strona 7 z 278
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Kate / 2025-08-25 09:25Ocena: 1.75 / 5
Właśnie jadę Intercity kierunek Szczecin Zakopane. Farsa nie mogłam kupić biletu online, kasy w szcz. Dabiu nie wiadomo gdzie, poprosiłam o zakup u konduktora. Konduktor z pretensjami dlaczego nie w kasie. Bilet droższy a miejsca w powietrzu. Kazała mi siadać na wolne. Komunikaty Wszędzie wolne więc siadam z dzieckiem po pięciu minutach ktoś na to miejsce ma rezerwacje. Po kolejnych minutach wyłączają komunikaty i już nie wiadomo jakie to miejsce. A ja z dzieckiem szukam wolne miejsce. Bo tak pani konduktor nakazała. Wysłałem email ze skarga to dostałam odpowiedź że tylko odpowiadają na e-maile z rezerwacji online. Po prostu bagno nie standard. -
-
~Joanna Zarzeczna / 2025-08-24 15:02Ocena: 4.50 / 5
W dniu 17.08.2025 jechałam z Katowic g.11.32 do Poznania pociągiem PKP IC nr 38110 jako przewodnik osoby niewidomej. Do tej podróży nie był zamawiany asystent osoby niepełnosprawnej i jakie było nasze zdziwienie jak pojawiła się przy nas młodziutka i sympatyczna Pani konduktor o numerze służbowym 34605. Pani konduktor bardzo interesowała się czy wszystko w porządku a u kresu podróży w Poznaniu pomogła przy bagażach i zamówiła nam asytatę, która pomogła nam wyjść z dworca. Jesteśmy bardzo wdzięczne za tą nieocenioną pomóc ponieważ nie jest łatwo być przewodnikiem osoby niewidomej i radzić sobie jeszcze z dwoma bagażami. Dziękujemy za wykazanie się personelu wyobraźnią i wielką życzliwością. Z poważaniem Anna i Joanna. Prosimy o przekazanie tych serduszek od nas niesamowitej Pani konduktor.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ZaletyBardzo pomocny i życzliwy personelWadyNie ma -
~Lika / 2025-08-24 11:41Ocena: 1.00 / 5
Z przyjaciółką kupiłyśmy bilety w przedziale, co sie okazało? Że przedziałów nie ma w tym pociągu w takim razie na co poszły nasze pieniądze?
Nie bez przyczyny kupuję bilety szybciej, by mieć miejsce na długą podróż, a wyszlo tak, jakbym dzień przed kupiła bilety bez gwarancji miejsca siedzącego.
Pan konduktor kompletnie nie pomocny tak jakby problemu nie było zlekceważył nas jakbyśmy nie wiadomo o co pytały i jakby było oczywistą oczywistością, że ten pociąg nie ma miejsc które kupiłyśmy. Jedyną zaletą jeśli można to w ten sposób nazwać to ze dojechałyśmy w miejsce docelowe :) -
~Waldek / 2025-08-24 11:13Ocena: 2.75 / 5
Pociag relacji Łódź Fabryczna Kołobrzeg wyruszył z zamkniętymi nieczynnymi toaletami w dwóch ostatnich wagonach. Pani konduktor stwierdziła, że nie ma na to wpływu, bo to pasażerowie zapychają toalety.
