Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5430 opinii

1.84 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.86
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojak97 / 2021-11-04 20:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Wagony w pociągu IC Chełmoński są wyposażone z bardzo niewygodne siedzenia. Oparcie jest tak źle wyprofilowane oraz bardzo twarde, że po podróży plecy mnie bolą. Nie mam jak normalnie oprzeć swoje plecy. Podróż przypomina udrękę. Jeśli mam okazję jechać innym pociągiem które ma dużo wygodniejsze siedzenia jak np. IC Lwów Express czy IC Gwarek to z nich z wielką chęcią korzystam.
    ZaletySzybki przejazd, duża ilość połączeń
    WadyNiewygodne siedzenia, każdy pociąg się spóźnia
  • ~Wojciech / 2020-08-10 00:51
    Ocena: 2.50 / 5
    10.08.2020, pociąg "pendolino", numer EIP 5305 relacji Gdynia Główna - Kraków Główny, odjazd z Gdynii 12:09. Przyjazd do Krakowa spóźniony o około godzinę, między Krakowem a Warszawą pociąg kilka razy stał w szczerym polu i czekał nie wiadomo na co. Przez nagłośnienie odtwarzane są komunikaty o rzekomej "dyspozycji dla pasażerów" załogi pociągu, co absolutnie mija się z prawdą gdyż nie ma nikogo kto pomógłby zdjąć / założyć na wieszak rower, trzeba robić to samemu w pomieszczeniu o wielkości około 1 metra kwadratowego, przy okazji uważając aby rowerem nie urwać klamki od toalety... Ciekawy jestem jak w takiej sytuacji miałaby poradzić sobie drobnej budowy kobieta, zwłaszcza że miejsc "rowerowych" jest na cały skład aż 4, no ogrom pracy dla załogi... Chamowate zachowanie konduktora, który po przebyciu kilku wagonów nie pozwolił mi przejść dalej do WARS, ponieważ nie miałem przy sobie biletu do okazania do kontroli (bilet został przy moim miejscu gdy udałem się po kawę), mimo że wcześniej już byłem przez innego konduktora kontrolowany! Nie dość że płacimy za przejazd polskim pociągiem "klasy premium", to traktują ludzi jak potencjalnych złodziejów i gapowiczów. Jakim idiotą musiałbym być, aby wsiadać w pociąg, gdzie przed docelową stacją gdy miała miejsce opisana sytuacja, poprzednia jest ponad 300km wcześniej (Warszawa Zachodnia przed Krakowem Głównym)? Dno i wodorosty, podejście do pasażerów jak w krajach 3 świata, buractwo i chamstwo nie do opisania, nie polecam.
    Zaletysiatka i rozkład połączeń
    Wadyobsługa, podejście do pasażera przez sprawdzających bilety, opóźnienia
  • ~Zadowolony Klient / 2022-11-22 17:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Przydał by się jakiś jasny harmonogram kursów pociągów. Rozkłady jazdy na stronach internetowych a tych na dworcach zupełnie się nie pokrywają, a zdając się na łud szczęścia że akurat dojedziesz tam gdzie chcesz jest mało komfortowa. Opis pociągów też ma wiele do życzenia, nagle okazuje się że pociąg jedzie gdzie indziej. Co ma zrobić pasażer pozostawiony na dworcu po ostatnim pociągu kilkadziesiat km od domu z powodu źle wyświetlanej trasy pociągu?
    Szkoda też że infolinia ma to zupełnie gdzieś, centrum reklamacji to "atrapa" do mydlenia oczu. Życzę wszystkim podróżnym szczęścia aby przypadkiem trafiali na swój pociąg do celu.
    ZaletyPociągi przyjeżdżaja w przeciwieństwe do autobusów.
    Ceny umiarkowane.
    Gdy nie są zatłoczone całkiem dobrze jedzie się w pociągach.
    WadyOpóźnienia.
    Bałagan w rozpiskach godzin wyjazdów.
