstawia. Po tym, konduktor powiedzial ze to sie nie liczy bo to nie Polskie, pokazalem Polski dowod osobisty, ale nawet nie zwrocil uwagi na to. Zeby nie miec wiecej problemow, kupilem bilet normalny. I oto sie zaczela moja podroz z pkp...
Po znakomitym pobycie we Wroclawiu, nastapil czas powrotu, ktory byl planowany tak aby odjechac z glownego dworca . Niestety, po wejsciu na dworzec, spotkal mnie tlum ludzi, i pelno kolejek, i brak komunikacji. Nie wiedzialem do jakiej kolejki sie ustawic zeby kupic odpowiedny bilet. Postanowilem sprawdzic na internecie i wedlug podanych informacji, ustawilem sie do kolejki. Po 3 minutach zauwazylem ze kolejka prowadzi do okna, w ktorym nikt nie obslugiwal. Wedlug rady mojego towarzysza, pojechalem na dworzec na Psim Polu. Dotarlem na dworzec godzine przed planowanym pociagniem i spokojnie poczekalem.
Przyszedla godzina odjazdu,a pociagu nie ma. Pomyslalem ze sie spoznia, ale nie bylo zadnego komunikatu w zwiazku z tym spoznieniem. I oto sie zaczal najwiekszy problem tego dnia; przez kolejne godziny, ja i inne osoby czekaly na pociag ktory sie wykolejil. Ale informacja o wykolejeniu dopiero nas dosiegla, kiedy jedna para ktora czekala na ten sam pociag, otrzymala telefon od czlonka ich rodziny. Para powiadomila wszystkich i opuscila dworzec. Problem w tym ze informacja przedstawiona byla od inych ludzi, a nie przez pkp. O zastepczej komunikacji nie bylo sladu, a kiedy zadzwonilem na infolinie, nikt nic nie wiedzial na ten temat.
Pociagi inne jechaly, a kiedy pytajac konduktorow o informacje, to odpowiedz byla taka sama:z zniewazajacym tonem,i nie mila.
Dworzec sie zrobil pusty: jeden pasazer wsiadl do byle jakiego pociagu, a drugi poszedl nocowac do kolegi. I tak zostalem na dworcu o 22, zimno bylo, ale chociaz komary nie gryzly.
Stracilem kilkanascie godzin i zloty, szukajac miejsca do spania, nie wiedzialem kiedy i jak wroce do domu.
~BobiQ68 / 2023-07-16 12:33
Ocena: 1.75 / 5
Pociąg IC5354 relacja Hel-Przemyśl..podróż 16.07.23..porażka..pierwsza klasa bez klimatyzacji, a na zewnątrz 30°C..w toalecie zero mydła..w przedziale nawet rozkładanych stolików przy miejscach wyjściowych nie ma, nie mówiąc o kontaktach do ładowania..porażka, PORAŻKA..przed chwilą jechałem Arriva 50312 i tam wszystko było, pomimo tego, że to nie była pierwsza klasa ;-)
~Bożena / 2019-05-06 04:05
Ocena: 1.75 / 5
Zakupiłam bilet, niestety bez miejsca w przedziale, a na korytarzu. Moje pytanie do was: Dlaczego sprzedajecie je w takiej samej cenie jak bilet z miejscem? Albo dlaczego w ogóle je sprzedajecie? Na każdym przystanku jestem ściskania jak sardynka przez podróżujących z BAGAŻEM i uwaga ja też mam bagaż.
WadyMiejsce w korytarzu i cena za miejsce w korytarzu. Zimno
~Bożka Kr / 2023-06-29 14:05
Ocena: 1.75 / 5
Czas na powrót znad morza. i znów Malczewski relacji Kołobrzeg - Kraków 29.06.2023. Odjazd z Kołobrzegu o godz. 12.39. Wagon bezprzedziałowy nr 13, zgodny z zakupionym biletem. Tym razem TYLKO klimatyzacja nie działa. Taki drobiażdżek. Mam pytanie do PKP czy ktoś sprawdza stan techniczny wagonów przed wyjazdem w trasę? Bo to już nie jest śmieszne.
ZaletyWagon bezprzedziałowy i Pani konduktorka, która robi co może
WadyW opinii
~Braikon / 2022-07-03 23:06
Ocena: 1.75 / 5
Ciągłe opóźnienia i to nie minutowe ani kilkunastominutowe. Godzinne. Nie udało mi się nigdy dojechać na czas gdziekolwiek bez opóźnienia. Nie polecam. Dramat
ZaletyBrak
WadyBrak zakety
~ccxx / 2024-01-28 18:32
Ocena: 1.75 / 5
obsługa tragiczna za każdym razem ignorują pijanych i nachalnych ludzi. Raz kinduktorka na prośby o zrobienie porządku z naćpanym gościem kazała nam się przesiąść.