Podróż ośmiogodzinna bez sprawnych toalet z chodzeniem po pociągu w poszukiwaniu czynnej i nie zajętej toalety. Brawo PKP. Do kompletu opóźnienie na odcinku do Warszawy Wschodniej już 15 minut.ZaletySam pociągu w miarę nowy i czysty.WadyOpisane powyżej -
~Kiti / 2025-08-24 01:28Ocena: 3.25 / 5
Jechałam z mężem i dzieckiem wczoraj pociągiem z Krakowa do Warszawy. Ludzi mnóstwo, staliśmy na korytarzu. Córka 7 lat się zestresowała,że będzie musiała stać kilka godzin i zaczęła płakać, co prawda nie mieliśmy wykupionych wcześniej biletów, sytuacja zmusiła nas do podróży koleją. Po 10 minutach podeszła Pani,żeby wziąć dziecko i pójść do przedziału w którym zajęliśmy sobie miejsca. Zaproponowała to również innej kobiecie z dziećmi. Z tą samą Panią rozmawialiśmy na temat przesiadki do kolejnego pociągu z Warszawy do Białegostoku, dostępnych biletów online oczywiście brak, nie dotarlibyśmy do domu, bo nasz obecny pociąg miał już opóźnienie. W końcu jednak dotarła do nas informacja,że pociąg będzie na nas czekał na peronie. Pani była bardzo miła,więc za to bardzo dziękuję, jedynie 20 zł od osoby za zakupienie biletu na miejscu to zdzierstwo....Po przesiadce też było stresująco, mimo faktycznie czekającego na nas pociągu, chciano nas wysadzić,ale ze względu na dziecko zostaliśmy....Nawet znalazły się miejsca...Ogólnie mam mieszane uczucia...Jestem wykończona. Po 35 latach od ostatniej podróży pociągiem której właściwie nie pamiętam, raczej nie będzie to moja ulubiona forma przemieszczania się. Nie wspomnę o kwocie jaka wydaliśmy. Mam traumę -
~Tu_RGR / 2025-08-24 00:26Ocena: 1.00 / 5
Przez IC Wybrzeże z EU07-052 Na czele które chciałem nagrać zostawiłem naleśniki (pociągu nie nagrałem +103 naleśniki zimne) ZaletyMagdalena EP07-356WadyNie nagrałem EU07-052 i naleśniki były zimne -
~Chujciwdupe / 2025-08-23 21:25Ocena: 1.00 / 5
Opóźnienia wielkie a walka o odszkodowanie większa niż bitwa pod grunwaldem -
~Adam / 2025-08-23 20:27Ocena: 1.00 / 5
W wagonach pociągu relacji Łeba o godzinie 20:50 panował brud i nieprzyjemny zapach. ZaletyBrakWadyBrudne wagony siedzenia. -
-
~Basia / 2025-08-23 20:18Ocena: 2.50 / 5
Pociąg Intercity - Hel "ceskie drahy' przez Władysławowo o 20.09, wagon sypialny - łóżko za 150 zł oprócz biletu - totalna porażka. Przedział nie posprzątany, rozrzucone butelki i kubki plastikowe, konduktorka przyszła ogarnąć na moją prośbę. Brak wody w przedziałach. Na cały wagon sypialny czynna 1 toaleta, ale bez wody. W drugiej była tylko woda w kranie, więc całkiem zamknięto. Uważam, że to skandal dla firmy, że na tak dalekich trasach kursują jeszcze takie stare wagony, nie posprzątane i z usterkami. ZaletyJedyne co to ze przyjechał punktualnie.WadyBrak wody w przedziałach i toaletach, jazda nie warta takich pieniędzy. -
~Ciotka / 2025-08-23 13:48Ocena: 4.00 / 5
Obojętnie w jakim miesiącu podróżuje jest przepełnienie. To jest przykre że przy 7 godz podróży czy też 3 godz jest tak samo już od 3 lat
Podróżuje w różnych miesiącach i o różnych godzinach. -
~Dr.dre / 2025-08-22 12:54Ocena: 1.00 / 5
Nadsprzedaż biletów, pociąg przepełniony, przez korytarz nie dało się przejść. ZaletyCeny ok, ale nie do tej jakościWadyTAK -
~Takajakasuper / 2025-08-22 11:29Ocena: 1.00 / 5
Podróż ponad 6h spędziłam w totalnym zimnie mimo że jest połowo sierpnia. Rozumiem że lato i klimatyzacja jest ważna ale była ona tak mocno włączona że skończyłam z zapaleniem płuc. Mimo próśb skierowanych do obsługi, zostały one zlekceważone. Cała Podróż przesiedziałam w bluzie a przez cały wyjazd walczyłam z chorobą. -
~Patixxo / 2025-08-22 10:01Ocena: 1.00 / 5
Pociąg był 7:40 byliśmy 7:41 i nie chciał poczekać minuty widział nas i nie otworzył drzwi mimo że w środku osoba prosiła,okropnie niemiły konduktor teraz musimy w innym pociągu mieć miejsca stojące i trzeba było dopłacić. PKP Intercity Kielce ???? -
~ZBIGNIEW / 2025-08-21 14:32Ocena: 2.00 / 5
Pociag relacji Przemysl-Poznań G d.21.08.2025 G.13:41 Tarnow,
nie posiadał w wag.nr14 miejsca na rowery mimo wykupionych biletów .Natomiast skierowano nas (4 osobowy) do wag.nr 17 nieprzystosowany do przewozu rowerów
To był horror aby je tam wprowadzić
-
~Ewa / 2025-08-21 01:00Ocena: 1.50 / 5
Opóźnienie 50 min w nocy zamiast 24:01odjechal 24:50. Smród z klozetową. Dno. W prl-u były takie opóźnienia zimà kiedy lezal snieg 50cm. ZaletyBrak -
~Hihi / 2025-08-20 20:16Ocena: 1.00 / 5
Curvy ebac i się nie bać ha tfu stare trupy i the bille konduktorzyny -
-
~Tragedia / 2025-08-20 16:59Ocena: 1.00 / 5
Weźcie to zamknijcie to w p.zdu pociąg opóźniony, kolejny nie będzie czekać. Zostałem sam sobie... WadyMilion -
~Katarzyna / 2025-08-20 16:32Ocena: 1.00 / 5
Poziom intercity to dno i kilometr mułu.