  • ~Zawiedziona / 2018-06-02 02:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli mam być szczera dla mnie to utopia i masakra. Kupuje dla siebie męża i trójki dzieci (w tym niemowlę w wozku)bilety z miejscówkami.. wchodzę do pociągu patrze a moje miejsca gdzieś w połowie wagonu i nie wejdę tam z wózkiem bo nie ma miejsca. Pan konduktor chciał być życzliwy i oddal nasze miejsca komuś innemu a nas rzucił z 3 do 6 wagonu. Wszystko było by super gdyby nie fakt ze wystawił nam miejscówki na miejsca juz wykupione! W Częstochowie wchodzi kolonia pani mówi ze to ich miejsca my pokazujemy bilet ze nasze na to drugi konduktor każe nam się przesiąść ponieważ miejscówka była wystawiona tyło do Zawiercia!. Pytam gdzie mam się przesiasc jeśli moja miejscowka została juz komuś oddana???
    I wyobraźcie sobie ludzie ze o godz 00.40 z maleńkim dzieckiem śpiących w gondoli wózka który musiał być rozłożony 5cìo latkiem śpiących na rękach i wszystkimi walizkami przenoslilismy się do 3 wagonu gdzie państwo zostali przeproszeni przez konduktora ale ze muszą opuścić te miejsca bo jednak nie są ich.
    Pytam się cholera gdzie tutaj jest logika myślenia? Najlepsze jest to ze nie tylko my mieliśmy problem z miejscówkami podczas tej podróży.
  • ~ZłyNaPKP / 2018-11-18 20:24
    Ocena: 2.50 / 5
    17.11.2018 Trasa Rzeszów Główny - Kraków Główny. Ogrzewanie w przedziale nie działa... przy prawie 3h trasie idzie się wyziębić. Trasa do Kraków Bieżanów przebiega bez zarzutów i nagle... od tej stacji do Kraków Główny (2 stacje) jedzie się prawie godzinę!!!Pociąg stoi 20 minut na 1 stacji a na Kraków Płaszów prawie 30 minut i niby OPÓŹNIONY. Czysta KPINA z pasażerów
    Zaletynie ma tym razem zalet.
    Wadytak jak wyżej
  • ~Zuza / 2022-11-13 14:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Ze na da! Autobus (ZKA) z Ełku do Gdańska 10.11.2022
    Przyjechał opóźniony godzinę, na dworcu żadnej informacji o spóźnieniu. Konduktorzy opryskliwi i źli od samego początku (jakby to była nasza wina, ze maja opóźnienie). W Olsztynie miała być przesiadka już do pociągu (na tym samym bilecie, na ten sam numer pociągu) - 20 minut przed tym miastem dowiadujemy się, ze pociąg odjechał bez nas przez opóźnienie i musimy czekać na kolejny pół godziny. Podróż z Ełku do Gdańska (ok 320km) trwała 8 godzin. Żadnego „przepraszamy” ze strony konduktorów. Zenada
  • ~zuzka / 2023-08-13 15:01
    Ocena: 2.50 / 5
    W pociągu z Krynicy-Zdrój do Gdyni przy 32- stopniowym upale na zewnątrz,w przedziale nie było klimatyzacji...Konduktor obcesowo odpowiedział,że "to stary wagon,więc nie ma klimy".Tylko po co,w takim razie,naklejki na oknach o klimatyzacji??Ludzie ledwo zipali z tego gorąca,zwłaszcza gdy pociąg miał blisko 40-minutowy planowy postój w Tarnowie...
    Skandal!
  • ~Adam / 2021-12-09 20:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Dobry wieczór bardzo rzadko się zdarza żeby wasze pociągi nie miały opóźnień! Tragedia jak na 21 wiek.
    WadyCały czas jeszcze jeżdżą stare maszyny schody do wagonów tragedia krzywdę można sobie zrobić
  • ~Alik / 2025-05-30 19:21
    Ocena: 2.33 / 5
    30.05.2025 pociąg 1632 Łużyce relacji Koluszki-Wrocław Gł.

    Jeszcze przed wejściem do pociągu usiłowałem zgłosić brak biletu. Konduktor odmówił możliwości wejścia do pociągu tłumacząc że z uwagi na brak wolnych miejsc biletów nie wypisze.
    Państwa regulamin przewiduje takie właśnie okoliczności bo nie wyczytuję. A może pasażerowie są zdani na łaskę bądź
    niełaskę konduktora?
