Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5438 opinii

1.84 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.86
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jagoda / 2023-05-05 08:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Absurdalne jest to, że za bilet w 2 klasie „bez gwarancji miejsca siedzącego” trzeba płacić 100% ceny biletu. W żadnym innym kraju się z tym nie spotkałam. Jazda przykładowo 5 godzin stojąc w korytarzu lub szukając wolnego miejsca z przedziału do przedziału przerzucając swoje bagaże to jest jakieś nieporozumienie….. bilet bez gwarancji miejsc albo nie powinien być wcale sprzedawany albo powinien być z conajmiej 20-50% zniżką. Brak słów do tego co się dzieje w tym kraju….
  • ~Jakub / 2022-08-05 10:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Klimatyzacja bardzo wieje nie da się nic zrobić, na dworze 36 stopni i jest ogromna różnica temperatur. Pomimo próśb do konduktora, nic nie zrobiono w tej sprawie!! Jeśli człowiek siedzi przez 7 godz w pociągu w jednym miejscu to powinno być to wzięte pod uwagę!
    ZaletyBrak
    WadyWieczne opóźnienie pociągów i wiejąca klimatyzacja!
  • ~JAKUB / 2022-08-21 21:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta firma to porażka!! Pociąg bez opóźnienia to wyjątek. Opóźnienia po kilkadziesiąt minut to standard, a ceny w górę.
  • ~Jana / 2019-08-19 17:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Kraków-Warszawa-Kraków.Podróż w wagonie 1 klasy,totalna porażka.Tłumy ludzi w korytarzu,brak wody w łazience,wszędzie brud i smród. W jedną stronę klima mroziła tak,że trzeba było założyć kurtkę. Natomiast wspaniała sauna w podróży powrotnej.Brak gniazdek,opóżnienia. Rzeczywiście,powrót do przeszłości. Nigdy więcej TLK/IC. Strach pomyśleć co się dzieje w wagonach 2 klasy.
    Zaletytotalny brak,nawet cena 78zl w jedna strone jest zbyt wysoka jak na takie warunki
    Wadyokropne warunki,wysokie ceny jak na całkowity brak komfortu,brak restauracji na długich trasach,brak gniazdek i klimatyzacji
  • ~Janek / 2020-12-15 08:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociągi jeżdżą jak chcą. Brak opóźnień jest zaskoczeniem. Co chwila zmienia się rozkład jazdy, przez co nie idzie się połapać. Ceny też mogłyby być niższe.
  • ~Janek22324 / 2024-01-07 16:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety wieczne problemy techniczne, pociągi na czas to chyba nigdy nie dojechały, nie da się niestety zaplanować czasu, bo pkp ma na swoich klientów inne plany… Osobom, które się przesiadają tym bardziej nie zazdroszczę :) Krótko mówiąc jeden wielki syf i chaos.
    ZaletyCiepło w pociągu
    Wady- brak gniazdek elektrycznych
    - opóźnienia (przy kazdym przejezdzie)
    - czas dojazdu nawet mimo opóźnień znacznie różni się od podanego na stronie podczas zakupu biletów
  • ~Jarek / 2022-10-23 19:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg niby intercity z wi-fi ,a nie działają ani gniazdka żeby naładować telefon, wi-fi też nie działa.
    Pociąg Asnyk z Wrocławia do Warszawy
    ZaletySchludnie
    WadyBrak wi-fi i prądu w gniazdkach
  • ~Jareo / 2021-10-25 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekam na zwrot kasy za niewykorzystany bilet prawie 2 miesiącce i jeszcze muszę płacić 1,23 za minutę połączenie z infolinią żeby dowiedzieć się co z moją kasą .Ktoś tam sobie jaja chyba robi .. Normalka jak coś jest Państwowe a nie prywatne to sobię lecą jak mogą . PKP.poczta polska itd...itd..
  • ~JaX / 2018-08-22 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Tam: awaria lokomotywy, Powrót: opóźnienie 40 minut. Nie zachęca to do dalszych podróży...
  • ~Jjalu1 / 2019-08-02 20:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociągi przepełnione.pkp icc nie reaguje chociażby przed dostawianie kolejnych wagonów.Obsluga pasażera na dworcach taka sobie,a w Szczecinie totalne dno!!! Zamknąć dworzec bo pasażer tym paniom w okienku tylko przeszkadza.
    WadyKasjerki na dworcu w Szczecinie...
  • ~jo / 2022-11-28 17:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma z tradycjami - wszystkie pociągi się spóźniają. Nic się nie zmienia od lat. Nawet jak pociąg wyjeżdża punktualnie,to na trasie okazuje się, że ma "przerwę techniczną" , czyli czeka na inny opóźniony skład i w efekcie sam też jest opóźniony. Na dodatek biletu kupionego przez internet nie można przekazać innej osobie,bo jest imienny. A za rezygnację z biletu, trzeba zapłacić karę i pobierane jest kilkanaście procent jego wartości. W innych firmach po rezygnacji z biletu, otrzymuje się voucher tej samej wartości. Ale innym firmom zależy, żeby klient wrócił, a PKP, żeby się odwrócił albo zwrócił. I wielka łaska, że niektóre pociągi raczą poczekać na opóźniony. Co z tego,jeśli dalszą podróż kontynuuje się innym, lepszy środkiem transportu. Prawie po każdej podróży PKP obiecuję sobie, że była ostatnia.
    ZaletyBrak
    WadyWieczne opóźnienia
  • ~Joaa / 2018-06-24 16:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Często jezdze na trasie Poznań-Berlin.Wiecznie slyszę w kasie,źe nie ma biletów w 2 klasie chociaź chce kupic 6 dni wczesniej.Kupuje wiec w 1 klasie.Wsiadam do pociągu i okazuje sie,źe 2 klasa pusta a w 1 pełno ludzi.Kilka razy zwiedzilam pociag i prawie nikt sie nie dosiada do samego Berlina.Brak słów na to co sie dzieje z biletami.Znowu jade ale dzień później bo ponoc nie ma biletow na 10 dni przed wyjazdem.Gwarantuję,źe połowa miejsc bedzie wolnych w 2 klasie a juz nie kupie pierwszej .Pozdrawiam.
  • ~Joanna / 2021-11-12 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałam dziś ze Szklarskiej Poręby do Wrocławia, żeby złapać pociąg do Krakowa. Pociąg Dolnośląskich Kolei spóźnił się 5 min (słownie: pięć minut). Tyle miałam na przesiadkę z peronu na peron. I mimo poinformowania obsługi Intercity przez obsługę DK, pociąg IC nie poczekał kilku minut. Dosłownie czterech.