~ccxx / 2024-01-28 18:32
Ocena: 1.75 / 5
obsługa tragiczna za każdym razem ignorują pijanych i nachalnych ludzi. Raz kinduktorka na prośby o zrobienie porządku z naćpanym gościem kazała nam się przesiąść.
~Chris / 2023-01-08 01:59
Ocena: 1.75 / 5
Proszę coś wyjaśnić. Pociąg PKP intercity opóźniony 110 minut i jest komunikat że opóźnienie nie jest zależne od PKP Intercity. Pociąg jest Wasz, tory są wasze. Czyja to wina?! Pan Wiesio wykupił odcinek i posadził tam zboże? To co oferujecie klientom to jest jeden wielki żart! Ale co się dziwić, jaki rząd takie PKP!
ZaletyObsługa, osoby z obsługi nie są niczemu winne.
WadyChyba samo proponowanie jakiejkolwiek usługi!
~Cithluun / 2017-07-13 12:48
Ocena: 1.75 / 5
Ja akurat odwołam się do strony PKP. Próbowałem zakupić bilet relacji Sanok - Warszawa Centralna. Z początku szło gładko, jedna przesiadka w Tarnowie. Problemy zaczęły się wtedy, gdy okazało się, że odjazd pociągu przesiadkowego ni stąd ni zowąd przełożono o 40 min wcześniej, przez co nie mogłem zdążyć na przesiadce. Pojawiła się alternatywa, pociąg nie o 00:33, a o 00:40. I to jeszcze z kuszetkami! I byłoby pięknie, gdyby nie fakt, że strona mi tego biletu sprzedać nie chciała, bo... nie. "Niezgodność danych pociągu w danym dniu i godzinie. Zmień parametry wyszukiwania" rzekł komunikat, a ja musiałem zakupić bilet na niewygodną dla mnie godzinę.
ZaletyW przeszłości udawało się kupić bilet.
WadyStrona wiecznie wyrzuca komunikaty o błędach i jest niewygodna w obsłudze na smartfonie
~Cube / 2018-10-06 11:36
Ocena: 1.75 / 5
Zakupiłem bilet z wyprzedzeniem trzytygodniowym. Jak się okazało kilka dni przed podróżą, bilet został odrzucony z niewiadomej przyczyny, a pieniądze po cichu wróciły na konto. Tym sposobem musiałem zakupić ponownie bilety za znacznie większą kwotę (ponieważ nie obowiązywała już zniżka za wcześniejszy zakup). Jest to nagana praktyka ze strony pkp intercity, ponieważ powinni poinformować wiadomością email w momencie kiedy bilet został odrzucony, a pieniądze zostały zwrócone. Proponuję poprawić potwornie archaiczny system informatyczny, ponieważ z tą sytuacją spotykam się już nie pierwszy raz, a moim zdaniem jest to niedopuszczalne, żeby klient musiał dopłacać do biletu z powodu błędu przewoźnika, który aspiruje na bycie podobno "najlepszym w Polsce". Radzę zacząć inwestować pieniądze w działania, które realnie poprawią komfort korzystania z waszych usług, a nie w medialną ściemę.
~Czekająca / 2018-12-02 15:54
Ocena: 1.75 / 5
Rok temu obiecałam sobie nie jeździć pociągami ze względu na wysoki koszt biletu względem trasy. Mam tańsze alternatywy. Wczoraj niestety pilny wyjazd skłonił mnie do podróży pociągiem, a że godziny mi odpowiadały stwierdziłam,że spróbuje. I to był najgorszy wybór z możliwych. Opóźnienie 45 min, przedziały, za którymi nie przepadam 8 osobowe ( czyt. Na śledzia). Dzisiaj powrót 80 min opóźnienia. Najgorsze, że zero info przy kupnie biletu przez internet. Trasa Poznań Warszawa. Tragedia.. Nigdy więcej pociągów..
ZaletyWcześniej lub później, skostniałym lub nie, dotrze się na miejsce ???? żenada...
WadyWszystko jest tragedią (jedynie odnośnie obsługi mam jeszcze szczęście)
~Człowiek który ma dość / 2022-09-23 19:02
Ocena: 1.75 / 5
Ta firma to kpina zarządzana przez idiotów, którzy znają się wyłącznie na pozowaniu do zdjęć i przecinaniu wstęg na kolejne słomiane inwestycje. PRL pełną gębą.
Zaletybrak
Wadysame
~Damian / 2022-08-15 18:43
Ocena: 1.75 / 5
Jeszcze nic gorszego mnie nie spotkało jak wejście do pociągu na Warszawie Wschodniej. Wiedzieliśmy że nie będziemy mieć miejsc siedzących, ale władza sprzedała tyle biletów na pociąg, że nie szło nawet postawić zapałki. Klimatyzacja wyłączona, dużo osób bardzo źle się czuło. Coś niemożliwego jak na dzisiejsze czasy.