    Nadmieniam że jestem osobą niepełnosprawną z orzeczonym znacznym stopniem niepełnosprawności.
    Jadę następnym ale jestem rozczarowany i zniesmaczony.

    Nie polecam!


  • ~Andrzej / 2019-06-28 16:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Co to za pomysł aby sprzedawać bilety na miejsca stojące w pociągach intercity w cenach po pierwsze biletów z miejscami siedzącymi , a po drugie gdzie bezpieczeństwo. To tak jak jazda samochodem bez zapiętych pasów.
  • ~Daniel / 2023-04-13 07:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamawianie biletu na stronie to jakiś koszmar i patologia, administrator strony to leniwy i tępy gamoń.
    ZaletyBrak
  • ~Ded / 2022-10-04 10:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Prz kasie nie podają ceny za bilet w 1 klasie dopiero po wydruku. Po sprzedaniu biletu pracownik nie wiedział z jakiego peronu jedzie pociąg.brak apki do biletów. Niee widać na zewnątrz jaki jest nr wagonu. Kasa 1 jest bardzo kiepska zimno. Na tablicy głównej nie widać wszysttkich przystanków przykład jedziemy z kark do Wrocławia pokazuje ostatni w pl opolole wglowne i Hauptbahnhof berlin
    Zalety Ile trzęsie jak pks
    WadyWc
  • ~E / 2025-06-20 16:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupując bilet zwróciłam uwagę na kierunek jazdy i to z której strony będzie słońce. Tym czasem wagon ustawiono w przeciwnym kierunku. W przedziale jest mało miejsca na bagaż. Półki nad siedzeniami nadają się co najwyżej na kórtkę.
    WadyNie wiadomo w którą stronę będzie ustawiony wagon i w którą stronę będzie ustawiony konkretny fotel. Mało miejsca na bagaż.
  • ~fnowacki / 2023-01-05 11:00
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu 5 listopada 2022 sobota około godz. 9.30 udałem się ze swoją żoną do kasy biletowej na Dworcu
    Warszawa Wschodnia, aby zakupić bilety do Łodzi Widzew na godz. 10.14 numer pociągu 5620. Kasa biletowa
    na Dworcu Warszawa Wschodnia z bliżej nie wyjaśnionych przyczyn odmówiła kategorycznie sprzedaży biletów
    tłumacząc w/w, że rzekomo nie ma miejsc, a potem powiedziała, że nie wie co jest, że nie może sprzedać mi
    biletu. Kasa nie sprzedała mi również biletu bez rezerwacji miejsca, ani nie otrzymałem żadnego pokwitowania z omawianego zdarzenia. Przy wejściu do pociągu natychmiast udałem się do Kierownika pociągu i przekazałem całe zdarzenie w kasie biletowej. Kierownik powiedział, ze trzeba by pisać raport. Tylko pytanie kto ma zrobić kasa biletowa czy Kierownik? Po wejściu do omawianego pociągu nr. 5620 były fizycznie wolne miejsca dosiedzenia i nie było żadnego przepełnienia wskazującego na brak miejsc o czym mówiła kasjerka. Co najmniej 1/3 ilości wszystkich miejsc wagonu w którym siedzieliśmy oraz sąsiedniego była wolna. W związku z błędnym działaniem kasy biletowej czy Waszego sytemu sprzedażowego biletów, zostaliśmy zmuszeni do pobrania opłaty przez konduktora w pociągu co przy dwóch biletach wyniosło 40 zł. Powtarzam raz jeszcze. Kasa biletowa odmówiła sprzedaży biletów w pociągu w którym były wolne miejsca do stacji Łódź Widzew, czego świadkiem jestem ja oraz moja żona. Dlatego, że pani kasjerka nie sprzedała biletu, czy źle zadziałał Wasz system sprzedażowy do biletów, to niewinny pasażer ma płacić dodatkowe opłaty u konduktora za wydanie biletu . To co się stało to jest skandal i żerowanie na niewinnych pasażerach bo źle zadziałał Wasz system. W tym wypadku cena wydania dwóch biletów była równa jednemu biletowi do Łodzi Widzew. Wnioskuje o zwrot pobranej kwoty 40 zł . Kwotę powyższą proszę przelać na moje konto.