    Kolejny był 2 h później i z niewiadomych powodów ruszył ze stacji z 29- minutowym opóźnieniem. Bez słowa wyjaśnienia ruszyliśmy, kilkakrotnie stając w szczerym polu. Na ten moment, będąc raptem w połowie trasy pociąg ma 40 minut spóźnienia.

    Poprzedni, na który spóźniłam się cztery minuty miał 5 minut spóźnienia (po dojeździe do Krakowa). Smutne że Dolnośląskie Koleje i PKP nie współpracują ze sobą. Brak dobrej woli ekipy InterCity wydłużył mi podróż z 5 do 8h.

    Niemal co podróż doświadczam tego samego- dziadowskiego poziomu usług PKP.
    ZaletyŻadnych. Poprosiłam konduktorkę o interwencję w sprawie kobiety opowiadającej do słuchawki na cały przedział o jej życiu wewnętrznych. Konduktorka odesłał mnie do kolegi na drugim końcu pociągu. Żenada na taką obsługę.
    WadyWysokie ceny do niskich usług - brak gniazdek klimatyzacji i ogrzewania brudne toalety. I zerową akuratność dotyczącą pory przyjazdu pociągu. Co trzecia podróż to co najmniej 30 minutowe spóźnienie, a często o wiele większe.
  • ~Joanna / 2024-05-21 15:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam zakupy biletu przez aplikację nie można doprosić się zwrotu pieniędzy czekam już 10 dni
  • ~Joanna59 / 2022-02-06 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałam "przyjemność" jechać latem do Kołobrzegu. Wszystko brudne, aż się kleiło. Wstydu nie mają. Pierwsza klasa , a klimatyzacji brak. A, że byl upal nad upał to wszystkie okna pootwierane i w takim przeciągu jechaliśmy 8 godz. Wstyd cudzoziemców.
    WadyBrudno, brak klimatyzacji.
  • ~JohnL / 2022-04-08 22:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg dzisaj opóźniony 5 godzin. Co więcej na pytanie czy pasażera czy długo to jeszcze zajmnie i ile będzie opóźniony, odpowiedź konduktora to "nie wiem, może jeszcze z 3 godziny" brak gniazdek, warsu, brak przeprosin i chamstwo. Najgorszej, że nie ma dla nich alternatywy na dalsze podróże
  • ~Jola / 2024-07-13 15:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Na korytarzu wylewają się z toalety nieprzyjemne w zapachu płyny. Ludzie śpią na korytarzach, pociąg przeładowany. Nie polecam
    ZaletyWars
  • ~Jolla / 2022-01-12 19:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Podnosicie ceny a od 2 lat ani jeden pociag nie odjechał punktualnie. Dojezdzam na trasie Łoďź-Warszawa i codziennie czekam min 20min na przyjazd pociagu.
    Wstyd i żenada.
    Od 10 lat remonty, w pociągach zimno w zimie, goraco w lato, fatalna obsługa.
    Chaos komunikacyjny i nie można zwrócić biletu online jak jest opóźnienie. Kupic nowego biletu też nie można.
    Ogarnijcie to wreszcie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jozbat / 2025-04-18 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Intercity traktują ludzi jak bydło. Dla przykładu połączenia na linii Przemysl - Wroclaw, gdzie chyba w ramach oszczędności celowo podstawia się mniej wagonów. Efektem jest to, że ludzie jak szczury tłoczą się w przejściach i między wagonami. Może się ktoś wreszcie zainteresuje.
    ZaletyBrak
    WadyJak w powyższej opinie!.
  • ~Józef / 2025-08-14 17:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie będę wspominać pozytywnie podróży z Intercity. W dniu 14.08.25 w dwie strony w moim pociągu nie było miejsc których wykupiłem z powodu zmiany wagonów. W pierwszą strone musiałem siedzieć na podłodze, natomiast w drugą szukałem wolnego miejsca i co chwile mnie ktoś przeganiał. Masakra - kupuje się miejsca a i tak ich nie ma.
    ZaletyO dziwo punktualnie
    WadyOszustwo na pieniądze z wykupieniem miejsc
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5438
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3328
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 372
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4008
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100