Czlowiek kupuje bilet w 1 klasie w zamian dostaje 1 toalete na caly pociag!! nie ma mowy o czynnych toaletach przy kl 1.wszystkie zamkniete bez wyjasnienia powodu. W barze WARS jedhnym dostepnym posilkiem na cieplo sa frankfurterki.
Trasa Warszawa - Wrocław pociag IC 1628 Mickiewicz.
To sie w glowie nie mieści, zeby w XXI w zdzierali z czlowieka pieniadze za bilet w 1 klasie przy warunkach gorszych niz u patologiiWadyWszystko j/w -
~Paulina / 2025-08-20 13:31Ocena: 1.00 / 5
Złodziejska firma pobrali pieniądze z konta ,i biletu nie sprzedali bo jakiś błąd systemu telefonicznie i mailowo otrzymałam i formacje że zwrot będzie w ciągu 7dni a jednak jej nie ma teraz nagle mam składać reklamacje ,umowa 7dni jest wiążąca prawnie sprawa trafi dalej rzecznik praw konsumenta i policję ZaletyBrak zlodziejeWadyZlodzieje -
~Agnes / 2025-08-19 17:32Ocena: 5.00 / 5
Podróżuję parę razy w miesiącu, na różnych trasach. Doświadczenia z podróży ogólnie mam zawsze pozytywne, poza sytuacjami, gdzie z różnych przyczyn pociągi były opóźnione.
Tym razem jechałam z Poznania do Torunia. Pociąg Niegocin IC65102. Pociąg odjechał ze stacji na czas. Siedziałam w wagonie bez przedziałów. Pociąg był czysty, toalety sprawne, klimatyzacja przyjemnie chłodziła, mogłam spokojnie pracować na laptopie.
W przedziale pojawiła się niezwykle miła i wesoła Pani Konduktor Joanna (mam nadzieję, że nie przekręciłam imienia, nr 57069) i z entuzjazmem objaśniała pasażerom podróżującym z dziećmi, że dostępne są specjalne przedziały, stworzone z myślą o małych dzieciach. Zaśmiewałam się i stwierdziłam, że szkoda, że ja nie mam już małych dzieci.
Pani Joanna zaoferowała mi pokazanie owych przedziałów, przy okazji miłej rozmowy oglądałyśmy wspólnie udogodnienia dla Pasażerów, jak automaty z których dotychczas nie korzystałam, rampę i toaletę dla osób niepełnosprawnych. Miałam też możliwość przywitania się z niezwykle miłym kierownikiem pociągu (nr legitymacji 57021).
Postanowiłam zamieścić opinię na portalu, ponieważ uważam, że zbyt często krytykujemy i zostawiamy negatywne komentarze, a z pewnością warto docenić ciężką pracę, serdeczność i oddanie pracowników kolei. Dziękuję Pani Joanno za tak miłe doświadczenie, sprawiła Pani, że dzisiejsza podróż pociągiem była niezwykle wyjątkowa i zachęciła mnie do kolejnych.Zaletyszybkość połączenia, przyjazna atmosfera, możliwość pracy,Wadybrak
strona 7 z 278
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