    Żyć nie umierać. Czysty zysk 20 zł od pasażera.
    Przeliczając to np. razy 400 pasażerów jednego pociągu IC to dodatkowo macie 8000 zł z jednego pociągu wyrwane bezprawnie od pasażerów. Czyli co najlepiej teraz nie sprzedawać biletów w kasach biletowych albo je w ogóle pozamykać tylko inkasować opłaty j/w u konduktora.
    A takie reklamy piszecie ze 1000 biletów darmowych IC . Tylko gdzie i dla kogo ?
    Nie dosyć ze biletu nie można kupić to jeszcze dodatkowa opłata !!!
    WadyOkradanie pasażera prez IC
  • ~Karolina / 2025-08-11 13:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramat podróżowania zakup miejsca w pierwszej klasie to zmarnowane pieniądze . Brak klimatyzacji (zepsuta) w obie strony a temperatura 29 stopni. Fetor z toalety i grzejących się hamulców . Opóźnienie . Czyli jak zawsze …zdani na łaskę pkp .IC 38100 Górski . Wagon 11.
    WadyBrak klimatyzacji, fetor z toalet w przedziale . Stary wagon, ktory wymaga napraw.aby usługa była warta ceny .
  • ~Katarzyna / 2024-02-09 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Jechałam dzisiaj 09.02.2024 z Warszawy o 16.40 do Białegostoku, poc. 81102 wagon 16. Wszystko okej, czysto, cicho. Jedynie było bardzo ciepło w wagonie. Małżeństwo koło mnie grzecznie poprosili młodą blondynkę, która sprawdzała bilety żeby trochę zmniejszyć ogrzewanie, bo pani ma chore serce i źle się czuje. Naprawdę widać było że ta pasażerka była cała czerwona i ciężko oddychała. Konduktorka po chamsku odpowiedziała że nic nie będzie robić i jak jest komuś za ciepło, to niech rozbiera się do majtek. Wyglądało to jak mobbing. Te biedne ludzie ledwo wytrzymali tą podróż,chora pani piła leki i płakała. Bardzo proszę kierownictwo Intercity zrobić porządek z tą osobą.
  • ~Krzysztof / 2023-08-03 08:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Przejazd z Jurata do Warszawy 31 lipca br.to jakąś porażka. Bilet 2 kl.160zl podobno pociąg premium a toalety brudne,zasilana podłoga i na dodatek brak papieru toaletowego ( pasażerowie obdzielali się swoimi chusteczki higienicznymi)...masakra...a żeby było milej i sympatycznie to pan rozwożący wodę tak przepocony że czuć było smród potu jeszcze długo po jego przejezdzie (brak dezodoratów?) No i na koniec 15min opóźnienia...ale to już drobiazg...Na koniec powiem tylko...wstyd
    ZaletyWygodny fotel
    WadyToaleta w stanie fatalnym
  • ~Marek / 2021-07-15 11:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Pociąg Ślązak planowa godzina odjazdu z Kraków Główny 11.03 jest godzina 11:32 pociąg stoi i czeka nie ma informacji co do godz odjazdu pociąg podstawiany w Krakowie
    WadyBrak informacji
  • ~Michalina / 2021-06-27 14:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Stare lokomotywy, opryskliwy kierownik pociągu (relacja łódź - Kołobrzeg w dniu 27.06.2021 Warszawa Wschodnia 11.17. Ogromne opóźnienie.
  • ~Mira / 2020-06-12 23:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Żądanie miejscówki w momencie gdy kasa z powodu koronawirusa zamknięta a nabycie miejscówki przez internet jest niemożliwe bo trasa zbyt krótka to jakiś obłęd! Po co w ogóle IC umożliwia mi zakup biletu okresowego skoro nie mogę do niego nabyć miejscówki! Może zaistnieć sytuacja,że mimo posiadania biletu nie będę wpuszczona do pociągu ze względu na brak miejsc. Dopasujcie regulamin zakupu biletów przez internet do nowego wymogu posiadania miejscówki, bo stan obecny to paranoja.
    WadyNiedopasowane wzajemnie wykluczajace się obecne przepisy nabycia biletu i miejscówki na trasach krótszych niż 20 km.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5430
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3325
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 737
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 372
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4002
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099